Stab of juist gewoon Qua beleid?

DeletedUser79946

Guest
modus heeft op geen enkel moment een afspraak niet nagekomen, anders hadden jullie dit toch al breed uitgesmeerd hier op het AF.
QUA heeft dt wel gedaan, en daar gaat het ook over in dit topic.
Dat wij reageren met een OS actie nadat jullie een heel continent aan interns en rekruuts aan het doorvoeren zijn?
Je post hier wel allemaal screens met data op enzo, maar zijn wij daarom de aanstokers van heel de operatie Rekruut en Intern NOVA ?
laat me niet lachen :rolleyes:

Kan jij niet lezen?
We vragen toch specifiek wanneer dit in gang is gezet.
Er komen smoesjes en mooie verhalen dat het een reactie was op onze recruits of een dorp dat door QQEEZZ overgenomen werd.

Maar eigenlijk was de deal allang rond, en besloot jullie leiding terwijl onze massa nog liep op Lors dat ook hij erbij moest komen dmv een intern door een nieuw lid.
Vervolgens is dus in jullie filosofie om deze reden Lors ondersteund , terwijl wij als stam een NAP hadden, als je het mij vraagt is dit een zeer twijfelachtige actie en volgens mij vind je leiding dat ook. Dit maak ik dan op uit het uitblijven van een reactie.

Enorm zwaktebod dat als het om het bekritiseren van anderen gaat Modus er als eerste bij is , maar als jullie zelf de fout in gaan is het blijkbaar bijzonder lastig om er inhoudelijk op in te gaan.
 
Reactiescore
1.476
Tuurlijk kan ik wel boos op je worden. Je hebt nooit met of tegen me gespeeld, je bent niet veel op deze wereld geweest zei je en toch ga je hier verkondigen dat de rest van de stam niet zo veel voorstelde. Je moet gewoon niet van zulke uitspraken doen.
En dit is precies waarom ik die uitspraak maak. Jullie in fix/revoc zijn onderling enkel aan het ruziemaken.
Revoc. steld niet heel veel voor op Justin en Jamie na. Zoveel heb ik wel gemerkt op de paar moment dat ik actief kon spelen. Ik zal hier vast een paar mensen over het hoofd zijn, zie het niet als een beschuldiging.
Deze opmerking was meer als compliment bedoeld naar justin en jamie, dan als belediging naar de rest van de stam. Dat het geen beschuldiging is, heb ik er nog expliciet bij gezet. Ik weet niet waarom de stamleiding er zoveel moeite voor deed/doet, ik had jullie allang geditched. Zeker omdat een aantal in revoc het spel niet sportief spelen. Van elk gat in de afspraken word gretig gebruik gemaakt, en als het duidelijk tegen de afspraken is, word het alsnog geprobeerd. Om een voorbeeld te noemen, destijds werden bepaalde illegale clusterfucks bij modus door meerdere mensen verdedigd. Daarom maak ik zulke uitspraken. En dit is wel een beschuldiging, al is die misschien niet tegen jou bedoeld.
 

DeletedUser77704

Guest
Kan jij niet lezen?
We vragen toch specifiek wanneer dit in gang is gezet.
Er komen smoesjes en mooie verhalen dat het een reactie was op onze recruits of een dorp dat door QQEEZZ overgenomen werd.

Maar eigenlijk was de deal allang rond, en besloot jullie leiding terwijl onze massa nog liep op Lors dat ook hij erbij moest komen dmv een intern door een nieuw lid.
Vervolgens is dus in jullie filosofie om deze reden Lors ondersteund , terwijl wij als stam een NAP hadden, als je het mij vraagt is dit een zeer twijfelachtige actie en volgens mij vind je leiding dat ook. Dit maak ik dan op uit het uitblijven van een reactie.

Enorm zwaktebod dat als het om het bekritiseren van anderen gaat Modus er als eerste bij is , maar als jullie zelf de fout in gaan is het blijkbaar bijzonder lastig om er inhoudelijk op in te gaan.

Als je verwacht dat ik reageer, post dan eens screens van hele forumtopic ipv die selectieve stukje. Blijkt duidelijk uit dat nog niet rond was.

Of post dan ook eens de discussie op Whatsapp waarin duidelijk werd dat de meeste leden het hier niet mee eens waren en er opnieuw moest worden onderhandeld. Juist doordat Saesee/L0r in het voorstel zaten?

Waarom zou ik moeten reageren op een gedeelte van een post zonder de context van de post? Moet dit bewijs voorstellen? Of waarom moet er dus weer door Qua info worden verkregen via derden of spy's?

Bijzonder dat je Steff als eerste noemt,als het gaat om lekken van info komt er maar 1 naam in mij op
Uh je weet dat jamir al sinds het begin van deze wereld naar mark lekt? Terwijl ik 1 x iets non cruciaal heb doorgegeven om na te vragen of het klopte.
Terwijl jamir en anderen letterlijk aanvalsplannen doorgaf, targets etc etc die gewoon letterlijk doorgestuurd werden naar Qua. Lul dus niet.
Misschien eerder kijken naar meneertje bryan van nexus , ook een acc die zomaar gedumped werd, tevens onruststoker no 1 in revoc en IRL vriend van Mark aka pony, je hoeft niet verder te kunnen zien dan je neus lang is in deze hoor.

Mark heeft alles gelekt, dat er informatie met hem is gedeeld door o.a. @Vetus Bellator. is meer dan normaal. Op moment van delen met hem waren de stammen BG's en werd alle informatie over en weer gedeeld tussen de leidingen. Dat Nova dit achteraf niet bleek te doen is een streek van hen, maar kan Jamie dit niet verwijten @Alex Lannon. aangezien dit enkel gebeurde toen er een samenwerking was. Zoals toen algemeen erkend en bekend was, de vergelijking maken met hetgeen gebeurt is met jouw Steff gaat daarmee niet op. Je hebt je excuses daarvoor gemaakt en daarmee is de kous wat mij betreft daarover af.

Revoc. steld niet heel veel voor op Justin en Jamie na. Zoveel heb ik wel gemerkt op de paar moment dat ik actief kon spelen. Ik zal hier vast een paar mensen over het hoofd zijn, zie het niet als een beschuldiging.

Vind dit vleiend maar is pertinent niet waar, andere accounts hebben veel mee geholpen op de achtergrond zoals ik de eer ook al gaf in andere topic over de val van Nova.

Oke 1 pot nonsens, je weet dat justin persoonlijk 5 x gezegd heeft om nexus te kicken en te edelen terwijl ik het zelf steeds heb tegengehouden?
Men was op een gegeven moment zelf oorzaken aan het zoeken om nexus te stabben, dus kom nou niet dat ik nexus wou stabben
Ik heb welgeteld 1 x info doorgegeven, daartegenover staat dat jij al een hele wereld info aan mark geeft, pot verwijt de ketel?
Dat je zegt dat ik niets heb bijgedragen aan de leiding zegt meer over het feit dat je echt niet goed als leiding bevonden bent dan je denkt.
Zonder mij was revoc maanden terug al in 2 gesplit, ik heb meerdere keren mensen moeten stoppen om te leaven omdat ze het dictatorale van oa jou beu waren.
En die "stamchat" bestond al sinds de ADHD periode en is gewoon gebleven tussen de groep die er toen was en de groep die er nog steeds was ween ween hoor

Nou maak je jezelf echt belachelijk, als jij zaken gaat aanhalen in verhitte discussies. Zoals jij zelf weet hebben meerdere accounts verzocht het account te kicken. Op 1/2 accounts na heeft iedereen dit wel eens verzocht door de onderlinge wrijving. Je hebt letterlijk 1x gezegd: "Mja nexus hoeft niet perse weg, ze moeten gewoon stamgericht gaan denken, en hun dat ook duidelijk maken". Voor de rest was je altijd eens om Nexus te kicken. Sterker nog 1 van de hoofdredenen van jouw leave en die van Carlo ging om Nexus. Je zei het zelf: "Naja nexus intern vind ik niet erg " als het weer eens ter sprake kwam.

Maar dit werd nooit concreet, dit werd pas concreet toen er vanuit de Westchat (die bleek te bestaan) de wens kwam om Nexus daadwerkelijk te kicken. Dit nadat ik al had voorgesteld als oplossing een apparte chat met ze te maken om zaken uit te praten en afspraken te maken om de wrijving te verlichten. Nee @charlezz wist dat vanuit de stam 100% draagvlak was om Nexus te kicken. Hier sloot jij je bij aan, ik was de enige in de stamleiding die tegengas gaf en zei dat zaken openlijk moesten worden besproken. Er moest minimaal een enquête worden gehouden en plan klaar liggen als je het zou doen. Ook met hoe je het verlies zou oppakken i.v.m ligging tegen Modus.

Uiteindelijk bleken genoeg mensen er tegen te stemmen en nog geen 24 uur later leavde jij met l0r. Dat was jullie goedrecht, later bleek het inderdaad zo te zijn dat heel veel mensen zich ergerde om diverse gegronde redenen. Maar ga hier niet aankomen dat ik hem wou stabben als ik de enige was in de leiding die zaken hebben proberen op te lossen. Snap je frustratie wel met de valse beschuldigingen aan je adres die hier worden gedaan voor het "lekken" wat je nooit kan hebben gedaan. Ook geloof ik niet dat je ooit op zo'n manier kan lekken, schat je daar hoger voor in, maar ga niet hier leugens lopen verspreiden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
389
En dit is precies waarom ik die uitspraak maak. Jullie in fix/revoc zijn onderling enkel aan het ruziemaken.

Deze opmerking was meer als compliment bedoeld naar justin en jamie, dan als belediging naar de rest van de stam. Dat het geen beschuldiging is, heb ik er nog expliciet bij gezet. Ik weet niet waarom de stamleiding er zoveel moeite voor deed/doet, ik had jullie allang geditched. Zeker omdat een aantal in revoc het spel niet sportief spelen. Van elk gat in de afspraken word gretig gebruik gemaakt, en als het duidelijk tegen de afspraken is, word het alsnog geprobeerd. Om een voorbeeld te noemen, destijds werden bepaalde illegale clusterfucks bij modus door meerdere mensen verdedigd. Daarom maak ik zulke uitspraken. En dit is wel een beschuldiging, al is die misschien niet tegen jou bedoeld.
Zegt ook weer veel over jezelf dan. We zaten met een hechte groep spelers die mekaar enorm goed hielpen en jij zou die zomaar ditchen. Het voorbeeld van de cf's bij modus (dan gaat het lijkt me over de cf's van nexus) is door iedereen veroordeeld van de leden die overblijven na nexus zelf, jamie en justin. Niemand vond dat goed, dus ook dit is weer kul. Ik snap echt niet dat je hier dan zo'n grote mond komt hebben als je blijkbaar van niks afweet.
 
Reactiescore
1.075
En dit is precies waarom ik die uitspraak maak. Jullie in fix/revoc zijn onderling enkel aan het ruziemaken.

Deze opmerking was meer als compliment bedoeld naar justin en jamie, dan als belediging naar de rest van de stam. Dat het geen beschuldiging is, heb ik er nog expliciet bij gezet. Ik weet niet waarom de stamleiding er zoveel moeite voor deed/doet, ik had jullie allang geditched. Zeker omdat een aantal in revoc het spel niet sportief spelen. Van elk gat in de afspraken word gretig gebruik gemaakt, en als het duidelijk tegen de afspraken is, word het alsnog geprobeerd. Om een voorbeeld te noemen, destijds werden bepaalde illegale clusterfucks bij modus door meerdere mensen verdedigd. Daarom maak ik zulke uitspraken. En dit is wel een beschuldiging, al is die misschien niet tegen jou bedoeld.

Je weet dat die cfs net door je eigen godbetert account gemaakt en verdedigd zijn?
 
Reactiescore
1.075
Als je verwacht dat ik reageer, post dan eens screens van hele forumtopic ipv die selectieve stukje. Blijkt duidelijk uit dat nog niet rond was.

Of post dan ook eens de discussie op Whatsapp waarin duidelijk werd dat de meeste leden het hier niet mee eens waren en er opnieuw moest worden onderhandeld. Juist doordat Saesee/L0r in het voorstel zaten?

Waarom zou ik moeten reageren op een gedeelte van een post zonder de context van de post? Moet dit bewijs voorstellen? Of waarom moet er dus weer door Qua info worden verkregen via derden of spy's?




Marc heeft alles gelekt, dat er informatie met hem is gedeeld door o.a. @Vetus Bellator. is meer dan normaal. Op moment van delen met hem waren de stammen BG's en werd alle informatie over en weer gedeeld tussen de leidingen. Dat Nova dit achteraf niet bleek te doen is een streek van hen, maar kan Jamie dit niet verwijten @Alex Lannon. aangezien dit enkel gebeurde toen er een samenwerking was. Zoals toen algemeen erkend en bekend was, de vergelijking maken met hetgeen gebeurt is met jouw Steff gaat daarmee niet op. Je hebt je excuses daarvoor gemaakt en daarmee is de kous wat mij betreft daarover af.



Vind dit vleiend maar is pertinent niet waar, andere accounts hebben veel mee geholpen op de achtergrond zoals ik de eer ook al gaf in andere topic over de val van Nova.



Nou maak je jezelf echt belachelijk, als jij zaken gaat aanhalen in verhitte discussies. Zoals jij zelf weet hebben meerdere accounts verzocht het account te kicken. Op 1/2 accounts na heeft iedereen dit wel eens verzocht door de onderlinge wrijving. Je hebt letterlijk 1x gezegd: "Mja nexus hoeft niet perse weg, ze moeten gewoon stamgericht gaan denken, en hun dat ook duidelijk maken". Voor de rest was je altijd eens om Nexus te kicken. Sterker nog 1 van de hoofdredenen van jouw leave en die van Carlo ging om Nexus. Je zei het zelf: "Naja nexus intern vind ik niet erg " als het weer eens ter sprake kwam.

Maar dit werd nooit concreet, dit werd pas concreet toen er vanuit de Westchat (die bleek te bestaan) de wens kwam om Nexus daadwerkelijk te kicken. Dit nadat ik al had voorgesteld als oplossing een apparte chat met ze te maken om zaken uit te praten en afspraken te maken om de wrijving te verlichten. Nee @charlezz wist dat vanuit de stam 100% draagvlak was om Nexus te kicken. Hier sloot jij je bij aan, ik was de enige in de stamleiding die tegengas gaf en zei dat zaken openlijk moesten worden besproken. Er moest minimaal een enquête worden gehouden en plan klaar liggen als je het zou doen. Ook met hoe je het verlies zou oppakken i.v.m ligging tegen Modus.

Uiteindelijk bleken genoeg mensen er tegen te stemmen en nog geen 24 uur later leavde jij met l0r. Dat was jullie goedrecht, later bleek het inderdaad zo te zijn dat heel veel mensen zich ergerde om diverse gegronde redenen. Maar ga hier niet aankomen dat ik hem wou stabben als ik de enige was in de leiding die zaken hebben proberen op te lossen. Snap je frustratie wel met de valse beschuldigingen aan je adres die hier worden gedaan voor het "lekken" wat je nooit kan hebben gedaan. Ook geloof ik niet dat je ooit op zo'n manier kan lekken, schat je daar hoger voor in, maar ga niet hier leugens lopen verspreiden.

Dat lekken van mij ging eveneens naar een speler van Nova, waar we op dat moment nog een bg en zelfs gedeeld forum mee hadden, die me voorgelogen heeft en deed alsof die niets van de Qua plannen wist, met de hoop meer info te krijgen heb ik die info dus gedeeld, dat was een fout van mij idd.
Ik denk dat ik me telkens nog vrij stabiel richting nexus gedragen hebt ondanks alle wrevel en lukrake eisen en vragen en verwijten van hun jegens mij, dat ik heb gezegd dat een intern van nexus me wel goed zou lijken lijkt me dan ook logisch toch :p
Naar jou justin heb ik geen enkel probleem hoor, je hebt je steeds ingezet met goede bedoelingen, dat kan je van sommige accs gewoon niet zeggen van de rest van revoc .
 

DeletedUser77704

Guest
Dat lekken van mij ging eveneens naar een speler van Nova, waar we op dat moment nog een bg en zelfs gedeeld forum mee hadden, die me voorgelogen heeft en deed alsof die niets van de Qua plannen wist, met de hoop meer info te krijgen heb ik die info dus gedeeld, dat was een fout van mij idd.
Ik denk dat ik me telkens nog vrij stabiel richting nexus gedragen hebt ondanks alle wrevel en lukrake eisen en vragen en verwijten van hun jegens mij, dat ik heb gezegd dat een intern van nexus me wel goed zou lijken lijkt me dan ook logisch toch :p
Naar jou justin heb ik geen enkel probleem hoor, je hebt je steeds ingezet met goede bedoelingen, dat kan je van sommige accs gewoon niet zeggen van de rest van revoc .

Je weet dat meer ging over onderlinge beloftes dan hoe of wat. Je weet ook mijn mening in die kwestie en dat al goed is.

Snapte ook zeker de verwijten :) Maar wou ff duidelijk hebben hoe situatie in elkaar stak aangezien je het een stab noemde van mijn kant eigenlijk naar Nexus in verleden, en ben met je eens dat er betere en mindere accounts waren in Revoc op diverse gebieden.
 
Reactiescore
1.476
Zegt ook weer veel over jezelf dan. We zaten met een hechte groep spelers die mekaar enorm goed hielpen en jij zou die zomaar ditchen. Het voorbeeld van de cf's bij modus (dan gaat het lijkt me over de cf's van nexus) is door iedereen veroordeeld van de leden die overblijven na nexus zelf, jamie en justin. Niemand vond dat goed, dus ook dit is weer kul. Ik snap echt niet dat je hier dan zo'n grote mond komt hebben als je blijkbaar van niks afweet.
Het zal. Ik snap niet waarom je zo aanvallend doet.
Je weet dat die cfs net door je eigen godbetert account gemaakt en verdedigd zijn?
I know. Dat was ook zeker niet mijn idee.
 
Reactiescore
389
Het zal. Ik snap niet waarom je zo aanvallend doet.

I know. Dat was ook zeker niet mijn idee.

Oh oke.

"De rest stelde niet zoveel voor"

Je hebt amper met ons gespeeld zeg je, hoe weet je het dan. Als je met mensen niet veel hebt gespeeld, hoe kan je dan wel weten dat het niet veel voorsteld. Domme opmerking dus.

" Ik weet niet waarom de stamleiding er zoveel moeite voor deed/doet, ik had jullie allang geditched"

Je weet het idd niet, ondanks dat zou je toch gewoon al een groep spelers die zich actief inzetten voor een stam ditchen. Lekker teamspel speel je dan. En ondanks zo'n uitspraak toch nog zeggen dat je aan die mensen niks hebt.

"Om een voorbeeld te noemen, destijds werden bepaalde illegale clusterfucks bij modus door meerdere mensen verdedigd."

Heeft niks te maken met de groep mensen die jij constant niet veel vind voorstellen, al die mensen waren tegen de gemaakte cf's.

Al je reacties slaan gewoon nergens op, terwijl je wel probeert mensen in een slecht daglicht neer te zetten. Dan ga ik daar wat van zeggen ja.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ben ook erg benieuwd naar een reactie van Lors & Modus...

Normaalgesproken duurt het toch nooit zo lang voor er een reactie vanuit een Modus lid komt?

Nu is het natuurlijk iets meer dan het ingefluisterde anti Qua verhaal dus dan word het al ietsje lastiger natuurlijk.Al bijna 14 uur geen enkele vorm van reactie, zo lang duurt het normaal toch nooit?

Het uitblijven van een reactie van Justin of Modus is daarom ook zo typerend.

Dit maak ik dan op uit het uitblijven van een reactie.

Enorm zwaktebod dat als het om het bekritiseren van anderen gaat Modus er als eerste bij is , maar als jullie zelf de fout in gaan is het blijkbaar bijzonder lastig om er inhoudelijk op in te gaan.

Is het echt nodig om zo vaak aan te geven dat je een reactie verwacht terwijl ik je in PM al lang gezegd had dat je wel een reactie zou gaan krijgen ? Je weet donders goed dat er maar een aantal mensen in Modus voldoende weten en de interesse hebben om inhoudelijk ergens op te reageren. Ik ben normaal 1 van hen maar ben de laatste tijd minder met stam zaken bezig geweest en daardoor zelfs niet van alles op de hoogte, zou dus goed kunnen dat ik er op bepaalde momenten in deze post ook naast zit.

Bij mij werken al deze uitdagende posts eigenlijk aver rechts en heb er even over gedacht om gewoon niet meer te antwoorden, maar voor een keer zal ik het door de vingers zien en toch nog antwoorden.

Ik ga tevens alle posts wat door elkaar mixen zodat het per onderwerp kan, hierdoor valt wel voor een stuk de chronologische volgorde weg...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Keurige reactie weer ;)
Jij bent zogenaamd nergens van op de hoogte, gaat er bij mij niet in.
Er is je geen enkele toezegging gedaan of ook maar iets beloofd(na alle OS die je hebt gehad om onze massa af te weren) voordat Pony en TFA bij Qua joinde?
Laat me niet lachen man....

+ die kul reacties dat de speler met zoveel Modus OS geen enkele garantie heeft gehad op ook maar iets , wat hij hierboven zelf beaamt vind ik ronduit belachelijk.

Ook ben ik er heilig van overtuigd dat er met Lors afspraken zijn gemaakt want waarom anders zoveel OS zijn kant op sturen? Is gewoon in jullie plannetjes betrokken, en dit heeft allemaal plaatsgevonden voor er bij ons iemand joinde, en zelfs voor Pony en TFA uit Nova stapte.

Maar de gang van zaken zal vast wel bekend zijn bij je, je kunt dus ook bevestigen dat Lors niks voor Modus of Fix gaat betekenen? Als dit wel zo is kunnen we er eigenlijk van uit gaan dat er in de periode van de massa al besproken is dat hij wel een rol gaat spelen voor jullie.

En ik denk stiekem dat er allang een akkoord was(laat dat principe maar weg) voordat QQEEZZ ook maar 1 dorp van TFA gepakt had. Een akkoord inclusief Lors.

Dat komt natuurlijk voort uit het feit dat zijn account wel meegenomen word in een deal tussen Fix&Modus. Als hij er zelf al niet zo instond dachten iig de stammen dat hij bij Modus zou gaan joinen, op het moment dat er een Qua massa op hem liep. Kan best begrijpen dat dat een beetje gek overkomt, maar jij ook wel denk ik?
Als jullie niks met elkaar hadden is het toch gek dat de namen wel genoemd worden en de accounts gebruikt gaan worden voor Modus (althans dat geeft jou (ex)Leider aan)
Kan best dat jij/jullie er niks van wisten maar oke, hoe ontstaat het idee dan toch dat jullie erbij horen?(maak ik op uit de interne PM van Vetus)

Maar eigenlijk was de deal allang rond, en besloot jullie leiding terwijl onze massa nog liep op Lors dat ook hij erbij moest komen dmv een intern door een nieuw lid.
Vervolgens is dus in jullie filosofie om deze reden Lors ondersteund , terwijl wij als stam een NAP hadden, als je het mij vraagt is dit een zeer twijfelachtige actie en volgens mij vind je leiding dat ook. Dit maak ik dan op uit het uitblijven van een reactie.

Ah zat al precies op deze reactie te wachten, bedankt dat je er zo lekker op inging.

Je bent gewoon betrokken geweest in de gesprekken, op 30.03 toen onze massa op jou nog liep is er een PM rondgegaan in Fix dat de kogel door de kerk was, en dat de fusie met Modus rond is. Zoiets is niet in 1 dag besproken, en zo is er dus keihard bewijs dat dit tijdens de massa al rond was.



Ook staat hier in dat jij gaat fuseren met je buurman Abuser (zoals we kunnen lezen) eigenlijk liep onze massa op jou toen ook nog (zie report)

Op 26-03 was er al rondgegaan dat er al een aantal dagen gesprekken met Modus waren die over de joins van een aantal leden van Fix gingen, inclusief een kaartje met alle edellijnen van de bestaande Modus leden en de nieuwe recruits.


Het komt er dus op neer dat jullie 5 dagen voordat QQEEZZ ook maar 1 dorp van TFA had gepakt dit al hadden afgesproken, tijdens onze massa op Lors & Abuser.
We vragen hier specifiek naar en worden herhaaldelijk voorgelogen.

Principeakkoord lees ik zelf in elk geval nergens terug. Het word verkondigt als een definitieve keuze , met alle bijbehorende afspraken. Waarom zo volhardend in jullie leugens, en dan doel ik vooral op de leiders van beide stammen en op Lors.

Al deze stukken gaan over het feit dat wij Lorsl ondersteunt hebben in de periode dat wij een NAP hadden met Qua met bijhorende afspraak dat Nova / Revoc niet ondersteunt mogen worden.

Dit alles is alsvolgt en in deze volgorde verlopen:
- De afspraken tussen Qua en Modus zijn gemaakt, Lorsl was ten tijden al uit Revoc.
- Revoc spreekt Modus aan om te vragen of er iets te regelen valt omdat Abuser massa krijgt, Modus geeft een NAP aan heel Revoc zodat ze def bij Abuser kunnen zetten om Qua dwars te liggen (exact wat Qua deed al lange tijd voorheen om Modus dwars te zitten bij massa op Nova)
- Lorsl spreekt iemand (gentle ?) van Modus aan of die def wilt sturen, wordt overlegd met de leiding en conclusie getrokken dat lorsl niet tot de afspraken behoorde en dit dus gewoon mag. Os wordt gestuurd, zeer beperkt voor wave 1 gezien die 10 uur later ofzo al aan kwam maar in grotere hoeveelheden voor wave 2.
- Fusie is (zo goed als) rond, je mag niet vergeten dat die post van 30/03 de 2de post ofzo is van de leiding richting revoc / Modus en dat hier daarna nog steeds over gesproken is en ook nog wijzigingen aan zijn gemaakt op vraag van leden.

Korte antwoorden op jou vragen dus:
- Wist lorsl op de moment dat die massa kreeg van jullie dat die deel zou gaan uitmaken van Modus ?
Neen.
- Waarom stuurt Modus def naar een speler waarvan die nog niet weet of die deel gaat uitmaken van de fusie ?
Om Qua dwars te zitten, ongeacht of die mee naar Modus zou komen of niet is het positief dat Qua al hun troepen verliest.
- Is Lorsl opgenomen in de fusie en sinds wanneer ?
Ja, sinds wanneer ken ik niet op antwoorden want dat weet ik zelf niet helemaal. De eerste zaken die wij te zien kregen waren gewoon plannen en gezien Lorsl nooit als account zou komen stond die daar nooit op.

Tot zo ver hoe het verlopen is, nu terug richting de reactie die Qua er op gegeven heeft (allsinds als we jullie mogen geloven was het een reactie hier op) en tevens de reden van dit topic: De stab van Qua!

Jullie vergelijken jullie OS actie van TFA met het onze OS actie van Lorsl terwijl dat helemaal niet te vergelijken is. Heel je verhaal en je plannetje om iemand van modus hier te laten zeggen dat Lorsl reeds op de hoogte was voor die OS kreeg van Modus gaar daar niks aan veranderen.

Zoals ik al zei weet ik niet juist wanneer die er bij betrokken is maar uit je eigen screens blijkt dat de eerste keer dat daar over gesproken wordt 30/03 is. Wat tevens de datum is van jullie laatste wave op Lorsl, die massa was al paar dagen er voor (27 ste) begonnen. De 2 posts die jij hier zetten waren bij Revoc alsook bij Modus de enige keren dat er informatie aan de stamgenoten werd gegeven over de gesprekken, de rest werd door de leiding gedaan. Mogelijk heeft lorsl op dezelfde moment, en dus op de laatste dag van jullie massa op hem, te horen gekregen dat die mee mag. Niet vroeger, en zeker geen 4 dagen vroeger...

Maar stel nu even dat hij het wel wist, want wie weet ben ik fout, wat dan nog ? Wilt dat ineens zeggen dat Lorsl tijdens het maken van de afspraken tussen Modus en Qua wel nog in Revoc zat ? Neen toch. Je hebt het heel de tijd over feiten maar wilt het feit niet zien dat jullie als Qua zijnde nooit hebben gedacht aan lorsl toen die afspraken gemaakt werden.

Met lorsl zijn de afspraken niet omzeilt, en al helemaal niet bewust, met TFA hebben jullie de afspraken gewoon bewust omzeilt gezien TFA overduidelijk in de afspraken viel en in Nova zat op de moment dat het gebeurde.

Als je daartussen het verschil niet kan zien dan weet ik het ook niet meer...
Feiten zeggen: Qua pleegde stab, Modus niet.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja zo lijkt het op het moment wel dat het anders zo gelopen was, maar gelukkig stond jullie partner klaar om te joinen :p

Daarom dus de vraag wanneer het besluit samen verder te gaan genomen is, of is dit puur ontstaan vanuit de join van Pony en TFA?

En zelfs als Pony had gezegd dat hij mocht joinen , dan was dit alsnog niet de 100% zekerheid waar zo om nadrukkelijk op gehamerd werd toch?

Als je het mij vraagt hadden jullie alles allang bekokstooft voordat er bij ons ook maar iemand joinde. Wat pas 100% zekerheid geeft als dit gebeurd,

En ik denk stiekem dat er allang een akkoord was(laat dat principe maar weg) voordat QQEEZZ ook maar 1 dorp van TFA gepakt had. Een akkoord inclusief Lors.

Het komt er dus op neer dat jullie 5 dagen voordat QQEEZZ ook maar 1 dorp van TFA had gepakt dit al hadden afgesproken, tijdens onze massa op Lors & Abuser.
We vragen hier specifiek naar en worden herhaaldelijk voorgelogen.

Kan jij niet lezen?
We vragen toch specifiek wanneer dit in gang is gezet.
Er komen smoesjes en mooie verhalen dat het een reactie was op onze recruits of een dorp dat door QQEEZZ overgenomen werd.

Hmm maar er waren al gesprekken tussen Modus en Revoc over een intern/fusie gaande toen je nog in Revoc zat. Er was zelfs al een edelkaartje gemaakt, na de aanvallen op de 18e op Wife zijn de gesprekken hervat (zat je nog steeds in Revoc). Wij zijn op de 20e de targets gaan plannen en een dag later leave je, info uitgelekt who knows, dat blijft speculeren. Maar ga niet steeds zeggen dat je nergens iets vanaf weet of wist. Dat je geen intensie hebt om terug te gaan dat is allang duidelijk, maar dan is de vraag wat ga je nu doen aangezien je geen connecties met Revoc en Modus hebt?

Al deze stukken gaan over de vraag wanneer Modus en Revoc beslist hebben dat een fusie er zou gaan komen. In eerste instantie is het langer geleden begonnen met een grapje van revoc uit, toen is er voor de lol wat over en weer gesproken en wat plannetjes op gemaakt tussen paar mensen zonder daar iedereen zijn mening over te vragen. Toen is er vanuit Modus duidelijk het signaal gegeven dat wij geen fusie wouden uitvoeren tenzij Qua gekke dingen gaat of blijft doen met Nova (op dat moment hadden jullie IHA / Sun weggeedelt en waren jullie bezig aan Korjak). Dit is toen ook aan Qua gemeld en heeft verder helemaal niks veranderd dus zaken die toen besproken zijn zijn niet relevant.

De gesprekken zijn later terug heropend wanneer het duidelijk werd dat Qua gewoon verder ging met plannetjes bij Nova (verdere intern Korjak, NAP/BG met Nova leden, ...), in eerste instantie om te bekijken of we er ooit zelfs uit zouden geraken. In het begin ging dat ook zeer moeilijk, tot meer en meer duidelijk werd dat beide stammen wat water bij de wijn zouden moeten doen (Revoc nog net iets meer :D) omdat we niet veel keuze hadden als we deze wereld nog interessant zouden willen maken. Pas toen is het allemaal heel snel gegaan...

Het klopt dus dat dit niet beslist is op basis van jullie recruits of op basis van QQ die dorpen van TFA over nam. Het is beslist op verschillende zaken die zijn gebeurd waarvan een heel deel door Qua is toegegeven of bewezen is, zaken die dus wel zeker waren. Ik som er (nogmaals) een aantal op:
- Intern van IHA / Sun onder vreemde omstandigheden
- VV van Korjak + intern
- NAP met TFA / Pony om Modus dwars te zitten
- Intern panda
- BG met TFA / Pony om samen aan te vallen op Noob
- ...

Waren we 100% zeker dat het er aan zou komen ? Misschien niet, maar wel 90%. De meeste stammen op TW (Qua included!) zou al actie ondernemen als ze aan 25% of misschien 25% zekerheid zaten. Modus wachtte zeer lang af om zeker te zijn dat hun acties enkel een rechtzetting van de wereld waren en niet zelf de wereld naar de boem deden.

Dit terwijl Qua de wereld naar de boem hielp op basis van geruchten (de gentle / SBL case) en een stab pleegde op basis van een verkeerde assumptie. Dus Qua mag met 5% zekerheid zulke zaken uitvoeren, maar als Modus niet 100% zeker is mogen ze niks ? Kom op seg...

Om ook even terug te grijpen naar een eerdere post van mij (waar jij trouwens niet op reageerde, misschien had ik om de paar uur even moeten bumpen :eek:...:
Dat gelooft toch geen kat man... Wat jij beweert is dat 2 accounts binnen een stam toestaan dat alle andere accounts opgeedelt / geinternt worden door een vijand zonder dat ze hiervoor iets terug krijgen...
Er zijn werkelijk maar 2 redenen waarom spelers dat zouden doen: Ze gaan later naar die stam of krijgen een langdurige (oneindige) samenwerking in de vorm van BG met die stam. En dat laatste zou je ook gewoon pracktisch joinen kunnen noemen.
Dit wordt alleen maar versterkt door het feit dat bij de samenwerking op noob Pony clearde maar niet edelde terwijl QQ wel edelde. Kortom Pony clearde voor QQ, dat gaat zelfs eerder naar stamgenoten dan naar een BG neigen ;)

Nog even duidelijk maken dat niemand hier echt gelogen heeft volgens mij. Anderen zijn er niet concreet op in gegaan en Justin heeft een fout gemaakt toen die zei dat het was nadat QQ dorpen van TFA edelde, daar is die dan ook onmiddelijk op aangesproken in de stam chat en hij heeft zijn post nog geedit voor jij jou reactie er op kon plaatsen (je had hem wel al gequote).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om er nog even aan toe te voegen, er is nog meer info vrijgekomen zoals een volgende massa van Modus op Qua, dit heb ik ook gewoon netjes gemeld aan Gentleman aangezien ik de wereld niet zo wil winnen.

Kijk, jij lijkt screens te krijgen van weet ik veel waar, toegegeven wij krijgen er af en toe ook zulke zoals te zien in de beginpost van dit topic. Ik weet niet van waar wij ze halen maar al onze screens gaan enkel over bewijzen die gebruikt kunnen worden om aan te tonen dat er meer was tussen Qua en Nova dan dat jullie toegaven. In geen enkele van die screens stond informatie die Modus kon uitbuiten tegenover Qua.

Dat in tegenstelling tot de screens die jij kreeg die heel der plannen bevatten en jou inzicht geven in de zwakke plekken van Modus. Terwijl onze fusie nog loopt weten wie er allemaal mee gaat, wie niet, wie waar komt te liggen etc etc bied een voordeel, de vraag is dus maar hoe lang jij die screens al hebt en of je van plan was dit te laten weten als het niet was om je gelijk mee te halen op het AF.

Alsof dat nog niet genoeg was bleek je ineens ook screens van aanvalsplannen van Modus te hebben. Keurig dat je dit meld bij Modus, maar als je werkelijk een wereld niet wilt winnen op zo een manier zou je gewoon zeggen waar je die screens vandaan halt zodat die persoon binnen Modus gepast aangepakt kan worden.

Nu is er helemaal niks opgelost, die persoon die blijkbaar Qua het meer gunt zoekt gewoon een volgend persoon in Qua die de info wel verder wilt accepteren en Modus blijft zitten met een mol en dus een niet eerlijke strijd. Of wie weet zeg jij wel even dat je het niet vuil wilt spelen en geef je 1 keer iets door om je in te dekken, om vervolgens alsnog info te krijgen en deze gewoon te gebruiken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Ik kan niet meer dan eigenlijk constateren dat dit verhaal klopt. Ik denk alleen dat je je de "straf" die is opgelegd door de leiding van Qua niet kwalijk kan nemen, de straf is na veel discussie's, overleg en met het meedenken met de rest van de stam zo gekomen. Dat je "pet ervan afviel" hebben ze geen boodschap aan. Je weet niet hoe het is gegaan en waarom ze hiervoor hebben gekozen ipv een andere straf. Het is dus knap lastig voor je om hier een conclusie uit te trekken.
Natuurlijk kan je de leiding, en eigenlijk heel Qua, het wel kwalijk nemen. Als jullie leiding in eerste instantie naar onze leiding stapt en zegt "We denken ver over om die 3 accounts te kicken omwille van wat ze gedaan hebben" en dit later wordt "Maar dat is misschien wat overdreven en gaat niet iedereen willen dus als alternatief kunnen we misschien opleggen dat onder geen omstandigheden TFA en Pony nog mogen joinen" en het uiteindelijk resultaat is "Er wordt helemaal geen straf opgelegd, jullie kunnen allemaal beginnen edelen aan jullie nieuwe front (free dorpjes jeujj) en je dikke vriend Pony mag de stam in QQ" dan kan je het toch niet vreemd vinden dat iedereen hier zijn wenkbrauwen fronst ???

De manier waar op jullie leiding het dan nog verder afgehandeld heeft is helemaal ondermaats, meermaals zeggen dat je het resultaat nog gaat laten weten en vervolgens niks van je laten horen en wij moeten via de kaart zien dat jullie beslissing is geworden om geen sancties te geven voor het plegen van een stab...

Er zijn al meerdere boeken geschreven ondertussen waar duidelijk in wordt dat jullie leiding niet wou dat er OS gestuurd werd, als dat dan wel gebeurd dan kick je dat account zonder pardon uit de stam ongeacht welk accounts of welke persoon het is. Althans ik mag hopen dat in die situatie onze leiding wel de nodige ruggengraat heeft om dat te doen in tegenstelling tot die van Qua.

De daad van QQEEZZ, Jugg en Mauss is wel een heikel puntje. Dit had naar mijn mening niet mogen gebeuren. Ik ben persoonlijk ook hard hier tegen in gegaan.
Hier gaan we weer... weer een poging van eigen imago redden door een actie van een stamgenoot af te keuren publiekelijk maar ondertussen wel gewoon toezien hoe ze ingame na zo iets verder spelen...

Het excuus zal vast weer zijn "de meerderheid heeft beslist", net zoals vorige keer weer een telling: Qua heeft 13 leden, - 2 die er toen nog niet waren, - 3 die het onderwerp zijn van de beslissing, dat zijn nog 8 leden over waarvan er 2 hebben aangegeven (leiding en jij) dat het niet zou mogen. Kan me niet inbeelden dat er dit keer weer alle anderen het wel kunnen vinden en je niet aan een 50% van de stam geraakt die eigenlijk vind dat een sanctie op zijn plaats is...

Aan de ene kant snap ik wel wat voor signaal ze wilden afgeven(NOTE: Ik snap het signaal wat ze willen afgeven, niet de daad!), "Als jullie l0rs mogen ondersteunen tijdens een NAP met een afspraak mogen wij dat ook". En de discussie of dit volgens de afspraken was of niet ga ik niet meer voeren, want hoe je het ook went of keert, het ondersteunen van L0rs was gewoon een vuil spelletje. Gelukkig ook toegegeven door een aantal Modus leden hier, wat ik waardeer.
Een vuil spelletje, als je het zo wilt benoemen, ok misschien wel. Net zoals er al veel vuile spelletjes geweest zijn. Dat geeft jullie zeker het recht om eens goed uit te halen hier op het AF naar Modus die eens een vuil spelletje speelt. Maar het geeft jullie in geen geval het recht om gewoon een regelrechte stab uit te voeren en afspraken die gemaak zijn naast je neer te leggen!

Of vind jij van wel ?


Had schedel nu ook niet L0rs geost, en niet alleen Gentle?
Jup, je punt ?
 
Reactiescore
173
Natuurlijk kan je de leiding, en eigenlijk heel Qua, het wel kwalijk nemen. Als jullie leiding in eerste instantie naar onze leiding stapt en zegt "We denken ver over om die 3 accounts te kicken omwille van wat ze gedaan hebben" en dit later wordt "Maar dat is misschien wat overdreven en gaat niet iedereen willen dus als alternatief kunnen we misschien opleggen dat onder geen omstandigheden TFA en Pony nog mogen joinen" en het uiteindelijk resultaat is "Er wordt helemaal geen straf opgelegd, jullie kunnen allemaal beginnen edelen aan jullie nieuwe front (free dorpjes jeujj) en je dikke vriend Pony mag de stam in QQ" dan kan je het toch niet vreemd vinden dat iedereen hier zijn wenkbrauwen fronst ???

De manier waar op jullie leiding het dan nog verder afgehandeld heeft is helemaal ondermaats, meermaals zeggen dat je het resultaat nog gaat laten weten en vervolgens niks van je laten horen en wij moeten via de kaart zien dat jullie beslissing is geworden om geen sancties te geven voor het plegen van een stab...

Er zijn al meerdere boeken geschreven ondertussen waar duidelijk in wordt dat jullie leiding niet wou dat er OS gestuurd werd, als dat dan wel gebeurd dan kick je dat account zonder pardon uit de stam ongeacht welk accounts of welke persoon het is. Althans ik mag hopen dat in die situatie onze leiding wel de nodige ruggengraat heeft om dat te doen in tegenstelling tot die van Qua.
Ik kan begrijpen dat het je de wenkbrauwen doet fronzen, alleen kan je het ze niet kwalijk nemen. Tenzij jij me precies kan uitleggen waarvoor deze beslissing is gedaan. Dat er met jullie leiding en onze leiding misschien niet duidelijk was wat Qua nu wel of niet gaat doen hieraan staat er los van. De mogelijke sancties werden besproken, waaronder ook een kick. Onze leider heeft jullie dus ook een aantal mogelijke sancties laten weten waarover gedacht werd, alleen waren dat uiteraard toen geen besloten sancties. De conclusie die werd gegeven draait het nu uiteindelijk om, niet om de opties die overwogen werden.

Niet elke situatie is hetzelfde. Dus ook niet altijd is een kick een "goede sanctie". Dat de leiding van Qua bepaalt dat ze hun niet kicken, dus vinden ze een kick in deze situatie te overdreven. Dat jij daar anders over denkt kan, maar niet iedereen denkt daarover hetzelfde.
Hier gaan we weer... weer een poging van eigen imago redden door een actie van een stamgenoot af te keuren publiekelijk maar ondertussen wel gewoon toezien hoe ze ingame na zo iets verder spelen...

Het excuus zal vast weer zijn "de meerderheid heeft beslist", net zoals vorige keer weer een telling: Qua heeft 13 leden, - 2 die er toen nog niet waren, - 3 die het onderwerp zijn van de beslissing, dat zijn nog 8 leden over waarvan er 2 hebben aangegeven (leiding en jij) dat het niet zou mogen. Kan me niet inbeelden dat er dit keer weer alle anderen het wel kunnen vinden en je niet aan een 50% van de stam geraakt die eigenlijk vind dat een sanctie op zijn plaats is...

Er is geen excuus. Ik gaf enkel de feiten aan. Wat je van de feiten vindt stoort me wel. Als ik kan toezien hoe hun verder spelen ingame na zo een daad is dat jou zorg niet, maar de mijne. Aangezien ik toen m'n hakken in het zand heb gezet en verder zal moeten spelen met deze heren.

En je verhaal over "de meerderheid heeft beslist" zal ik even melden dat er niks van klopt met de realiteit.

Een vuil spelletje, als je het zo wilt benoemen, ok misschien wel. Net zoals er al veel vuile spelletjes geweest zijn. Dat geeft jullie zeker het recht om eens goed uit te halen hier op het AF naar Modus die eens een vuil spelletje speelt. Maar het geeft jullie in geen geval het recht om gewoon een regelrechte stab uit te voeren en afspraken die gemaak zijn naast je neer te leggen!

Of vind jij van wel ?

Nee, zeker niet. Kan het er alleen mee eens zijn dat dit niet had mogen gebeuren. Ik wijs Modus alleen nog op de feiten die er zijn, zodat de verhemelijkte verhalen hier wat meer ontkracht worden.

Jup, je punt ?
Gentle wilt in zn post aan het begin denk ik zelf de "last" dragen door alleen zijn account te melden die os heeft gestuurd naar l0rs, en dat is heel netjes van Gentle.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik kan begrijpen dat het je de wenkbrauwen doet fronzen, alleen kan je het ze niet kwalijk nemen. Tenzij jij me precies kan uitleggen waarvoor deze beslissing is gedaan. Dat er met jullie leiding en onze leiding misschien niet duidelijk was wat Qua nu wel of niet gaat doen hieraan staat er los van. De mogelijke sancties werden besproken, waaronder ook een kick. Onze leider heeft jullie dus ook een aantal mogelijke sancties laten weten waarover gedacht werd, alleen waren dat uiteraard toen geen besloten sancties. De conclusie die werd gegeven draait het nu uiteindelijk om, niet om de opties die overwogen werden.
Besloten sancties waren het niet, maar het gaat er om dat de mogelijkheden die toen door de leiding genoemd werden naar Modus toe aangaven dat Qua wel degelijk wou optreden er tegen, daar waren wij blij mee. Als je dan later ziet dat het geen enkele van de sancties geworden is die de leiding in gedachte had dan stel ik me toch vragen ;)

Even voor de duidelijkheid: Wat is de uiteindelijke conclusie nu geworden ?

En je verhaal over "de meerderheid heeft beslist" zal ik even melden dat er niks van klopt met de realiteit.
Dus de meerderheid heeft niet beslist ? Wie heeft er dan wel beslist ? Een paar mensen ? 1 iemand ? We weten dat het niet de leiding is van Qua want dan zou er wel gegaan zijn voor 1 van hun sancties. Zometeen ga je me nog vertellen dat QQ het beslist heeft ofzo (rofl)

Gentle wilt in zn post aan het begin denk ik zelf de "last" dragen door alleen zijn account te melden die os heeft gestuurd naar l0rs, en dat is heel netjes van Gentle.
Gentle is door iedereen van Qua aangevallen er op, ik heb gezegd dat ik ook gestuurd heb net in de hoop dat het niet allemaal meer op 1 persoon onterecht afgevuurd wordt. Vervolgens gaat Qua gewoon verder op 1 persoon. Waarom ? Ik gok in een poging om 1 persoon in diskrediet te brengen bij zijn eigen stam / op het AF. Helaas, het is allemaal gebeurd met toestemming van de leiding en wel degelijk besproken en kan dus in geen geval op 1 persoon worden neergelegd.
 

DeletedUser79952

Guest
“Jamie slechte leider” ??
Begrijp even niet wanneer en met wie of bij wie dit ooit ten sprake kwam...
want die krijgt persoonlijk een schop van mij.
Naast dat justin en ik een verleden hebben vind ik justin en jamir TOPleiders.

En laten we nog even altijd eerlijk blijven over jou als SPELER.
Toen destijds van ADHD was het al duidelijk dat niemand jou erin wou krijgen. Je stond bekend als stabber. Ik heb voor jou goed woordje lopen doen. Spelers zoals ( lostrapier - superwario - burninflamez ) wisten over jou verleden van andere werelden.. vandaar dat niemand vertrouwen in jou had maatje. Dus je laat overal wel een stempel van ellende achter.
Niet te vergeten omdat je wist dat ik overpower had dat je informatie door speelde in ruil voor nap... ( had jij zelf aangeboden ). bewijst toch al veel.. over hoe jij in elkaar zit.

Jij als leider? Was grootste fout die ze ooit konden maken. Begrijp nog steeds niet hoe / wat / wanneer / waar het kon gebeuren.

En dan nog al die stab verhalen lezen op team nexus.. triest.. als er nog meer spelers zijn die mee hebben gedaan aan het verhaal.

Gito

Ik voel me genoodzaakt om hierop te reageren ondanks dat ik niet meer actief ben op W64. Ten eerste, Ayoub (Lostrapier), Emal (burningflame) en ik hebben met plezier samengespeeld met Steff. Er is geen stab aan de pas gekomen en we zijn vrijwillig gestopt. Daarnaast heb ik alle zaken rond ADHD meegekregen aangezien ik de actiefste in de stam was. Daar is nooit iets gebeurd wat niet overlegd is met de core van de stam. Steff is topgozer wat mij/ons betreft

Gito, als iemand hier een stab heeft gepleegd ben jij het. Daarvan heb je de consequenties gevoeld. Houd eens op met de constante stokerij en verdraaien van verhalen want daar heb je nogal een handje van. Ga alsjeblieft geen verhalen verzinnen over hoe wij dachten, want 95% van wat je zegt is per definitie al onzin..
 
Reactiescore
3.452
Heerlijk dit:)
Gito is toch een blaaskaak zeg Holy moly

Hoeveel pp kreeg je van Qua om te posten?
 
Bovenaan