Stab of juist gewoon Qua beleid?

DeletedUser79512

Guest
"SNEL! Stuur nog even een pm naar de hele wereld zodat iedereen weet over welke bullshit we nu weer kunnen ruziemaken maken!" Hahaha Dient het AF eigenlijk enkel om anderen zwart te maken? Want daar lijkt het toch op.

Dit is ook het eerste dat ik hoor over de hele feiten en mij lijkt het toch dat de situatie bij TFA identiek is aan die bij l0rsl4. L0rsl4 werkt al van het begin samen met .revoc, toen nog fix. en heeft ons bij ADHD vroeg in de wereld ook gestabbed door info aan fix. door te geven om een massa op ons te ondernemen. Ik weet dus zelf wel wie ik het voordeel van de twijfel geef in deze situatie!

Volgens mij mis je het een en ander. Lors4 heeft ruzie gekregen met Revoc en is dagen daarvoor Revoc geleaved. Dit was allemaal voor hij een massa kreeg en over hem zijn geen afspraken gemaakt. TFA zat nog in Nova toen de afspraak werd gemaakt. Hij heeft dus no matter in welke stam hij daarna zit nog betrekking op de afspraken. Vervolgens krijgt TFA een massa, leaved Nova, maakt een stam aan met vrijwel identieke naam als de stam van Lors4 en krijgt OS van Qua. Dit allemaal terwijl Qua ook nog eens diegene is geweest die de optie (zoals Anton eerder aangaf) om geen OS naar Revoc/Nova te sturen tijdens de opzeg van de NAP van 2 weken wilde.

Ik weet niet hoe groot je wraakgevoelens voor Lors4 zijn, maar daardoor denk ik wel dat je je bril even moet poetsen en of eventueel zelfs naar specsavers om een nieuwe te halen en alle feiten eens goed door te lezen voordat je met zo een nergens-op-slaande opmerking komt.
 
Reactiescore
389
"SNEL! Stuur nog even een pm naar de hele wereld zodat iedereen weet over welke bullshit we nu weer kunnen ruziemaken maken!" Hahaha Dient het AF eigenlijk enkel om anderen zwart te maken? Want daar lijkt het toch op.

Dit is ook het eerste dat ik hoor over de hele feiten en mij lijkt het toch dat de situatie bij TFA identiek is aan die bij l0rsl4. L0rsl4 werkt al van het begin samen met .revoc, toen nog fix. en heeft ons bij ADHD vroeg in de wereld ook gestabbed door info aan fix. door te geven om een massa op ons te ondernemen. Ik weet dus zelf wel wie ik het voordeel van de twijfel geef in deze situatie!
Och och och, nog maar eens iemand die duidelijk geen enkel verstand heeft.

Zal het nog een keer duidelijk proberen te maken oké? En voortaan kopieer ik gwn onder elke post die weer dit argument gebruikt deze reactie want jullie negeren het anders toch gewoon.

Ik leave de stam dagen voordat er überhaupt afspraken worden gemaakt met ruzie. Ik zit dus totaal niet meer in revoc. Dagen nadat ik leave dus worden er afspraken gemaakt tussen qua en modus over os sturen naar revoc en nova. Ik zit niet in revoc en heb 0 intentie terug te joinen. Ik weet ook niks af van dergelijke afspraken op het moment dat ik leave en ook niet op het moment dat qua begint met de massa. Toen was ik overigens al erg lang uit revoc.

Nu tfa.
Qua sluit dus die afspraken met modus over geen os sturen naar nova en revoc. Tfa zit op het moment van die afspraken in nova. Dagen later begint modus aanvallen te sturen naar tfa. Tfa zit zelfs dan nog in nova en mag dus geen os krijgen. Tfa leaved nu nova en gaat in een andere stam (de massa is nu al bezig) zodat hij OS kan krijgen omdat hij niet in nova zit.

Het verschil is dus, om het aan de paar hersencellen ook te proberen uit te leggen, dat qua mij beschuldigd van iets, wat totaal niet klopt en waar sowieso al was het waar, veel tijd tussen alle events zit, qua vervolgens zelf keihard datgene doet waar ze bij mij zo boos om zijn en waardoor volgens hun alle acties uit komen.

Als je gewoon blijft schreeuwen dat er geen verschil is, kan je beter je af account gwn verwijderen
 
Reactiescore
28
Als modus dan vervolgens (ruim nadat jullie al aan het internen en recruten zijn) ook gaan fuseren (waarmee ze nog altijd stukken kleiner blijven dan QUA) gaan jullie nog lopen huilen?
Goed bezig.

Ben dan wel heel benieuwd wanneer de gesprekken tussen Modus en Revoc begonnen zijn?
 
Reactiescore
389
Ben dan wel heel benieuwd wanneer de gesprekken tussen Modus en Revoc begonnen zijn?

Weet niet wrm je mij quote, zal het namelijk nog eens zeggen, ik zat er niet meer in. En toen ik leavede kan ik 100% zeggen dat er geen fusie op de agenda stond.
 
Reactiescore
28
Weet niet wrm je mij quote, zal het namelijk nog eens zeggen, ik zat er niet meer in. En toen ik leavede kan ik 100% zeggen dat er geen fusie op de agenda stond.

Ah ok, oh ja want jij hebt totaal geen banden met Revoc en/of Modus toch? Dan wacht ik op een reactie van Modus
 
Reactiescore
389
Ah ok, oh ja want jij hebt totaal geen banden met Revoc en/of Modus toch? Dan wacht ik op een reactie van Modus

ja iemand met banden zal idd volledig op de hoogte zijn van gesprekken tussen leidingen. Echt slimme jonge jij.
 

DeletedUser79946

Guest
ja iemand met banden zal idd volledig op de hoogte zijn van gesprekken tussen leidingen. Echt slimme jonge jij.

Keurige reactie weer ;)
Jij bent zogenaamd nergens van op de hoogte, gaat er bij mij niet in.
Er is je geen enkele toezegging gedaan of ook maar iets beloofd(na alle OS die je hebt gehad om onze massa af te weren) voordat Pony en TFA bij Qua joinde?
Laat me niet lachen man....
 

DeletedUser77113

Guest
ik denk dat de gesprekken tot een eventuele intern/fusie weer opgenomen zijn door kamp Revoc, nadat we met TTOI - Zweagels - TP op wife hadden gebeukt.

Ik citeer 'Weer opgenomen' omdat er niet veel daarvoor ook over gebrainstormd werd door de toenmalige, twijfelachtige, inmiddels bewezen acties vanuit onze GAP.

echter zijn deze gesprekken niet verder gekomen dan een edelkaartje heen en weer.

Nadien zijn wij beginnen beuken op wife (het betreft hier een counteractie die opgezet was omdat hij voor de zoveelste keer wat probeerde aan mijn front).
Je kan dus stellen dat er op dat moment ook geen gesprekken meer liepen over een eventuele intern/fusie.


Hoe is het bij jullie zo ver kunnen komen? ben wel benieuwd waarom wij (modus) het verdiend hadden om tegen een reusachtige overmacht uit te komen. want als wij die intern/fusie met revoc niet hadden doorgevoerd... was het wel zo gelopen he?
 

DeletedUser80825

Guest
Noob wereld dit. Bijna net zo slecht als RTL Boulevard na mijn vertrek daar....
 

DeletedUser79946

Guest
ik denk dat de gesprekken tot een eventuele intern/fusie weer opgenomen zijn door kamp Revoc, nadat we met TTOI - Zweagels - TP op wife hadden gebeukt.

Ik citeer 'Weer opgenomen' omdat er niet veel daarvoor ook over gebrainstormd werd door de toenmalige, twijfelachtige, inmiddels bewezen acties vanuit onze GAP.

echter zijn deze gesprekken niet verder gekomen dan een edelkaartje heen en weer.

Nadien zijn wij beginnen beuken op wife (het betreft hier een counteractie die opgezet was omdat hij voor de zoveelste keer wat probeerde aan mijn front).
Je kan dus stellen dat er op dat moment ook geen gesprekken meer liepen over een eventuele intern/fusie.


Hoe is het bij jullie zo ver kunnen komen? ben wel benieuwd waarom wij (modus) het verdiend hadden om tegen een reusachtige overmacht uit te komen. want als wij die intern/fusie met revoc niet hadden doorgevoerd... was het wel zo gelopen he?

Ja zo lijkt het op het moment wel dat het anders zo gelopen was, maar gelukkig stond jullie partner klaar om te joinen :p

Daarom dus de vraag wanneer het besluit samen verder te gaan genomen is, of is dit puur ontstaan vanuit de join van Pony en TFA?

+ die kul reacties dat de speler met zoveel Modus OS geen enkele garantie heeft gehad op ook maar iets , wat hij hierboven zelf beaamt vind ik ronduit belachelijk.
 
Reactiescore
28
Weet niet wrm je mij quote, zal het namelijk nog eens zeggen, ik zat er niet meer in. En toen ik leavede kan ik 100% zeggen dat er geen fusie op de agenda stond.

Hmm maar er waren al gesprekken tussen Modus en Revoc over een intern/fusie gaande toen je nog in Revoc zat. Er was zelfs al een edelkaartje gemaakt, na de aanvallen op de 18e op Wife zijn de gesprekken hervat (zat je nog steeds in Revoc). Wij zijn op de 20e de targets gaan plannen en een dag later leave je, info uitgelekt who knows, dat blijft speculeren. Maar ga niet steeds zeggen dat je nergens iets vanaf weet of wist. Dat je geen intensie hebt om terug te gaan dat is allang duidelijk, maar dan is de vraag wat ga je nu doen aangezien je geen connecties met Revoc en Modus hebt?
 

DeletedUser77113

Guest
lol, de gesprekken met revoc werden als afgehandeld beschouwd en vanuit modus stonden we niet te springen om deze terug te heropenen. (vandaar ook gewoon de aanvallen) pas na een week lang aanvallen en het aanbieden van een weekend NAP omdat justin's opa was overleden en toen gecremeerd werd. pas dagen daarna (ergens rond de 22 ste) zijn hun naar modus gekomen met een nieuwe vraag/voorstel omdat hun ondertussen ook door hadden wat voor crimineel laag spelletje er tussen QUA en pony TFA speelde
 

DeletedUser77704

Guest
Wij hadden in verleden gesprekken gevoerd. Die zijn toen afgekapt van beide kanten omdat de wil er niet was zo de wereld te beïnvloeden.

Gesprekken zijn begonnen na de massa op Wife en nadat bekend werd bij Revoc dat Nova tegen hen had gelogen omtrent de VV en het account Riding had toegegeven dat ze naar Qua wilden gaan en dit in ver gevorderde gesprekken zat. Gesprekken tot join + afgestane VV maakte het voor ons 99% zeker dat deze stammen samen door gingen.

Toen zijn wij gesprekken hervat met als voorwaarde tot uitvoering dat de join van Riding en TFA 100% door moest gaan omdat we anders op ons oude obstakel zouden terug komen.

Tijdens jullie massa op abuser en l0r was er ook nog niks rond tussen Modus en Revoc. Dit is pas paar dagen later rond gekomen toen bij Modus de bewijzen binnen kwam dat de accounts zouden joinen. Toen dit definitief was hebben we de plannen doorgevoerd. Tijdens principe akkoord liep massa TFA/Riding welke van stam switchde naar Ollie2 en pakte QQ eerste dorpje over van TFA. Toen werd principe akkoord definitief.
 

DeletedUser79946

Guest
Wij hadden in verleden gesprekken gevoerd. Die zijn toen afgekapt van beide kanten omdat de wil er niet was zo de wereld te beïnvloeden.

Gesprekken zijn begonnen na de massa op Wife en nadat bekend werd bij Revoc dat Nova tegen hen had gelogen omtrent de VV en het account Riding had toegegeven dat ze naar Qua wilden gaan en dit in ver gevorderde gesprekken zat. Gesprekken tot join + afgestane VV maakte het voor ons 99% zeker dat deze stammen samen door gingen.

Toen zijn wij gesprekken hervat met als voorwaarde tot uitvoering dat de join van Riding en TFA 100% door moest gaan omdat we anders op ons oude obstakel zouden terug komen.

Tijdens jullie massa op abuser en l0r was er ook nog niks rond tussen Modus en Revoc. Dit is pas paar dagen later rond gekomen toen bij Modus de bewijzen binnen kwam dat de accounts zouden joinen. Toen dit definitief was hebben we de plannen doorgevoerd. Tijdens principe akkoord liep massa TFA/Riding welke van stam switchde naar Ollie2 en pakte QQ eerste dorpje over van TFA. Toen werd principe akkoord definitief.

En wanneer wist je zeker dat Pony en TFA bij Qua zouden joinen?
Geen speculatie maar 100% zoals je zelf ook zegt nodig te hebben om de deal met Modus door te laten gaan?
 
Reactiescore
28
Wij hadden in verleden gesprekken gevoerd. Die zijn toen afgekapt van beide kanten omdat de wil er niet was zo de wereld te beïnvloeden.

Gesprekken zijn begonnen na de massa op Wife en nadat bekend werd bij Revoc dat Nova tegen hen had gelogen omtrent de VV en het account Riding had toegegeven dat ze naar Qua wilden gaan en dit in ver gevorderde gesprekken zat. Gesprekken tot join + afgestane VV maakte het voor ons 99% zeker dat deze stammen samen door gingen.

Toen zijn wij gesprekken hervat met als voorwaarde tot uitvoering dat de join van Riding en TFA 100% door moest gaan omdat we anders op ons oude obstakel zouden terug komen.

Tijdens jullie massa op abuser en l0r was er ook nog niks rond tussen Modus en Revoc. Dit is pas paar dagen later rond gekomen toen bij Modus de bewijzen binnen kwam dat de accounts zouden joinen. Toen dit definitief was hebben we de plannen doorgevoerd. Tijdens principe akkoord liep massa TFA/Riding welke van stam switchde naar Ollie2 en pakte QQ eerste dorpje over van TFA. Toen werd principe akkoord definitief.

Ah hier wordt het interessant, gesprekken zijn begonnen na de aanval op Wife (18e) en de join van Pony die in een vergevorderd stadium zat, dat kan namelijk niet voor de 27e begonnen zijn. Voor de stemming op de 27e is er nooit gesproken over een join, tenminste niet bij de leding, wel was er een onderlinge BG tussen QQ en Pony (suprise). Hier zitten dus 9 dagen grijs gebied tussen, uiteraard kan het zijn dat Pony jullie voorgelogen over een join.

Verder lees ik dat er een principe akkoord was een paar dagen na de massa (29 maart ongeveer) en deze definitief is geworden toen TFA/Riding switchte naar Ollie2 (4 april). Imo lange periode voor een principe akkoord om te zetten naar definitief.

Bedankt voor je reactie Justin, maar zit wel op reply Lors te wachten aangezien hij van niks weet maar Lors tijdens de gesprekken van een fusie gewoon in Revoc zat.
 

DeletedUser79946

Guest
Ah hier wordt het interessant, gesprekken zijn begonnen na de aanval op Wife (18e) en de join van Pony die in een vergevorderd stadium zat, dat kan namelijk niet voor de 27e begonnen zijn. Voor de stemming op de 27e is er nooit gesproken over een join, tenminste niet bij de leding, wel was er een onderlinge BG tussen QQ en Pony (suprise). Hier zitten dus 9 dagen grijs gebied tussen, uiteraard kan het zijn dat Pony jullie voorgelogen over een join.

Verder lees ik dat er een principe akkoord was een paar dagen na de massa (29 maart ongeveer) en deze definitief is geworden toen TFA/Riding switchte naar Ollie2 (4 april). Imo lange periode voor een principe akkoord om te zetten naar definitief.

Bedankt voor je reactie Justin, maar zit wel op reply Lors te wachten aangezien hij van niks weet maar Lors tijdens de gesprekken van een fusie gewoon in Revoc zat.

En zelfs als Pony had gezegd dat hij mocht joinen , dan was dit alsnog niet de 100% zekerheid waar zo om nadrukkelijk op gehamerd werd toch?

Als je het mij vraagt hadden jullie alles allang bekokstooft voordat er bij ons ook maar iemand joinde. Wat pas 100% zekerheid geeft als dit gebeurd,

Ook ben ik er heilig van overtuigd dat er met Lors afspraken zijn gemaakt want waarom anders zoveel OS zijn kant op sturen? Is gewoon in jullie plannetjes betrokken, en dit heeft allemaal plaatsgevonden voor er bij ons iemand joinde, en zelfs voor Pony en TFA uit Nova stapte.

Ben ook erg benieuwd naar een reactie van Lors & Modus...
 

DeletedUser77704

Guest
Ah hier wordt het interessant, gesprekken zijn begonnen na de aanval op Wife (18e) en de join van Pony die in een vergevorderd stadium zat, dat kan namelijk niet voor de 27e begonnen zijn. Voor de stemming op de 27e is er nooit gesproken over een join, tenminste niet bij de leding, wel was er een onderlinge BG tussen QQ en Pony (suprise). Hier zitten dus 9 dagen grijs gebied tussen, uiteraard kan het zijn dat Pony jullie voorgelogen over een join.

Verder lees ik dat er een principe akkoord was een paar dagen na de massa (29 maart ongeveer) en deze definitief is geworden toen TFA/Riding switchte naar Ollie2 (4 april). Imo lange periode voor een principe akkoord om te zetten naar definitief.

Bedankt voor je reactie Justin, maar zit wel op reply Lors te wachten aangezien hij van niks weet maar Lors tijdens de gesprekken van een fusie gewoon in Revoc zat.

Paar dagen zei ik na de massa. Had de eerste dagen wel hele andere zaken aan mijn hoofd dan dit soort gesprekken voeren. Zoals een crematie regelen. Serieuze gesprekken dus ook pas na zijn (l0r) leave gebeurt.

Principe akkoord inderdaad paar dagen geduurd, onderling was nog niet iedereen het er mee eens wat moest worden besproken. Ook was duidelijkheid er nog niet hoe bepaalde lijnen etc exact gingen lopen. Daarbij was nog steeds de bijl boven de fusie dat Pony en TFA misschien niet zouden joinen (1%) waarvan was besproken binnen leiding dat alles dan gecanceld zou worden. Dus dan duurt het principe akkoord wel even.
 

DeletedUser79946

Guest
Toen QQ eerste dorp pakte aan front terwijl massa liep op TFA.



Paar dagen zei ik na de massa. Had de eerste dagen wel hele andere zaken aan mijn hoofd dan dit soort gesprekken voeren. Zoals een crematie regelen. Serieuze gesprekken dus ook pas na zijn (l0r) leave gebeurt.

Principe akkoord inderdaad paar dagen geduurd, onderling was nog niet iedereen het er mee eens wat moest worden besproken. Ook was duidelijkheid er nog niet hoe bepaalde lijnen etc exact gingen lopen. Daarbij was nog steeds de bijl boven de fusie dat Pony en TFA misschien niet zouden joinen (1%) waarvan was besproken binnen leiding dat alles dan gecanceld zou worden. Dus dan duurt het principe akkoord wel even.

Ik zeg ook niet dat jij deze gesprekken gevoerd hebt Justin. Begrijp dat prive altijd voor het spel gaat en hier hoor je mij ook absoluut niets raars over zeggen.

Maar de gang van zaken zal vast wel bekend zijn bij je, je kunt dus ook bevestigen dat Lors niks voor Modus of Fix gaat betekenen? Als dit wel zo is kunnen we er eigenlijk van uit gaan dat er in de periode van de massa al besproken is dat hij wel een rol gaat spelen voor jullie.

En ik denk stiekem dat er allang een akkoord was(laat dat principe maar weg) voordat QQEEZZ ook maar 1 dorp van TFA gepakt had. Een akkoord inclusief Lors.
 
Reactiescore
389
Ik zeg ook niet dat jij deze gesprekken gevoerd hebt Justin. Begrijp dat prive altijd voor het spel gaat en hier hoor je mij ook absoluut niets raars over zeggen.

Maar de gang van zaken zal vast wel bekend zijn bij je, je kunt dus ook bevestigen dat Lors niks voor Modus of Fix gaat betekenen? Als dit wel zo is kunnen we er eigenlijk van uit gaan dat er in de periode van de massa al besproken is dat hij wel een rol gaat spelen voor jullie.

En ik denk stiekem dat er allang een akkoord was(laat dat principe maar weg) voordat QQEEZZ ook maar 1 dorp van TFA gepakt had. Een akkoord inclusief Lors.

Denk denk denk. Je zegt wel dat je denkt maar ik betwijfel het.
Toen ik leave was er nergens een akkoord over. Ik ben oa geleaved door hoe die gesprekken werden afgehandeld. Ben met mijn leave direct uit alle gesprekken gegaan dus nee, hoe hoe moet ik dna nog weten wat er aan de hand is op leiding niveau?

En nu zeg je weer dat ik geen connectie heb maar ik heb zelf al meermaals gezegd dat ik gewoon nog goed contact heb met mijn buren, dus waar je die kul nu weer vandaan tovert ik weet het niet.

Misschien toch maar gewoon stoppen met reageren?
 
Bovenaan