Stab of juist gewoon Qua beleid?

DeletedUser77113

Guest
Ik las hier ergens dat ik zou zijn uitgestuurd door modus om een poging te wagen op TFA te gaan spelen?
leugens, leugens, leugens :p
zo, dit was het dan weer... ik heb me op net dezelfde manier verdedigd in de hoop dat jullie het zouden accepteren :oops:
 
Reactiescore
389
Wat een mop alweer. De reden dat ik ben ingegaan tegen de leiding en raad van Qua (het klopt volledig dat zij er alles aan gedaan hebben het os sturen te verhinderen) is als volgt. Zoals je zegt waren afspraken omtrent ossen revoc/nova gemaakt omdat we graag vanuit beide kampen faire massa's wilden zonder os van Modus of Qua. Dat Lorsl Revoc geleaved is voor de afspraken klopt maar ondanks die ruzie werkte hij wel nauw samen met de mbstam van Revoc? Vreemd om samen te werken (dorpen ruilen en stacken en zo moraal uitspelen) met de mbstam van een stam waar je uit ging met ruzie. Dit afschilderen als slim, normaal en logisch wekte gewoon hilariteit op en aanlokking om hetzelfde te doen. Toen Tfa me zei dat hij inc had heb ik dan ook geen seconde getwijfeld natuurlijk. Vind het ook heel naïef dat jullie die niet hadden zien aankomen.

Leiding Qua vond het idee achter het ossen wel correct maar wilde dit niet doen om het vanuit Qua WEL fair te houden. Ze wilden hun niet verlagen tot wat jullie doen. Echter had ik mijn woord gegeven tov Tfa en Pony om te helpen en geloof ik niet in het 'niet willen verlagen tot' argument. Actie-reactie, 3e wet van Newton.

Het feit dat jullie het ossen van Lors volledig goedpraten en het ossen van Tfa omgekeerd de grond in boren maakt van jou/Modus de nummer 1 in hypocrisie en narcisme. Aangezien het argument dat de ollies niet in de afspraken was opgenomen jullie excuus was zou ditzelfde perfect gelden voor de ollies 2.0 ook (als je natuurlijk de intellectuele optie hebt om iets objectief te gaan bekijken). Het feit dat Lorsl geleaved was voor de afspraken en Tfa pas tijdens wordt volledig opgehoffen door de nauwe samenwerking van Lorsl met Revoc/ hun mbstam.

Ga nu maar eens het spelletje spelen inplaats van hier bullshit te verkopen in verpakking van 'propaganda'.

Nicolas


Zal het je voor de 26ste keer proberen duidelijk te maken, schijnbaar heb je nogal moeite met lezen.

Ik leavede revoc vanwege ruzie en meningsverschillen met een aantal leden. Betekend het bij een leave dat ik direct de stamleden naast mij ook nooit meer mag contacteren? Hulp is gekomen vanuit rage parrot en abuser heeft geloof ik 2 aanvallen verstuurd achter edels. Poe Poe echt super close met heel revoc ja.

Wuttie is mijn mb al sinds dat ik in eerste instantie not joinde. Dat jullie dan vervolgens gaan huilen omdat ik mijn mb gebruik om jullie moraal te breken? Logisch idd

Snap niet hoe je mijn situatie (ik leave voor de afspraak en voordat de allereerste massa van jullie kwam) de stam en tfa leaved ruim nadat de afspraken zijn gemaakt en als er al aanvallen lopen.

Als jij dat hetzelfde vind dan kan je net zo goed nooit meer iets op het af posten want dan zijn jouw woorden echt Helena niks waard
 

DeletedUser77113

Guest
Speel helaas nog niet lang genoeg om erover mee te praten maar van wat ik heb gehoord over Modus en Revoc wordt er wel selectief omheen gepraat, alleen is het wel idd jammer dat er niemand van Qua hier ook zoals Anton een AF post over aanmaakt.
Maarja van wat er wordt gezegd dat wij met die 2 recruits nu 13mil voorstaan, misschien is dat in eerste instantie een reactie op Modus dat Revoc internt en zo dmv internen boven Qua zou komen ?

Ik had hun ook liever met tegenstand geëdeld hoor, we hadden namelijk net een gat geslagen in de muur van Revoc....
 

DeletedUser79906

Guest
Tjah we weten toch ondertussen al maanden dat Qua en Nova onder een hoedje speelden... Dat vervolgens Modus en Revoc samen beginnen te werken om de wereld nog weer enigsinds recht te trekken vind ik net zo jammer als jullie Qua. Maar begrijp wel dat dat alleen maar is gebeurt omdat JULLIE hebben besloten heel de wereld scheef te trekken.

Vervolgens word er op het AF nu over gezeikt wat eigenlijk veel te lang door gaat maar goed. Dat komt dan ook weer door jullie zielige reactie's als je zo fucking stoer bent ingame ben dan ook zo stoer op het af en geef gewoon toe dat dat een aantal spelers gewoon niet te vertouwen zijn en alle regels aan hun been lappen.
 

DeletedUser80825

Guest
Morgen om zes uur komt Qua met een statement in mijn programma. Zie dat om zes uur op 6 bij 6 Inside met Jan Versteegh en mijzelf.
 
Reactiescore
389
Ik vind dat Anton een aansteller 1ste klas is .
Wat is dit voor topic ?
Aanvraag tot propaganda van Modus ?

Cut the crap en play the game !

Je verziekt het voor elke speler , elke wereld opnieuw. Dat nog niet iedereen dit door heeft vind ik zelf triestig !

Je hebt 2 eindstammen .je hebt je endgame. Laat je ballen ingame zien ipv constant te liggen steuken !
Je weet toch al waar dit op uitgaat .
Modus en revoc zijn voor stab , Qua. Geeft er geen fuck om en ramt je straks toch van de wereld af .

Als je iets wil hebben om te mierenneuken , hoe zit het met de CF van Emerica bij AyVamos ?
Hoe zit het met heel revoc die op intern staat voor Modus (waar modus eerder zat te zagen omdat Qua. 2 spelers internde van Nova) , hoe zit het met de gesprekken tussen modus en revoc om al maar te zeggen toen de gap tussen modus en Qua. Pas bezig waren , hoe zit het om een co van zweagels proberen co te laten worden bij TFA van Nova , hoe zit het met privé afspraken tussen sir John en tfa (NAP) die gebroken werd door Sir John , MODUS ?

Idd, je ziet geen enkele post van Qua. , Hou je ingame bezig teleurstellend laag spelertje en laat zien welke skills je meer hebt dan alleen ruzie te stoken .

Dikke kus ! Je oude co !


2 spelers van nova internen? En dan nog de joins van TFA en pony, of tel je die maar gewoon niet mee? Ohnee, was zeker nooit de bedoeling tot nu.
Der is al zoveel gezegd over hoe jullie heel nova zowat internen en toch blijf je er elke keer weer op terug komen en het selectief maar weer ontwijken. Jullie komoen met internen op een enorme voorsprong tov modus. Jullie willen dus niet dat modus daar iets aan doet door ook te internen, maar behouden liever die enorme voorsprong alvorens jullie echt tegen elkaar gaan strijden. Lekker fair play ja.
Als modus dan vervolgens (ruim nadat jullie al aan het internen en recruten zijn) ook gaan fuseren (waarmee ze nog altijd stukken kleiner blijven dan QUA) gaan jullie nog lopen huilen?

Goed bezig.
 

DeletedUser77113

Guest
Besluit:

QUA is een lachertje, of ze nu willen of verliezen, ze blijven gewoon een lachertje.
De eventuele overwinning voor hen heeft geen waarde, buiten een nieuw vlaggetje.
En stel dat ze straks toch niet positief uit hun geinternde overmacht komen, dan wordt het alleen maar een nog groter lachertje :D
 

DeletedUser73358

Guest
Spijtig dat Qua buitenom de grote overmacht en een intern/recruitbeleid ook nog eens stabs hanteert. Tis een stam die om geen enkele actie peinst, hoe laag dan ook.

Het feit dat ze het vooralsnog goed proberen te praten zelfs na onverweerbare screens laat wel zien dat ze er allemaal wel heel erg diep in opgaan. Zo'n beetje alles ging met voorbedachte raden en de vijand is met opzet zo lang mogelijk misleid.

Soms leef je in een glazen bol en volgens hun logica is alles geoorloofd, pas als iemand iets gelijkwaardig terug zou doen zullen ze realiseren dat hun acties teleurstellend zijn.

Het geluk hebben ze echter met hun mee, want Modus probeert fair-play nog enigszins te hanteren. Kan Modus de kop kosten, maar dan strijd je tenminste nog voor een relevante winst, in tegendeel tot Qua.
 

DeletedUser73358

Guest
Als je het zelf maar gelooft zeker. Narcisme ten top bij Modus.

Zolang jij het zelf inderdaad niet gelooft blijf je in je subjectieve werkelijkheid leven, tis lastig om daaruit te komen en die noodzaak voel ik daarnaast ook niet echt. Wel is het grappig dat je zelfs zo ver om de andere partij een stelletje narcisten te noemen, het verschil is echter wel dat kamp Modus alles goed beargumenteerd heeft en keer op keer ligt de nadruk toch echt op de daden van Qua. en dat betreft voornamelijk figuren zoals jij en Mark.

Ik zelf niet in waarom dit niet gewoon een volledige stab is en daarnaast zie ik ook geen onderbouwing van Qua. hierover die dit rechtvaardigd of dergelijk.
 

DeletedUser78972

Guest
Omdat ik meer heb bij gedragen aan de winst van Vix-V dan vele oud gedienden en zeker sommige nieuwe accounts als King Romein. Dat ik die laatste anderhalve maand niet heb gespeeld toen de boel allang op slot was verandert daar niet veel aan.

Gequit is gequit= geen winst:eek:
 

DeletedUser80825

Guest
Zolang jij het zelf inderdaad niet gelooft blijf je in je subjectieve werkelijkheid leven, tis lastig om daaruit te komen en die noodzaak voel ik daarnaast ook niet echt. Wel is het grappig dat je zelfs zo ver om de andere partij een stelletje narcisten te noemen, het verschil is echter wel dat kamp Modus alles goed beargumenteerd heeft en keer op keer ligt de nadruk toch echt op de daden van Qua. en dat betreft voornamelijk figuren zoals jij en Mark.

Ik zelf niet in waarom dit niet gewoon een volledige stab is en daarnaast zie ik ook geen onderbouwing van Qua. hierover die dit rechtvaardigd of dergelijk.
Jij bent nummer 1 stab rechtvaardiger. Jij vindt jouw daden op wereld 43 nog steeds een nette actie. Terwijl vergeleken met dat dit van Qua op hetzelfde niveau is als een snoepje stelen bij de Kruidvat. Het is dan ook niet aan jou om anderen te beschuldigen van het leven in een subjectieve werkelijkheid.....
 
Reactiescore
1.075
dat Qua op deze manier speelt is toch al langer geen uitzondering?
 
Bovenaan