Smerige Spelletjes op Spelwereld 43

Reactiescore
853
Klopt, maar net of @Duckje een persoon is die strikte normen en waarden hanteert. Dan verbaast zijn dat er zoveel spelers stoppen/zijn gestopt.
Ja hey @Duckje zul je niet eens nalopen of je supportteam zich wel netjes gedragen heeft in het verleden? Met een strafblad lijkt je me niet geschikt voor een positie als politieagent toch?
 
Reactiescore
2.489
Ja hey @Duckje zul je niet eens nalopen of je supportteam zich wel netjes gedragen heeft in het verleden? Met een strafblad lijkt je me niet geschikt voor een positie als politieagent toch?

https://www.kombijdepolitie.nl/Lere...trouwbaarheids-en-geschiktheidsonderzoek.aspx
http://www.politieforum.be/viewtopic.php?t=5120

Goed, het Tribal Wars Team is niet de politie en wij hebben ook niet alle methoden om een volledige background check te doen die ettelijke jaren teruggaat (Psst. GDPR ;)). Mocht je toch degelijke bezwaren/Bewijzen hebben tegen een teamlid ben je altijd welkom in mijn privéberichten, dan check ik graag alles na om te kijken of de persoon al dan niet eerlijk is geweest in zijn sollicitatie naar ons. Mocht blijken dat dat niet zo is dan zal er case by case een besluit genomen worden.

Groeten,

P.S. Er zit geen Willem in het team.
 
Reactiescore
3.452
https://www.kombijdepolitie.nl/Lere...trouwbaarheids-en-geschiktheidsonderzoek.aspx
http://www.politieforum.be/viewtopic.php?t=5120

Goed, het Tribal Wars Team is niet de politie en wij hebben ook niet alle methoden om een volledige background check te doen die ettelijke jaren teruggaat (Psst. GDPR ;)). Mocht je toch degelijke bezwaren/Bewijzen hebben tegen een teamlid ben je altijd welkom in mijn privéberichten, dan check ik graag alles na om te kijken of de persoon al dan niet eerlijk is geweest in zijn sollicitatie naar ons. Mocht blijken dat dat niet zo is dan zal er case by case een besluit genomen worden.

Groeten,

P.S. Er zit geen Willem in het team.
W39 op het account Fourteen, das Willem :)
https://forum.tribalwars.nl/index.p...account-x-clustercontest.200097/#post-6233943
 
Reactiescore
2.489
Edit: Er zit nu wel een Willem in het team.

Goed, gelukkig geloven we ook nog in Tweede kansen en dat mensen op 2 jaar tijd echt kunnen veranderen enzo. Anders hadden er heel veel spelers het nooit tot Teamlid (of CM) kunnen schoppen.

Ja, @Poo. die was ook niet altijd even regelvolgend ;)
 
Reactiescore
853
it's magic,maakte hij zich bekend na de post of niet?

En bijzonder dat mensen die proxie's gebruiken en een globan ban hebben toe kunnen treden tot het team die moeten toekijken of de regels na worden geleefd:)
Dat was wel heel snel inderdaad :D

Goed, gelukkig geloven we ook nog in Tweede kansen en dat mensen op 2 jaar tijd echt kunnen veranderen enzo. Anders hadden er heel veel spelers het nooit tot Teamlid (of CM) kunnen schoppen.

Ja, @Poo. die was ook niet altijd even regelvolgend ;)
Goed om te weten dat mensen die de zo de regels overtreden en mensen zo proberen te naaien op een spel gewoon doodleuk de regels mogen gaan handhaven nu. Ik vind het eerlijk gezegd geen fijn idee dat iemand die mij twee jaar terug zo genaaid heeft mij nu moet gaan beoordelen op mijn gedrag, dat gaat namelijk totaal niet op gezien ik hem altijd op zijn vingers kan tikken gezien zijn verleden?

Tevens is hij na W43 niet gestopt maar is hij doodleuk verder gaan spelen (wederom via een VPN) op W44 en verschillende werelden daarna, hoezo is dit dan een tweede kans?
 
Reactiescore
2.178
Willem in tw team? Ik dacht dat Alex er enkel inzat.. Goed om te weten dat iemand die eerder nog (nog geen 2 maanden geleden) acc's expres laten bannen doogden nu de regels handhaven.
 
Reactiescore
2.178
Ah zijn maatje met wie hij de stab pleegde :)

Maareh ze noemen toch echt een Willem die net genoemd is door de mods?

Ja dat snap ik ook niet, zou miss account overgenomen hebben.

Geen idee wat ze gedaan hebben btw, weet alleen dat Willem een vieze speler is.
 
Reactiescore
1.468
Raar verhaal dit. Alex en Willem spelen samen op cas6 op 1 acc en Alex is mod :p
Ik weet niet hoe @Duckje er bij komt dat er een Willem zit in het TW-team maar dan is het iemand die nog niet is aangekondigd xD.
 

DeletedUser9529

Guest
Wow wat. Ik ben sinds het eind van W43 niet meer actief op TW maar wilde uit nieuwsgierigheid eens dit forum checken, en nu lees ik dit...

Zie dat er tot nu toe (voor zover ik me de usernames en de mensen die erachter zitten nog herinner) voornamelijk ex-Finity leden hier verbolgen reageren, en terecht. Willem en Alex hebben jullie ferm genaaid. Niet enkel jullie trouwens, ook ons bij Babe/Daap die niks met die smerigheid te maken hebben. Als iemand die er prat op gaat steeds volgens de regels en gemaakte afspraken gespeeld te hebben in mijn TW-tijd vind ik het feit dat die twee nu in het TW-team zitten belachelijk, en compleet onaanvaardbaar.

Tweede kansen @Duckje , die verdient iedereen indien de feiten uiteindelijk niet té zwaar wegen. Deze spelers hebben een volledige, interessante wereld naar de knoppen geholpen. OK, de Daap-Finity oorlog was ook tof en spannend, maar bij velen was het spelplezier eruit door die stab en een aantal spelers zijn gewoon gestopt, naast het feit dat de kaarten plots volledig anders lagen. Hoe je mensen die het spel ZO achterbaks spelen een tweede kans geeft ontgaat me. Maar dat je ook nog een machtspositie geeft aan mensen die er duidelijk niet voor terugdeinzen die te misbruiken, ontgaat me en is op z'n zachtst gezegd onverantwoord.

RIP TW.NL.

Teleurstellend dit. Echt teleurstellend.

Op voorhand gecondoleerd aan alle spelers die door die twee hun toedoen nog genaaid zullen worden op huidige of toekomstige werelden.

Cas
.Psycho Killer.
Ex-leiding Daap.
 

DeletedUser69389

Guest
Wow wat. Ik ben sinds het eind van W43 niet meer actief op TW maar wilde uit nieuwsgierigheid eens dit forum checken, en nu lees ik dit...

Zie dat er tot nu toe (voor zover ik me de usernames en de mensen die erachter zitten nog herinner) voornamelijk ex-Finity leden hier verbolgen reageren, en terecht. Willem en Alex hebben jullie ferm genaaid. Niet enkel jullie trouwens, ook ons bij Babe/Daap die niks met die smerigheid te maken hebben. Als iemand die er prat op gaat steeds volgens de regels en gemaakte afspraken gespeeld te hebben in mijn TW-tijd vind ik het feit dat die twee nu in het TW-team zitten belachelijk, en compleet onaanvaardbaar.

Tweede kansen @Duckje , die verdient iedereen indien de feiten uiteindelijk niet té zwaar wegen. Deze spelers hebben een volledige, interessante wereld naar de knoppen geholpen. OK, de Daap-Finity oorlog was ook tof en spannend, maar bij velen was het spelplezier eruit door die stab en een aantal spelers zijn gewoon gestopt, naast het feit dat de kaarten plots volledig anders lagen. Hoe je mensen die het spel ZO achterbaks spelen een tweede kans geeft ontgaat me. Maar dat je ook nog een machtspositie geeft aan mensen die er duidelijk niet voor terugdeinzen die te misbruiken, ontgaat me en is op z'n zachtst gezegd onverantwoord.

RIP TW.NL.

Teleurstellend dit. Echt teleurstellend.

Op voorhand gecondoleerd aan alle spelers die door die twee hun toedoen nog genaaid zullen worden op huidige of toekomstige werelden.

Cas
.Psycho Killer.
Ex-leiding Daap.
Mooie reactie. Maar helaas zijn er al accounts onterecht door hen gedupeerd.
 

DeletedUser9529

Guest
Mooie reactie. Maar helaas zijn er al accounts onterecht door hen gedupeerd.

Kijk Martijn, in game zijn we het vaak oneens geweest en hebben we de nodige (maar wel respectvolle) discussies gehad, meen ik me te herinneren van bijna 4 jaar geleden.
MAAR in deze denk ik, vind ik, dat we aan hetzelfde zeil moeten trekken. Dit is onverantwoord, en een bedreiging voor veel spelers. Ik speel verdorie al jaren niet meer en walg hiervan. :D

In the words of Berlusconi's inner monologue: f*ck that.
 
Reactiescore
241
*grabs popcorn*
 
Bovenaan