Praathoek

Reactiescore
1.367
Danny kennende kan hij alles eten hoor, Danny is gewoon een dikke geit :)

giphy.gif

Kut Justin
 

DeletedUser77817

Guest
Als ik elke wereld wou winnen ging ik gewoon met een rijke man daten.
Maar gezien TW me die moeite niet waard is heb ik gewoon 280k PP gefarmed en nu wachten op de return van 1 van m'n oude co's.

Beetje jammer dat er 1 van overleden is. RIP Martin :(

Nooo, hoelang is dat geleden???
 

DeletedUser77817

Guest
Waar zijn trouwens de oude en vertrouwde kaartjes van Ghanzi o.i.d. gebleven?
 
Reactiescore
1.018
Later had je wel een fusie met de stam die het wel deed :p Dusja slecht argument.
Klopt maar als we er niet mee samengewerkt hadden denk ik niet dat we de wereld gewonnen hadden! Dit was denk ik de best case scenario voor onze stam, of zie je dat anders?
 
Reactiescore
2.478
Klopt maar als we er niet mee samengewerkt hadden denk ik niet dat we de wereld gewonnen hadden! Dit was denk ik de best case scenario voor onze stam, of zie je dat anders?

Met die eerste zin sla je de spijker op de kop:D:D Ik heb gekozen voor een ander pad en ben nog altijd blij met die keuze om te leave :engel:
 
Reactiescore
2.478
Ben ik de enige die het irritant vind als mensen zonder pf op elkaar reageren? Als je even snel wat wilt lezen lijkt het altijd dat ze tegen zichzelf praten.
 
Reactiescore
1.363
Ben ik de enige die het irritant vind als mensen zonder pf op elkaar reageren? Als je even snel wat wilt lezen lijkt het altijd dat ze tegen zichzelf praten.

Autistentrekjes ehh :S. Ook last van :(.
 
Reactiescore
1.363
Ja, ik had ook net dat probleem met dat award lijstje.. Zijn schijnbaar 2 af accounts, 1 die power of knowledge heet ofzo en die andere heet global knowledge >.<. Beide zelfde plaatjes ook :(. Raakte ik ookal in de war.
En misschien al een leesbrilletje nodig? :D
 
Reactiescore
1.367
Ja, ik had ook net dat probleem met dat award lijstje.. Zijn schijnbaar 2 af accounts, 1 die power of knowledge heet ofzo en die andere heet global knowledge >.<. Beide zelfde plaatjes ook :(. Raakte ik ookal in de war.
En misschien al een leesbrilletje nodig? :D

Je bent gewoon blind, GK heeft totaal ander plaatje :p
 

DeletedUser80812

Guest
Ben ik de enige die het irritant vind als mensen zonder pf op elkaar reageren? Als je even snel wat wilt lezen lijkt het altijd dat ze tegen zichzelf praten.
Snap ook echt niet waarom mensen dat zouden doen... Het kost zo weinig moeite
 
Bovenaan