Top & Flop spelers

DeletedUser79946

Guest
Je bent het eens dat jullie interns en samenwerkingen een te grote invloed op de wereld hebben?
Maar als modus vervolgens hetzelfde doet, waarmee ze dus als ze succes hebben de wereld nog enigsinds gelijk trekken, vind je dat het eerdere gebrul hypocriet is?

Dus omdat er wat werd gezegd van jullie internen, waarmee jullie een ongelooflijk grote voorsprong kregen, zouden wij dat vervolgens niet terug mogen doen? Zodat jullie die enorme voorsprong gewoon behouden? xD

De grote interns met fix hebben idd grote invloed op de wereld. Namelijk dat het nog ietswat een eerlijke eindstrijd wordt. Maar dat vind je dus net zo erg als internen om een volledig oneerlijke voorsprong te krijgen?

Ik vraag me echt af of jullie kunnen lezen hoor.
Ik zeg elke post zo goed als hetzelfde en alsnog krijg ik dan elke keer zo een post terug xD
Dus nogmaals , dikgedrukt & onderstreept deze keer pas op.

Je mag zeker terug internen zoals je leest vind ik dat ook prima en juich ik een spannendere eindstrijd van de wereld zeker toe.

Heb nu al 100 x gelezen dat jullie reactief handelen en dat is helemaal keurig.
Reactief handelen betekend natuurlijk ook wel dat je handen net zo vies zijn, en dat je dus ook gewoon het spel (wat jullie zo veroordelen) meespeelt. Ik vind het dus hypocriet dat jullie er eerst zoveel bombarie over maken, maar als internen inhoud dat jullie kunnen groeien is het ook ineens goed want ja Qua doet het ook.
Vieze afspraakjes waren natuurlijk ook al in de maak tussen Fix & Modus leden, dat ze niet direct tot uitvoering zijn gekomen wil niet zeggen dat er niet over nagedacht werd he.
Spoel die zure smaak uit je mond en ga het spel spelen.
Met deze interns en jullie kwaliteit massa's + onze pruts massa's moet toch betekenen dat deze wereld eigenlijk al in the pocket zit voor jullie dan toch?

En nog eens voor de mensen die niet zo goed kunnen lezen.

Je mag zeker terug internen zoals je leest vind ik dat ook prima en juich ik een spannendere eindstrijd van de wereld zeker toe.
 
Reactiescore
152
Volgens mij herinner jij je Fluffy dan niet meer op w62 waar je stamleider was en oppeens pleitte was en vervolgens MP. waar je zou komen te spelen met veel woorden maar binnen een aantal dagen een goner was.

Ten eerste was men pc toen kapot, zoals aangegeven en ten 2de heb ik toen sophia volledig omgegooid en hebben de andere spelers het daardoor nog vrij lang volgehouden;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik zal wel even mijn reactie geven op de beschuldigingen die naar me toe werden gegooid. Een aantal vonden dus dat ik drogredenen gebruikte, leugens verspreidde en mezelf tegensprak.
Nog een een inhoudelijke, eerlijke en deftige post op het AF... Deze is nog eens een keer de moeite om op te antwoorden ;)

Ik zal beginnen met wat ik zei over het verdelen van de interns van Nova. Als leiding zijn we bij elkaar gekomen en was dit balletje geopperd. We zijn hierover serieus in gesprek over gegaan en hebben besloten dit ook echt te realiseren. We wilden naar Modus stappen om een verdeling van een intern te realiseren. Wat jullie hier beweren, is dat ik mezelf en Qua hiermee wat meer wilt rechtvaardigen. Dat is pure onzin, heb ik nooit beweert. Zo ja, moet je me even citeren waar ik dat heb gezegd. Ik snap dat er gevraagd word om bewijzen, maar ik stop op deze wereld en kan dus geen bewijzen meer leveren van Qua aangezien dat niet meer in mijn verantwoordelijkheid ligt. Dus zoals ik al eerder zei, de bewijzen mogen opgevraagd worden IG. Heb je daar geen zin in of geen tijd voor, dan weet ik zelf ook niet meer wat ik er mee aanmoet. Maar dan ga ik ook niet meer in op de beschuldigingen hierover dat dit een leugen is.
Ik denk dat je zelf ook wel beseft dat heel dit verhaal zeer ongeloofwaardig klinkt en dat het enigszins logisch is dat niemand van ons het geloofd. Wat je namelijk zegt is dat nadat jullie al voor meerdere miljoenen geinternt hebben, waaronder ook een intern die enorm veel op panda lijkt (doel daarmee op korja, die onder vv van qua stond en ook grensde aan Modus, zelfs meer dan dat Panda aan ons grensde), nu ineens een intern die jullie kregen eerlijk zouden willen verdelen...

Als het waar is, en daar ga ik even van uit gaan gezien ik je niet als een leugenaar zie, duid dit op zijn minst aan dat na al die interns er binnen Qua ineens een belletje ging rinkelen dat ze niet goed bezig waren. Dat duid naar mijn inziens toch aan dat jullie beseffen dat jullie hebben gedaan wat velen hier beweren, namelijk stappen gezet (overdreven internen / afspraken maken) die deze wereld naar de kloten hebben gedaan.

Nu het tweede, de stemming van de stam over het verdelen van de intern. Het stond al vast dat het zou gebeuren. Maar Gentle os'te L0rs wat veel oproering veroorzaakte en wat ervoor zorgde dat er een stemming gedwongen op tafel kwam. De stemming was doordat Gentle L0rs os'te niet in het voordeel voor Modus, MAAR(!!!!!!!!!!) begrijp me niet verkeerd. IK ZEG HIERMEE NIET DAT HET OSSEN VAN GENTLE DEZE STEMMING EN ACTIE RECHTVAARDIGT. Dat is puur wat jullie ervan maken, en ik niet. Het enige wat ik doe is feiten op tafel leggen. Als jullie menen dat ik dat toch wel gezegd heb, citeer dat dan even aub. Dan kan ik uitleggen wat ik er daadwerkelijk mee bedoelde.
Jij zegt daarmee misschien dat deze actie van Gentle, en trouwens ook gewoon van mij (Schedel), de actie / keuze van qua niet rechtvaardigt. Maar de meerderheid binnen Qua vind duidelijk wel dat deze actie genoeg is om plots te stemmen voor Panda toch voor hun eigen te houden.

Nu is me niet geheel duidelijk of de stemming al open stond en plots wijzigde door de OS actie of dat de stemming er na pas geopend werd. In het eerste geval is het duidelijk dat de meerderheid in Qua gewoon vind dat de OS actie hun actie rechtvaardigt. In het 2de geval is het natuurlijk mogelijk dat de stemming zoiso in het nadeel van Modus had uitgedraaid, en dat zou willen betekenen dat slechts een klein groepje (de leiding gezien deze een andere weg wou inslaan) binnen Qua effectief beseft wat zij deze wereld aan gedaan hebben.

En dan nu het lijstje gemaakt door @JustInWebs. Ik zal dan wat woorden terugnemen, want ik kan begrijpen dat mensen vinden dat ik mezelf tegensprak. Ik was op dat moment erg moe en heb dus wat zaken verkeerd verwoord en ook gewoon verkeerd beweert. Mijn excuses daarvoor.

BW is inderdaad enkel een tijdelijke NAP, hebben we voor de rest ook geen contact mee. Als een tijdelijke NAP er al voor zorgt dat de stam partijdig is zal ik het dan maar voor lief nemen. Ik heb geen zin om daar een discussie over te starten.
Fluc. hebben we geen theoretische samenwerking mee, als iemand een praktische samenwerking met hun weet van Qua. Zou ik dat graag willen horen.
Noobs. Hier hebben we ook geen theoretische samenwerking mee, zelfde verhaal als Fluc. Als iemand een praktische samenwerking kan aantonen graag.
Eer en Fire zijn dus pbg met PJVO, en kan je dus inderdaad bij zijde 1 noteren. Mijn excuses voor het ontkennen.
Ath2. Heb ik nog nooit van gehoord. Hebben we daar vv voor gedraaid? Zo ja, mag ik daarover dan ook een uitleg?
Mooie om te zien dat je je fout hierin durft toegeven, dat lijstje spreekt ook boekdelen natuurlijk...

Naar mijn mening is een tijdelijke NAP wel degelijk partijdig, tenzij ze natuurlijk een NAP met beide stammen hebben. Ze helpen (onrechtstreeks) namelijk 1 zijde...

Ath2 kan niet meteen aan Qua gelinkt worden, hier werd wel vv gedraaid door Nova leden (volgens mij zelfs door degene die nu naar Qua gaan), op die manier werd die connectie met jullie gelegd. Maar om hun nu ook bij jullie zijde te rekenen vind ik er ook wat over gaan.

Wilde hier mezelf ook even wat verbeteren. Ik was het er mee eens dat het AF niks oplost. Dat er ook wel wat meer door beide partijen in de spiegel gekeken mag worden.

Al met al, ik wilde niks en dan ook niks rechtvaardigen. Ik wilde ook geen leugens verspreiden, geen drogredenen gebruiken en mezelf tegenspreken is ook mijn bedoeling totaal niet geweest. Ik vind het wel onwijs storend wat voor woorden er hier wordt gebruikt in een discussie. "Triest", "debiel","oprotten" etc. Dit lokt geen normale discussie uit, maar een ruzie. En het is onwijs haatdragend wat ervoor zorgt dat we elkaar deze wereld helemaal niks meer gaan gunnen. Door de haat komen er meer vuile acties, daardoor meer haat. Als er problemen zijn kan je dit gewoon het beste face to face bespreken, met een volwassen houding en woordkeuze. En niet de bovenstaande woorden gebruiken, zo weet je zeker dat het niet meer goed gaat komen.

Op alle reacties die volgen; ik reageer niet meer op haatdragende reacties, enkel op reacties met respect naar elkaar toe. Ik scheld jullie niet uit, dus verwacht ik dat jullie mij ook niet uitschelden.
Ben het volledig met je eens dat bepaalde reacties beter gekund hadden, zeker indien ze naar iemand die inhoudelijk discussie probeert te voeren gestuurd worden. Maar de woorden die jij tussen " plaatst komen bij mij ook op als ik sommige posts hier lees hoor, ik probeer me alleen te bedwingen om deze woorden niet uit te spreken :D

Wel raar dat jullie ondanks jullie super succesvolle massa’s 35.000.000 verslagen tegenstanders minder hebben als ons.
(Terwijl jullie 1 lid meer hebben)

Even terzijde van heel het intern gebeuren, volgens mij staan we al geruime tijd op #1 , ook voor dat heel deze toestand zich afspeelde.

En wat de massa’s betreft, niet elke massa kan slagen, Fix heeft ook gewoon massa’s gehad die 100% blockok waren.

En wat R2W betreft, zonder jullie recruit van Emerica(LS>Modus) had het er ook anders uitgezien voor jullie stam.
Denk dat jij even goed weet dat veel van de verlagen tegenstanders ook hebben uit ODA die behaalt is door het clearen van inactieve spelers en zelfs interns (om te maskeren dat het interns waren). Men noemt dit ook wel ODA boosten...

Er is op deze wereld helemaal geen sprake van R2W, niet bij Qua, niet bij Modus, nergens. Ik zou wel durven beweren dat er sprake is van I2W (Intern 2 Win), geen idee of dat al een bestaand begrip is maar het lijkt me wel gepast om de acties van Qua te omschrijven ;)

En voor hier op gereageerd wordt dat Modus nu ook interns: Het begrip "2 win" betekend dat je probeert een wereld te winnen door een actie die een eerlijke strijd onmogelijk maakt. Onze interns (en recruits) zijn het omgekeerde, namelijk om een eerlijke strijd nog mogelijk te maken.

Wat ik wel een beetje hypocriet blijf vinden is het gebrul eerst om interns aan onze kant, die een te grote impact op de wereld hebben, ben ik met je eens.
Vervolgens komen er interns en samenwerkingen met Fix tot stand, wat ook een grote invloed op de wereld heeft.
Fijn dat je toegeeft dat jullie acties grote impact hebben gehad op de wereld, onze acties hebben ook een impact maar een veel kleinere. Verder is het verschil vooral dat jullie impact negatief was voor deze wereld, en die van ons positief...

Het woord "Vervolgens" dat je gebruikt is zeer belangrijk. Dat benadrukt namelijk dat onze actie er enkel gekomen is nadat jullie acties hebben uitgevoerd. Dat is wat wij al heel de tijd duidelijk proberen maken en sommigen van jullie blijkbaar niet begrijpen.. Bedankt dus om dat ook gewoon duidelijk te maken ;)

Ik kan de reactie goed begrijpen , maar daarintegen de aanhoudende kritiek niet.
Er word een vies spelletje gespeeld waar jullie ook aan meedoen namelijk.
De aanhoudelijke kritiek is er omdat wij nooit de intentie hadden om van deze 4 kampen wereld op korte tijd en door interns / recruits een 2 kampen wereld te maken. Wij hadden veel liever verder gegaan, eventueel zelfs met jullie als GAP, tot er 2 kampen over blijven (dat is namelijk onvermijdelijk) die liefst nog gelijk zijn in grootte...

Wij klagen dus dat jullie dit van ons af genomen hebben, lijkt me toch niet unfair ?

Het verschil tussen Qua en Modus is, en dit herhaal ik nogmaals, ik zou net zoals jij kunnen benadrukken dat jullie niet kunnen lezen en het eens vetgedrukt / onderlijnt zetten maar daar ben ik niet zo voor: Qua deed hun acties met het doel op een gemakkelijke wereldwinst zonder een eerlijke strijd, Modus doet hun acties om het gat te dichten dat door Qua gemaakt is zodat een eerlijke (of toch zo eerlijk als mogelijk) strijd wel nog mogelijk is op deze wereld.
 

DeletedUser77123

Guest
Lol, zijn jullie nu nog STEEDS aant zagen over die zaken?

Haha, wat willen jullie nu bereiken dat de ene stam zegt ah ja je hebt een punt? XD (zowel QUA leden als MODUS leden trouwens)

Stop met zeveren en speel het spel gewoon, je krijgt je gelijk toch niet en hoe meer je erover zaagt hoe meer de andere tegenargumenten gaat gooien, hoe veel pagina's worden hierover nu al heen en weer gestuurd?

Iedereen die over deze zaken nu nog bezig is maakt zich ronduit belachelijk, bracht wel animo in het begin maar nu is het denk wel tijd om hierover te stoppen dus.

Gebruik de andere topics nu ook maar, dit is trouwens het topic van top/flop speler, al deze zaken horen hier dus ook niet te staan, Moderator is in slaap gevallen ofzo?
 

Deleted User - 24028

Guest
Lol, zijn jullie nu nog STEEDS aant zagen over die zaken?

Haha, wat willen jullie nu bereiken dat de ene stam zegt ah ja je hebt een punt? XD (zowel QUA leden als MODUS leden trouwens)

Stop met zeveren en speel het spel gewoon, je krijgt je gelijk toch niet en hoe meer je erover zaagt hoe meer de andere tegenargumenten gaat gooien, hoe veel pagina's worden hierover nu al heen en weer gestuurd?

Iedereen die over deze zaken nu nog bezig is maakt zich ronduit belachelijk, bracht wel animo in het begin maar nu is het denk wel tijd om hierover te stoppen dus.

Gebruik de andere topics nu ook maar, dit is trouwens het topic van top/flop speler, al deze zaken horen hier dus ook niet te staan, Moderator is in slaap gevallen ofzo?
De man die duidelijk niet begrijpt wat propaganda voeren is (en dit is tevens de bedoeling van het AF!) maant ons aan om te stoppen met propaganda voeren :confused2:

Wie maakt zich dan belachelijk is de vraag...
 

DeletedUser80441

Guest
De man die duidelijk niet begrijpt wat propaganda voeren is (en dit is tevens de bedoeling van het AF!) maant ons aan om te stoppen met propaganda voeren :confused2:

Wie maakt zich dan belachelijk is de vraag...

Jij, want zoals Jugg zegt ben je in het verkeerde topic aan het zagen :D:D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser73358

Guest
Lol, zijn jullie nu nog STEEDS aant zagen over die zaken?

Haha, wat willen jullie nu bereiken dat de ene stam zegt ah ja je hebt een punt? XD (zowel QUA leden als MODUS leden trouwens)

Stop met zeveren en speel het spel gewoon, je krijgt je gelijk toch niet en hoe meer je erover zaagt hoe meer de andere tegenargumenten gaat gooien, hoe veel pagina's worden hierover nu al heen en weer gestuurd?

Iedereen die over deze zaken nu nog bezig is maakt zich ronduit belachelijk, bracht wel animo in het begin maar nu is het denk wel tijd om hierover te stoppen dus.

Gebruik de andere topics nu ook maar, dit is trouwens het topic van top/flop speler, al deze zaken horen hier dus ook niet te staan, Moderator is in slaap gevallen ofzo?

Ah je hebt een punt, iedereen bevestigd dit trouwens. De volgende zin kom je aan dat je toch geen gelijk krijgt.

miss-the-point.png


Dat ter zijde, het stam-forum is er juist om zaken zoals deze te bespreken. Dat het welliswaar in een eventueel verkeerd topic staat die al maanden lang door elkaar lopen boeit niet. Dan zou het verplaatst worden en niet stoppen.

Ik snap best dat jullie de zaken allemaal willen verwateren, maar dat is het hem nou net. Het heeft de hele wereld aanzienlijk verkloot en die praktijken zijn not done. Het feit dat we langzamerhand komen bij acceptatie is een goed teken.

Als dat allemaal rond is dan hoeven we enkel nog te wachten op een mooie officiële verklaring van de leiding van Qua. die meer zal neigen richting een excuusbetoging voor de gang van zaken en uiteindelijk tot een eerlijkere situatie zal leiden met noodzakelijke maateregelingen om alsnog een eerlijke wereld te kunnen realiseren.

Dat of het blijft in de doofpot o_O, maar uiteindelijk zullen jullie jezelf daar enkel mee hebben en dan blijven we altijd plezier op het AF houden.
 
Reactiescore
28
Zaken op een respectvolle manier te bespreken ja (thanx Warre), modder gooien en de daarbij komende beledigingen nee

TW is een oorlogsspel en in oorlog is alles geoorloofd zeggen sommige, in een stam heb je te maken met verschillende spelers. Sommige die respecteren de ongeschreven regels van TW (kata gebruik, CF, opzegtermijn etc) en sommige hebben gewoon daar geen boodschap en doen alles eraan om te winnen. Elke stam heeft wel een speler die buiten de ongeschreven regels wil spelen en het is aan de leiding wat hiermee te doen, hoe moeilijk de keuze is.

Doordat de TW community tegenwoordig zo klein is kennen de meeste spelers elkaar wel, op 1 wereld bij je elkaars vriend en op een andere wereld bij je elkaars vijand.

Het principe "if you can't beat them, join them" wordt op vele werelden toegepast, daarnaast is er ook nog een gunfactor vaak van toepassing.

Qua heeft ook door connecties en gunfactor beslissingen genomen die zeker niet de schoonheidsprijs verdienen. De acties vanuit Modus zijn een logische reactie hierop, afspraken die omzeild worden, CF's die nu geplaatst worden en de fusie/intern met Revoc.

Wordt tijd dat de leidingen van beide partijen om de tafel gaan zitten om deze wereld leuk en respectvol te maken, had al veel eerder moeten gebeuren.
 
Reactiescore
389
Zaken op een respectvolle manier te bespreken ja (thanx Warre), modder gooien en de daarbij komende beledigingen nee

TW is een oorlogsspel en in oorlog is alles geoorloofd zeggen sommige, in een stam heb je te maken met verschillende spelers. Sommige die respecteren de ongeschreven regels van TW (kata gebruik, CF, opzegtermijn etc) en sommige hebben gewoon daar geen boodschap en doen alles eraan om te winnen. Elke stam heeft wel een speler die buiten de ongeschreven regels wil spelen en het is aan de leiding wat hiermee te doen, hoe moeilijk de keuze is.

Doordat de TW community tegenwoordig zo klein is kennen de meeste spelers elkaar wel, op 1 wereld bij je elkaars vriend en op een andere wereld bij je elkaars vijand.

Het principe "if you can't beat them, join them" wordt op vele werelden toegepast, daarnaast is er ook nog een gunfactor vaak van toepassing.

Qua heeft ook door connecties en gunfactor beslissingen genomen die zeker niet de schoonheidsprijs verdienen. De acties vanuit Modus zijn een logische reactie hierop, afspraken die omzeild worden, CF's die nu geplaatst worden en de fusie/intern met Revoc.

Wordt tijd dat de leidingen van beide partijen om de tafel gaan zitten om deze wereld leuk en respectvol te maken, had al veel eerder moeten gebeuren.


Ik heb nog niet gekeken, welke cf's zijn er gepakt die niet mogen dan?
En welke afspraken zijn er omzeilt?
 

Deleted User - 24028

Guest
TW is een oorlogsspel en in oorlog is alles geoorloofd zeggen sommige, in een stam heb je te maken met verschillende spelers. Sommige die respecteren de ongeschreven regels van TW (kata gebruik, CF, opzegtermijn etc) en sommige hebben gewoon daar geen boodschap en doen alles eraan om te winnen. Elke stam heeft wel een speler die buiten de ongeschreven regels wil spelen en het is aan de leiding wat hiermee te doen, hoe moeilijk de keuze is.
De "spel" in oorlogsspel is ook wel van belang lijkt me ;) Denk dat je dit niet kan vergelijken met een echte oorlog, gezien het hier geen beslissingen op leven en dood zijn. In sommige gevallen zal dit het makkelijker maken om een beslissing te maken en in sommige gevallen net moeilijker. Spelers hebben elks een eigen mening, 1 stam mening vormen die daar wat tussen in ligt en deze hanteren of gewoon goede afspraken maken met andere stammen zijn belangrijk.

Wordt tijd dat de leidingen van beide partijen om de tafel gaan zitten om deze wereld leuk en respectvol te maken, had al veel eerder moeten gebeuren.
Hier is reeds een poging voor geweest toen duidelijk werd dat het de verkeerde kant op ging, Modus heeft toen alles wat relevant was zelf op tafel gelegd en alle vragen in volledige eerlijkheid en volledigheid uitgelegd (betrof toen de gentle/SBl affaire, het afblazen van onze massa op Revoc terwijl Qua wel massa deed alsook het -toen nog half ludieke- voorstel dat we van revoc hadden gekregen). Qua heeft hierop ook antwoorden op onze vragen gegeven maar is nooit volledig open en eerlijk geweest. Er moest uitdrukkelijk iets gevraagd werden (soms zelfs 2x) voor er een antwoord op kwam en er werd niets zelf op tafel gelegd. Antwoorden waren kort en afwijkend en minimaliseerde telkens de acties van Qua leden.

Op dat moment zijn de gesprekken dan ook geëindigd zonder dat beide partijen tevreden waren er over, het verdere verloop van de wereld toont wel aan dat die gesprekken toen niks hebben uitgehaald. In de tussentijd is er ook al toegegeven door Qua leden (hier en prive) dat er toen der tijd wel meer aan de hand was waar dus niet in volledige eerlijkheid over gecommuniceerd is. Mogelijk heeft een gesprek op dit moment meer effect gezien ik het gevoel heb dat er bij sommigen ogen zijn open gegaan ;)
 
Reactiescore
28
Ik heb nog niet gekeken, welke cf's zijn er gepakt die niet mogen dan?
En welke afspraken zijn er omzeilt?

464|446 gisteren in bezit van Revoc en nu Modus, ik heb niet gezegd dat het niet mag omdat er geen duidelijke afspraken zijn maar dat het een CF is spreekt voor zich.

Die afspraken die omzeild zijn daar is al genoeg over gezegd (weet jij als geen ander) en daar zijn en blijven de meningen over verdeeld.
 
Reactiescore
28
De aanhoudelijke kritiek is er omdat wij nooit de intentie hadden om van deze 4 kampen wereld op korte tijd en door interns / recruits een 2 kampen wereld te maken. Wij hadden veel liever verder gegaan, eventueel zelfs met jullie als GAP, tot er 2 kampen over blijven (dat is namelijk onvermijdelijk) die liefst nog gelijk zijn in grootte...

Geloof me, ik en een heleboel spelers in de stam ook. Er is niks aan internen of spelers die runnen, zelfde als bb dorpen edelen.

TW draait tegenwoordig om activiteit, farmen, roven, munten meppen, events, pp abuse etc.. Het spel-element van deffen en aanvallen raakt steeds meer op de achtergrond
 

DeletedUser77123

Guest
De man die duidelijk niet begrijpt wat propaganda voeren is (en dit is tevens de bedoeling van het AF!) maant ons aan om te stoppen met propaganda voeren :confused2:

Wie maakt zich dan belachelijk is de vraag...

Propaganda maken voor wie? XD

Voor je eigen stam dan want revoc is toch al in zee met je XD, en lijkt me dat er weinig andere grote stammen zijn buiten QUA, MODUS en REVOC.

Dus doe dan maar gerust verder hoor met propaganda maken, is toch nutteloos in dit stadium.

Bron wiki:
"Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie."

Dus ja is ongeveer wat ik bedoelde XD...

Ik houd er nu over op want we komen toch zo geen meter voort, als het AF nog eens leuk en interessant wordt kun je me terug verwachtten.

Grts,

Stijn
 

DeletedUser77113

Guest
464|446 gisteren in bezit van Revoc en nu Modus, ik heb niet gezegd dat het niet mag omdat er geen duidelijke afspraken zijn maar dat het een CF is spreekt voor zich.

Die afspraken die omzeild zijn daar is al genoeg over gezegd (weet jij als geen ander) en daar zijn en blijven de meningen over verdeeld.

Verklaar even in welk opzicht dit een illegale CF zou zijn? Gezien het toch erder een vijandelijke overname betreft?
Als dit om een illegale cf zou gaan dan gaat het dorp weer naar de vorige eigenaar die het op legale manier heeft overgenomen lijkt me?
Of claimen jullie nu opeens ook recht te hebben op dorpen van deze vijand (lees: Revoc), net zoals jullie claimde recht te hebben op alle eerdere interns aan het front met Modus toen er nog gewoon een GAP staande was?


Geloof me, ik en een heleboel spelers in de stam ook. Er is niks aan internen of spelers die runnen, zelfde als bb dorpen edelen.

TW draait tegenwoordig om activiteit, farmen, roven, munten meppen, events, pp abuse etc.. Het spel-element van deffen en aanvallen raakt steeds meer op de achtergrond

Ik probeer echt mijn best te doen om je te geloven, maar verklaar me dan eens waarom jullie voor de makkelijke weg gekozen hebben en niet de uitdaging zijn aangegaan om het hele spelverloop te houden hoe het voorheen was?
Je woorden zouden meer kracht bijstaan mochten je daden niet anders laten blijken.

Zelfde verhaal als “we wilde jullie dit en dat aanbieden, maar hebben dat uiteindelijk niet gedaan omdat intern anders werd gestemt’
Hoeveel van die spelers die toen ‘voor’ hebben gestemt op de verdeling van interns, deelt nu je ‘geloof me...’ verhaal? Want dat zouden dan allemaal stuk voor stuk leugenaars zijn. Het spel wel fair en eerlijk willen spelen, maar toch de makkelijke weg blijven bewandelen hoewel ze het niet helemaal eens zijn met dat traject.


Over dat laatste deel ik 1000% je gedachtegang.
Kijk ons farmen en nutteloos munten meppen
 
Reactiescore
389
464|446 gisteren in bezit van Revoc en nu Modus, ik heb niet gezegd dat het niet mag omdat er geen duidelijke afspraken zijn maar dat het een CF is spreekt voor zich.

Die afspraken die omzeild zijn daar is al genoeg over gezegd (weet jij als geen ander) en daar zijn en blijven de meningen over verdeeld.

Het was al een legale CF en het blijft een legale CF, dat je hier dan toch weer over wilt beginnen om een punt te maken i gues?
En de afspraken die ik als geen ander weet blijf je ook aanhalen, je kan wel zeggen dat je het niet geloofd maar het is gewoon feitelijk onjuist.

Kan je elke keer wel blijven roepen dat je denkt of vind dat het een omzeiling is, maar ik ben gewoon geleaved, zonder enige intentie terug te gaan.

Dus je gooit ook gewoon weer 2 zaken op het forum die nergens op trekken.
 
Reactiescore
1.278
464|446 gisteren in bezit van Revoc en nu Modus, ik heb niet gezegd dat het niet mag omdat er geen duidelijke afspraken zijn maar dat het een CF is spreekt voor zich.

Die afspraken die omzeild zijn daar is al genoeg over gezegd (weet jij als geen ander) en daar zijn en blijven de meningen over verdeeld.

Kijk aub even waar Ayvamos panda heeft internt :) en markeer dan even Emerica en MB's dus ook Baxi op de kaart. Je zult zien dat bij die intern iets van 3 a 4 dorpen cf zijn buitgemaakt. De diepte maakt niet echt uit, cf is cf. Beiden kanten maken dus gebruik van de niet duidelijke afspraken door op grijs gebied te gaan zitten.
 

Deleted User - 24028

Guest
Propaganda maken voor wie? XD

Voor je eigen stam dan want revoc is toch al in zee met je XD, en lijkt me dat er weinig andere grote stammen zijn buiten QUA, MODUS en REVOC.

Dus doe dan maar gerust verder hoor met propaganda maken, is toch nutteloos in dit stadium.

Bron wiki:
"Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie."

Dus ja is ongeveer wat ik bedoelde XD...

Ik houd er nu over op want we komen toch zo geen meter voort, als het AF nog eens leuk en interessant wordt kun je me terug verwachtten.

Grts,

Stijn
Bronnen aanhalen altijd goed natuurlijk... dus zie jij ergens staan in je bron dat het beperkt is tot een bepaalde regio (in dit geval w64) ?

Heb je nu nog niet door dat ik geen propaganda voer om mensen zoals jij te overtuigen maar om aan het publiek (iedereen, dus ook mensen buiten w64) te tonen wat voor personen en stam jullie zijn ?

Zoals ik al zei, je hebt geen idee wat propaganda inhoud en hoe je dat moet aanpakken. Dat is ook de reden dat jij en je stam de propaganda oorlog al lang verloren hebben ;)
 
Reactiescore
1.478
Propaganda maken voor wie? XD

Voor je eigen stam dan want revoc is toch al in zee met je XD, en lijkt me dat er weinig andere grote stammen zijn buiten QUA, MODUS en REVOC.

Dus doe dan maar gerust verder hoor met propaganda maken, is toch nutteloos in dit stadium.

Bron wiki:
"Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie."

Dus ja is ongeveer wat ik bedoelde XD...

Ik houd er nu over op want we komen toch zo geen meter voort, als het AF nog eens leuk en interessant wordt kun je me terug verwachtten.

Grts,

Stijn
Propaganda maak je voor jezelf, niet voor anderen. :engel:
Daarbij is het nuttig om de motivatie van je tegenstanders te kelderen door je stamgenoten in te laten zien met wat voor spelers je samenspeelt. Ik denk dat je het algemeen forum dan toch echt onderschat.
 
Reactiescore
28
Het was al een legale CF en het blijft een legale CF, dat je hier dan toch weer over wilt beginnen om een punt te maken i gues?
En de afspraken die ik als geen ander weet blijf je ook aanhalen, je kan wel zeggen dat je het niet geloofd maar het is gewoon feitelijk onjuist.

Kan je elke keer wel blijven roepen dat je denkt of vind dat het een omzeiling is, maar ik ben gewoon geleaved, zonder enige intentie terug te gaan.

Dus je gooit ook gewoon weer 2 zaken op het forum die nergens op trekken.

Jezus man, here we go again. Ik zeg alleen dat EEN cf is, ik spreek nergens over een illegale cf of dat het een smerige actie is, geef aan dat het een logische reactie betreft. Probeer hier geen punt mee te maken. Je leest alleen wat je wil lezen om daarna weer te zagen. Bovendien zie ik niet zoveel voordelen van zo’n diepe cf, kost veel def en met een paar recapedels in de buurt makkelijk te deffen.

Nogmaals zoals ik aangaf zijn de meningen verdeeld over de omzeiling van de afspraken, ook in het Qua kamp. En dus ook bij Modus en op dit forum toegegeven.
 
Bovenaan