Grand Alliance vs Bellum

Reactiescore
1.367
Hij wou gewoon zeggen dat ze geen hol deden :p

Reden dat we ze eruit hebben gegooid is omdat ze een 4mil stam zijn die over elke beslissing moeilijk doen en nog niet voor de helft aan onze verwachtingen voldoen.
Hun leider was constant maar aan het lullen over gezelligheid en vrienden terwijl het enige wat ze moesten doen is hun def bij ons zetten.
Verder deden ze over elke beslissing moeilijk , antwoorden doorgaans 1 of 2 dagen te laat , trekken def terug op random momenten EN cruciale momenten etc etc.. Ik kan nog even doorgaan zo. Bovendien kon hun leider Wolfguard die ik maar al te graag bij naam noem het maar niet laten om ons altijd zwart te maken bij zijn leden.
We hebben ze plekken binnen onze stammen aangeboden, we hebben ze plekken op onze accounts aangeboden en waren bereid ze op te leiden , maar ze wouden altijd hun zin doen. Op een bepaald moment is het genoeg hé. We zijn het beu dat er 300+ dorpen niks lagen te doen.

Maar dit komisch stukje lectuur zegt alles vind ik .Dit is van een paar maand geleden , kan je nog eens goed mee lachen. Reden van deze pm is omdat we vv checks wouden doorvoeren. Waar niemand binnen MM , Oega of S.A een probleem mee had. En waar veel meer ervaren spelers zaten dan KH.

Zooooo
Ik kom jullie eens wat frustratie bezorgen
Gegroet Helden, Gisteren. Zondag. Die zag er anders uit dan ik gepland had. Ik wilde graag wat doen voor het werk (ik ben nog al wat druk de laatste tijd). Een poging doen tot bingewatchen. Wat klungelen aan mijn tablets. En heel, maar dan ook heel, misschien nog een klein klusje doen in huis. Maar het verliep anders. Na een hoop shit uit de leidersraad van de alliantie (wat me tegelijkertijd verdrietig en boos heeft gemaakt), heb ik de hele dag zitten 'piekeren'. Wat is nu het beste? Voor mij en voor jullie. Ik wist het echt niet. Ik kon gelukkig nog wel mijn klusje voor het werk afmaken. Als eerste ben ik bewust van onze huidige situatie. We maken deel uit van een organisatie (de alliantie), die nog in oude termen denkt. Dat je de leden (in alle goedheid) moet vertellen wat ze moeten doen. Dat je de accounts moet checken. Dat je de activiteit moet checken. Dat er afspraken moeten komen over edellijnen (eigen clusters). Zo ouderwets.
Zie ons! Onze clusters lopen heerlijk door elkaar heen (prachtig stamcluster). Geen forumchecks en toch is ieder lid iedere dag online. We edelen heerlijk door. Geen ruzies in de stam. En ik denk dat we heel tevreden met elkaar zijn. En met een hele mooie toekomst. Samen! Geen autoritaire leiding (toch? heh heh). Blind vertrouwen in elkaar. We kunnen een goede mix vinden in privé en TribalWars. Heerlijk rustig ook. Dus.... alliantie conservatief en ouderwets. -KH- progressief en meer van deze tijd. Nu moeten we accountchecks ondergaan. Anderen toegang geven tot onze accounts. Om ons te helpen en te adviseren. Hier kan ik wel wat in vinden, maar dan alleen op vrijwillige basis. En de alliantie wil het verplicht. Zie hier het conservatieve denken versus het progressieve denken. Dat zal dus altijd botsen. Ik vind het kleinerend. Over mezelf sprekend, met jarenlange ervaring...... Ik moet gecontroleerd worden! Absurd! En nu? In de alliantie heerst de conservatieve en opdringerige gedachte. Accepteren we dat? Laat ik mezelf eerst de vraag stellen: 'wat is het alternatief?'. Die is wel duidelijk. We stappen uit de alliantie of we worden uit de alliantie gegooid. Dan kunnen we nog even weerstand bieden. Maar is het spel minder leuk voor ons. We komen flink onder aanval te liggen. We kunnen ons verblijf wellicht nog wat rekken. Maar ik denk niet dat het leuk is. Jullie voelen hem al aankomen? De situatie zoals die nu is biedt mij en jullie een mooier en langer verblijf op deze wereld. Tja... dan moet ik die conservatieve



Ik denk dat als Pavo gisteren 24 dorpen kon pakken met 12 clears te verliezen het meer dan genoeg zegt over hun :D .​

Als ze OS stuurden deden ze alles wat ze moesten doen, random OS terughalen is een no no though :p
Maar niet bij jullie op accounts komen snap ik helemaal, is toch anders dan op je eigen spelen
 

DeletedUser79704

Guest
Als ze OS stuurden deden ze alles wat ze moesten doen, random OS terughalen is een no no though :p
Maar niet bij jullie op accounts komen snap ik helemaal, is toch anders dan op je eigen spelen

Nouja “os sturen” als de massa op een maandag aankomt en hun os komt de woensdag erna pas toe dan doe je wel iets verkeerd :p ende volgende massa dan daags voor de aankomst van een massa alle deff wegtrekken van het front is ook niet zo heel fijn.

Er werd niemand verplicht, enkel gaven we het als een optie dat als ze wat wilden leren de meer ervaren spelers hiertoe bereid waren deze op het account te pakken en het nodige uit te leggen. De leider van kh wou gewoon eens samen met zn vrienden het einde van een wereld meemaken, maar het aanvallen en deffen zaggen ze niet zo zitten.
 
Reactiescore
50
KH had 400 dorpen, waarvan miss maar 100 dorpen def stond bij ons? Waar waren die andere 300 dan?
Al die dorpen zijn beter bestemd op actievere accounts. En wij boden hun die oplossingen aan, bijvoorbeeld fuseren om zo van 2 inactieve accounts 1 actiever account te maken. Maar nee hun wilden zo graag het einde van een wereld meemaken met hun eigen account. Als je dat zou willen bereiken dan moet je toch wel weten dat je daar echt niet op zo'n manier komt.

We hebben ze al te lang laten leven, en te lang onze energie er in gestoken om er wat van te maken, met S.A en MM liep contact altijd al beter en iedereen stond open voor suggesties om dingen beter te maken, maar KH bleef in hun eigen wereldje hangen.

Wolf onder andere opperde nog om front te krijgen, hij kreeg dat middels een uitweg in het noorden boven DD langs, maar zie hoe lang dat geduurd heeft. En als je denkt goed genoeg te zijn om front aan te kunnen, dan mag er ook wel eens VV gedaan worden om dat te laten zien bijvoorbeeld, maar er is nog nooit VV gedaan door iemand vanuit KH, en dat maakte het alleen nog maar erger.
 

DeletedUser79777

Guest
Oude BG heeft gewoon een importuniteit gekregen en er stront naar gegooid. We moesten ze er niet bij nemen maar we deden het wel. En hun hebben gewoon niet gedaan wat wij verwachten. Een BG werkt langs 2 kanten hé. Als ze geen def wouden sturen dan hadden ze beter een NAP onderhandelt, nu hebben ze ons eigenlijk mooi aan het lijntje gehouden. We hadden 1 verwachting en dat is dat ze zichzelf zo goed als leeg zouden zetten. Maar zoals OdK al zei is dit niet het geval geweest. In de verste verte niet .
 
Reactiescore
1.367
Na een drukke paar dagen bij beide kanten, is er weer door beide een stammassa gegooid.

De grote winsten zijn uitgebleven aangezien beide stammen op stacks liepen. En op stacks lopen heeft bellum gedaan, 11.9 miljoen verslagen als aanvaller (bellum) tegenover 36.3 miljoen als verdediger (GA), niet het beste resultaat... Het resultaat van de aanval van GA resulteerde ook niet in de beste ratio, 47.7 als verdediger (bellum) vs 23.0 als aanvaller (GA) met een paar dorpjes winst.

Bellum is groen, GA is rood
4424DBd.png
BBMAHm8.png
yNL2qIb.png

De tussenstand is momenteel:
JIR3mAV.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79704

Guest
Jammer dat we niet optimaal konden profiteren van onze blitz actie want er werd wel zeer duur gedefft aan de bellum kant
 
Reactiescore
1.367
Jammer dat we niet optimaal konden profiteren van onze blitz actie want er werd wel zeer duur gedefft aan de bellum kant
Haha, als je bij mij bedoeld klopt dat inderdaad, liep zo weinig, daar ging ik geen extra zc bij doen/laten zetten
 
Reactiescore
1.367
Grand Alliance zit inmiddels op minder accounts dan Bellum. Van 6 stammen vol naar 20 accounts, dikke intern2win. Komt bijna in de buurt van finit's intern skills!
 
Reactiescore
1.367
Graag gedaan!
 

DeletedUser79704

Guest
Niet iedereen heeft de zin om tegen een overmacht te spelen
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Waarvan een groot deel van onze kant inactief en/of onervaren zijn.

Was bij ons in het begin van de oorlog ook het geval, waardoor er vrij makkelijk een aantal accounts zijn gevallen :p
Enige voordeel dat jullie hadden tegenover ons was het grote aantal ridders dat je had kunnen gebruiken + de betere ligging op de meeste fronten.

Maar het is toch nog niet over?
 

DeletedUser79704

Guest
Was bij ons in het begin van de oorlog ook het geval, waardoor er vrij makkelijk een aantal accounts zijn gevallen :p
Enige voordeel dat jullie hadden tegenover ons was het grote aantal ridders dat je had kunnen gebruiken + de betere ligging op de meeste fronten.

Maar het is toch nog niet over?

Het MM front was sinds begin al kut, en daar werden dan ook de meeste winsten geboekt.

Ja die ridders waren handig geweest moesten ze gestuurd worden, maar daar zat het probleem net maar het is idd niet over
 

Deleted User - 487936070

Guest
Grand Alliance zit inmiddels op minder accounts dan Bellum. Van 6 stammen vol naar 20 accounts, dikke intern2win. Komt bijna in de buurt van finit's intern skills!

Moet je nagaan hoeveel jullie hebben gerekruteerd!
 
Bovenaan