MeisterStab

DeletedUser79777

Guest
Beste allemaal,

zoals jullie al kunnen afleiden uit de titl, kan meistershizzle zich niet aan zijn woord houden.

Om een beetje context te geven. Ik heb vv van DD , ik heb een deal met de spelers van vinci en finit dat ze dorpen kregen in ruil voor 10dagen NAP. Dan vroeg meister ook om wat dorpen in ruil voor NAP , en we zijn tot een akkoord gekomen.

Maar meister dacht er anders over.

Ik meldde mij deze middag aan op DD en zie dat meister een hoop door de nacht heeft genomen, als ik aan het feesten was , en er kwamen nog een hoop edels toe over de dag.

Bewijs dat er een afspraak was :
Dragon Dancer. 29.04.19 23:04
Je mag er 7 hebben als je NAP neemt en zelfde dag eindigt als vinci en Finit :)

MeisterShizzle 29.04.19 23:07
10 is nog heel coulant van onze kant hoor met zoveel dorpen die niet zo vol meer staan, dus daar kan je mee akkoord gaan en morgen uitslapen, dus waarom moeilijk doen voor 3 dorpen:)

MeisterShizzle 29.04.19 23:13
en?

Dragon Dancer. 29.04.19 23:15
521|416
520|416
518|416
518|415
518|414
517|415
517|416
519|417

deze 8 liggen kut voor me , die kan je hebben .

Dus tis die of tis niets :p

Dragon Dancer. 29.04.19 23:16
en dan is er nog dat ene dorp dat je ook mag hebben da hier niet bij staat .

MeisterShizzle 29.04.19 23:16
Akkoord:)

bedankt en slaap lekker straks dan.

Grtz, Ferdy​


Indien men mij niet gelooft , mag men mij altijd vragen om het gesprek door te sturen.

En dan heb je hier een deel van de verloren dorpen : upload_2019-5-1_17-16-7.png

De enige bullshit verdediging die ik krijg van meister is dat er nooit en NAP was, dat het fake nieuws is en nog een andere hoop onzin.
Verder is hij ervan overtuigd dat als ik dit naar het forum neem de mensen hem gelijk zullen geven (??????)



Ik ben benieuwd hoe de community erover denkt. Hoe Bellum erover denkt. En hoe bellum ermee om zal gaan.


groet,
Emiel
Faketrain
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Oi, Bellum zal wel weer alles door de vingers zien en achter hun stabers staan? Of zijn de ballen van de leiders daar eindelijk gezakt en ondernemen ze iets?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dit kwam zonet indd in de groepsapp en Situatie word momenteel besproken, ik vind dat jullie totaal gelijk hebben hoor. En volgendsmij iedereen behalve meister bij ons.
 
Reactiescore
399
Jullie waren nog triester. Dus mondje toe.

Ik ga niet alle pagina`s van topic`s bij lang om het op te zoeken.
Maar wtf loop je te haten terwijl je eerst constant zei dat bellum een zielige stam was en r2w deed en nu zeg je dat wij triester zijn.
Dus wat je hier zegt is gewoon hartstikke hypocriet van je vriend.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ga niet alle pagina`s van topic`s bij lang om het op te zoeken.
Maar wtf loop je te haten terwijl je eerst constant zei dat bellum een zielige stam was en r2w deed en nu zeg je dat wij triester zijn.
Dus wat je hier zegt is gewoon hartstikke hypocriet van je vriend.
R2W is triest ja. Maar kata etc vind ik nog wat erger.
 

DeletedUser79858

Guest
Vanuit de andere leden van Bellum is het verzoek gedaan om dit op te lossen.

In eerste instantie was het overigens een miscommunicatie tussen de co spelers van Meister en geen bewuste schending van een afspraak zag ik terug in onze groepchat. Hoe het verder is gelopen boeit me eigenlijk niet, als het maar opgelost wordt.

Wel grappig dat te kakakakkerlakken weer onder hun steen vandaan komen zodra het woord Bellum verschijnt. Slechte verliezers mischien?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Vanuit de andere leden van Bellum is het verzoek gedaan om dit op te lossen.

In eerste instantie was het overigens een miscommunicatie tussen de co spelers van Meister en geen bewuste schending van een afspraak zag ik terug in onze groepchat. Hoe het verder is gelopen boeit me eigenlijk niet, als het maar opgelost wordt.

Wel grappig dat te kakakakkerlakken weer onder hun steen vandaan komen zodra het woord Bellum verschijnt. Slechte verliezers mischien?

As usual...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
tenor.gif
 
Reactiescore
1.367
MeisterShizzle 29.04.19 23:07
10 is nog heel coulant van onze kant hoor met zoveel dorpen die niet zo vol meer staan, dus daar kan je mee akkoord gaan en morgen uitslapen, dus waarom moeilijk doen voor 3 dorpen:)

Denk dat meister hierom gewoon door is gaan edelen
 

DeletedUser79704

Guest
MeisterShizzle 29.04.19 23:07
10 is nog heel coulant van onze kant hoor met zoveel dorpen die niet zo vol meer staan, dus daar kan je mee akkoord gaan en morgen uitslapen, dus waarom moeilijk doen voor 3 dorpen:)

Denk dat meister hierom gewoon door is gaan edelen
Verder in het gesprek gaat ie akkoord met onze voorwaarde dus is dit gewoon verkeerd van hem.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Verder in het gesprek gaat ie akkoord met onze voorwaarde dus is dit gewoon verkeerd van hem.

Deze uitspraak was dus NA Dragon zn voorwaarde had genoemd, technisch gezien is het dus gewoon legit een fout van Dragon.

Neemt niet weg dat ik vind dat Meister die dorpen zou moeten terug geven want het is een slordige afspraak en zo zou ik nooit willen dealen..
 

DeletedUser79704

Guest
Deze uitspraak was dus NA Dragon zn voorwaarde had genoemd, technisch gezien is het dus gewoon legit een fout van Dragon.

Neemt niet weg dat ik vind dat Meister die dorpen zou moeten terug geven want het is een slordige afspraak en zo zou ik nooit willen dealen..
Verder in het gesprek word duidelijk gezegd dat het ofwel de genoemde dorpen zijn door DD of geen enkel dorp waarop meister zegt akkoord te gaan. Hoezo is er dan twijfel?
Mij lijkt het eerder alsof er geprofiteerd is van het feit dat de vv’er aangegeven had er niet te zijn die nacht :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Verder in het gesprek word duidelijk gezegd dat het ofwel de genoemde dorpen zijn door DD of geen enkel dorp waarop meister zegt akkoord te gaan. Hoezo is er dan twijfel?
Mij lijkt het eerder alsof er geprofiteerd is van het feit dat de vv’er aangegeven had er niet te zijn die nacht :)

En tevens zegt hij akkoord te gaan met als LAATST GENOEMDE NAP eindigt na nachtbonus, ofwel de extra gepakte dorpen zijn na de nap gepakt.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Met mijn ongetrainde ogen kan ik toch wel lezen dat Meister(Ferdy) akkoord gaat met de NAP. Hoe je dit dan omdraait dat meister gelijk heeft is me toch een grote vraag dan.
 
Reactiescore
1.367
Met mijn ongetrainde ogen kan ik toch wel lezen dat Meister(Ferdy) akkoord gaat met de NAP. Hoe je dit dan omdraait dat meister gelijk heeft is me toch een grote vraag dan.



Laatst benoemde "bieding" met tijd is dit

MeisterShizzle 29.04.19 23:07
10 is nog heel coulant van onze kant hoor met zoveel dorpen die niet zo vol meer staan, dus daar kan je mee akkoord gaan en morgen uitslapen, dus waarom moeilijk doen voor 3 dorpen:)

Vervolgens worden er er 8 dorpjes geboden maar niet een ander tijdsbestek

Aanbod is hier dus 10 dorpjes + nacht


MeisterShizzle 29.04.19 23:13
en?

Dragon Dancer. 29.04.19 23:15
521|416
520|416
518|416
518|415
518|414
517|415
517|416
519|417

deze 8 liggen kut voor me , die kan je hebben .

Dus tis die of tis niets :p

Dragon Dancer. 29.04.19 23:16
en dan is er nog dat ene dorp dat je ook mag hebben da hier niet bij staat .

Hier is het dus 9 dorpjes + nacht

MeisterShizzle 29.04.19 23:16
Akkoord:)

bedankt en slaap lekker straks dan.

Grtz, Ferdy
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan