Top/flop spelers

DeletedUser79332

Guest
Klein vraagje.
Wie bedoel je met "jullie"
Ik hoop IR met daarbij legion.
Als daarmee ook BoB bedoelt ben je een klein beetje mis.
Volgens mij hebben wij (BoB) nog geen enkele pm gestuurd richting N-ES.
Dus dan ook nog niet over een bg/nap.
Bg/Nap hoort normaal met de leiding besproken te worden en ik heb van mijn collega leiders nog niets gehoord.

Anyway, bedankt voor het leesvoer voor deze avond. Mochten mensen zich ook vervelen deze avond en een praatje willen.
Ingame een pm sturen naar Trolmasterone.

Groetjes,
Mike

Misschien niet helemaal goed verwoord nee. Op dit moment doet bob niks met katas. Vanuit mijn standpunt ook vooral houden zo:p Maar jullie als leiding zijn ook niet bereid om hier afspraken over te maken. Jammer, maar ik respecteer je keuze.
Overigens hoeft niemand van mij katas te verwachten zolang ik ze ook niet binnen krijg op andere gebouwen dan kerk, muur, toren en vp.

Ik denk dat er met jullie bedoeld wordt omdat bob aan de kant staat van *IR*, N-ES & Legion. Dus nogmaals , nee jullie gebruiken ze (nog) niet. Maar zoals het nu lijkt vinden jullie sloopacties wel prima gezien het feit dat jullie geen onpartijdige partij zijn in dit geheel.
Zo kijk ik allerszins tegenaan.
 

DeletedUser79332

Guest
Verder moet ik er wel bij zeggen dat ik Je-maintiendrai van Angels een uitzondering vind op het AF en van wat ik heb gelezen altijd normaal communiceert.

Thnx.
Ondanks de onderlinge strijd tracht ik toch altijd de tegenstander met respect te benaderen. Zelfs als de andere partij dat nalaat. Tevens slaan nette onderbouwde posts vaak de spijker al op zijn kop dus is een andere manier imo niet altijd nodig.
 
Reactiescore
693
Vrienden van vrienden maken toch geen vijanden?
Jullie is de alliantie Legion, *IR*, N-ES, BoB.
Boerderijen kata'en is not done, maar wordt door jullie alliantiegroepje fel gedaan.
Dit maakt het dus voor alle stammen die niet in jullie groepje horen makkelijker om samenwerkingen met elkaar te zoeken.
Iedereen gaat jullie dus viseren en dat is jullie eigen fout.
Ik ben alleszins benieuwd wat er in de pijplijn zit.

Vijanden zeker ook niet.
Boerderijen kata vind ik ook not done. Ik zal ze dan ook niet gebruiken daarheen.
Ik hamer er op dat Bob zich netjes houdt. Het weinige dat ik wel probeer te verplichten in de stam.
En iedereen ons viseren? De meeste mensen willen een wereld winnen en zullen andere stammen daar tegen strijden, dat kan. Dan dat iedereen ons viseert. Het zou fijn zijn als ze ons de wereld gunnen.

Misschien niet helemaal goed verwoord nee. Op dit moment doet bob niks met katas. Vanuit mijn standpunt ook vooral houden zo:p Maar jullie als leiding zijn ook niet bereid om hier afspraken over te maken. Jammer, maar ik respecteer je keuze.
Overigens hoeft niemand van mij katas te verwachten zolang ik ze ook niet binnen krijg op andere gebouwen dan kerk, muur, toren en vp.

Ik denk dat er met jullie bedoeld wordt omdat bob aan de kant staat van *IR*, N-ES & Legion. Dus nogmaals , nee jullie gebruiken ze (nog) niet. Maar zoals het nu lijkt vinden jullie sloopacties wel prima gezien het feit dat jullie geen onpartijdige partij zijn in dit geheel.
Zo kijk ik allerszins tegenaan.

Tja, BoB maakt geen afspraken, nee. Als de 2 grootste kata gooiers van onze stam het opperhoofd zijn (Meat en zijn co) en dat hebben ze op cas5 bewezen dat ze kata's gooien. Als dan ook goudvisje niet echt voor is voor een kata-aspraak. Tja, wie ben ik dan om te zeggen ik maak wel afspraken en ook al gaan hun het ooit gebruiken zonder reden, dan juich ik het niet zomaar toe.
Van enkele anderen weet ik ook dat hun de kata niet gaan gebruiken, maar als Meat begint los te gaan kan ik hen niet tegenhouden en dan zullen velen "totum pro parte" denken al is het niet zo.
Ik wil me nu al excuseren moesten hun losgaan.
 
Reactiescore
1.019
Vijanden zeker ook niet.
Boerderijen kata vind ik ook not done. Ik zal ze dan ook niet gebruiken daarheen.
Ik hamer er op dat Bob zich netjes houdt. Het weinige dat ik wel probeer te verplichten in de stam.
En iedereen ons viseren? De meeste mensen willen een wereld winnen en zullen andere stammen daar tegen strijden, dat kan. Dan dat iedereen ons viseert. Het zou fijn zijn als ze ons de wereld gunnen.



Tja, BoB maakt geen afspraken, nee. Als de 2 grootste kata gooiers van onze stam het opperhoofd zijn (Meat en zijn co) en dat hebben ze op cas5 bewezen dat ze kata's gooien. Als dan ook goudvisje niet echt voor is voor een kata-aspraak. Tja, wie ben ik dan om te zeggen ik maak wel afspraken en ook al gaan hun het ooit gebruiken zonder reden, dan juich ik het niet zomaar toe.
Van enkele anderen weet ik ook dat hun de kata niet gaan gebruiken, maar als Meat begint los te gaan kan ik hen niet tegenhouden en dan zullen velen "totum pro parte" denken al is het niet zo.
Ik wil me nu al excuseren moesten hun losgaan.
je kan je eigen leden toch wel in de hand houden, als het niet zo is is dat erg zwak. Als iemand in angels dat zonder reden zal doen, en mensen hebben het niet eerst bij ons gedaan, zal de leiding hier echt wel iets van zeggen en als het nodig is zelfs iets mee doen.
 
Reactiescore
693
Ik speel niet zo heel graag baasje. En het is de andere leiding die nogal graag kata gebruikt. Ik kan alleen maar proberen.
Waarom luistert er ook iemand naar een minderjarige :oops:
 

DeletedUser79332

Guest
Adviseur van Meat

Blijven proberen dan en gebruik je overtuigingsskills. ;):p
 
Reactiescore
693
Ik blijf ook proberen en ik probeer aan mijn overtuigingskills te werken. Heb je tips :rolleyes:
 

DeletedUser79767

Guest
je kan je eigen leden toch wel in de hand houden, als het niet zo is is dat erg zwak. Als iemand in angels dat zonder reden zal doen, en mensen hebben het niet eerst bij ons gedaan, zal de leiding hier echt wel iets van zeggen en als het nodig is zelfs iets mee doen.
Kom keertje weekje koekeloeren in BoB ;p
BoB spelers iets "verplichten" doe je niet zomaar hahaha. Was op cas5 al zo, en hier nog altijd t zelfde. Heeft niks met zwakte te maken, maar juist de zelfstandigheid van onze spelers. Iedereen heb zn eigen speelstijl en dat wordt binnen onze stam gewoon gerespecteerd. Als we een voorstel krijgen over kata afspraken heeft iedereen zn zegje te doen
 

DeletedUser70435

Guest
Kom keertje weekje koekeloeren in BoB ;p
BoB spelers iets "verplichten" doe je niet zomaar hahaha. Was op cas5 al zo, en hier nog altijd t zelfde. Heeft niks met zwakte te maken, maar juist de zelfstandigheid van onze spelers. Iedereen heb zn eigen speelstijl en dat wordt binnen onze stam gewoon gerespecteerd. Als we een voorstel krijgen over kata afspraken heeft iedereen zn zegje te doen
Zin om naar Angels te komen?
 

DeletedUser80387

Guest
Ik moet eventjes melden dat .Daenerys Targaryen een topper is.
Hij timet zijn aanvallen tot allemaal in dezelfde milliseconde.

Puik werk, ik ga er mee aan de slag :)
 
Reactiescore
2.368
Efjes reporten voor botten zou ik zeggen dan
 
Bovenaan