*IR* vs Angels

DeletedUser79767

Guest
Beide kanten hebben sterke spelers.
vergeet echter niet dat BoB ook nog oorlog heeft met FoF. Het klopt dat de overmacht onredelijk groot is. Maar op moment staan alle pijlen van bob op FoF gericht
 

DeletedUser80547

Guest
Een aantal leden van *IR* vechten ook tegen FoF toch? Dus volgens mij is niet eens heel IR met Angels bezig.....
 

DeletedUser79332

Guest
Beide kanten hebben sterke spelers.
vergeet echter niet dat BoB ook nog oorlog heeft met FoF. Het klopt dat de overmacht onredelijk groot is. Maar op moment staan alle pijlen van bob op FoF gericht

Precies dit.
Alleen over het laatste kan ik natuurlijk niks zeggen.
 
Reactiescore
2.368
Reactiescore
693
Een aantal leden van *IR* vechten ook tegen FoF toch? Dus volgens mij is niet eens heel IR met Angels bezig.....
Een aantal van BoB hebben toch ook al clears op Angels gesmeten voor dat die NAP er was?
Dat heet range en troepen die anders stil zouden staan.
 

DeletedUser80547

Guest
N-ES kan je volgens mij alweer weg schrappen uit deze oorlog? Zijn een hoop leden weg..
 

DeletedUser80144

Guest
Diplomatie betrekkingen zijn momenteel nog niet aan de orde. De stam is in opstart.
 

DeletedUser70435

Guest
xvQ8ygM.png


De statistieken so far, na 12 dagen. Een van de vier stammen heeft het al opgegeven en is verdwenen. Wij, Angels, hebben 2921 dorpen minder dan het huidige bondgenootschap van *IR* + BoB + Legion. Misschien moet er voor de tegenpartij een extra statistiek bij komen: "aantal gebouwen gesloopt". Dan winnen ze ook nog wat :oops:
 

DeletedUser80547

Guest
Ziet er netjes uit vanuit Angels!
Maar goed dat de hele wereld tegen ze gaat strijden want ze zijn veel te goed!!!!!!! :p
 
Reactiescore
693
Er wordt de hele tijd gezegd: Die stam is niet goed, die stam is niet goed, maar er is nog nooit gezegd van Angels dat die niet goed zijn, maar als je in zo een bepaalde stam zit dat niet goed is en je weet eigenlijk dat je als stam wel goed bent en Angels is dan toch beter :rolleyes: dan moet Angels toch super goed zijn. Of niet?
Zeg anders van je eigen stam dat ze niet goed zijn :D
 
Bovenaan