De Zomeroorlog!

Reactiescore
697
Ik negeer ff je inhoud, boeit mij gewoon niet. Ik wil je meer de vraag stellen, als je als 1 werkt samen met koh, waarom joinen jullie hun niet? Of is dat iets dat koh niet wil? Ze wilden anders maar al te graag met ons in fusie ;)
Of als jullie aangevallen worden, gaat er ook deff van het o zo grote koh naar jullie toe? Denk dat de laatste aanval op patrick dat wel bewezen heeft.

Het boeit mij echt niet welke stappen jullie nemen als stam en ik snap dat je bij een grotere partij hulp zoekt. Enige is, dat Koh een stam is die anderen simpelweg gebruikt. Kijk naar de stam UD, een ud lid zelf zegt gedwongen te worden om deff te sturen. Denk daar eens over na :)

Van de weinige posts die ik dan maakte, negeerde je mijn inhoud :(
Ik bedoelde het op dit. Veel meer had ik toch niet gepost, dus als je toen over me las :) Zag je me ergens anders waarschijnlijk ni

Ik zal even denken over een roddel
 
Reactiescore
389
Dat was dan weer door de samenwerking met CBT die gesloten is. In die tussentijd was er geen samenwerking met CBT.
Dat patrick dorpen verloren is doordat hij mij os gestuurd heeft, vind ik zelf ook jammer. Hadden we het geweten, hadden we het anders gedaan.

Je zegt wel dat als je het geweten had, je het anders had gedaan...
Maar toch doe je hetzelfde gewoon weer.
e7d718100d43b3ae7694a40c1ef8f46c.png

f9c6b6d0ba1ce36cc901674988a60ce3.png

Opnieuw verliest CBT een handje dorpen puur omdat asteek overal gestacked moet staan. Snap niet dat dit door CBT gepikt wordt.
 
Reactiescore
142
Heb ik t record dorpen verliezen op 1 dag al gebroken?
 

DeletedUser80835

Guest
dan zal ik ook maar even na zoveel jaar een accountje aanmaken zeker? :p


Je zegt wel dat als je het geweten had, je het anders had gedaan...
Maar toch doe je hetzelfde gewoon weer.
e7d718100d43b3ae7694a40c1ef8f46c.png

f9c6b6d0ba1ce36cc901674988a60ce3.png

Opnieuw verliest CBT een handje dorpen puur omdat asteek overal gestacked moet staan. Snap niet dat dit door CBT gepikt wordt.



Asteek had mss de def kunnen terugsturen, maar was meer een foutje van mij, dacht dat het bij iemand anders stond :p + als je 1 extra clear er had opgegooid, dan had je ze evenzeer ... vond dat het eigenlijk wat lang duurde voordat jij die dorpen eindelijk eens nam ;)
 

DeletedUser78605

Guest
dan zal ik ook maar even na zoveel jaar een accountje aanmaken zeker? :p






Asteek had mss de def kunnen terugsturen, maar was meer een foutje van mij, dacht dat het bij iemand anders stond :p + als je 1 extra clear er had opgegooid, dan had je ze evenzeer ... vond dat het eigenlijk wat lang duurde voordat jij die dorpen eindelijk eens nam ;)

Je was niet relevant genoeg.. Pas toen je rattemvanger aanviel merkte ik je pas op :p
 
Reactiescore
389
dan zal ik ook maar even na zoveel jaar een accountje aanmaken zeker? :p






Asteek had mss de def kunnen terugsturen, maar was meer een foutje van mij, dacht dat het bij iemand anders stond :p + als je 1 extra clear er had opgegooid, dan had je ze evenzeer ... vond dat het eigenlijk wat lang duurde voordat jij die dorpen eindelijk eens nam ;)

Je weet dat er range is op casual toch?
Asteek stuurt geen def terug, die heeft elke speervechter nodig schijnbaar. Als jij nou de enige zou zijn oke, maar patrick verliest ook gewoon dorpen omdat er def perse bij asteek moet staan.
 

DeletedUser80835

Guest
Je weet dat er range is op casual toch?
Asteek stuurt geen def terug, die heeft elke speervechter nodig schijnbaar. Als jij nou de enige zou zijn oke, maar patrick verliest ook gewoon dorpen omdat er def perse bij asteek moet staan.

ja kijkkkk, ik dacht dat mijn def bij patrick stond hahaah, en had de avond zelf wat slecht gecommuniceerd met de stam + had verkeert ingeschat hoeveel adelshoevetjes er afgebroken moesten worden om buiten jouw range te vallen :p het was een lange dag en dan gebeuren zo een dingen he :p overdag was het allemaal nooit waar geweest ;) maarja, ik kan het zien als compensatie voor alle andere dorpjes die ik van hymne al heb gepakt :p
 
Reactiescore
142
Je zegt wel dat als je het geweten had, je het anders had gedaan...
Maar toch doe je hetzelfde gewoon weer.
e7d718100d43b3ae7694a40c1ef8f46c.png

f9c6b6d0ba1ce36cc901674988a60ce3.png

Opnieuw verliest CBT een handje dorpen puur omdat asteek overal gestacked moet staan. Snap niet dat dit door CBT gepikt wordt.

Wat @JEFF111 zei
 

DeletedUser78605

Guest
Als bondgenoot zijnde, zou juist jij moeten weten dat hij os bij jou heeft staan, jij hebt het notabene aangevraagd ;)
 
Bovenaan