Stelling van de dag

Deleted User - 487936070

Guest
In dat geval kan je beter het vraagteken weghalen.
 
Reactiescore
182
Stelling

Dood & Inni zijn samen het Kaka van W63 en gaan straks samen fuseren?

Jij hebt duidelijk nog niet tegen kakaka gespeeld ;) wij edelen geen bb's en hebben geen kata's of cf's gebruikt.

Vergelijk dat eens met w63 en dan zie je ook wel in dat er geen kakaka is hier.
 
Reactiescore
1.367
Jij hebt duidelijk nog niet tegen kakaka gespeeld ;) wij edelen geen bb's en hebben geen kata's of cf's gebruikt.

Vergelijk dat eens met w63 en dan zie je ook wel in dat er geen kakaka is hier.

W63 kon je niet Farmen, dus had je niets aan barbs en kon je daarop mooi goedkoop groeien

Geen idee wat het plan daar is, maar je kunt wel zien dat Lk!, Inni en dood langs elkaar groeien, samen aanvallen en (oud) kak leden zijn
 
Reactiescore
1.367
Wat is kakaka?

Stam van wereld 63, die als doel had de wereld te verneuken.
Ze gooiden kata's, cf's, zetten accounts te koop zodat die bans kregen, infiltreerden bij de vijand (deden zich voor als anderen) en zetten accounts leeg via vv.
 
Reactiescore
399
Stam van wereld 63, die als doel had de wereld te verneuken.
Ze gooiden kata's, cf's, zetten accounts te koop zodat die bans kregen, infiltreerden bij de vijand (deden zich voor als anderen) en zetten accounts leeg via vv.

Jajaja voor de grootste beschuldiging daarvan is geen bewijs dus als je even je post wil aanpassen
Rest zoals kata en CF is niet het verneuken van de game dat is een deel van het spel dat je wil accepteren of niet en wij deden dat wel
Dat van infilltreren doe ik geen uitspraak over want dat was voor ik erbij kwam waarschijnlijk en daar heb ik dus geen benul van wat daar over is gezegd op het AF
 
Reactiescore
1.367
Jajaja voor de grootste beschuldiging daarvan is geen bewijs dus als je even je post wil aanpassen
Rest zoals kata en CF is niet het verneuken van de game dat is een deel van het spel dat je wil accepteren of niet en wij deden dat wel
Dat van infilltreren doe ik geen uitspraak over want dat was voor ik erbij kwam waarschijnlijk en daar heb ik dus geen benul van wat daar over is gezegd op het AF

Bewijs was er wel, zoals ook besproken op het w63 forum, foutgemaakt met element inspecteren waardoor het continent zichtbaar was, en waar vrijwel enkel kak lag (en die speler waarvan t acc the koop stond niet)

Hopelijk doet dood en co dat deze wereld niet, is gewoon irritant
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan