Stab of juist gewoon Qua beleid?

Reactiescore
1.363
Krijg je als je Nicolas als ''leider'' hebt steffke :(.
Wie wil er nou met zo'n paupernoob een kans maken om een wereld te winnen :eek:
Echt appart dat mensen nog steeds niet weten dat qq en riding stab accounts zijn en alsnog gaan ze met hun de zee in..
Super triest gewoon.
 
Reactiescore
3.452
Dat de leiding van Qua geen ballen heeft en leden toestaat om de regels te negeren?
Zo moeilijk lijkt mij het niet om daarachter te komen :p
 

DeletedUser79946

Guest
Spelers die wereld volgen maar niet spelen informeren en laten zien hoe wereld verloopt/word gespeeld

Of zoals mensen die niet in Modus of in Justin's stam zitten het kort samenvatten :

Propaganda.

Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie.

Voorbeeldjes :

Krijg je als je Nicolas als ''leider'' hebt steffke :(.
Wie wil er nou met zo'n paupernoob een kans maken om een wereld te winnen :eek:
Echt appart dat mensen nog steeds niet weten dat qq en riding stab accounts zijn en alsnog gaan ze met hun de zee in..
Super triest gewoon.

Nico is geen leider bij ons, en nooit geweest ook.
Dat je continu persoonlijk mensen gaat zitten bashen komt volgens mij voort uit het feit dat je inhoudelijk gewoon helemaal niks te melden hebt.

Besluit:

:DQUA is een lachertje, of ze nu willen of verliezen, ze blijven gewoon een lachertje.

Zoals al 20.000 keer gezegd heeft Anton's actie , het sturen van OS naar Abuser/Lors alles in gang gezet.
Het door jullie zelf herhaaldelijk aangehaalde reactiebeleid is ook op deze kwestie dan weer van toepassing.

Zoals je zelf ook heel goed weet is er over precies dezelfde actie binnen onze stam echt ontzettend veel discussie geweest, omdat lang niet iedereen het hier mee eens was.
Dat je dan gaat discusseren over hoelang diegene dan wel niet de stam uit was is voor mij persoonlijk echt totaal niet relevant.
In beide gevallen een buitengewoon vreemde actie en van beide kanten volledig onnodig.
Dat er al langer door Fix en Modus samengewerkt word voordat jullie elkaar opzochten (vanuit een zogenaamd reactiebeleid) blijkt wel uit de dealtjes die Anton eerder met SBL heeft proberen te sluiten, en de super gemakkelijke overname van TijmenV2.

Omdat jullie beschuldigingen dat wij vanaf dag 1 met Nova en dus met Pony / TFA samenwerken puur giswerk is en nergens onderbouwd kan worden (omdat dit ook gewoon totaal niet zo is)
Kan ook ik met een ongefundeerde mening komen en het als feit verkopen :
Gentleman heeft TijmenV2 volledig op intern gekregen, dit vanuit zijn goede contact met Fix tijdens het bespreken van allerlei deals om de toenmalige GAP en in het bijzonder mij tegen te werken, dit op het punt dat er van mij als account OS bij je stamgenoot Emerica stond.
Vooral dit vind ik een pijnlijke kwestie, op dit punt in het spel waren beide stammen nog een gevaar voor zowel Modus als Qua, en jij stelde je eigen persoonlijke belangen voor die van je stam én die van je GAP. Daarom ervaar ik je gedrag en acties op dat moment ook als een stab richting ons. Voor OS waren we namelijk wél goed genoeg.
Om je intern een klein beetje te verdoezelen hebben wij ook nog wat dorpjes cadeau gehad, waarvoor dank.

Vind het ergens wel een beetje storend dat precies jij je als de moraalridder van Modus opwerpt om hier open en bloot te bespreken of er netjes gehandeld is.


Dus mijn vraag aan vooral jou , Anton.
Jou beleid en contact met Fix, stab of gewoon juist beleid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Of zoals mensen die niet in Modus of in Justin's stam zitten het kort samenvatten :

Propaganda.

Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie.

Voorbeeldjes :



Nico is geen leider bij ons, en nooit geweest ook.
Dat je continu persoonlijk mensen gaat zitten bashen komt volgens mij voort uit het feit dat je inhoudelijk gewoon helemaal niks te melden hebt.



Zoals al 20.000 keer gezegd heeft Anton's actie , het sturen van OS naar Abuser/Lors alles in gang gezet.
Het door jullie zelf herhaaldelijk aangehaalde reactiebeleid is ook op deze kwestie dan weer van toepassing.

Zoals je zelf ook heel goed weet is er over precies dezelfde actie binnen onze stam echt ontzettend veel discussie geweest, omdat lang niet iedereen het hier mee eens was.
Dat je dan gaat discusseren over hoelang diegene dan wel niet de stam uit was is voor mij persoonlijk echt totaal niet relevant.
In beide gevallen een buitengewoon vreemde actie en van beide kanten volledig onnodig.
Dat er al langer door Fix en Modus samengewerkt word voordat jullie elkaar opzochten (vanuit een zogenaamd reactiebeleid) blijkt wel uit de dealtjes die Anton eerder met SBL heeft proberen te sluiten, en de super gemakkelijke overname van TijmenV2.

Omdat jullie beschuldigingen dat wij vanaf dag 1 met Nova en dus met Pony / TFA samenwerken puur giswerk is en nergens onderbouwd kan worden (omdat dit ook gewoon totaal niet zo is)
Kan ook ik met een ongefundeerde mening komen en het als feit verkopen :
Gentleman heeft TijmenV2 volledig op intern gekregen, dit vanuit zijn goede contact met Fix tijdens het bespreken van allerlei deals om de toenmalige GAP en in het bijzonder mij tegen te werken, dit op het punt dat er van mij als account OS bij je stamgenoot Emerica stond.
Vooral dit vind ik een pijnlijke kwestie, op dit punt in het spel waren beide stammen nog een gevaar voor zowel Modus als Qua, en jij stelde je eigen persoonlijke belangen voor die van je stam én die van je GAP. Daarom ervaar ik je gedrag en acties op dat moment ook als een stab richting ons. Voor OS waren we namelijk wél goed genoeg.
Om je intern een klein beetje te verdoezelen hebben wij ook nog wat dorpjes cadeau gehad, waarvoor dank.

Vind het ergens wel een beetje storend dat precies jij je als de moraalridder van Modus opwerpt om hier open en bloot te bespreken of er netjes gehandeld is.


Dus mijn vraag aan vooral jou , Anton.
Jou beleid en contact met Fix, stab of gewoon juist beleid?

Maar bewijs negeren dat er een PBG was tussen TFA / Pony met o.a. QQUEZZ word ff vergeten? Net als de info die Nova lekte van hun BG naar Qua (Waar duidelijk de samenwerking en onderlinge band uit bleek) of het verhaal van de VV's waarvan Nova beweerd tegen hun BG dat ze niet nodig waren en de accounts tegen Qua aan liggen goed bezet zijn (en dorpen blijven verliezen) en uiteindelijk de VV bij Qua ligt vergeet je even allemaal te melden?

Is al lang en breed bewezen dat er onderling al samenwerkingen waren, zie de GAP op S_J als voorbeeld waar beide BG's eerst niks vanaf weten en achter hun rug om is gedaan. Dit is later enkel verder ontwikkeld en het info doorlekken van Riding, het toegeven van dat account dat ze plannen al hadden om Qua te joinen en uiteindelijk de eerder genoemde acties laten er geen twijfel over zaaien dat dit vooropgezet was. Daarbij is letterlijk nog 0 bewijs geleverd voor de beweringen die je nu doet terwijl dit van onze zijde al lang is geleverd.

Dus kom eens met bewijs hier wil je een punt maken. Anders hou je beter je mond, want er komt op moment geen zinnig woord uit.
 

DeletedUser80220

Guest
Misschien een vriendin zoeken en daar je emoties uiten!

Enigste reactie die toegevoegde waarde heeft in dit topic.

Het is en blijft een spel dat men in je vrije tijd speelt. Of (stiekem?) tussendoor op je werk. Volgens mij maak je altijd vrienden en vijanden op dit spel. Je probeert uiteraard te winnen, soms komt er inderdaad vuil spel, maar zolang je de regels van Tribal Wars niet overtreedt zie ik geen probleem.

Dus bij deze ook de vraag aan Gentlemen: val mij a.u.b. niet lastig met een bericht dat “belangrijk” is, als ik vervolgens alleen maar lees hoe kinderachtig iedereen is en doet over een spelletje!
 
Reactiescore
1.278
Laat ik ten eerste zeggen dat ik het jammer vind dat er niemand sterk inhoudelijk op mijn post is ingegaan. Qua blijft maar met de vinger wijzen naar de OS die van Gentle. bij L0rs stond, maar vind het lastig om uit te leggen waarom dat fout is. Als Qua L0rs bij de afspraken had willen betrekken had dit gekund, ze waren zelf namelijk de initiatiefnemer van de extra voorwaarde bij de NAP. Hier heeft jullie leiding een vergissing gemaakt(blijkbaar) waardoor Gentle. in zijn recht stond daar OS neer te zetten. Wees dan ook zo eerlijk en had die fout van jullie eigen leiding geaccepteerd in plaats van alle morele waarden overboord te gooien om toch nog je eigen zin door te drammen.
Zulke voorwaarden gelden nu eenmaal voor de spelersgroep op het moment van afspreken.Vrij simpel L0rs valt er dus buiten de afspraken en The Fallen Angel erbinnen. Voor meer onderbouwing hierover verwijs ik naar mijn eerste post.

Voorbeeldjes :



Nico is geen leider bij ons, en nooit geweest ook.
Dat je continu persoonlijk mensen gaat zitten bashen komt volgens mij voort uit het feit dat je inhoudelijk gewoon helemaal niks te melden hebt.

Nico zat gewoon in de keuzeraad bij Qua of hoe jullie het daar ook noemen. Als sanctie van het niet luisteren.
8c760991c2b330c46200a28ed6349236.png


Dat er al langer door Fix en Modus samengewerkt word voordat jullie elkaar opzochten (vanuit een zogenaamd reactiebeleid) blijkt wel uit de dealtjes die Anton eerder met SBL heeft proberen te sluiten, en de super gemakkelijke overname van TijmenV2.

Omdat jullie beschuldigingen dat wij vanaf dag 1 met Nova en dus met Pony / TFA samenwerken puur giswerk is en nergens onderbouwd kan worden (omdat dit ook gewoon totaal niet zo is)
Kan ook ik met een ongefundeerde mening komen en het als feit verkopen :
Gentleman heeft TijmenV2 volledig op intern gekregen, dit vanuit zijn goede contact met Fix tijdens het bespreken van allerlei deals om de toenmalige GAP en in het bijzonder mij tegen te werken, dit op het punt dat er van mij als account OS bij je stamgenoot Emerica stond.
Vooral dit vind ik een pijnlijke kwestie, op dit punt in het spel waren beide stammen nog een gevaar voor zowel Modus als Qua, en jij stelde je eigen persoonlijke belangen voor die van je stam én die van je GAP. Daarom ervaar ik je gedrag en acties op dat moment ook als een stab richting ons. Voor OS waren we namelijk wél goed genoeg.
Om je intern een klein beetje te verdoezelen hebben wij ook nog wat dorpjes cadeau gehad, waarvoor dank.

Vind het ergens wel een beetje storend dat precies jij je als de moraalridder van Modus opwerpt om hier open en bloot te bespreken of er netjes gehandeld is.

Dus mijn vraag aan vooral jou , Anton.
Jou beleid en contact met Fix, stab of gewoon juist beleid?

Al maakt iemand een ongefundeerde post of bewering staat het je vrij op daarop te reageren, maar nu gebruik je het wel erg makkelijk als argument om op de gefundeerde beweringen ook niet te hoeven reageren. Je reageert op nagenoeg niks van mijn beginpost en benoemt alleen enkele dingen die daar al lang en breed ontkracht zijn.

Je verkondigt leugens als waarheden Ik kan hier eigelijk best makkelijk op reageren, omdat het simpelweg nergens op slaat. Ik heb het zojuist in onze teamchat opgezocht en kwam op de zoekwaarde "thijmen" uit op 40 opdrachten. Ik zal enkele screens hier delen van de naar schatting paar honderd woorden die er binnen ons team over zijn gevallen. Waarschijnlijk heeft Revoc. ook nog genoeg screens van de excuses van Thijmen zelf en het aflaten van de def co Lars.
2314fb322bb884c3b16cf7dec601637b.png

558cfb17721e166760a84996c5c8752a.png

3c4feeb4ff94a12c265e755ee214c31b.png

fdc35108aa84842823828fc1f3bc4c66.png

Kan zo nog wel even doorgaan, maar zie daar eerlijk gezegd niet echt de noodzaak van in. Je beschuldigd mij van stabben terwijl je met lege handen staat, omdat het gewoon niet waar is.
Voor het gemak vergeet je dat je eigen stamleider de VV van kopka in handen heeft gekregen toen het account nog in Nova zat(!). En ja jij bent degene die toen tijdens de GAP daar gebruikt van hebt gemaakt om Emerica vast te edelen.

Ik nodig je graag uit op een herkansing om alsnog inhoudelijk op de beginpost in te gaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zoals al 20.000 keer gezegd heeft Anton's actie , het sturen van OS naar Abuser/Lors alles in gang gezet.
Het door jullie zelf herhaaldelijk aangehaalde reactiebeleid is ook op deze kwestie dan weer van toepassing.
OS naar abuser ? Echt niet...

Dus een recente actie van Modus heeft alles (ook in het verleden) in gang gezet ? Zijn Qua ook al time-jumpers ofzo ?
Volgens mij zijn er eerder al interns gebeurd, vv van Nova bij Qua, NAP tussen nova leden en Qua en samenwerking tussen bepaalde spelers vs noobs, etc etc etc... En in tegenstelling tot jou beweringen die nog komt in je post zijn hier wel degelijk bewijzen van en zijn deze ook getoond.

Wij zijn nergens begonnen over reactiebeleid, dat is iets dat van jullie kant komt, wij zijn er enkel op in gegaan om duidelijk te maken dat dit net NIET onder actie-reactie beleid valt.
Zoals ik eerder al eens gezegd heb ziet Qua iets gebeuren in de wereld dat niet naar hun zin / niet in hun voordeel is en gebruikt deze zaken, zonder eerst na te kijken of het effectief zo verlopen is als dat ze denken, als excuus om plannen die ze hebben uit te voeren en achteraf goed te praten. Dat is hoe dit alles begonnen is, doordat Qua een situatie verkeerd interpreteert en er op in gaat. En dat is exact wat Qua nu weer gedaan heeft met deze stab, een actie waar niks mis mee is verkeerd interpreteren en gebruiken om een stab goed te praten.

Om een vergelijking aan te halen: Stel dat Putin straks op tv komt en zegt "Fuck you Trump" en Trump reageert daar op door kernbommen te droppen op Rusland. Dan zijn jij en een aantal van je stamgenoten de 0,01% die zegt "goed gedaan Trump, dit hadden ze verdiend!" en alle andere 99,99% zegt "Maar onozelaar je doet de wereld naar de knoppen omdat je je laat opfokken door 1 man zijn acties die helemaal niet zo erg zijn".

Zoals je zelf ook heel goed weet is er over precies dezelfde actie binnen onze stam echt ontzettend veel discussie geweest, omdat lang niet iedereen het hier mee eens was.
Dat je dan gaat discusseren over hoelang diegene dan wel niet de stam uit was is voor mij persoonlijk echt totaal niet relevant.
In beide gevallen een buitengewoon vreemde actie en van beide kanten volledig onnodig.
Wederom voor jou persoonlijk niet, maar voor de 99,99% andere mensen wel. Het is namelijk een gigantisch verschil! Jullie hebben gewoon een fout gemaakt en vergeten Lorsl te includen in de afspraken en dat is jullie slecht uit gekomen uiteindelijk. Suck it up and move on, maar nee jullie stabben en gaan bewust afspraken proberen omzeilen / negeren...

Dat er al langer door Fix en Modus samengewerkt word voordat jullie elkaar opzochten (vanuit een zogenaamd reactiebeleid) blijkt wel uit de dealtjes die Anton eerder met SBL heeft proberen te sluiten, en de super gemakkelijke overname van TijmenV2.
Dat Qua al langer (dan wij met Revoc) samen werkt met Nova is ook gewoon bewezen, en met wat straffere screens dan gewoon 2 beweringen waarvan 1 totaal niet klopt en de andere minimalistisch is.

Omdat jullie beschuldigingen dat wij vanaf dag 1 met Nova en dus met Pony / TFA samenwerken puur giswerk is en nergens onderbouwd kan worden (omdat dit ook gewoon totaal niet zo is)
Kan ook ik met een ongefundeerde mening komen en het als feit verkopen :
Gentleman heeft TijmenV2 volledig op intern gekregen, dit vanuit zijn goede contact met Fix tijdens het bespreken van allerlei deals om de toenmalige GAP en in het bijzonder mij tegen te werken, dit op het punt dat er van mij als account OS bij je stamgenoot Emerica stond.
Vooral dit vind ik een pijnlijke kwestie, op dit punt in het spel waren beide stammen nog een gevaar voor zowel Modus als Qua, en jij stelde je eigen persoonlijke belangen voor die van je stam én die van je GAP. Daarom ervaar ik je gedrag en acties op dat moment ook als een stab richting ons. Voor OS waren we namelijk wél goed genoeg.
Om je intern een klein beetje te verdoezelen hebben wij ook nog wat dorpjes cadeau gehad, waarvoor dank.
Vanaf dag 1 zeggen we niet hoor, maar wel al zeer lang. Puur bewijs is er van toen Qua toe gaf de vv van een Nova lid te hebben en die te internen. Daar voor waren er al enkele acties die op de lijst staan met zware bedenkingen maar dat is en kan ook nooit echt bewezen worden.
Later zijn er wel nog verschillende zaken bewezen en toegegeven. Hoe veel van de beweringen hier boven kan jij bewijzen ?

Jij ervaart het gedrag van gentle als een stab tijdens een GAP, je beseft toch dat hij tijdens die NAP jou gewoon rechtstreeks had mogen aanvallen en nog steeds niks verkeerd gedaan zou hebben ? Maar dat hij een gesprekje zou voeren met een gezamenlijke vijand is een stab, lol. Je kan tijdens een GAP eigenlijk niet stabben he, daarom snap ik niet waarom iemand ooit een GAP zou afspreken... Wat welk kan is tijdens een GAP bedenkelijke acties uit voeren die niet zo netjes zijn, maar niks daarvan kan vergeleken worden met een echte stab die gewoon ronduit tegen de afspraken is.
 

DeletedUser77704

Guest
Een GAP is gewoon een bootycall

Als je die persoon ff nodig heb schakel je die persoon in, maar heb je niks nodig of moet je die persoon niet meer dan ben je geen enkele verantwoording verschuldigd. Snap daarom ook nooit de zin van een GAP want is enkel een losse, bijna niet bindende, "samenwerking".
 
Reactiescore
967
Dat er al langer door Fix en Modus samengewerkt word voordat jullie elkaar opzochten (vanuit een zogenaamd reactiebeleid) blijkt wel uit de dealtjes die Anton eerder met SBL heeft proberen te sluiten, en de super gemakkelijke overname van TijmenV2.

Omdat jullie beschuldigingen dat wij vanaf dag 1 met Nova en dus met Pony / TFA samenwerken puur giswerk is en nergens onderbouwd kan worden (omdat dit ook gewoon totaal niet zo is)
Kan ook ik met een ongefundeerde mening komen en het als feit verkopen :
Gentleman heeft TijmenV2 volledig op intern gekregen, dit vanuit zijn goede contact met Fix tijdens het bespreken van allerlei deals om de toenmalige GAP en in het bijzonder mij tegen te werken, dit op het punt dat er van mij als account OS bij je stamgenoot Emerica stond.
Vooral dit vind ik een pijnlijke kwestie, op dit punt in het spel waren beide stammen nog een gevaar voor zowel Modus als Qua, en jij stelde je eigen persoonlijke belangen voor die van je stam én die van je GAP. Daarom ervaar ik je gedrag en acties op dat moment ook als een stab richting ons. Voor OS waren we namelijk wél goed genoeg.
Om je intern een klein beetje te verdoezelen hebben wij ook nog wat dorpjes cadeau gehad, waarvoor dank.

Naast dat ik me volledig aansluit wat mijn co al gezegd heeft zijn er toch enkele dingen in dit verhaal die mijn wenkbrauwen deden fronsen en waar ik met plezier op in ga.

Hilarisch dat je ThijmenV2 een intern durft te noemen, volgens mij ben jij notabene degene die met ons in gesprek is geweest over een verdeling van de dorpen van Thijmen. Ik denk dat je dus wel mag zeggen dat jij als een van de weinige op de hoogte was van de situatie. Dat je hier dus iedereen loopt voor te liegen met een valse assumptie is wel een lachertje. Dit zelfde geldt overigens ook voor de dealtjes die wij zogenaamd met SBL zouden hebben. Ook deze kwestie is al meermaals ontkracht dus het gerucht dat wij zouden samenwerken slaat ook kant noch wal. Misschien toch beter je research doen voordat je jezelf voor paal zet op het forum.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79946

Guest
Maar bewijs negeren dat er een PBG was tussen TFA / Pony met o.a. QQUEZZ word ff vergeten? Net als de info die Nova lekte van hun BG naar Qua (Waar duidelijk de samenwerking en onderlinge band uit bleek) of het verhaal van de VV's waarvan Nova beweerd tegen hun BG dat ze niet nodig waren en de accounts tegen Qua aan liggen goed bezet zijn (en dorpen blijven verliezen) en uiteindelijk de VV bij Qua ligt vergeet je even allemaal te melden?

Later zijn er wel nog verschillende zaken bewezen en toegegeven. Hoe veel van de beweringen hier boven kan jij bewijzen ?

De screenshots van de gesprekken tussen Gentleman en Fix maakte al duidelijk hoe warm de band was toch?
En toen was het wel prima om NAP's aan te bieden aan de vijandige stam, iets waar je QQEEZZ keihard op zit te bashen hier?
Je wou dus zelf (Anton) precies hetzelfde als wat QQEEZZ had/heeft en dat je dat uberhaupt voorstelde maakt dus niks uit maar als iemand het daadwerkelijk doet is het ineens het einde van de wereld?

OS naar abuser ? Echt niet...

Vanaf dag 1 zeggen we niet hoor, maar wel al zeer lang. Puur bewijs is er van toen Qua toe gaf de vv van een Nova lid te hebben en die te internen. Daar voor waren er al enkele acties die op de lijst staan met zware bedenkingen maar dat is en kan ook nooit echt bewezen worden.
Later zijn er wel nog verschillende zaken bewezen en toegegeven. Hoe veel van de beweringen hier boven kan jij bewijzen ?

Jij ervaart het gedrag van gentle als een stab tijdens een GAP, je beseft toch dat hij tijdens die NAP jou gewoon rechtstreeks had mogen aanvallen en nog steeds niks verkeerd gedaan zou hebben ? Maar dat hij een gesprekje zou voeren met een gezamenlijke vijand is een stab, lol. Je kan tijdens een GAP eigenlijk niet stabben he, daarom snap ik niet waarom iemand ooit een GAP zou afspreken... Wat welk kan is tijdens een GAP bedenkelijke acties uit voeren die niet zo netjes zijn, maar niks daarvan kan vergeleken worden met een echte stab die gewoon ronduit tegen de afspraken is.

OS naar alleen Lors , foutje , je weet waar ik op doel.
En ja , inderdaad, dat heeft heel de join van de 2 nieuwe spelers in gang gezet.
Dit werkte natuurlijk perfect voor de mensen die dit wel zagen zitten en pakte erg slecht uit voor de mensen die het niet zagen zitten.

Je verdedigt deze acties dus met het argument dat tijdens een GAP niemand te stabben valt?
Vrij bedenkelijk argument, waar voeren jullie dan deze discussie over?
Het was toch maar een GAP waarin niemand te stabben valt dus ik snap het probleem dan niet, althans zo beredeneer je het zelf op het moment.

Of je wil eigenlijk zeggen dat Anton tijdens een GAP alles mag doen wat hij wil inclusief plannen smeden VS de stam waar de GAP mee is, maar als wij dan tijdens de GAP dingen doen die jullie niet tof vinden dan is het ineens wel een stab?

Zo heet het topic namelijk dus dacht vraag het ff.

Een GAP is gewoon een bootycall

Als je die persoon ff nodig heb schakel je die persoon in, maar heb je niks nodig of moet je die persoon niet meer dan ben je geen enkele verantwoording verschuldigd. Snap daarom ook nooit de zin van een GAP want is enkel een losse, bijna niet bindende, "samenwerking".
 

Deleted User - 24028

Guest
OS naar alleen Lors , foutje , je weet waar ik op doel.
Wel een belangrijk detail he, en ik weet wat jij bedoelt maar al de anderen die hier lezen van buitenaf niet. Dus pas het even aan in je post voordat mensen hem lezen en denken dat Modus gestabt heeft terwijl dat helemaal niet zo is :eek:

En ja , inderdaad, dat heeft heel de join van de 2 nieuwe spelers in gang gezet.
Dit werkte natuurlijk perfect voor de mensen die dit wel zagen zitten en pakte erg slecht uit voor de mensen die het niet zagen zitten.
Dat gelooft toch geen kat man... Wat jij beweert is dat 2 accounts binnen een stam toestaan dat alle andere accounts opgeedelt / geinternt worden door een vijand zonder dat ze hiervoor iets terug krijgen...
Er zijn werkelijk maar 2 redenen waarom spelers dat zouden doen: Ze gaan later naar die stam of krijgen een langdurige (oneindige) samenwerking in de vorm van BG met die stam. En dat laatste zou je ook gewoon pracktisch joinen kunnen noemen.

Je verdedigt deze acties dus met het argument dat tijdens een GAP niemand te stabben valt?
Vrij bedenkelijk argument, waar voeren jullie dan deze discussie over?
Het was toch maar een GAP waarin niemand te stabben valt dus ik snap het probleem dan niet, althans zo beredeneer je het zelf op het moment.

Of je wil eigenlijk zeggen dat Anton tijdens een GAP alles mag doen wat hij wil inclusief plannen smeden VS de stam waar de GAP mee is, maar als wij dan tijdens de GAP dingen doen die jullie niet tof vinden dan is het ineens wel een stab?

Zo heet het topic namelijk dus dacht vraag het ff.
Nu begin ik stilaan te snappen waarom jij zo veel onzin post hier... blijkbaar heeft nog niemand jou op de hoogte gebracht dat de GAP tussen Modus en Qua al lang opgezegd is ?

Tijdens een GAP (zonder extra afspraken) kan je eigenlijk niet stabben idd, tijdens een NAP met nog extra afspraken kan je stabben door elkaar aan te vallen OF de extra afspraken te overtreden. Dat is waar dit topic over gaat, niet over zaken die gebeurd zijn tijdens de GAP, in alles wat ik gezegd heb over zaken die gebeurd zijn gedurende de GAP heb ik nooit gezegd dat het een stab was.
 
Reactiescore
967
OS naar alleen Lors , foutje , je weet waar ik op doel.
En ja , inderdaad, dat heeft heel de join van de 2 nieuwe spelers in gang gezet.
Dit werkte natuurlijk perfect voor de mensen die dit wel zagen zitten en pakte erg slecht uit voor de mensen die het niet zagen zitten.

Dus die paar duizend zware cavalerie hebben ervoor gezorgd dat de twijfelgevallen voor hebben gestemd m.b.t. de 2 rekruuts. Dat terwijl er onderling al gesprekken liepen, de interns richting front al bezig waren(afgestemd op die rekruuts) e.d.? Dat gelooft toch geen hond man.

Of je wil eigenlijk zeggen dat Anton tijdens een GAP alles mag doen wat hij wil inclusief plannen smeden VS de stam waar de GAP mee is, maar als wij dan tijdens de GAP dingen doen die jullie niet tof vinden dan is het ineens wel een stab?

Plannen smeden tegen de GAP? Waar heb jij het over kerel. Al deze kul is al eens aangekaart en ontkracht dus hou het maar lekker voor je.
 

DeletedUser77704

Guest
De screenshots van de gesprekken tussen Gentleman en Fix maakte al duidelijk hoe warm de band was toch?
En toen was het wel prima om NAP's aan te bieden aan de vijandige stam, iets waar je QQEEZZ keihard op zit te bashen hier?
Je wou dus zelf (Anton) precies hetzelfde als wat QQEEZZ had/heeft en dat je dat uberhaupt voorstelde maakt dus niks uit maar als iemand het daadwerkelijk doet is het ineens het einde van de wereld?



OS naar alleen Lors , foutje , je weet waar ik op doel.
En ja , inderdaad, dat heeft heel de join van de 2 nieuwe spelers in gang gezet.
Dit werkte natuurlijk perfect voor de mensen die dit wel zagen zitten en pakte erg slecht uit voor de mensen die het niet zagen zitten.

Je verdedigt deze acties dus met het argument dat tijdens een GAP niemand te stabben valt?
Vrij bedenkelijk argument, waar voeren jullie dan deze discussie over?
Het was toch maar een GAP waarin niemand te stabben valt dus ik snap het probleem dan niet, althans zo beredeneer je het zelf op het moment.

Of je wil eigenlijk zeggen dat Anton tijdens een GAP alles mag doen wat hij wil inclusief plannen smeden VS de stam waar de GAP mee is, maar als wij dan tijdens de GAP dingen doen die jullie niet tof vinden dan is het ineens wel een stab?

Zo heet het topic namelijk dus dacht vraag het ff.

Welke NAP heb je over waar QQUEZZ op beukte? Je weet kenbaar totaal niet wat er was afgesproken. Wat zei ik nu? Als niet komt met bewijs en dit soort bullshit blijft uiten kan je beter je mond houden.

Daarbij gaat niet om uitvoeren maar wat was afgesproken. Als je dat verschil niet snapt is niveau van je toch wel erg laag op het moment.
 

DeletedUser79807

Guest
"SNEL! Stuur nog even een pm naar de hele wereld zodat iedereen weet over welke bullshit we nu weer kunnen ruziemaken maken!" Hahaha Dient het AF eigenlijk enkel om anderen zwart te maken? Want daar lijkt het toch op.

Dit is ook het eerste dat ik hoor over de hele feiten en mij lijkt het toch dat de situatie bij TFA identiek is aan die bij l0rsl4. L0rsl4 werkt al van het begin samen met .revoc, toen nog fix. en heeft ons bij ADHD vroeg in de wereld ook gestabbed door info aan fix. door te geven om een massa op ons te ondernemen. Ik weet dus zelf wel wie ik het voordeel van de twijfel geef in deze situatie!
 
Reactiescore
1.363
Nico is geen leider bij ons, en nooit geweest ook.
Dat je continu persoonlijk mensen gaat zitten bashen komt volgens mij voort uit het feit dat je inhoudelijk gewoon helemaal niks te melden hebt.

Hier haak ik ff op in knul.
Ten eerste zei ik ''leider'', leer dus lezen :D.
Dat persoonlijk bashen komt er op neer, dat ik hier gewoon veel lees en hoor wat zeer overeen komt met de personen hun actie.
Kan ook het hele account aanspreken hoor. :)
Maar weet gewoon dat het gedrag grotendeels van die desbetreffende personen af komt.
In de tijd dat ik ook op 64 klooide was het toch al zo met die mensen :p
Daarbij irriteer ik me gewoon aan dat al die lui gewoon doen alsof hun neus bloed..
En daarbij gewoon mensen met hun in zee gaan.
En als zelfs hun oude bff justin tegen hun in gaat, dan weet je gewoon dat het fout zit :eek:.
Genoeg gereageerd.

xx
 
Bovenaan