Top/flop stammen

DeletedUser16343

Guest
@Kerouac , daar moet ik je een punt geven de laatste 12 jaar op Tribalwars gezeten week in week uit.
giphy.gif
 
Reactiescore
2.367
proficiat, u heeft 12 jaar van uw leven verspild
 

DeletedUser78605

Guest
Waarom mag jij Cas 5 wel bij betrekken ?
Volgens mij ben ik daar jou boos doener niet.
Casual 2 is ook niet lang geleden hoor !

Maar ik doe alles voor mijn schatjes zullen we nu dan maar weer Tw gaan spelen zonder sportschoenen aan ?
Zegt maar hoe goed je cas 5 hebt mee gemaakt. Mark was daar een van de weinig die bleef van zijn stam en bijna altijd alle vv's deed ;)
 
Reactiescore
2.367
*IR* flop want ze zeggen kataverdrag op?
 
Reactiescore
2.367
Ja vind ik ook hoor, maar waarom dan een helse onderhandeling voeren in de eerste plaats? Zeg dan direct 'neen' right?
 

DeletedUser77953

Guest
Waarschijnlijk zochten ze gewoon een gesprekspartner en was dit de enige manier om met je te praten
 
Reactiescore
2.367
Zijn ze wel extra hard gefaald want die onderhandelingen waren niet met mij :D
 

DeletedUser79332

Guest
Ik zal niet zeggen dat het niet meedoen aan Kata afspraken gelijk staat aan flop zijn. Maar echt heel professioneel komt het ook niet over. Eerst niet, dan wel, paar weken volhouden en dan toch weer niet.
 

DeletedUser77953

Guest
Zie het als een motivatie. Alle dorpen naar 26 punten en dan komen ze wel smeken om een afspraak :D
 

DeletedUser79332

Guest
Voor zover ik weet is de eerste oorlog op cas7 een feit. Tussen bob + IR en Angels.

Laten we er vooral een leuke strijd van maken zonder rare fratsen en met wederzijds respect!
 
Reactiescore
1.019
BoB, en daarmee ook zeker IR dikke flop.

BoB houd zich niet aan de nap. Ze hebben samen de oorlog verklaart aan angels. Dus IR stabt evengoed en moedwillig mee. Stel zielige figueren daar. Als mensen nog een beetje hun eer hoog willen houden als je in die stammen zit zou ik me er van distancieren. Gratis advies voor een stel stabbers.
 
Reactiescore
362
Belachelijk BoB en IR. De nap zou pas eindigen op 13-04 zoals JULLIE leider had afgesproken met ons. Wordt dus totaal niet aan gehouden. Echt misselijk makend gewoon. Met wat gaan jullie nu weer komen na kata's stabs en al dat gestook bij andere stammen.

Hoe kun je zo willen winnen überhaupto_O
 
Reactiescore
693
Kunnen jullie nu niet even normaal doen? Je-maintaindrai toont wel tenminste respect. Er was een miscommunicatie van de leiding naar de stam toe.
Ik kan me niet aan een beëindiging van een NAP houden dat 13-4 zou eindigen als ik niet eens weet dat het er was. De aanvallen zijn geannuleerd op 1 aanval/fake na omdat die over de 10min al was. Het is niet dat we express wouden stabben op die manier zoals jullie, angels, misschien denken. We zullen nu mooi wachten tot na 13 april om aan te vallen. Een miscommunicatie noem ik geen stab.

Dus om op de vraag van amontertible (sorry van de evt verkeerde spelling) te antwoorden: Wij willen zo niet winnen überhaupt.

Het is wel gemakkelijk weer iemand / een stam / 2 stammen in het slechte daglicht te proberen zetten.

Dit is mijn mening.
 
Reactiescore
2.367
Hoezo is die 2 weken opzegtermijn na een NAP niet gecommuniceerd binnen de stam? Dat was de enige voorwaarde verbonden aan de NAP...
 

DeletedUser79332

Guest
Kunnen jullie nu niet even normaal doen? Je-maintaindrai toont wel tenminste respect. Er was een miscommunicatie van de leiding naar de stam toe.
Ik kan me niet aan een beëindiging van een NAP houden dat 13-4 zou eindigen als ik niet eens weet dat het er was. De aanvallen zijn geannuleerd op 1 aanval/fake na omdat die over de 10min al was. Het is niet dat we express wouden stabben op die manier zoals jullie, angels, misschien denken. We zullen nu mooi wachten tot na 13 april om aan te vallen. Een miscommunicatie noem ik geen stab.

Dus om op de vraag van amontertible (sorry van de evt verkeerde spelling) te antwoorden: Wij willen zo niet winnen überhaupt.

Het is wel gemakkelijk weer iemand / een stam / 2 stammen in het slechte daglicht te proberen zetten.

Dit is mijn mening.

Klopt wat de incs betreft.
En zoals ik in de PM wisseling al aangaf met jou, ik vermoed met jou als je op Trolmaster speelt, zou het indd kunnen dat Mark dit niet goed gecommuniceerd heeft. Echter ligt dit probleem wel intern bij jullie dat afspraken die gemaakt zijn niet bekend worden gesteld aan de overige leden/leiders.

Neemt niet weg dat dit natuurlijk een NAP schending was/is. Ik zal het wordt stabs dan ook niet gebruiken aangezien ik niet kan aantonen dat jullie dit moedwillig hebben gedaan. Dus een grote fout, jazeker! Maar dat is al toegegeven dus dan zijn we er denk ik.

Ik zal IR hier niet in benoemen. Deze vallen gewoon aan. Het enige waar ik me over kan verbazen is dat Jens het hele wereld verloop denkt te kennen, dat wij nog andere BG's en NAPs hebben bijv terwijl we er toch alleen voor staan, niet op de hoogte was van deze afspraak. Daarom was ik alleszins ook verbaasd dat bob de oorlog al joinde terwijl er een actieve nap- periode is.

Dus IG prima contact met Trolmasterone hierover. Bedankt dat we hier als volwassen mensen over kunnen praten! Zou de rest van de leiding nog een voorbeeld aan kunnen nemen!!
 
Reactiescore
693
Klopt wat de incs betreft.
En zoals ik in de PM wisseling al aangaf met jou, ik vermoed met jou als je op Trolmaster speelt, zou het indd kunnen dat Mark dit niet goed gecommuniceerd heeft. Echter ligt dit probleem wel intern bij jullie dat afspraken die gemaakt zijn niet bekend worden gesteld aan de overige leden/leiders.

Neemt niet weg dat dit natuurlijk een NAP schending was/is. Ik zal het wordt stabs dan ook niet gebruiken aangezien ik niet kan aantonen dat jullie dit moedwillig hebben gedaan. Dus een grote fout, jazeker! Maar dat is al toegegeven dus dan zijn we er denk ik.

Ik zal IR hier niet in benoemen. Deze vallen gewoon aan. Het enige waar ik me over kan verbazen is dat Jens het hele wereld verloop denkt te kennen, dat wij nog andere BG's en NAPs hebben bijv terwijl we er toch alleen voor staan, niet op de hoogte was van deze afspraak. Daarom was ik alleszins ook verbaasd dat bob de oorlog al joinde terwijl er een actieve nap- periode is.

Dus IG prima contact met Trolmasterone hierover. Bedankt dat we hier als volwassen mensen over kunnen praten! Zou de rest van de leiding nog een voorbeeld aan kunnen nemen!!

Je vermoeden dat ik op Trolmasterone speel is correct.

Het is idd een NAP schending, maar die gebeurde volgens onwetendheid en miscommunicatie. Daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden voor het interne probleem binnen de stam dat gebeurd is. We hopen natuurlijk dat dit niet nog eens gebeurd.

IR valt in deze questie zeker niet te benoemen. Hen kunnen niets aan ons intern communicatieprobleempje verhelpen.

Ik vond het fijn om een gesprek te hebben met Je-maintiendrai hierover. Ik ben officieel nog niet volwassen, maar zie je. Ik kan me volwassen gedragen :engel:
Hoezo is die 2 weken opzegtermijn na een NAP niet gecommuniceerd binnen de stam? Dat was de enige voorwaarde verbonden aan de NAP...

Hoe dat dat niet gecommuniceerd is, dat is voor ons nu ook nog een raadsel.
Deficere ad Damnatio heeft intussen zijn leidersrechten opgeheven. Niet door dit gebeuren nu e ;)

BoB, en daarmee ook zeker IR dikke flop.

BoB houd zich niet aan de nap. Ze hebben samen de oorlog verklaart aan angels. Dus IR stabt evengoed en moedwillig mee. Stel zielige figueren daar. Als mensen nog een beetje hun eer hoog willen houden als je in die stammen zit zou ik me er van distancieren. Gratis advies voor een stel stabbers.

Belachelijk BoB en IR. De nap zou pas eindigen op 13-04 zoals JULLIE leider had afgesproken met ons. Wordt dus totaal niet aan gehouden. Echt misselijk makend gewoon. Met wat gaan jullie nu weer komen na kata's stabs en al dat gestook bij andere stammen.

Hoe kun je zo willen winnen überhaupto_O
Ik had met Maintien al een communicatie hierover en dacht dat het al bijna uitgeklaard was. Hij heeft mij ook verwezen naar Fierce, JULLIE leider. Met hem ga ik in overleg.
Maintien, waartegen de zogenaamde "stab" is gebeurd bleef tenminste wel volwassen.
Ik noem het allesinds geen stab, want het gebeurde puur op onwetendheid.

Ik wil beide kanten van de oorlog veel succes wensen en hopen dat de rest van de oorlog op een deftige manier gebeurd en als er problemen zijn of miscommunicaties, dat die uitgeklaard kunnen worden en niet zomaar uitgeblaft worden.
 

DeletedUser79767

Guest
Nog even excuses naar angels vanuit mij.
Ik had de opzegtermijn duidelijk besproken met mijn collega leiders. Echter heb ik inderdaad nagelaten om dit ook duidelijk door te geven aan mijn opvolger (trolmasterone) die hier dus na mijn aftreden en zijn aanstelling niet van op de hoogte was. Domme fout van mij, had ik hier juist gehandeld had dit veel gezeik kunnen voorkomen.

Echter ben ik wel blij om te zien dat trolmasterone dit direct goed heeft opgepakt en volgens mij ook juist heeft afgehandeld.
Mochten er nog vragen zijn omtrent dit onderwerp ben ik ingame altijd via PM bereikbaar
 
Bovenaan