Top of Flop spelers

Reactiescore
300
Eerste massa die ze ooit hebben gekregen floppen de heren van Kusm meteen. Daarom had ik ze niet in top 3 verwacht ;) Was kwestie van tijd dat dit account weggespeeld zou worden.

Ik als maai speler sta ook versteld.. 200k verslagen tegenstanders als verdediger bij 70-80 dorpen verlies vandaag... hoe krijg je dat voor elkaar dan..
Als ik gewoon niet meer log en troepen in me dorp laat staan behaal ik nog meer verslagen tegenstanders bij dat aantal dorpen verlies.. kan er geen touw aan vast knopen
 
Reactiescore
1.476
Alle troepen zijn teruggestuurd. Weinig om van versteld te staan dat je dan maar 200k odd hebt.
 
Reactiescore
766
Alle troepen zijn teruggestuurd. Weinig om van versteld te staan dat je dan maar 200k odd hebt.

200k odd zijn echt maar 4-5 clears vol blocken.
 

DeletedUser77953

Guest
Eerste massa die ze ooit hebben gekregen floppen de heren van Kusm meteen. Daarom had ik ze niet in top 3 verwacht ;) Was kwestie van tijd dat dit account weggespeeld zou worden.

Ik heb het al uitgelegd in de skypechat, maar het is natuurlijk terecht dat je dit zegt.

Massa was goed uitgevoerd, account stond niet goed genoeg en na de middag van de eerste dag was er helaas totaal geen activiteit.
 
Reactiescore
1.476
Moet ik je raportjes sturen?o_O
Van een edel met 100 verkenners? :p
Nee, ik geloof je wel. Twstats ligt eruit, maar ik had een zooi def gestuurd wat in de nachtbonus aankwam. Blijkbaar waren alle dorpen toen al weg ofzo.
 

DeletedUser77812

Guest
ik zeg niet dat het niet kan he!

Jammer dat het geen optie is :(.

8e8b14ad2c610a1aebe3e92f7a4678e7.png
 

DeletedUser77812

Guest
Je ziet de resultaten van een leuk gesprek echt naar voren komen. Word steeds beter op tw :).
 
Reactiescore
1.476
Happyniss staat rang 1 odd, mag ik nu gaan rennen? Ben wel weer klaar met tw weer.

Edit: rang 1 ipv 2.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan