Top & Flop spelers

Reactiescore
2.372
Je hebt toch een team en desnoods een stam om activiteit rond te krijgen op een account? Natuurlijk zullen die examens meegespeeld hebben maar het is dus gewoon een samenloop van verschillende fouten die hiertoe geleid hebben. Daarom mag er best gesteld worden dat er gefaald is.
Collectief kon het zeker beter (I guess, gezien hoe hard ze gerekt zijn), maar jullie waren beiden op de man aan het spelen. Geen nood om dat te doen.

En @maretan lekker hoor, zo hoort het
 
Reactiescore
853
Zonder NEO af te kraken, want het zijn top gozers, maar hij kwam binnen met edels die getagt waren als scout/bijl/lc/ram you name it. Daar valt vrij weinig tegen te doen. Ik heb bewust gekozen om me op mijn tentamens te focussen, een studiejaar vind ik dan toch belangrijker dan mn dorpen behouden.
Ik zag deze ergens voorbijkomen en moest hier wel op reageren. Ik snap niet waarom dit een probleem is op een torenwereld? Je kan letterlijk zien wat de edels zijn, de rest van de tags is niet echt interessant en kan gewoon als ram beschouwd worden dit zou niet een al te grote ramp mogen veroorzaken in mijn ogen.

edit: Mocht je student zijn dan is de kans groot dat je afgelopen weken tentamens hebt gehad.
Klopt, maar dan nog zou dit geen excuus mogen zijn om je account zomaar achter te laten? Ik neem het de speler niet kwalijk dat hij zich op zijn tentamens richt, maar dit hoort normaal gecommuniceerd te worden naar de stam om samen naar een oplossing te kijken. Ik vind dan ook dat de speler in kwestie zeker te verwijten valt.
 

DeletedUser70435

Guest
Ik zag deze ergens voorbijkomen en moest hier wel op reageren. Ik snap niet waarom dit een probleem is op een torenwereld? Je kan letterlijk zien wat de edels zijn, de rest van de tags is niet echt interessant en kan gewoon als ram beschouwd worden dit zou niet een al te grote ramp mogen veroorzaken in mijn ogen.
Uitkijktoren was nog in opbouw en er werd vanaf de andere kant aangevallen. Dus dit is niet van toepassing.
 
Reactiescore
853
Uitkijktoren was nog in opbouw en er werd vanaf de andere kant aangevallen. Dus dit is niet van toepassing.
Waarom was er nog geen uitkijktoren dan :p, als frontspeler lijkt me dat iets dat je zeker al opgebouwd hebt...
 
Reactiescore
686
Ik heb netjes gevraagd of al deze reacties verwijderd mogen worden.

Waarom zou je de reacties verwijdert willen zien worden dan?


Account was top alleen unlucky timing. Iemand die zijn studie belangrijker vind dat tw kan je geen flop noemen imo.

Uitkijktoren was nog in opbouw en er werd vanaf de andere kant aangevallen. Dus dit is niet van toepassing.

Dus was het account toch niet zo top :)
 
Reactiescore
571
Waarom zou je de reacties verwijdert willen zien worden dan?






Dus was het account toch niet zo top :)

Reactie kwam uit frustratie over bepaalde geruchten. Bleek achteraf niks van waar te zijn. Werd een AF fight N.E.O. vs N.E.O. dat zie ik liever niet.

Alle (front) accounts zonder een max toren zijn toch niet perse flop. Mja als jij dat anders ziet dan kan ik je niet op andere gedachte brengen.
Ik zelf vind het nogal vroeg daarvoor.

Daarnaast al was die toren lvl 1. Ik zou ieder N.E.O. account top noemen :p Is maar een klein beetje biased. :oops:
 
Reactiescore
571
Heb je gelijk in, maar als er toch niks meer kan worden veranderd, dan heeft geen zin om hier nog ruzie te maken.
Bram blijft een top speler.
 

DeletedUser80825

Guest
Lekker sappig dit verhaal. Daar hou ik van. Ik denk dat @Serenity hetzelfde hierover denkt. Die houdt hier nog meer van dan van het vriendje van Benji.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325

DeletedUser77113

Guest
Timing was gewoon goed uitgepakt voor oGP.
Daarbij was ik op skireis salto’s oefenen
 
Bovenaan