Top & Flop stammen

DeletedUser73404

Guest
Nee kijk naar het aantal leden van de stam.
En ook al heeft de speler in kwestie 0 punten hij heeft in jullie MB stam gezeten en dus heeft hij wat met Inf te maken gehad.
Mwja maar iemand moet inspringen voor een gevormd gat.

Daarnaast, hele mooie bait mail. Moest er wel om lachen toen ik die las.

Wat maakt dat nou weer uit waar ik speel?

Nou ben best benieuwd nu.
 
Reactiescore
399
Mwja maar iemand moet inspringen voor een gevormd gat.

Daarnaast, hele mooie bait mail. Moest er wel om lachen toen ik die las.



Nou ben best benieuwd nu.

Als je mij dan ook kan wat je bedoelt met hele mooie bait mail dan kan het gesprek weer verder gaan.
 

DeletedUser73404

Guest
Bericht van jouw account met als titel: "hihi". Weet niet of ik alles mag posten i.v.m. nieuwe privacy regels?

Was met een massa van Dood. Kregen we ook een ram van jullie binnen op ons bolwerk.
 
Reactiescore
399
Bericht van jouw account met als titel: "hihi". Weet niet of ik alles mag posten i.v.m. nieuwe privacy regels?

Was met een massa van Dood. Kregen we ook een ram van jullie binnen op ons bolwerk.

Zou kunnen ik log zelf niet aangezien ik in het buitenland zit
Waarschijnlijk me broertje die ook op mijn acc mee speelt
 

DeletedUser77704

Guest
Zijn slaafjes die jullie als intern hebben gebruikt dus ja. En er zijn ondertussen wel al meer pan leden die geinternt zijn. En er zijn ook nog meer dan genoeg mb's en slaafjes die niet in pan zitten zoals hierboven vermeld. Als jullie zo willen spelen is dat jullie eigen keuze maar dan kan je commentaar verwachten. Maar dat Justin het verstand van een beschimmelde pindanoot heeft wisten we toch al dus van hem had ik geen deftige post verwacht.

Sorry aan alle beschimmelde pindanoten voor deze zware belediging.

Weet je meer als ik o_O Had die 2 van 26 en 0 punten niet mee gerekend inderdaad.

Op de rest van mijn post ga je niet op in :(
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Influenza dorp verloren vandaag, komt er nog een tegenreactie of is het verlies al aanvaard?
@Murena
 

DeletedUser80767

Guest
1 op 1 right?
[pan] is jullie mb stam en hebben al 12 leden.
Waarbij als je simpel naar een profiel gaat en dan heb ik het over die van el chapo dan staan daar al 2 spelers ook aangegeven die niet in [pan] zitten.
Kom je letterlijk al op 14 wat al 3 meer als 11 is voor degene die die kan tellen.
Daarbij zal er vast hier en daar wel wat meer mb`s rondslingeren die niet staan aangegeven.
Dus ik zou zeggen gaan geen getallen noemen want de waarheid komt toch wel boven.
Fijne dag nog en succes met internen.
Eigenschappen
Stamnaam: Pandemic
Tag: [Pan]
Aantal leden: 11

Eigenschappen
Stamnaam: Pro elite
Tag: P-e
Aantal leden: 4

2 van chapo

Eigenschappen
Stamnaam: Vlaamse Legioen
Tag: VL
Aantal leden: 7

Ik ben zelf zeker geen wiskundige, maar ik geloof dat dat ietsje meer is dan 1:1 boys
 
Reactiescore
140
Eigenschappen
Stamnaam: Pandemic
Tag: [Pan]
Aantal leden: 11

Eigenschappen
Stamnaam: Pro elite
Tag: P-e
Aantal leden: 4

2 van chapo

Eigenschappen
Stamnaam: Vlaamse Legioen
Tag: VL
Aantal leden: 7

Ik ben zelf zeker geen wiskundige, maar ik geloof dat dat ietsje meer is dan 1:1 boys
[Pan] is geen MB stam...... iedergeval niet volledig.
 

DeletedUser80418

Guest
enige voorspellingen met actie die gaat komen in de komende 2 weken?
 
Reactiescore
1.367
enige voorspellingen met actie die gaat komen in de komende 2 weken?

Oorlogje, zoals gewoonlijk. Gok op een aantal fusies bij grote stammen
 
Reactiescore
1.363
enige voorspellingen met actie die gaat komen in de komende 2 weken?

Denk dat er iedere dag awards gehaald worden man, dat is pas actie, de strijd om awardjes!
 

DeletedUser80418

Guest
nou de actie is er wel gekomen :) PG bijna compleet overgenomen door kiwi + lucrum (zenta.) + 3%
 
Bovenaan