De Zomeroorlog!

DeletedUser77953

Guest
Ik denk dat het bericht van Asteek eerder naar Hymne gericht was :). Met jullie hadden we al een oorlog hoor ;). "Met jan en alleman" ? Ik ga me niet uitspreken over onze diplomatische toenaderingen maar ik kan je wel zeggen dat we vriendschappelijke stammen op 1 hand kunnen tellen, een half hand zou zelfs nog lukken...

Als ik naar "jullie kant" kijk zie ik enkel een stam dat de oorlog tegen ons begonnen is op het moment dat ze meer dorpen hadden als ons. Daarna nog eens een BG aangegaan zijn met -U-D- en zo dus net zoals wij nu, een absolute meerderheid hadden in die bepaalde oorlog. Maar wanneer jullie die oorlog niet echt denderend deden zijn jullie naar de (in mijn ogen) meest ervaren stam gestapt om toch nog een kans te hebben op de wereldwinst. Op dat moment hadden wij enkel een nap met Hymne en gesprekken om zelfs verder te gaan. Natuurlijk ook een hoop oud bekenden en spelers dat ons benaderde om te helpen tegen het voormalige Famke. DE stam op dat moment. Dit hebben we gedaan door indd vv's te nemen van spelers die zichzelf niet goed genoeg vonden om tegen de beste stam op het moment te spelen. Wie zou dat niet doen ?

Hiernaast is de "driestrijd" dat jullie nu benoemen ook niet echt meer van toepassing he ? Of bedoelen jullie dan c.b.t als 3de stam ? Dat zou ook niet echt eerlijk zijn he ? (Alhoewel er wel wat leuke spelers tussen zitten imo :cool:.)

Alle aanvallen hernoemen naar 'BLOCK OK' is nu opeens geen skill meer ? :( Het enige wat we willen doen is bewijzen dat een def stam ook een wereld kan winnen. Dit hebben jullie ons meerdere keren als challenge opgedragen in dit specifieke topic zelfs. Bij onze solli's vragen we nog steeds om 90% def te zijn en natuurlijk vragen we aan onze vriendjes om nog extra bij te sturen om het maximale uit onze strategie te behalen.

Waarom zouden wij niet als winnaars worden gezien? Kijk eens naar alles wat op deze wereld is gebeurt? En kijk ook vooral naar jullie zelf :engel:.

Ik denk ook dat je het laatste zinnetje van Asteek niet zo goed gelezen hebt... "Op het einde van de rit kun jezelf ook bedenken dat we ze nodig hebben omdat jullie feilloos beter zijn, als dit jullie beter laat voelen." Dat is dus nog steeds de reden waarom we samenwerken tegen toch wel de TW-veteranen op deze wereld. Tuurlijk weten jullie meer van het spelletje en tuurlijk zijn jullie beter. Laat ons dan ook wat meer dorpjes hebben zodat we iets van kans kunnen maken tegen jullie superioriteit en ervaring :engel:.

Ik weet eigenlijk niet wat ik op het forum weer kom kijken ... Maarja iedereen heeft wel eens een gezonde portie zwartmakerij en trash talk nodig zeker ? (not)

Groetjes van je geliefde programmeur Lennert xxx

'Jan en alleman', laten we even kijken naar de top 10 stammen. Jullie hebben betrekkingen met C.B.T, -U.D-, HEROES en SBTB. Met KoH zijn dat vijf(!) van de top 10 stammen. Dit zijn de stammen waarvan wij het weten, zou me niks verbazen als er nog meer zijn. Zijn dus idd op één hand te tellen, maar als je naar de wereld kijkt is dat één hand te veel.

Dat Famke groter was dan KoH op het moment van de oorlog zou kunnen. Ik was er toen zelf niet dus ik moet je maar op je woord geloven. Echter zoals je zelf zegt hadden jullie een NAP met Hymne, de stam waarmee jullie (gok ik) op dat moment het meeste front hadden + de spelers/stammen die jullie hielpen dus ik denk niet dat er zoveel verschil was. In ieder geval lang niet zo'n groot verschil als dat er momenteel is.

Driestrijd bedoel ik inderdaad met C.B.T als derde stam. Dat is wellicht niet eerlijk voor C.B.T, maar als er twee vechten om een been gaat een derde ermee heen ;). Als grootste stam nog een BG nemen met de derde grootste stam, waardoor jullie samen met de andere betrekkingen, twee keer zo groot zijn als de tegenstander is enorm overdreven en lijkt totaal niet op de mogelijke eerdere overwicht die Famke had.

Wat er allemaal in het verleden is gezegd kan ik zelf niks over zeggen. Het enige dat ik wel weet is dat jullie enorm veel safe dorpen hebben, al helemaal in vergelijking met Hymne, en het daarom inderdaad zo simpel is als 'BLOCK OK' neerzetten. Het is maar waar je blij van wordt natuurlijk.

Ik zal jullie in ieder geval niet als winnaar zien. Niet als het blijft zoals het nu is. Met twee keer zoveel dorpen als de tegenstander door middel van het ene na het andere recruiten, BGs te nemen en persoonlijke betrekkingen (puur om de tegenstander te naaien) zijn jullie naar mijn mening bijna verplicht om de wereld te winnen. Nogmaals het is maar hoe je een wereld wilt winnen.

Ik heb nergens gezegd dat wij superieur zijn tegenover jullie of zoveel meer skills hebben. Dat dat zo op jou over komt ligt niet aan mij. Ik weet alleen wel dat wij iets meer kunnen dan op de 'BLOCK OK' knop drukken of 1C gebruiken. Meer dan dat heb ik nog niet gezien van KoH.

Ik wens jullie in ieder geval veel succes.
 
Reactiescore
723
Ik ga even voor CBT spreken.
Ik ken niet meer elk woord van wat jullie zeiden uit het hoofd.
Wij waren ongeveer even groot als hymne voor de fusie met Famke.
Met dat verschil dat Hymne minder leden had. Die dus groter waren/zijn. Elke keer als de range vergroot kon hymne de clears op ons grootste lid gooien. Patrick toen meestal. Ik denk dat onze stam goed stand heeft gehouden.
In die tijd had KOH nap met Hymne. Dus ook KOH stuurde ons aanvallen.
Hymne poste op AF hier het op de hungergames gebaseerde tekst en is daarna met enkele famke leden gefuseerd.
CBT haalt daaruit een kans. Wij als stam gingen zeker niet alleen tegen hymne opkunnen. We hebben contact opgezocht met KOH (Master Rochi) (terwijl rochi gelijk ook mij eens wou spreken) en na goede gesprekken hebben wij na TBH (waarmee fusie is uitgevoerd) onze tweede bg ooit gesloten. De motivatie in onze stam is weer gestegen.
Wij als derde partij in een driestrijd? We streden al tegen hymne dus dat was ongeveer juist, want we kregen ook aanvallen van KOH daarvoor. Maar wij hebben besloten om voor KOH te kiezen. De vijand van een vijand maakt een vriend noemen ze dat.
In onze stam moeten nog velen leren en ik hoor daar zeker ook bij dus tegen meer ervaren leden van Hymne zijn wij eerder opzoek gegaan naar steun van KOH en niet omgekeerd.
 
Reactiescore
723
Indien je me wilt opeten als een snoepje: met 1000 euro ben ik blij. Rekeningnummer kan ik ingame doorsturen indien de keuze vast staat.
 
Reactiescore
30
Ik ga even voor CBT spreken.
Ik ken niet meer elk woord van wat jullie zeiden uit het hoofd.
Wij waren ongeveer even groot als hymne voor de fusie met Famke.
Met dat verschil dat Hymne minder leden had. Die dus groter waren/zijn. Elke keer als de range vergroot kon hymne de clears op ons grootste lid gooien. Patrick toen meestal. Ik denk dat onze stam goed stand heeft gehouden.
In die tijd had KOH nap met Hymne. Dus ook KOH stuurde ons aanvallen.
Hymne poste op AF hier het op de hungergames gebaseerde tekst en is daarna met enkele famke leden gefuseerd.
.

Allemaal leuk en aardig, maar in de tijd dat jullie gesprekken voerden met koh viel koh jullie wel aan. Waarom denk je dat ze nu wel te vertrouwen zijn?


CBT haalt daaruit een kans.
Jullie zagen geen kans, maar een mogelijkheid om op korte termijn de oorlog mee te doen in de hoop te winnen. Daarnaast had je ook weinig keus als leiding CBT zijnde om te kiezen. Een gelegenheid waar koh graag gebruik van maakt.


Kom maar door! Eerste rondje is van ons

Ik wil ook een snoepje:)
 
Reactiescore
73
Oke jongens wie zat vandaag op early? :confused:
Offjes en deffjes werden thuis gelaten, zorgde iig voor mooie rapportjes:D
 
Reactiescore
324
Trouwens onzin dat jullie niet samenwerkten met KOH. Toen ik patrick aanviel liep ik dood op def van ... Asteek. Heb geen screentjes meer van ODD, want heb alles verwijderd toen ik ermee kapte, maar neem het maar op mn woord aan :D
 

DeletedUser78605

Guest

Ik negeer ff je inhoud, boeit mij gewoon niet. Ik wil je meer de vraag stellen, als je als 1 werkt samen met koh, waarom joinen jullie hun niet? Of is dat iets dat koh niet wil? Ze wilden anders maar al te graag met ons in fusie ;)
Of als jullie aangevallen worden, gaat er ook deff van het o zo grote koh naar jullie toe? Denk dat de laatste aanval op patrick dat wel bewezen heeft.

Het boeit mij echt niet welke stappen jullie nemen als stam en ik snap dat je bij een grotere partij hulp zoekt. Enige is, dat Koh een stam is die anderen simpelweg gebruikt. Kijk naar de stam UD, een ud lid zelf zegt gedwongen te worden om deff te sturen. Denk daar eens over na :)
 

DeletedUser77953

Guest
Ik ga even voor CBT spreken.
Ik ken niet meer elk woord van wat jullie zeiden uit het hoofd.
Wij waren ongeveer even groot als hymne voor de fusie met Famke.
Met dat verschil dat Hymne minder leden had. Die dus groter waren/zijn. Elke keer als de range vergroot kon hymne de clears op ons grootste lid gooien. Patrick toen meestal. Ik denk dat onze stam goed stand heeft gehouden.
In die tijd had KOH nap met Hymne. Dus ook KOH stuurde ons aanvallen.
Hymne poste op AF hier het op de hungergames gebaseerde tekst en is daarna met enkele famke leden gefuseerd.
CBT haalt daaruit een kans. Wij als stam gingen zeker niet alleen tegen hymne opkunnen. We hebben contact opgezocht met KOH (Master Rochi) (terwijl rochi gelijk ook mij eens wou spreken) en na goede gesprekken hebben wij na TBH (waarmee fusie is uitgevoerd) onze tweede bg ooit gesloten. De motivatie in onze stam is weer gestegen.
Wij als derde partij in een driestrijd? We streden al tegen hymne dus dat was ongeveer juist, want we kregen ook aanvallen van KOH daarvoor. Maar wij hebben besloten om voor KOH te kiezen. De vijand van een vijand maakt een vriend noemen ze dat.
In onze stam moeten nog velen leren en ik hoor daar zeker ook bij dus tegen meer ervaren leden van Hymne zijn wij eerder opzoek gegaan naar steun van KOH en niet omgekeerd.

Het maakt me niet eens uit wie naar de ander is gegaan. Ik neem CBT niks kwalijk. KoH heeft al een ontzettende overmacht en vindt dat niet genoeg dus besluiten ze maar een BG er bij te nemen.
 
Reactiescore
142
Trouwens onzin dat jullie niet samenwerkten met KOH. Toen ik patrick aanviel liep ik dood op def van ... Asteek. Heb geen screentjes meer van ODD, want heb alles verwijderd toen ik ermee kapte, maar neem het maar op mn woord aan :D

Ik werkte een tijdje alleen samen met Patrickb3. Dit was niet in stamverband. Ik heb gezegd dat als hij werd aangevallen door een Famke lid destijds (dus vooral door St. Jimmy), hij altijd Os mocht vragen van mij. Toen St.jimmy niets meer voorstelde qua account is deze pact gestopt.
 
Reactiescore
389
Ik werkte een tijdje alleen samen met Patrickb3. Dit was niet in stamverband. Ik heb gezegd dat als hij werd aangevallen door een Famke lid destijds (dus vooral door St. Jimmy), hij altijd Os mocht vragen van mij. Toen St.jimmy niets meer voorstelde qua account is deze pact gestopt.
Lol, waarom stond er dan os van patrick in jou dorpen? xD
Patrick is 7 dorpen kwijt puur omdat hij jou moest ondersteunen.
 
Reactiescore
142
Ik negeer ff je inhoud, boeit mij gewoon niet. Ik wil je meer de vraag stellen, als je als 1 werkt samen met koh, waarom joinen jullie hun niet? Of is dat iets dat koh niet wil? Ze wilden anders maar al te graag met ons in fusie ;)
Of als jullie aangevallen worden, gaat er ook deff van het o zo grote koh naar jullie toe? Denk dat de laatste aanval op patrick dat wel bewezen heeft.

Het boeit mij echt niet welke stappen jullie nemen als stam en ik snap dat je bij een grotere partij hulp zoekt. Enige is, dat Koh een stam is die anderen simpelweg gebruikt. Kijk naar de stam UD, een ud lid zelf zegt gedwongen te worden om deff te sturen. Denk daar eens over na :)

Waarom niet joinen in KOH? Er zijn te weinig plaatsen voor iedereen van CBT een plaats te geven. Wij willen niet dat CBT stamleden aan hun lot overlaat. Je bent een stam dus je moet elkaar blijven helpen. Door onze samenwerking met CBT is een fusie niet nodig. We helpen elkaar. Ik vind het nogal simpel om de zeggen dat KOH andere stammen gebruikt, ook op basis van 1 enkele speler binnen 1 enkele stam. Wij gaan wel degelijk voor een samenwerking die voor beide partijen even goed is bij een BG.
 
Reactiescore
142
Lol, waarom stond er dan os van patrick in jou dorpen? xD
Patrick is 7 dorpen kwijt puur omdat hij jou moest ondersteunen.

Dat was dan weer door de samenwerking met CBT die gesloten is. In die tussentijd was er geen samenwerking met CBT.
Dat patrick dorpen verloren is doordat hij mij os gestuurd heeft, vind ik zelf ook jammer. Hadden we het geweten, hadden we het anders gedaan.
 
Bovenaan