De Zomeroorlog!

DeletedUser70435

Guest
Sneu man, lekker overstappen naar de vijand als het wat slechter gaat. Triest figuur. Zat er natuurlijk al aan te komen maarja
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
64
Hopelijk worden er goed voor ze gezorgd, we willen ze in goede staat hebben wanneer ze op hun knietjes terug komen.
 

DeletedUser47003

Guest
Sneu man, lekker overstappen naar de vijand als het wat slechter gaat. Triest figuur. Zat er natuurlijk al aan te komen maarja

Wat slechter gaat? Jullie laten ons voor het vuil van de straat achter en dan ga je doen alsof dat wij hier sneu doen?
Kom eens uit je droomwereld man.

Hopelijk worden er goed voor ze gezorgd, we willen ze in goede staat hebben wanneer ze op hun knietjes terug komen.

Terugkomen? Wat een waanideeën hebben jullie toch daar in Hymne. Denk dat jullie eerder naar ons op jullie knieën terug gaan komen.


Edit: reactie op mvdt erbij gezet om niet te lopen kettingreacten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47003

Guest
Gevalletje 'if you cant beat them, join them'

Dat zou het geval zijn geweest als jullie ons niet eerst hadden gestabbed. Maar nee, altijd doen alsof jullie heiligen zijn en niets fout doen...
Wel dit is dus een gevolg van jullie fout, leer ermee leven.
 
Reactiescore
73
Dat zou het geval zijn geweest als jullie ons niet eerst hadden gestabbed. Maar nee, altijd doen alsof jullie heiligen zijn en niets fout doen...
Wel dit is dus een gevolg van jullie fout, leer ermee leven.
Net zoals Tears ooit zei: 'Take the loss and deal with it'.
 

DeletedUser78605

Guest
What loss? :rolleyes:

Enige dat ik zie, is een zielige rank 1 stam van 77 miljoen met daarbij vriendjes en slaafjes zodat ze in totaal minimaal 120 miljoen puntjes hebben tegen een stam van 55.

Leer jij je stam nou maar eens spelen, ziet er niet uit :)
 

DeletedUser47003

Guest
En dat is nou juist het verschil tussen onze stammen

Wat dan? Dat wij naar hen zijn gegaan ipv naar jullie? Logische keuze als je ziet hoe hooghartig je altijd doet hier tegenover ons.

Rotte kent het spel wel goed, zonde van de foute keuze van hem. Maarja, vallen en opstaan he

Skozc? Doe hem de groetjes!

Of die keuze fout was zullen we nog wel zien, ik heb hem genomen en ik heb er geen spijt van. Mijn inziens de juiste keuze genomen na jullie fiasco en arrogantie.
(Toch bedankt voor het complimentje, ik hoop het jullie nog moeilijk te maken in de komende maanden ^^)
 
Reactiescore
30
Wat dan? Dat wij naar hen zijn gegaan ipv naar jullie? Logische keuze als je ziet hoe hooghartig je altijd doet hier tegenover ons.



Of die keuze fout was zullen we nog wel zien, ik heb hem genomen en ik heb er geen spijt van. Mijn inziens de juiste keuze genomen na jullie fiasco en arrogantie.
(Toch bedankt voor het complimentje, ik hoop het jullie nog moeilijk te maken in de komende maanden ^^)


Ze zijn iid hooghartig. Maar dat moet je kunnen zijn. Waarom zou je dat dan niet doen? Koh heeft niks om hooghartig over te zijn. Misschien qua vv draaien? Maarja 120 mil tov 55 mil. Ben benieuwd
 
Reactiescore
64
Of die keuze fout was zullen we nog wel zien, ik heb hem genomen en ik heb er geen spijt van. Mijn inziens de juiste keuze genomen na jullie fiasco en arrogantie.
(Toch bedankt voor het complimentje, ik hoop het jullie nog moeilijk te maken in de komende maanden ^^)

Je moet ook geen spijt hebben, van elke fout kan je leren. Heb je er alsnog wat aan gehad.

Volgensmij is het enige wat op een fiasco is uit gelopen is UD.

Graag gedaan, hopelijk trekt skozc aan de touwtjes dan.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Wauw, ben even een weekje uit de stelling. Nu ik terug dacht ik laat ik eens kijken of er ingame en hier wat verandert was. Dit slaat wel alles eigenlijk :oops:
 
Bovenaan