De Zomeroorlog!

Reactiescore
73
Wat voor onzin reactie is dit nu? Jouw "argumentatie" is puur gebaseerd op aannames die jij zelf maakt..

"Maar als ik het goed heb, had Famke ook wel vrienden buiten de stam (je zegt dus zelf dat je geen idee hebt of dit ook waar is). En misschien Rebels/UD ook:eek: (hier heb jij dus ook geen weet van..)"

Probeer het anders nog eens en nu enkel de feiten benoemen die je zeker weet. Dan blijft er namelijk niets over en hebben de leden van ex Famke een punt :)

Zoals je het wilt, maar ik weet niet wanneer de bg UD-Famke precies is begonnen. Als het midden oktober is kan ik met zekerheid zeggen dat ik 1 speler heb gevonden die met hen samenwerkte.
 

DeletedUser78605

Guest
Zoals je het wilt, maar ik weet niet wanneer de bg UD-Famke precies is begonnen. Als het midden oktober is kan ik met zekerheid zeggen dat ik 1 speler heb gevonden die met hen samenwerkte.
Probeer het toch nog eens een keer, maar nu enkel met dingen die je wel zeker weet. Want alweer is je tekst gebaseerd op eigen aannames :)

Je zegt dat je de datum niet weet, dan weet je dat dus ook niet en kan je onmogelijk dus een speler hebben gevonden.

Eerst nadenken, dan posten :)
 
Reactiescore
73
Probeer het toch nog eens een keer, maar nu enkel met dingen die je wel zeker weet. Want alweer is je tekst gebaseerd op eigen aannames :)

Je zegt dat je de datum niet weet, dan weet je dat dus ook niet en kan je onmogelijk dus een speler hebben gevonden.

Eerst nadenken, dan posten :)

Ik weet zeker dat er iemand samenwerkte met famke, nu blij?:confused:
Hebben jullie nu echt bewijzen dat we toen groter waren? Niet dat het weer op een of andere leugen draait zoals 'voor 11 uur def of anders geen nap' . Want de excuses kwamen laat, en die zijn enkel van jou gekomen. Er waren buiten jou nog spelers die in zo'n leugen geloofden, maar het bleek vals te zijn. @kenomien
 
Reactiescore
64
Ik weet zeker dat er iemand samenwerkte met famke, nu blij?:confused:
Hebben jullie nu echt bewijzen dat we toen groter waren? Niet dat het weer op een of andere leugen draait zoals 'voor 11 uur def of anders geen nap' . Want de excuses kwamen laat, en die zijn enkel van jou gekomen. Er waren buiten jou nog spelers die in zo'n leugen geloofden, maar het bleek vals te zijn. @kenomien

Hoe kenomien aan deze informatie komt, geen idee! Maar we wensen je een fijn weekend!
 

Bijlagen

  • 9A478892-9751-4EFF-AA82-D7D9B3A95B3D.jpeg
    9A478892-9751-4EFF-AA82-D7D9B3A95B3D.jpeg
    54,4 KB · Weergaven: 22
Reactiescore
73
Jammer genoeg is het enige feit is dat die het zegt. Of hij dat als smoesje zegt of niet lijkt me er niet toe doen. Jij zegt dat we liegen, wij zeggen dat het gezegd is. Blijkbaar hebben wij gelijk. Iedereen mag elkaar afzeiken, wij doen zeker aan mee. Maar laten we niet liegen & de strijd eerlijk houden, we zien je op het strijdtoneel!

Jullie zeggen dat het gezegd is oke, maar het is niet dat iemand iets zegt dat het ook altijd klopt, toch?o_O
Sommigen geloofden direct dat wat er werd gezegd ook de realiteit was, maar blijkt achteraf toch niet zo te zijn.
 
Reactiescore
30
Jullie zeggen dat het gezegd is oke, maar het is niet dat iemand iets zegt dat het ook altijd klopt, toch?o_O
Sommigen geloofden direct dat wat er werd gezegd ook de realiteit was, maar blijkt achteraf toch niet zo te zijn.

Waar ik het vandaan haal maakt niks uit. Het feit is dat het gezegd is. En dat jij je er onderuit probeert te lullen. Dat kleuter gedrag om altijd overal tegenin te gaan is echt zo naar van jou @roshi. Accepteer dat het gezegd is.
Het is gezegd en daarmee zijn een hele hoop punten gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
73
Waar ik het vandaan haal maakt niks uit. Het feit is dat het gezegd is. En dat jij je er onderuit probeert te lullen. Dat kleuter gedrag om altijd overal tegenin te gaan is echt zo naar van jou @roshi. Accepteer dat het gezegd is.
Het is gezegd en daarmee zijn een hele hoop punten gemaakt.
Mij boeit het niet echt van waar je het hebt, heb er ook niet naar gevraagd. Maar dat je gelooft in iets wat niet klopt, en dat jij dat dan ook niet eens kan bewijzen en zomaar wat zegt:confused:
Als je mij niet gelooft, vraag even aan Tears:)
 
Reactiescore
30
Mij boeit het niet echt van waar je het hebt, heb er ook niet naar gevraagd. Maar dat je gelooft in iets wat niet klopt, en dat jij dat dan ook niet eens kan bewijzen en zomaar wat zegt:confused:
Als je mij niet gelooft, vraag even aan Tears:)

Klopte uiteindelijk toch dat het wel degelijk gezegd was?
 
Reactiescore
64
Uiteindelijk is alles dus gewoon 'bullshit':engel:
http://prntscr.com/nbqx5q

Niet iedereen kan pro in begrijpend lezen zijn maar dat maakt niet uit, gewoon rustig lezen wat ik nu zeg: Wij zeiden dat het gezegd is door je grote vriend. Vervolgens beginnen we daar over tegen jou, omdat we het een zwakke move vinden. Hij had toe nog niet ze verhaal veranderd tegenover wie dan ook. Maar jij komt met de onzin dat het nooit gezegd is en dat ik en mensen die dit beweren zouden liegen. Maar aangezien je met dit bericht jezelf weer eens ontkracht lijkt het punt nu wel duidelijk. En lijkt me netjes om je excuses aan te bieden voor het beweren dat we onzin zouden praten of zwart maken of dergelijke inplaats van constant discussie aan te gaan.
 
Reactiescore
73
Niet iedereen kan pro in begrijpend lezen zijn maar dat maakt niet uit, gewoon rustig lezen wat ik nu zeg: Wij zeiden dat het gezegd is door je grote vriend. Vervolgens beginnen we daar over tegen jou, omdat we het een zwakke move vinden. Hij had toe nog niet ze verhaal veranderd tegenover wie dan ook. Maar jij komt met de onzin dat het nooit gezegd is en dat ik en mensen die dit beweren zouden liegen. Maar aangezien je met dit bericht jezelf weer eens ontkracht lijkt het punt nu wel duidelijk. En lijkt me netjes om je excuses aan te bieden voor het beweren dat we onzin zouden praten of zwart maken of dergelijke inplaats van constant discussie aan te gaan.

Mijn excuses voor het eerste deel. Dit neemt echter niet weg dat ik vind dat jullie ons zwart proberen te maken door onze vrienden als slaafjes van ons te noemen en dat wij iedereen gebruiken. Want dat is gewoonweg niet zo.
 
Reactiescore
64
Mijn excuses voor het eerste deel. Dit neemt echter niet weg dat ik vind dat jullie ons zwart proberen te maken door onze vrienden als slaafjes van ons te noemen en dat wij iedereen gebruiken. Want dat is gewoonweg niet zo.

Netjes geaccepteerd!

Ik noemde de gene slaafjes (door dat dwingen voor nap) omdat mensen die onder dwang moeten werken voor je en niks voor terug krijgen slaven noemt. Schijnbaar is het in het geval van UD anders, dus neem ik me woorden terug. Neemt niet weg dat op dat moment recht hadden om dat te zeggen aangezien UD er over loog tegen ons.

Het is gewoon waar dat jullie veel (kleinere) spelers gebruiken om jullie te deffen/helpen. Wij hebben gesprekken gevoerd met spelers die het zelf zeide dat ze jullie hielpen MAAR dat hoort bij het spel dus doe je niks fout mee, alleen het zou niet mijn tactiek zijn aangezien je niet je eigenkracht gebruikt maar hulp van andere. Het vele blocken van aanvallen lijkt mij 1 van de saaiere manier van deffen, maar als werkt voor jullie, ga je gang! Het mag en hoort bij het spel.

Wij willen jullie niet zwart maken, we willen alleen de feiten (hoe ze op dat moment er uit zien) op tafel leggen.

Ene vindt het tactiek & de ander laf enz. blijven meningen
 
Reactiescore
698
Moet er een nieuwe roddel komen? Want nu is er geen leesvoer meer :( al meer dan 72 uur niet gehoord hier.
 
Bovenaan