Top & Flop stammen

DeletedUser73404

Guest
Intern2win.

Wat is dan de reden? Dat je geen edelruimte had, dus Salvador een slechte recruit was? Of wat mis ik

Intern2win? Vanwaar? Er veranderd niks aan de stam punten als je merged met een account. Enige voordeel is misschien persoonlijk voordeel voor het account zelf. Het is niet onze intentie om eindeloos te mergen waardoor wij uiteindelijk praktisch gezien de hele wereld kunnen waarborgen :p Een merge lijkt mij geen frappante gebeurtenis in het huidige stadium. Er vinden meerdere samensmeltingen/interns plaats. Nogmaals, vanwaar deze specifieke haat?

Daarnaast is het niet echt een intern maar eerder een merge. De speler van El Salvador heeft minder tijd door prive aangelegenheden (studie what not) en versterkt dus ook gewoon het team. Er is niks negatiefs voorgevallen. Integendeel.

Ik denk dat je hastige conclusies getrokken hebt?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik denk dat jij echt flamebait te serieus pakt
 

DeletedUser73404

Guest
Da's wel een erg makkelijke uitweg ;)

*edit : Waar speel je in game eigenlijk?
 

Deleted User - 487936070

Guest
Bij een fusie intern je toch een speler of ben ik nou gek?
 

DeletedUser73404

Guest
Bij een fusie intern je toch een speler of ben ik nou gek?

Mwja kan het zo bekijken ja. Maar bij een intern zou mijn eerste gedachte uitgaan naar iemand die stopt terwijl een merge niet perse zo'n negatieve stempel hoeft te hebben.

Maar ja, klopt wel maar denk dat het wel anders ligt.
 

DeletedUser77141

Guest
Goh wat een heerlijk niveau hier weer.

Zoals inelke wereld aast iedereen tegen de nr 1 stam. Immers is dat het target. . Alleen erg jammer dat er dan geen argumenten gegeven worden waarom dit dan een flop stam zou wezen?

Als je puur naar de stats kijkt doen ze het vrij goed. En dat met een groep spelera waarvan een groot deel geen top 10 staat.

Ik denk gezien de ligging van de top 5 stammen dat dit een leuke wereld kan worden. Deze stammen ontlopen elkaar niet zoveel en hebben alleen de ruimte om te groeien de komende weken voordat er grote gevechten moeten komen.
 
Reactiescore
1.363
Hebben er maar 2 gestackt van de 14(?). Helaas zijn onze "deff slaafjes" in mindere mate aanwezig dan ingeschat wordt. Was het maar zo! ^^

Rest was allemaal gesniped. Betekende een nachtje doorhalen maar had wel zo z'n waarde.

Newb is een makkelijke en voorbarige bestempeling.

Haha, ik neem het ook puur aan van wat je stambuddy zegt hoor :).
''alles doodlopen'' Dan ga je van puur blocken spreken :eek:. (als je die post gaat geloven)
Newb was ook als grapje bedoelt ehh (spelende wijs of wtf je het ook noemt)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Da's wel een erg makkelijke uitweg ;)

*edit : Waar speel je in game eigenlijk?
Uitweg? Ik flamebait, jij valt ervoor, ik kom met een "uitweg"? Lol. Gaat leuk worden dit forum als jij zo makkelijk te triggeren bent :s

Inf flop
 
Reactiescore
399
Sinds wanneer is 11 leden niet normaal :eek:

Stam staat gewoon #1 punten, #1 puntengemiddelde, #1 ODA, #1 ODD, dus kan nou niet doen alsof er ook niet voor gevochten word door de leden zelf of het een massa stam is :rolleyes:

Daarbij heeft de stam 11 mb spelers (1 op 1). Dus hoe bedoel je allemaal slaafjes?

1 op 1 right?
[pan] is jullie mb stam en hebben al 12 leden.
Waarbij als je simpel naar een profiel gaat en dan heb ik het over die van el chapo dan staan daar al 2 spelers ook aangegeven die niet in [pan] zitten.
Kom je letterlijk al op 14 wat al 3 meer als 11 is voor degene die die kan tellen.
Daarbij zal er vast hier en daar wel wat meer mb`s rondslingeren die niet staan aangegeven.
Dus ik zou zeggen gaan geen getallen noemen want de waarheid komt toch wel boven.
Fijne dag nog en succes met internen.
 

DeletedUser73404

Guest
1 op 1 right?
[pan] is jullie mb stam en hebben al 12 leden.
Waarbij als je simpel naar een profiel gaat en dan heb ik het over die van el chapo dan staan daar al 2 spelers ook aangegeven die niet in [pan] zitten.
Kom je letterlijk al op 14 wat al 3 meer als 11 is voor degene die die kan tellen.
Daarbij zal er vast hier en daar wel wat meer mb`s rondslingeren die niet staan aangegeven.
Dus ik zou zeggen gaan geen getallen noemen want de waarheid komt toch wel boven.
Fijne dag nog en succes met internen.

Neem je nu serieus spelers als Lovesports (0pnt) op in jouw berekening? :eek:
 

DeletedUser73404

Guest
Uitweg? Ik flamebait, jij valt ervoor, ik kom met een "uitweg"? Lol. Gaat leuk worden dit forum als jij zo makkelijk te triggeren bent :s

Inf flop
Ik probeer gewoon een normaal gesprek te houden. Maar als jij niet serieus genomen wilt worden is dat ook prima. :confused:

Echter, op welk account speel je?
 
Reactiescore
182
Neem je nu serieus spelers als Lovesports (0pnt) op in jouw berekening? :eek:

Zijn slaafjes die jullie als intern hebben gebruikt dus ja. En er zijn ondertussen wel al meer pan leden die geinternt zijn. En er zijn ook nog meer dan genoeg mb's en slaafjes die niet in pan zitten zoals hierboven vermeld. Als jullie zo willen spelen is dat jullie eigen keuze maar dan kan je commentaar verwachten. Maar dat Justin het verstand van een beschimmelde pindanoot heeft wisten we toch al dus van hem had ik geen deftige post verwacht.

Sorry aan alle beschimmelde pindanoten voor deze zware belediging.
 

DeletedUser73404

Guest
Zijn slaafjes die jullie als intern hebben gebruikt dus ja. En er zijn ondertussen wel al meer pan leden die geinternt zijn. En er zijn ook nog meer dan genoeg mb's en slaafjes die niet in pan zitten zoals hierboven vermeld. Als jullie zo willen spelen is dat jullie eigen keuze maar dan kan je commentaar verwachten. Maar dat Justin het verstand van een beschimmelde pindanoot heeft wisten we toch al dus van hem had ik geen deftige post verwacht;
Vind jullie reactie toch enigszins voorbarig gezien jullie helemaal niet weten wat er met lovesports gebeurd is...
 
Reactiescore
182
Vind jullie reactie toch enigszins voorbarig gezien jullie helemaal niet weten wat er met lovesports gebeurd is...

Boeit ook niet, het is en blijft een account wat als intern overgenomen is en dus jullie main account een boost heeft gegeven. Ook heeft deze vent os gestuurd naar jullie als ik de ODS bekijk dus het is gewoon een slaafje en deze kan zeker meegeteld worden.
 
Reactiescore
399
Neem je nu serieus spelers als Lovesports (0pnt) op in jouw berekening? :eek:

Nee kijk naar het aantal leden van de stam.
En ook al heeft de speler in kwestie 0 punten hij heeft in jullie MB stam gezeten en dus heeft hij wat met Inf te maken gehad.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Wat maakt dat nou weer uit waar ik speel?
 
Bovenaan