Top & Flop stammen

DeletedUser79607

Guest
Een paar dagen Nap geven en binnen 16 uur al de eerste dorpen veroverd o_O.
Zijn woorden hoef je ook niet serieus te nemen dus.

Graag dan even het hele voorstel enzovoort ook erbij posten, van beide kanten geen voorstellen gekomen over eventuele NAP of dergelijke. Geen afspraken ook over een tijdsbestek waar na mag worden aangevallen.
 
Reactiescore
685
Graag dan even het hele voorstel enzovoort ook erbij posten, van beide kanten geen voorstellen gekomen over eventuele NAP of dergelijke. Geen afspraken ook over een tijdsbestek waar na mag worden aangevallen.

Volgens mij staat er duidelijk dat niels hem een paar dagen zou geven. Of bedoeld die daar wat anders mee?

Mij maakt het niet uit. Maar zeg dan niet dat je iemand een paar dagen geeft om vervolgens de eerst volgende ochtend toe te slaan
 

DeletedUser79607

Guest
Aangezien het zo stilletjes is trappen we maar weer eens een open deur in.. het galbakken liefdeskoppel Gio en Niels, flop of flop?




3346ouq.png


rlxg8o.png


Is normaal toch?

Vraag me af waar mijn benoeming vandaan komt? “Het liefdeskoppel”?

Zoals ik hierboven al zei, er zijn geen afspraken gemaakt tussen balooke en mij over een NAP of dergelijke na het verlaten van zowel QPO als balooke bovendien was er vóór het verlaten van Dev. al geen goed te noemen communicatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Vraag me af waar mijn benoeming vandaan komt?

Zoals ik hierboven al zei, er zijn geen afspraken gemaakt tussen balooke en mij over een NAP of dergelijke na het verlaten van zowel QPO als balooke bovendien was er vóór het verlaten van Dev. al geen goed te noemen communicatie.
Hij heeft het toch ook over het account Niels? Dus je hoeft niet zo geprikkeld te reageren... Je reageert op zo'n manier dat het net lijkt alsof je door een adder gebeten bent...:rolleyes:
 

DeletedUser79607

Guest
Hij heeft het toch ook over het account Niels? Dus je hoeft niet zo geprikkeld te reageren... Je reageert op zo'n manier dat het net lijkt alsof je door een adder gebeten bent...:rolleyes:

Mijn naam wordt in het bericht ook genoemd (Gio) terwijl ik op dit account speel en niels op zijn eigen account, vrij domme reactie dus van je.

In mijn ogen dus ook onterecht dus vandaar mijn reactie’s hier. Normaal besteed ik geen tijd aan het AF om te reageren. Fijne avond nog.
 

Deleted User - 487925159

Guest
Maar Gio ff eerlijk Dev heeft tot einde een bg met Niels gehad. Wel opmerkelijk dat 16u na het opheffen van het account er al dorpen overgenomen worden.

Vraag me af waar mijn benoeming vandaan komt? “Het liefdeskoppel”?

Zoals ik hierboven al zei, er zijn geen afspraken gemaakt tussen balooke en mij over een NAP of dergelijke na het verlaten van zowel QPO als balooke bovendien was er vóór het verlaten van Dev. al geen goed te noemen communicatie.

En daarnaast het niet goed zijn van communicatie vind ik geen geldige reden.
 

DeletedUser79607

Guest
Maar Gio ff eerlijk Dev heeft tot einde een bg met Niels gehad. Wel opmerkelijk dat 16u na het opheffen van het account er al dorpen overgenomen worden.



En daarnaast het niet goed zijn van communicatie vind ik geen geldige reden.

Wat betreft het account niels en zijn acties moet je niet bij mij zijn, ik heb geen idee hoe dat verlopen is en hoe de gesprekken gelopen zijn.

Er waren tussen mij en balooke geen afspraken gemaakt over een nap of dergelijke, 3 e keer dat dit gezegd wordt. Allemaal mooi dat je een deel van het bericht oppikt in je post maar ik heb geen enkele afspraak of samenwerking verbroken of gehad met balooke. Het is dus geen rede, ik gaf het alleen aan.;)

Valt mij dan ook niks te verwijten lijkt me, begreep daarom ook niet de vernoeming van mijn naam in de post over het “galbakken liefdeskopel”. Aangezien @TheTrainGoesChuChuuu het hier volgens @The Clown. heeft over het account niels5151.
 

DeletedUser69389

Guest
Mijn naam wordt in het bericht ook genoemd (Gio) terwijl ik op dit account speel en niels op zijn eigen account, vrij domme reactie dus van je.

In mijn ogen dus ook onterecht dus vandaar mijn reactie’s hier. Normaal besteed ik geen tijd aan het AF om te reageren. Fijne avond nog.

Wat betreft het account niels en zijn acties moet je niet bij mij zijn, ik heb geen idee hoe dat verlopen is en hoe de gesprekken gelopen zijn.

Er waren tussen mij en balooke geen afspraken gemaakt over een nap of dergelijke, 3 e keer dat dit gezegd wordt. Allemaal mooi dat je een deel van het bericht oppikt in je post maar ik heb geen enkele afspraak of samenwerking verbroken of gehad met balooke. Het is dus geen rede, ik gaf het alleen aan.;)
Niemand zegt dat jij een afapraak met hem had. Ook Jason niet. Die toont alleen aan dat dat tussen Niels en dat acc zo was. Maar afspraken of niet. Binnen 24 uur al aanvalleb is absoluut niet chique en daarvoor hoor je zeker niet de schoonheidsprijs te krijgen. Elk zelfrespecterende stam weigert met zulke spelers te spelen. Dus het enige wat je ermee doet is je eigen glazen ingooien voor het geval dat Gal valt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.317

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.317
Interns :O.

Nah ik liet devin wat lol hebben en die maakte er een volle stam van. Op het juiste moment kwam er net een mooie andere stam om de hoek kijken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77113

Guest
lijkt me een beetje vreemde gedachtegang die Chess hier hanteren.

Als er geen afspraken zijn dan doet die in mijn ogen niet veel fout? Speler kaartte ook aan dat het geen al te goede buren waren, dus is kwestie van tijd voor die elkaar in de haren zouden gaan vliegen.
ik zou ook asap vliegen als ik in dezelfde situatie had gezeten hoor.
 
Reactiescore
3.452
lijkt me een beetje vreemde gedachtegang die Chess hier hanteren.

Doe even normaal!
Tuurlijk zegt hij dat om zich te verantwoorden dat hij binnen 1 dag al een ex stamlid gaat lopen edelen in samenwerking met zijn grote buurman!
Dus jij vind dus dat 3 dagen die de normale tribal speler hanteert echt not done?
 
Reactiescore
685
lijkt me een beetje vreemde gedachtegang die Chess hier hanteren.

Als er geen afspraken zijn dan doet die in mijn ogen niet veel fout? Speler kaartte ook aan dat het geen al te goede buren waren, dus is kwestie van tijd voor die elkaar in de haren zouden gaan vliegen.
ik zou ook asap vliegen als ik in dezelfde situatie had gezeten hoor.

Lees de post van thetraingoeschuchu nog eens. Daarin staat zwart op wit dat die balooke een paar dagen geeft.

Dat je geen goede buren was met elkaar dat kan. Dat je iemand 16 uur na het verlaten van de stam gelijk aanvalt kan ik me ook nog voorstellen als er geen afspraken gemaakt zijn (Dat het niet fair is is een 2e)
Maar dat je zegt dat je iemand een paar dagen geeft en vervolgens na 16 uur (inclusief nacht) de eerste dorp al verovert hebt is gewoon te gek voor woorden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77113

Guest
Lees de post van thetraingoeschuchu nog eens. Daarin staat zwart op wit dat die balooke een paar dagen geeft.

Dat je geen goede buren was met elkaar dat kan. Dat je iemand 16 uur na het verlaten van de stam gelijk aanvalt kan ik me ook nog voorstellen als er geen afspraken gemaakt zijn (Dat het niet fair is is een 2e)
Maar dat je zegt dat je iemand een paar dagen geeft en vervolgens na 16 uur (inclusief nacht) de eerste dorp al verovert hebt is gewoon te gek voor woorden.

Als dat zwart op wit staat is dat gewoon een stab, lijkt me?

Doe even normaal!
Tuurlijk zegt hij dat om zich te verantwoorden dat hij binnen 1 dag al een ex stamlid gaat lopen edelen in samenwerking met zijn grote buurman!
Dus jij vind dus dat 3 dagen die de normale tribal speler hanteert echt not done?

Ik heb nog nooit gehoord van een 3 dagen nap die automatisch wordt gegeven... dus zolang die niet staande is ?

tbh, als mijn buurman me heel de tijd intern loopt te fucken en over de rooie gaat, dou ik hem ook niet sparen hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Zoals ik hierboven al zei, er zijn geen afspraken gemaakt tussen balooke en mij over een NAP of dergelijke na het verlaten van zowel QPO als balooke bovendien was er vóór het verlaten van Dev. al geen goed te noemen communicatie.

tbh, als mijn buurman me heel de tijd intern loopt te fucken en over de rooie gaat, dou ik hem ook niet sparen hoor
Zijn de ongeschreven regels,kan merken dat jij er een tijd tussen uit bent geweest!
Waar lees jij dat hij loopt te fucken? Ik zie dat nergens staan namelijk alleen dat er amper communicatie was.
Het is namelijk niet normaal dat als je stam opgeheven wordt je binnen een dag aanvallen stuurt naar je ex stamgenoot.
 

DeletedUser77113

Guest
Zijn de ongeschreven regels,kan merken dat jij er een tijd tussen uit bent geweest!
Waar lees jij dat hij loopt te fucken? Ik zie dat nergens staan namelijk alleen dat er amper communicatie was.
Het is namelijk niet normaal dat als je stam opgeheven wordt je binnen een dag aanvallen stuurt naar je ex stamgenoot.

Ik wil maar zeggen dat het zou kunnen dat daar wel reden toe was... voor zelfde geld heeft hij eerst inc gekregen :oops:
 
Bovenaan