Ik zoek een mentor

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser80716

Guest
Hallo,

een aantal weken geleden heb ik mezelf al aangemeld voor het mentorsysteem in W66. tot heden heb ik nog geen mentor toegewezen gekregen maar zou hier wel graag gebruik van willen maken.
weet iemand hoelang dit zou kunnen duren aangezien ik eigenlijk overal lees dat er meer mentoren dan leerlingen zijn?

alvast bedankt

Raaayman
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Of wellicht is er hier iemand die Raaayman wat ticks & tricks zou kunnen geven, ingame?
 
Reactiescore
2.367
Het is de bedoeling dat je als leerling zelf je mentor kiest :p
 
Reactiescore
2.367
Als je je hebt ingeschreven, krijg je toch de mogelijkheid om een mentor aan te nemen? Of ben ik nu volledig mis?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
moet er wel een aanbod als mentor staan voor je zoiets kan accepteren.

had niet door dat er nog behoefte aan zou zijn, heb me eens ingeschreven ervoor
 
Reactiescore
2.478
Help iemand deze man eens ff ingame. 500 Pp voor het account dat hem leert snipe enz.
 

DeletedUser80716

Guest
Help iemand deze man eens ff ingame. 500 Pp voor het account dat hem leert snipe enz.
zou idd heel fijn zijn, als iemand mij daarmee zou willen helpen graag. als je iets over mijn dorp wilt weten zodat je bij beter kan helpen stuur mij maar een mededeling ofzo, kunnen we vanaf daar verder kijken
 

DeletedUser80415

Guest
Help iemand deze man eens ff ingame. 500 Pp voor het account dat hem leert snipe enz.

Ik vind dat je de PP erbuiten moet laten. Anders gaat het ‘leren’ geforceerd overkomen, naar mijn mening. Alsof je het voor de PP doet.
 
Reactiescore
2.367
En andere mensen bevelen wat ze moeten doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan