Praattopic

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226

DeletedUser80779

Guest
Zijn er nog mensen ''vast'' actief op de speedwerelden? De server voelt nogal verlaten aan elke keer als ik inlog. Nog mensen uit de periode 2007-2012 hier?
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Is inderdaad vrij verlaten. Ik speelde al wat speedrondjes in 2009 en 2010, en kan je vertellen dat het toen stukken levendiger was dan nu :p. 100 reacties per rondetopic toen, nu heeft het grootste deel 0 reacties...
 
Reactiescore
2.368
Is inderdaad vrij verlaten. Ik speelde al wat speedrondjes in 2009 en 2010, en kan je vertellen dat het toen stukken levendiger was dan nu :p. 100 reacties per rondetopic toen, nu heeft het grootste deel 0 reacties...
En nog niet kunnen speeden (chuckle)
 

DeletedUser80779

Guest
Is inderdaad vrij verlaten. Ik speelde al wat speedrondjes in 2009 en 2010, en kan je vertellen dat het toen stukken levendiger was dan nu :p. 100 reacties per rondetopic toen, nu heeft het grootste deel 0 reacties...

Wel nog steeds een jaarlijks speedkampioenschap zie ik. Leuk! Nog gefeliciteerd met je behaalde erelijst. Komt er nog steeds veel animo op de kampioenschappen af?
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Wel nog steeds een jaarlijks speedkampioenschap zie ik. Leuk! Nog gefeliciteerd met je behaalde erelijst. Komt er nog steeds veel animo op de kampioenschappen af?

Bedankt :D
Op de kampioenschappen is het niveau vaak wel een stuk hoger dan rondes daarbuiten ja
 
Reactiescore
133
Bedankt :D
Op de kampioenschappen is het niveau vaak wel een stuk hoger dan rondes daarbuiten ja

Die erelijst heeft hij alleen omdat ik geen kampioenschappen speel
 

DeletedUser80805

Guest
vond het afgelopen week wel actiever dan de week ervoor om eerlijk te zijn. zou mooi zijn als er meer mensen gaan speeden
 
Bovenaan