Top & Flop spelers

DeletedUser69389

Guest
Spijtig, want de motivatie was ogenschijnlijk wel aanwezig bij hen. :(
 

DeletedUser69389

Guest
Zonder NEO af te kraken, want het zijn top gozers, maar hij kwam binnen met edels die getagt waren als scout/bijl/lc/ram you name it. Daar valt vrij weinig tegen te doen. Ik heb bewust gekozen om me op mijn tentamens te focussen, een studiejaar vind ik dan toch belangrijker dan mn dorpen behouden.

NEO heeft z'n best gedaan dmv de vv, m'n co heeft ook z'n best gedaan. In totaal waren er 12 tot 15 aanvallers.

Zonde, dat wel. Had een leuke ligging, enkel de timing van de massa was klote. M'n nachter precies op vakantie deze week, en ik tentamens.
Allereerst een zeer plausibele reden inderdaad en volkomen te begrijpen. Ook groots uitgepakt zo te zien. Maar hetgeen je over NEO zegt vind ik toch wel tamelijk ernstig dat er blijkbaar op een dergelijk abominabel niveau is getagt.... Dan is het simpelweg ook gewoon dweilen met de kraan open, want van een gedegen voorbereiding kan dan al bijna geen sprake meer van zijn. Als je dat allemaal nog dient aan te passen als je zelf nog online komt. Volkomen te begrijpen dat je dan quit. :(

Het beloofd alleszins niet veel goeds voor de lange termijn van NEO dit als bepaalde spelers op cruciale momenten niet aanwezig kunnen zijn.
 

DeletedUser67275

Guest
Martijn, vanuit VomS is heel slecht gecommuniceerd naar ons. Het is heel makkelijk om NEO nu te blamen, maar Virtue heeft op communicatie en organisatie gebied keihard gefaald naar ons. Toen de VV bij ons kwam, was het account al een enorme puinhoop. Enige wat NEO te verwijten valt, is het niet doen van een accountcontrole bij toetreding. Als er vanaf dag 1 al enkel met lc kan worden gesniped wegens geen troepen, zegt dat genoeg.
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn, vanuit VomS is heel slecht gecommuniceerd naar ons. Het is heel makkelijk om NEO nu te blamen, maar Virtue heeft op communicatie en organisatie gebied keihard gefaald naar ons. Toen de VV bij ons kwam, was het account al een enorme puinhoop. Enige wat NEO te verwijten valt, is het niet doen van een accountcontrole bij toetreding. Als er vanaf dag 1 al enkel met lc kan worden gesniped wegens geen troepen, zegt dat genoeg.
Ah bon. Ook dat verklaart een hoop.
 

DeletedUser69389

Guest
Pardon? VomS stond er prima voor. Zoals ik zeg, doordat die kettingreactie ontstond werden er troepen verloren waaronder volledige defdorpen die verdwenen doordat een dorp werd overgenomen. Ik word zelfs uitgenodigd om elders in NEO door te spelen, dus vanwaar ineens dit blamen. Ik blame jullie ook nergens voor. Ik ben wel benieuwd naar je redenatie voor 'enorme puinhoop'. Ik heb jullie ook eerlijk gezegd, toen ik de vv afgaf, dat ik het overzicht even kwijt was door de kettingreactie en niet de tijd had (ivm tentamens) om er nu fulltime op te zitten.

Feiten zijn:
Tussen 04.00 en 07.00 de eerste dag was er niemand waardoor ik moest gokken of treintjes echt waren of niet
Tussen 07.00 en 15.00 heb ik alles gesniped en ben ik alle andere tags gaan dodgen (niet alles kwam door de uitkijktoren heen).
15.00 heb ik vv afgegeven en vanaf dat moment zijn er gewoon verkeerde tags gedaan, waardoor mijn co te volgende dag dorpen liet gaan omdat er een ram tag stond.
Ik heb van iemand vernomen dat 1 co van Virtue om 18:00 over zou nemen tot de volgende ochtend, maar dat diegene nooit is komen opdagen. En er dus ook geen roulatie voor de nacht was. Hoe zit dat precies?
 

DeletedUser65747

Guest
Pardon? VomS stond er prima voor. Zoals ik zeg, doordat die kettingreactie ontstond werden er troepen verloren waaronder volledige defdorpen die verdwenen doordat een dorp werd overgenomen. Ik word zelfs uitgenodigd om elders in NEO door te spelen, dus vanwaar ineens dit blamen. Ik blame jullie ook nergens voor. Ik ben wel benieuwd naar je redenatie voor 'enorme puinhoop'. Ik heb jullie ook eerlijk gezegd, toen ik de vv afgaf, dat ik het overzicht even kwijt was door de kettingreactie en niet de tijd had (ivm tentamens) om er nu fulltime op te zitten.

Feiten zijn:
Tussen 04.00 en 07.00 de eerste dag was er niemand waardoor ik moest gokken of treintjes echt waren of niet
Tussen 07.00 en 15.00 heb ik alles gesniped en ben ik alle andere tags gaan dodgen (niet alles kwam door de uitkijktoren heen).
15.00 heb ik vv afgegeven en vanaf dat moment zijn er gewoon verkeerde tags gedaan, waardoor mijn co te volgende dag dorpen liet gaan omdat er een ram tag stond.

Is gewoon waar Bram, toen de vv eenmal bij N.E.O kwam was er vrij weinig meer te doen. Ik kreeg die ochtend daarna de vv en moest oprecht met 4k deff en 10 clears gaan deffen. Ik heb toen nog een paar recaps, snipes, c-snipes en backtimes gedaan en die hele dag vv afgewisseld met tuf. Om 18:00 zou er iemand van jullie terugkomen(nadat jullie al meer dan een dag op vv stonden) en toen heb ik nog tot 1 zitten deffen. Daarna was ik er klaar mee en ben ik gaan slapen tot de volgende dag 11:00, toen was er nog steeds niemand terug van jullie en waren er wel 30/40 nieuwe incomings. dusja dan krijg je idd verkeerde tags. Toen was zowel ik als neo er ook wel klaar mee dat we nog steeds niemand van jullie gesproken hadden. Ik heb toen voor mezelf ook besloten om geen overdreven aandacht meer aan jullie account te besteden omdat ik zelf ook een offensief had lopen.

De fout ligt niet bij jou maar bij de communicatie van het team virtues onderling en met neo. Die timing van jou examen kwam dan ook precies niet uit.
 
Reactiescore
685
Volgens mij zijn er wat reacties weggehaald? :)

Je kan dus stellen dat desbetreffende account gewoon Flop was, en dat de recruit ronduit slecht was van N.E.O?

Desbetreffende account is neem ik aan gehaald om Lemonpops en de andere N.E.O leden in het zuid-oosten te ondersteunen. Nu hier al 1 van weg valt is het te hopen dat deze accounts hier geen gevolgen van gaan ondervinden. Aan N.E.O de taak om te kijken wat ze kunnen doen om dit te voorkomen aangezien Zuid-Oost aardig ingesloten gaat zitten tussen 0GP.
 
Reactiescore
571
Ik heb netjes gevraagd of al deze reacties verwijderd mogen worden.

Account was top alleen unlucky timing. Iemand die zijn studie belangrijker vind dat tw kan je geen flop noemen imo.

VOMS was inderdaad gerecruit om de aansluiting te fixen.
Ufo en oGP hebben meteen gebruik gemaakt van deze situatie door een massa op onze citroentje uit te voeren. Waarbij het resultaat +1 voor ons is xD. Ben benieuwd of ze door blijven gaan.
Binnenkort is het onze beurt ;)
 
Reactiescore
146
Tja, je kunt het ook zo zien dat dit als stam zijnde slecht is opgepakt, een studie/examen is idd veel belangrijker dan een spelletje, maar zoiets komt niet uit de lucht vallen.

Als het nu al niet goed gaat, zo aan het begin van de wereld, wat moet het dan worden al er over een tijdje echt serieus aangevallen gaat worden?
 
Reactiescore
571
Iets meer informatie dan. De incomings begonnen laat in de nacht rond half 2/3.
Het spijt ons dat ze geen memo hadden gestuurd dat ze op dit moment zouden aanvallen.

VV is door de stam opgepakt, maar er zijn fouten gemaakt aan beide kanten. We hoeven niet als kleine kinderen te gaan wijzen wie er schuldig is.
We nemen allemaal verantwoordelijkheid hiervoor.

Wat de toekomst brengt zien we dan wel.

edit: Mocht je student zijn dan is de kans groot dat je afgelopen weken tentamens hebt gehad.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Tja, je kunt het ook zo zien dat dit als stam zijnde slecht is opgepakt, een studie/examen is idd veel belangrijker dan een spelletje, maar zoiets komt niet uit de lucht vallen.

Als het nu al niet goed gaat, zo aan het begin van de wereld, wat moet het dan worden al er over een tijdje echt serieus aangevallen gaat worden?

1 tegenvaller hoeft nog geen garantie te bieden voor de toekomst. Het istoch haast onmogelijk om zonder ergens wat te verliezen het einde te halen, jammer dat het nu zo vroeg al moest gebeuren.

Valt me wel op dat wanneer er een account dorpen verliest/weggespeeld wordt er altijd gelijk wordt gesproken over tentamens/examen:rolleyes:
ja mijn co had ineens ook spontaan examens vandaag, net wanneer ufo en ogp een bezoekje kwamen brengen, heel verdacht :eek::eek::eek:
 
Reactiescore
2.367
Je kan dus stellen dat desbetreffende account gewoon Flop was, en dat de recruit ronduit slecht was van N.E.O?
Valt me wel op dat wanneer er een account dorpen verliest/weggespeeld wordt er altijd gelijk wordt gesproken over tentamens/examen:rolleyes:
Vind deze reacties echt te snel komen. Tentamens/examens zijn gewoonweg belangrijker dan een stom spelletje? Geen nood om zo op Bram te bashen, wie hem kent weet dat zijn accountjes meestal wel in orde zijn.
 
Reactiescore
1.962
Vind deze reacties echt te snel komen. Tentamens/examens zijn gewoonweg belangrijker dan een stom spelletje? Geen nood om zo op Bram te bashen, wie hem kent weet dat zijn accountjes meestal wel in orde zijn.

Je hebt toch een team en desnoods een stam om activiteit rond te krijgen op een account? Natuurlijk zullen die examens meegespeeld hebben maar het is dus gewoon een samenloop van verschillende fouten die hiertoe geleid hebben. Daarom mag er best gesteld worden dat er gefaald is.
 
Reactiescore
146
Gaat ook niet over Bram, alle respect dat hij zijn studie belangrijker vind!

Gaat meer over NEO, welke accounts in de steek laat!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310

ik, oftewel lemonpops, kreeg een massa vandaag, maar de aanvallers verloren een dorp ipv de bedoeling dat ik ze zou verliezen.
 
Reactiescore
146
das idd een plusje, een persoonlijk plusje dan, maar is meer iets om over een ander onderwerp te beginnen, om de pijn van het collectief falen te verbergen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Het voordeel van collectief falen is dat je er uit kan leren, en het vervolgens kan omzetten in een collectief succes, wat een hele verbetering was al nu ;)
 
Bovenaan