Top & Flop stammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
locoid ik vind je erg leuk
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
5
De maximale inzet en minimale uitkomst van de 2 samenwerkende stammen Prime & Kiwi en misschien zelfs FS erbij vind ik wel komedie. Proberen al dagen/weken VIT uit te schakelen en ja ze winnen veldslagen maar wat wil je als je tegen een groep beginners speelt. Grootste komedie shows hoeveel edels en clears ze doodlopen.
 

DeletedUser73646

Guest
De maximale inzet en minimale uitkomst van de 2 samenwerkende stammen Prime & Kiwi en misschien zelfs FS erbij vind ik wel komedie. Proberen al dagen/weken VIT uit te schakelen en ja ze winnen veldslagen maar wat wil je als je tegen een groep beginners speelt. Grootste komedie shows hoeveel edels en clears ze doodlopen.

Deze wereld heeft wel meer stammen dan alleen KIWI en Prime.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Van die leuke waar domme dingen gebeuren!
 
Reactiescore
1.363
Moet kiwi wat sturen dan? :eek:
 

DeletedUser80814

Guest
De maximale inzet en minimale uitkomst van de 2 samenwerkende stammen Prime & Kiwi en misschien zelfs FS erbij vind ik wel komedie. Proberen al dagen/weken VIT uit te schakelen en ja ze winnen veldslagen maar wat wil je als je tegen een groep beginners speelt. Grootste komedie shows hoeveel edels en clears ze doodlopen.
ik kan je vertellen dat er geen concrete samenwerking is tussen deze stammen om vit aan te vallen anders gingen wij wel een massa gedaan hebben met de 3 stammen te gelijk.

mvg
 

DeletedUser79997

Guest
Een stam verspreid over de hele wereld en dan klagen als je aangevallen wordt door meerdere stammen o_O
 

DeletedUser80634

Guest
Een stam verspreid over de hele wereld en dan klagen als je aangevallen wordt door meerdere stammen o_O

Lichtblauw = FS
Wit = Kiwi
Rood = Prime
Donkerblauw = VIT, VlT & V1T
ohnee.JPG
verspreid..?o_O

Er worden alleszins veel grondstoffen gebruikt door Kiwi, FS én Prime om door ons te breken. Weet dat wij tot het bittere einde zullen vechten! Ik denk dat we tot nu toe een honderdtal edels begraven hebben waarvan enkele aanvallen enorm slecht waren voor de ervaren spelers die je zou denken dat ze zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan