Met meer dan 2 op hetzelfde moment online

Reactiescore
239
Zal er ooit de mogelijkheid zijn om met twee of meer op hetzelfde moment online te zijn via de computer. Of is dat onmogelijk.

Ik ken er weinig van dus ben benieuwd.
 
Reactiescore
2.478
Zal er ooit de mogelijkheid zijn om met twee of meer op hetzelfde moment online te zijn via de computer. Of is dat onmogelijk.

Ik ken er weinig van dus ben benieuwd.

Ik gok dat dit technisch niet mogelijk is
 
Reactiescore
123
Zal er ooit de mogelijkheid zijn om met twee of meer op hetzelfde moment online te zijn via de computer. Of is dat onmogelijk.

Ik ken er weinig van dus ben benieuwd.

Je kan per apparaat maar op 1 account tegelijk spelen.
Let er wel op dat als je op zelfde internet zit als een ander dat je dan internet delen aanzet.

Wens je veel speelplezier.
 
Reactiescore
973
Vroeger was het mogelijk, je werd er alleen voor gebanned als bijeffect.
 
Reactiescore
2.367
Nu kun je toch ook gewoon gelijktijdig loggen via browser en app?
 
Reactiescore
2.367
Was eerder een extra vraag. Kalm :confused::oops:
 
Reactiescore
1.962
Moet je ook niet willen, 2 spelers tegelijk via computer online. Ik merk nu soms al dat het irritant is met PM's beantwoorden of wanneer iemand via de app ineens van groep veranderd tijdens het farmen. Mocht je via de computer 2 spelers tegelijk online hebben zal dit alleen maar erger worden.
 
Reactiescore
239
Denk eerder aan situatie waarbij je moet deffen, ene dodged andere snipet bvb. Als je live skype gesprek hebt en alles afspreekt lijkt het me wel een meerwaarde, soms heb je handen en ogen te kort. Maar dan mss idd probleem van in welk dorp je zit etc. Maar mss kan dat beholpen worden?

(Ja kan ook via gsm en pc, maar pc en pc lijkt me dan handiger)
 
Reactiescore
50
Moet je ook niet willen, 2 spelers tegelijk via computer online. Ik merk nu soms al dat het irritant is met PM's beantwoorden of wanneer iemand via de app ineens van groep veranderd tijdens het farmen. Mocht je via de computer 2 spelers tegelijk online hebben zal dit alleen maar erger worden.
Betreft de groepen, dan zouden ze er 2 verschillende instanties van moeten maken, dat de ene instantie niet de andere beïnvloed. En ja voor PM's etc is nooit echt een goede Co spelers oplossing geweest, behalve TW talk, maar al vind ik dat nou ook niet geweldig werken..
 
Reactiescore
1.476
Denk eerder aan situatie waarbij je moet deffen, ene dodged andere snipet bvb. Als je live skype gesprek hebt en alles afspreekt lijkt het me wel een meerwaarde, soms heb je handen en ogen te kort. Maar dan mss idd probleem van in welk dorp je zit etc. Maar mss kan dat beholpen worden?

(Ja kan ook via gsm en pc, maar pc en pc lijkt me dan handiger)
Dat zou wel echt ziek grappig zijn. Zit je daar lekker met zijn 2en te praten onder het deffen. Daar zou je zo veel van kunnen leren, omdat je letterlijk ziet hoe de ander met zijn resources omgaat.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
als je het goed doet doe je dat toch wel, en heb je iig op zijn minst met elkaar afgesproken, dmv de tags, hoe je alle incomings gaat afhandelen
 
Reactiescore
1.476
als je het goed doet doe je dat toch wel, en heb je iig op zijn minst met elkaar afgesproken, dmv de tags, hoe je alle incomings gaat afhandelen
Dat is zeker waar, maar er zullen vast allemaal shortcuts zijn om hetzelfde eindresultaat te bereiken. uiteindelijk is het idee van efficiënt deffen om alles zo snel mogelijk af te werken. Stel je is voor dat je co alles handmatig tagt ipv een simpel script ervoor te bereiken.
 
Bovenaan