Speedronde #4046 - Barbarenronde

Reactiescore
575
#4046 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Woensdag 17-04-19 19:00
Einde: Donderdag 18-04-19 22:00
Scenario: Alternatief
Barbarenronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 17-04-19 19:00
* Einde: Donderdag 18-04-19 22:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 200 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 4 per speler
* Bonusdorpen: ja, 4 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 75%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Ingeschakeld

De slaapmodus is verplicht en moet 60 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Minimum slaaptijd: 8 uur
* Maximum slaaptijd: 10 uur
* Minimum wakkertijd: 10 uur
* Maximum wakkertijd: 12 uur

Hoe werkt de slaapmodus?
Lees deze aankondiging voor een gedetailleerde handleiding van de slaapmodus.


Restricties

* Beginnersbescherming: 45 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

DeletedUser80779

Guest
Vast een hele spannende ronde geweest :oops:

Ik ben 3 uur later gestart. Ik heb de nacht niet gespeeld. Ik heb de tweede dag alleen maar vanuit de mobiele app gespeeld.

Dat het jouw filosofie is dat je 24/7 moet spelen is meer jouw probleem. Het is mijn theorie dat dit nog steeds een spelletje voor m'n fun is. Ik heb sinds ik weer speel geen enkele ronde van begin tot einde gespeeld, heb vrijwel altijd de overwinning weggegeven omdat het resultaat me niet boeide en heb ingame steeds alle tijd zitten maken om noobjes die normaal niets op een speed bereiken te helpen met clearen/vooredelen.

Uit de periode dat ik het spelletje nog fanatiek speelde heb ik voldoende overwinningen staan. Ik kan je ook met hele grote zekerheid zeggen dat het SK dat ik won een stuk spannender was dan dat titeltje dat jij in alle verlatenheid verdiend hebt. Maar goed, ik zie je edeltrein volgende ronde wel binnenkomen als je 't graag spannend maakt. Je weet op welk account ik te solo te vinden ben! En ik merk vanzelf wel welk anoniem accountje je nu weer hebt aangemaakt als de incomings binnen komen. ;-)
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik ben 3 uur later gestart. Ik heb de nacht niet gespeeld. Ik heb de tweede dag alleen maar vanuit de mobiele app gespeeld.

Dat het jouw filosofie is dat je 24/7 moet spelen is meer jouw probleem. Het is mijn theorie dat dit nog steeds een spelletje voor m'n fun is. Ik heb sinds ik weer speel geen enkele ronde van begin tot einde gespeeld, heb vrijwel altijd de overwinning weggegeven omdat het resultaat me niet boeide en heb ingame steeds alle tijd zitten maken om noobjes die normaal niets op een speed bereiken te helpen met clearen/vooredelen.

Uit de periode dat ik het spelletje nog fanatiek speelde heb ik voldoende overwinningen staan. Ik kan je ook met hele grote zekerheid zeggen dat het SK dat ik won een stuk spannender was dan dat titeltje dat jij in alle verlatenheid verdiend hebt. Maar goed, ik zie je edeltrein volgende ronde wel binnenkomen als je 't graag spannend maakt. Je weet op welk account ik te solo te vinden ben! En ik merk vanzelf wel welk anoniem accountje je nu weer hebt aangemaakt als de incomings binnen komen. ;-)

Het is gewoon zeer frustrerend dat noobs zoals jij de top 3 kunnen behalen, zoals je zegt, via mobiele app spelen en zo te zien alleen maar barbs edelen (wat een lol! xD) en daarmee 2e worden, zeer triest. Vroeger hadden we nog leuke bb ronde fights waar je tientallen miljoenen od pakte en dat waren eens tijden joh.

24/7 spelen is geen optie vanwege de nachtbonus ;)

En welk SK denk jij gewonnen te hebben?

Nee ik weet niet op welk account jij solo te vinden bent want jij teamed alleen maar.


 
Reactiescore
133
Gewoon opdoeken deze server zou tw nl ten goeden doen.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Barbaren ronde is er om fightste houden als alle bbs weg zijn. Ik geef een voorkeur om na een bepaald tijdstip geen bbs meer te kunnen edelen. Dan gebeurt er tenminste nog is wat.

Het is toch leuker om tactische farmbb’s te edelen en de overige te farmen en spelers te edelen? :O dat deed ik op de laatste leuke bb ronde op jouw account nog xD

Edit: 142 mil od, https://twspeeds.com/nl/rounds/3894

Dit was een toffe ronde xD
 

DeletedUser80779

Guest
Jouw ''probleem'' is dat je blijkbaar geen flauw idee hebt wie ik ben en wat ik gedaan heb op deze server. Ik heb niet eens zin om mijn hele Tribal Wars CV hier neer te typen voor een puberende shitposter als jij, maar heel kort:
- Ik heb mij voor het eerst geregistreerd op Tribal Wars wereld 1 op 10 april 2007.
- Ik heb mijn speeddebuut gemaakt in 2008 op NLS#05.
- Ik heb mijn eerste podiumplaats gehaald in 2009 op NLS#42.
- Ik heb een groot aantal rondes in een van de beste speedstammen ooit gezeten: Memo.
- Ik heb op het aller eerste SK ooit in 2010 meerdere podiumplaatsen gehaald.
- Ik heb het SK 2011 gemist door een perma ban.
- Ik heb het SK 2012 volledig gewonnen.
- Ik heb de reguliere wereld 3 gewonnen met mijn stam waar ik van 2008 t/m 2012 onafgebroken in zat. Aangezien wereld 1 & 2 toen nog liepen, behoor ik voor altijd bij de eerste winnaars ooit op de .nl server.
- In totaal heb ik tussen 2008 en 2012 meer dan 100 rondes gewonnen op .nl en meer dan 500 rondes gewonnen op de combinatie .nl, .de, .ch, .fr, .net, .co.uk, .ro, .pl, .es .

- Als je echt zo oldschool bent als dat je jezelf graag doet voorkomen, ken je vast nog wel de periode dat de speed community zo toxic was dat het TW Team enkel nog 2 weken lange rondes wilde organiseren om het spammen en schelden na elkaar in de vele ronde topics te beperken. Van de 3 rondes die er gehouden werden van 2 weken (en waar de top dus daadwerkelijk over de 10 mio heen ging waar je aan refereert) won ik er 2 en werd ik 1x 2e. Alle 3 de rondes top-1 ODA en top-3 ODD.

Ik ben in 2012 bewust gestopt met het spelletje te spelen omdat ik een vrij verslavingsgevoelig persoon ben. Ik wist niet van ophouden en speelde dit spel dag en nacht. Zoals hierboven aangegeven (en terug te zoeken op het forum voor sceptici als jij) viel het in 2012 perfect samen dat wereld 3 ten einde kwam met een overwinning én ook het speedkampioenschap gewonnen werd door mij. De werelden die ik toen speelde heb ik dus volledig naar tevredenheid afgerond, waardoor dit voor mij een mooi moment was om te stoppen.

Wat ik meteen in mijn achterhoofd hield toen ik weer begon te spelen is dat ik me niet weer zo enthousiast ging maken dat ik alles aan de kant ging zetten om potjes te winnen. Daarom start ik heel bewust later op sommige speeds (waaronder deze barb ronde, 4 uur late start), weten mijn vaste stammates allemaal al dat ik geen overwinningen hoef maar alleen voor top-3 ga en zijn er een aantal vaste noobs die spelen die elke ronde gezellig met mij chatten voor tips en tricks. M.a.w., ik ben hier met nog geen 10% van de inspanning die ik ooit erin stopte de ene na de andere podiumplek aan het neerzetten.

Jouw opmerking 'Het is gewoon zeer frustrerend dat noobs zoals jij de top 3 kunnen behalen' heb ik dan ook smakelijk om kunnen lachen. Je mag mij best noob noemen, stoor ik mij niet aan, maar dan was de server altijd al bedroevend slecht. Ik win al rondes sinds de speedserver van .nl open is en als ik ook maar 50% van de inspanning van vroeger ertegenaan zou gooien, zou ik ook nu alles winnen ipv top-3 worden.

Nee ik weet niet op welk account jij solo te vinden bent want jij teamed alleen maar.

Dit is de enige opmerking waar ik me aan stoor. Dit is pertinent onwaar en een regelrechte leugen van jouw kan. Het enige dat ik doe is een stam joinen met andere. Voor de rest doe ik alles 100% solo. Ik heb nu al 3 rondes gehad dat ik combo treinen van andere krijg. Speler A verstuurt de clear, speler B verstuurt edel 1&2 en speler C komt met edel 3&4. Dat noem ik teamen. Dat is wat ik tegen mij krijg en dat ik nog nooit zelf gedaan heb. Elke speler die ik heb aangevallen, of het nou in 2008, 2012 of 2019 was, was 100% solo. Als jij ook maar één bewijs hebt dat het tegendeel aantoont, verwijder ik per direct mijn account en mag je al mijn bewaarde premiumpunten van 5+ jaars speeds hebben gratis hebben.

Laat maar komen. Ik hoor heel graag van je.

Daarnaast nog een grote uitdaging voor je: De volgende keer dat je een speedje speelt, laat dan vantevoren even weten op welk account dat is. Wellicht wordt het voor jou wat spannender als je zelf ook een trein kunt binnen krijgen ipv in alle anonimiteit zelf bouwen en sturen. Want spannende rondes, daar ben jij toch naar op zoek?

Maar goed, dit was mijn laatste reactie op jou. Het enige wat ik over je hoor van alles en iedereen die nog speelt is dat je een shitposter bent met een veel te grote waffel omdat je een SK getry'hard hebt waar +-3 mensen aan meededen. Ik hoor graag nog je bewijs van waar ik ''team'' met andere mensen, mocht je dat hebben dan beloof ik plechtig dat je me nooit meer hier ziet, en ik hoor graag nog op welke naam je rondjes gaat spelen zodat beide kanten evenveel kans hebben om het spannend te maken. Maar inhoudelijk reageren ga ik nu niet meer doen. Ook de tijd dat ik me eindeloos in forumdiscussies met enemies als Noud en Siemen kon mengen hebben we gehad. Dat was 2008 tot 2012, toen ik een SK, een volledige wereld en vele speeds won mét concurrentie.
 

DeletedUser62927

Guest
Jouw ''probleem'' is dat je blijkbaar geen flauw idee hebt wie ik ben en wat ik gedaan heb op deze server. Ik heb niet eens zin om mijn hele Tribal Wars CV hier neer te typen voor een puberende shitposter als jij, maar heel kort:
- Ik heb mij voor het eerst geregistreerd op Tribal Wars wereld 1 op 10 april 2007.
- Ik heb mijn speeddebuut gemaakt in 2008 op NLS#05.
- Ik heb mijn eerste podiumplaats gehaald in 2009 op NLS#42.
- Ik heb een groot aantal rondes in een van de beste speedstammen ooit gezeten: Memo.
- Ik heb op het aller eerste SK ooit in 2010 meerdere podiumplaatsen gehaald.
- Ik heb het SK 2011 gemist door een perma ban.
- Ik heb het SK 2012 volledig gewonnen.
- Ik heb de reguliere wereld 3 gewonnen met mijn stam waar ik van 2008 t/m 2012 onafgebroken in zat. Aangezien wereld 1 & 2 toen nog liepen, behoor ik voor altijd bij de eerste winnaars ooit op de .nl server.
- In totaal heb ik tussen 2008 en 2012 meer dan 100 rondes gewonnen op .nl en meer dan 500 rondes gewonnen op de combinatie .nl, .de, .ch, .fr, .net, .co.uk, .ro, .pl, .es .

- Als je echt zo oldschool bent als dat je jezelf graag doet voorkomen, ken je vast nog wel de periode dat de speed community zo toxic was dat het TW Team enkel nog 2 weken lange rondes wilde organiseren om het spammen en schelden na elkaar in de vele ronde topics te beperken. Van de 3 rondes die er gehouden werden van 2 weken (en waar de top dus daadwerkelijk over de 10 mio heen ging waar je aan refereert) won ik er 2 en werd ik 1x 2e. Alle 3 de rondes top-1 ODA en top-3 ODD.

Ik ben in 2012 bewust gestopt met het spelletje te spelen omdat ik een vrij verslavingsgevoelig persoon ben. Ik wist niet van ophouden en speelde dit spel dag en nacht. Zoals hierboven aangegeven (en terug te zoeken op het forum voor sceptici als jij) viel het in 2012 perfect samen dat wereld 3 ten einde kwam met een overwinning én ook het speedkampioenschap gewonnen werd door mij. De werelden die ik toen speelde heb ik dus volledig naar tevredenheid afgerond, waardoor dit voor mij een mooi moment was om te stoppen.

Wat ik meteen in mijn achterhoofd hield toen ik weer begon te spelen is dat ik me niet weer zo enthousiast ging maken dat ik alles aan de kant ging zetten om potjes te winnen. Daarom start ik heel bewust later op sommige speeds (waaronder deze barb ronde, 4 uur late start), weten mijn vaste stammates allemaal al dat ik geen overwinningen hoef maar alleen voor top-3 ga en zijn er een aantal vaste noobs die spelen die elke ronde gezellig met mij chatten voor tips en tricks. M.a.w., ik ben hier met nog geen 10% van de inspanning die ik ooit erin stopte de ene na de andere podiumplek aan het neerzetten.

Jouw opmerking 'Het is gewoon zeer frustrerend dat noobs zoals jij de top 3 kunnen behalen' heb ik dan ook smakelijk om kunnen lachen. Je mag mij best noob noemen, stoor ik mij niet aan, maar dan was de server altijd al bedroevend slecht. Ik win al rondes sinds de speedserver van .nl open is en als ik ook maar 50% van de inspanning van vroeger ertegenaan zou gooien, zou ik ook nu alles winnen ipv top-3 worden.



Dit is de enige opmerking waar ik me aan stoor. Dit is pertinent onwaar en een regelrechte leugen van jouw kan. Het enige dat ik doe is een stam joinen met andere. Voor de rest doe ik alles 100% solo. Ik heb nu al 3 rondes gehad dat ik combo treinen van andere krijg. Speler A verstuurt de clear, speler B verstuurt edel 1&2 en speler C komt met edel 3&4. Dat noem ik teamen. Dat is wat ik tegen mij krijg en dat ik nog nooit zelf gedaan heb. Elke speler die ik heb aangevallen, of het nou in 2008, 2012 of 2019 was, was 100% solo. Als jij ook maar één bewijs hebt dat het tegendeel aantoont, verwijder ik per direct mijn account en mag je al mijn bewaarde premiumpunten van 5+ jaars speeds hebben gratis hebben.

Laat maar komen. Ik hoor heel graag van je.

Daarnaast nog een grote uitdaging voor je: De volgende keer dat je een speedje speelt, laat dan vantevoren even weten op welk account dat is. Wellicht wordt het voor jou wat spannender als je zelf ook een trein kunt binnen krijgen ipv in alle anonimiteit zelf bouwen en sturen. Want spannende rondes, daar ben jij toch naar op zoek?

Maar goed, dit was mijn laatste reactie op jou. Het enige wat ik over je hoor van alles en iedereen die nog speelt is dat je een shitposter bent met een veel te grote waffel omdat je een SK getry'hard hebt waar +-3 mensen aan meededen. Ik hoor graag nog je bewijs van waar ik ''team'' met andere mensen, mocht je dat hebben dan beloof ik plechtig dat je me nooit meer hier ziet, en ik hoor graag nog op welke naam je rondjes gaat spelen zodat beide kanten evenveel kans hebben om het spannend te maken. Maar inhoudelijk reageren ga ik nu niet meer doen. Ook de tijd dat ik me eindeloos in forumdiscussies met enemies als Noud en Siemen kon mengen hebben we gehad. Dat was 2008 tot 2012, toen ik een SK, een volledige wereld en vele speeds won mét concurrentie.

Maak je niet druk, telkens opnieuw zijn er spelers die anderen moeten zeggen hoe je het spel "wel" of "niet" moet spelen... Dat was vroeger zo en nu jammer genoeg, nog steeds. :rolleyes:
 

DeletedUser80779

Guest
Tis maar wat je kort noemt:):p:D:p

Rofl ja dat is mijn beperking, ik kan niet kort van stof typen hahaha xd Daarom heb ik het back in the days ook lang leuk gehad als reporter voor het TW Weekblad. :)

Het ''kort'' gedeelde ging wel ook vooral over die eerste opsomming. De rest van mijn post mocht lang zijn. :p
Als ik bijvoorbeeld alleen al de reguliere werelden eraan zou toevoegen waar ik tot aan 150k een top-3 start had was ik nu nog aan het typen, alleen ik heb er bewust voor gekozen om alleen einduitslagen neer te pennen en het zo enigszins kort te houden.

Maar to be fair, ik heb dit spelletje tussen 2007 en 2012 zo veel gespeeld dat ik er heel eenvoudig een verhaal van 30 pagina's van had kunnen maken. Is nog relatief kort allemaal dus.

Maak je niet druk, telkens opnieuw zijn er spelers die anderen moeten zeggen hoe je het spel "wel" of "niet" moet spelen... Dat was vroeger zo en nu jammer genoeg, nog steeds. :rolleyes:

Ja, heb je helemaal gelijk in. Alleen deze gast is anders. Dat ik, hoe vaak ik ook win, noob wordt genoemd is inderdaad iets dat altijd al gebeurde. Daar ga ik me niet aan lopen ergeren. Dat er leugens verteld worden over speelstijl. Dat is nieuw. Ik heb me juist bewust voorgenomen om niet zoals vroeger te tryharden voor de win, maar gewoon lekker voor mezelf te spelen. Ik heb nu al 3 rondes gehad dat ik combo treinen binnen krijg en het mijn stammates niet eens vertel. Ik probeer het te hendelen, en als dat niet lukt feliciteer ik alle 3 de gangbangers met hun verdiende overwinning en sluit ik het spelletje weer af. Dat ik aan het teamen ben is dus simpelweg een leugen en daar erger ik mij aan. Het enige dat ik doe dat enigszins op ''teamen'' lijkt is een stam joinen (op ''Tribal Wars'', doodzonde). En nu kunnen mijn stammates die in de laatste rondes met mij samen hebben gespeeld ook nog vrijwel allemaal bevestigen dat dat juist alleen negatief uitpakt voor mijn persoonlijke resultaat, omdat ik al aan het begin van de ronde vertel dat ik uitlog zodra top-3 veilig is en niet ga tryharden voor de win. Of denken mensen dat het toeval is dat ik keer op keer op keer 2e wordt en nooit 1e of buiten top-3? :p
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Jouw ''probleem'' is dat je blijkbaar geen flauw idee hebt wie ik ben en wat ik gedaan heb op deze server. Ik heb niet eens zin om mijn hele Tribal Wars CV hier neer te typen voor een puberende shitposter als jij, maar heel kort:
- Ik heb mij voor het eerst geregistreerd op Tribal Wars wereld 1 op 10 april 2007.
- Ik heb mijn speeddebuut gemaakt in 2008 op NLS#05.
- Ik heb mijn eerste podiumplaats gehaald in 2009 op NLS#42.
- Ik heb een groot aantal rondes in een van de beste speedstammen ooit gezeten: Memo.
- Ik heb op het aller eerste SK ooit in 2010 meerdere podiumplaatsen gehaald.
- Ik heb het SK 2011 gemist door een perma ban.
- Ik heb het SK 2012 volledig gewonnen.
- Ik heb de reguliere wereld 3 gewonnen met mijn stam waar ik van 2008 t/m 2012 onafgebroken in zat. Aangezien wereld 1 & 2 toen nog liepen, behoor ik voor altijd bij de eerste winnaars ooit op de .nl server.
- In totaal heb ik tussen 2008 en 2012 meer dan 100 rondes gewonnen op .nl en meer dan 500 rondes gewonnen op de combinatie .nl, .de, .ch, .fr, .net, .co.uk, .ro, .pl, .es .

- Als je echt zo oldschool bent als dat je jezelf graag doet voorkomen, ken je vast nog wel de periode dat de speed community zo toxic was dat het TW Team enkel nog 2 weken lange rondes wilde organiseren om het spammen en schelden na elkaar in de vele ronde topics te beperken. Van de 3 rondes die er gehouden werden van 2 weken (en waar de top dus daadwerkelijk over de 10 mio heen ging waar je aan refereert) won ik er 2 en werd ik 1x 2e. Alle 3 de rondes top-1 ODA en top-3 ODD.

Ik ben in 2012 bewust gestopt met het spelletje te spelen omdat ik een vrij verslavingsgevoelig persoon ben. Ik wist niet van ophouden en speelde dit spel dag en nacht. Zoals hierboven aangegeven (en terug te zoeken op het forum voor sceptici als jij) viel het in 2012 perfect samen dat wereld 3 ten einde kwam met een overwinning én ook het speedkampioenschap gewonnen werd door mij. De werelden die ik toen speelde heb ik dus volledig naar tevredenheid afgerond, waardoor dit voor mij een mooi moment was om te stoppen.

Wat ik meteen in mijn achterhoofd hield toen ik weer begon te spelen is dat ik me niet weer zo enthousiast ging maken dat ik alles aan de kant ging zetten om potjes te winnen. Daarom start ik heel bewust later op sommige speeds (waaronder deze barb ronde, 4 uur late start), weten mijn vaste stammates allemaal al dat ik geen overwinningen hoef maar alleen voor top-3 ga en zijn er een aantal vaste noobs die spelen die elke ronde gezellig met mij chatten voor tips en tricks. M.a.w., ik ben hier met nog geen 10% van de inspanning die ik ooit erin stopte de ene na de andere podiumplek aan het neerzetten.

Jouw opmerking 'Het is gewoon zeer frustrerend dat noobs zoals jij de top 3 kunnen behalen' heb ik dan ook smakelijk om kunnen lachen. Je mag mij best noob noemen, stoor ik mij niet aan, maar dan was de server altijd al bedroevend slecht. Ik win al rondes sinds de speedserver van .nl open is en als ik ook maar 50% van de inspanning van vroeger ertegenaan zou gooien, zou ik ook nu alles winnen ipv top-3 worden.



Dit is de enige opmerking waar ik me aan stoor. Dit is pertinent onwaar en een regelrechte leugen van jouw kan. Het enige dat ik doe is een stam joinen met andere. Voor de rest doe ik alles 100% solo. Ik heb nu al 3 rondes gehad dat ik combo treinen van andere krijg. Speler A verstuurt de clear, speler B verstuurt edel 1&2 en speler C komt met edel 3&4. Dat noem ik teamen. Dat is wat ik tegen mij krijg en dat ik nog nooit zelf gedaan heb. Elke speler die ik heb aangevallen, of het nou in 2008, 2012 of 2019 was, was 100% solo. Als jij ook maar één bewijs hebt dat het tegendeel aantoont, verwijder ik per direct mijn account en mag je al mijn bewaarde premiumpunten van 5+ jaars speeds hebben gratis hebben.

Laat maar komen. Ik hoor heel graag van je.

Daarnaast nog een grote uitdaging voor je: De volgende keer dat je een speedje speelt, laat dan vantevoren even weten op welk account dat is. Wellicht wordt het voor jou wat spannender als je zelf ook een trein kunt binnen krijgen ipv in alle anonimiteit zelf bouwen en sturen. Want spannende rondes, daar ben jij toch naar op zoek?

Maar goed, dit was mijn laatste reactie op jou. Het enige wat ik over je hoor van alles en iedereen die nog speelt is dat je een shitposter bent met een veel te grote waffel omdat je een SK getry'hard hebt waar +-3 mensen aan meededen. Ik hoor graag nog je bewijs van waar ik ''team'' met andere mensen, mocht je dat hebben dan beloof ik plechtig dat je me nooit meer hier ziet, en ik hoor graag nog op welke naam je rondjes gaat spelen zodat beide kanten evenveel kans hebben om het spannend te maken. Maar inhoudelijk reageren ga ik nu niet meer doen. Ook de tijd dat ik me eindeloos in forumdiscussies met enemies als Noud en Siemen kon mengen hebben we gehad. Dat was 2008 tot 2012, toen ik een SK, een volledige wereld en vele speeds won mét concurrentie.

Leuk leesvoer weer, je krikt het AF niveau tenminste op.

Maar ik lees hier dat jij “vroeger” een ekte pro was, dat kan mij geen flikker spelen wat pietje en jantje vroeger deden, het gaat er nu om om wat jij nu presteert? En wat jij nu presteert is niet geheel zoals een ekte pro dat zou doen in mijn ogen.

Wat jij nu presteert is hard teamen met “vaste clubjes” + de aanhang :p en als er “meer ervaren” spelers meedoen win je niet.

Ik hoef je PP niet want ik kom zelf niks te kort, Prima mocht ik ooit nog weer eens mee doen laat ik het jou zeker weten.
 
Bovenaan