Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
was inderdaad zo :D
Iemand die overkwam van Naussau zei ons, of dit account ook kon komen, aangezien ze later een soort van fusie zouden doen.
Uiteindelijk is het account erbij gekomen vanwege de ligging en merkten we dat er niets was besproken over een fusie, dus heeft het account z'n eigen lijn gekregen van ons.
Merci voor de uitleg. Verhelderend.
 
Reactiescore
32
Ach!
Pak het toch niet al te erg op man!
Ieder heeft z'n mening en mag uiten wat hij wil. Hij weet nu alleen hoe de situatie zit, dat volstaat voor mezelf ;)

Of reageer ik verkeerd? ^^
Moet ik m'n tweeloop pakken en hem in z'n kont schieten?
 

DeletedUser70435

Guest
Meest belovende speler voor de toekomst:
Virtues of my Supremacy, *Suicide Consultant, Red Sky at Morning, Drx. Dabb & Chemistry. Ze hebben allemaal een uitdagende ligging waarmee ze met slim handelen veel mee zouden kunnen bereiken en ook nog niet echt gebonden zijn aan een bepaalde alliantie.
Nu nog waarmaken :p
 

DeletedUser65747

Guest
Beste speler:
Ik ga hier voor El Captain, lig naast deze speler en is ontzettend fijn mee samen te werken. Daarbij is het een mooi account dat zeker in de top 3 mee kan blijven draaien als ze het goed spelen.

Beste stam:
Het is misschien een beetje egocentrisch om mijn eigen stam hier te noemen dus noem ik hem maar in combinatie met Chess en dus NEO. Ik denk en hoop eigenlijk ook dat de wereld uiteindelijk tussen deze 2 stammen uitgevochten gaat worden.

De beste stam speler:
Ik zou hier Jutlord of Philosophy of Plato noemen, eertsgenoemde is de eerste die zijn clears of OS voor wie of waar dan ook ter beschikking zou stellen en PoP is ontzettend gericht op het samenwerkingsverband in de stam en dus ook altijd bereid om vv te draaien indien nodig.

Het grootste ego:
Hier zou ik zo snel niemand kunnen benoemen.

Meest onderschatte stam:
Ik ben wel benieuwd wat de stam Devoted Domination gaat doen, een paar juiste beslissingen zou de wereld nog best eens goed kunnen veranderen. Dit gaat dan echter meer om enkele spelers in deze stam dan de stam als collectief.

Beste leider:
Philosophy of Plato
zet zich goed in voor de stam NEO en gebaseerd op deze wereld zou ik die dan ook benoemen als beste leider.

Slechtste leider:
Dpschut
kan blijkbaar niet eens een normale forum post maken. Daarbij lijkt de leiding van UFO me totaal niet daadkrachtig.

Meest overschatte stam:
UFO
door enkele posts en acties van spelers ig heb ik gewoon een voorgevoel dat UFO het nooit lang vol kan gaan houden als stam zijnde. Aan hen natuurlijk om het tegendeel te bewijzen. Zou leuker zijn voor de wereld als ze gewoon blijven bestaan.

Meest overschatte speler:
Hardcoreangel
ondanks dat ik leuk contact heb met deze gasten en ze nog best ver zie komen, hebben ze van hun dorpen welgeteld zo'n 10/14 dorpen niet geïnternd. Ze hebben dus in mijn ogen nog het meeste te bewijzen i.c.m. hun rang waar ze nu spelen. Echter na het toch doorspelen na en redelijk zware straf van het tw team heb ik daar wel vertrouwen in.

Meest onderschatte speler:
Ann attempt to Perfection
is misschien raar om te benoemen terwijl ze al rank 1 staan. Toch denk ik dat veel mensen op deze wereld dit account nog niet zo serieus neemt als dat ze dit team zouden moeten nemen. Met een geweldige samenwerking met hun moraalbreker hoop ik nog veel van dit account te zien.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Lekker cliché maar eigenlijk gewoon iedereen in NEO, al lijkt Chess me ook geen verkeerde stam om in te zitten. Die heb ik verder echter nog weinig gesproken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Inne
tijdens het begin van de wereld tot eigenlijk een week terug best leuk contact gehad met deze speler. Echter heeft hij enkele acties gedaan waardoor ik ernstig ben gaan twijfelen aan de loyaliteit van dit account. Ze hebben al enkele keren aangegeven weg te willen bij UFO en PM'n zowat iedereen om hen heen voor een samenwerking. Persoonlijk zie ik het zo; als je in een stam zit dan zijn dat de spelers met wie je gaat samenwerken en waar je op vertrouwd. buiten misschien 2/3 mb's ofzo. Al je dan nog een hele stam nodig hebt om je van deff te voorzien en je front zo klein mogelijk te maken, dan heb je ofwel geen vertrouwen in jezelf ofwel geen vertrouwen in je eigen stam. Dat laatste is sowieso nogal duidelijk bij Inne aangezien hij 3 dagen geleden nog bij NEO wilde solliciteren

Mooiste spelers naam:
Qua patet Orbis.


Mooiste stam naam:
United Flop Organisation


Het tofste topic:
Rank de speler,
altijd al een leuk topic gevonden en nu ook mijn eigen topic dusja he...

Het domste topic:
Wereld 66 - Wijzigingen premium Beurs

Favoriete forum poster:
Ik moet zeggen dat het niveau heeel drastisch omlaag is gegaan op het AF. Ik heb nog weinig posts gezien op deze wereld die echt goed onderbouwd en beschreven waren dus deze laat ik even leeg.

Minst favoriete forum poster:
Heb ik ook nog niet echt.

Dikste wannabe op het forum:
nvt

Dikste wannabe in het spel:
nvt

Mooiste profiel foto van spelers:
el captain want pirates of the caribbean

Mooiste profiel foto van stammen:
Centurion


Mooiste actie van de wereld:
Zijn nog weinig echte noemenswaardie actie's op deze wereld.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Philosophy of Plato
kan nog wel eens hard gaan in de toekomst.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik blijf bij Neo en Chess

Grootste blunder:
Is van mijzelf op deze wereld. Ik zet keurig een leuke actie op om een 20k spelertje weg te spelen in 1 klap. Krijg een counter aanvalletje die ik overdag gewoon kan dodgen, ik zet een wekker 2 min voor tijd. En precies als die wekker gaat en ik hem uitzet komt er een (moet er even bij zeggen dat ze ontzettend knap is) huisgenootje mijn kamer binnen lopen en wordt ik afgeleid waardoor ik vergeet te dodgen en hij met een mini clear mijn clear en 6 edels dood waardoor de actie in de soep loopt en hij keurig de andere treintjes die al verstuurd waren omstebeurt kan dodgen. Dat is überhaupt wel mijn grootste blunder in mijn tw historie geweest denk ik haha.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn vriendin
die ondanks mijn tw verslaving nog steeds bij me blijft. Grapje ik ben niet echt verslaafd. Oke toch wel.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Dit zijn toch echt wel mijn tegenstanders, zodra die te tof gaan doen of pm's gaan sturen die me irriteren krijg ik een enorme motivatieboost. Daarnaast heb ik leuke co's die net als mij dit spel voor hun plezier spelen en ondanks wat tegenslagen doen we het zo best lekker.


Potdomme wat een lange lijst is dit zeg, verloor halverwege een beetje mijn motivatie, excusses daarvoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
Als Moderator is het natuurlijk zaak om altijd neutraal te blijven. Het uitreiken van deze awards doe ik dan dus ook met zorg. Ik baseer de awards op basis van IG stats zoals; ODA, ODD, ligging en overnamens. Ook zal ik verschillende awards niet toebedelen aangezien ik de kennis niet heb, of mijn neutraliteit betwist bij het openbaar nomineren van bepaalde spelers of stammen.

Enja ik heb dit op een zaterdagavond in elkaar gezet, zo toegewijd ben ik als vrijwillige forummoderator

Beste speler:

The mysterious society zou ik zeggen. Dit account heeft net een massa gehad zie ik via stats. Ze hebben niks verloren. Al zie ik wel dat zijn stammies wat dorpen (preventief?) gepakt hebben. Naast een goede ODD, is dit account ook in bezit van een overtuigende ODA en ODS. Waarschijnlijk verklaard deze hoge OD-score waarom hij met punten wat achterloopt. Al moet dit met zijn heerlijke ligging op ten duur wel goed komen.

Beste stam:

Voor nu gaat deze Award naar Gal. Een (soon to be) rimstam bestaande uit 4 leden. Doordat de stam uit zo weinig leden bestaat heeft het veel openingen op diplomatisch gebied. Hiernaast zijn ze de afgelopen maand maar 2 dorpen (tijdelijk) verloren. Ik ben benieuwd hoe deze kleine en hechte groep zich in de wereld diplomatiek gaan mengen.

De beste stam speler:

Deze Award gaat naar CheQMate. Op de kaart zie ik dat hij redelijk weinig safe heeft (ik ken diplomatiek niet dus baseer dit op stam). Toch staat dit account nummer 1 ODS. Dit getuigd van lef en opofferingsvermogen. Iets wat je in mijn ogen een goede stamspeler maakt.

Meest overschatte stam:

Voor nu zet ik hier Chess neer. Met een ruim 1.5mil ODD heeft deze stam zich nog niet kunnen bewijzen. Een rang 16 op ODD terwijl je nummer 4 staat met punten is natuurlijk wel buiten verhouding. Al kan dit natuurlijk ook zeggen dat ze veel initiatief nemen met een offensief, wat weer positief kan zijn. Ook kan de lage ODD zeggen dat de omgeving ze niet wilt uitdagen, echter heb ik hier geen weet van en houd ik me enkel aan de stats.

Meest overschatte speler:

Hier nomineer ik An Attempt To Perfection voor. Ik schok er nogal van; de huidige nummer 1 zijn en niet eens 800k ODA. Alhoewel ik bewondering kan hebben voor een diplomatieke aanpak, zitten er limieten aan. Uiteraard zie ik ook dat hij al diep in de rim ligt, iets wat zijn farm en ODA stats kunnen verklaren. Echter heeft hij zich in mijn ogen toch niet echt bewezen deze wereld. Zeker niet nummer 1 waardig als ik naar de stats kijk. Wel moet hij credits krijgen voor zijn 8ste plaats met ODS. Maar daar zijn geen skills voor nodig….

Meest onderschatte speler:

Ik denk dat martijngreven behoorlijk onderschat is door Gal. Flink wat ODD erbij terwijl die redelijk wat front heeft + een diepe CF in zijn cluster. Wel denk ik dat veel van de ODD te danken is aan stacks van minimaal Chess. Vandaar ook dat hij deze Award krijgt en niet die van beste speler.

Mooiste spelers naam:

Fastgonerr

Mooiste stam naam:

AF natuurlijk!


Mooiste profiel foto van spelers:
125810_large


Mooiste profiel foto van stammen:
124548_large


Mooiste actie van de wereld:

Ik moet zeggen dat ik mij persoonlijk erg vermaakt heb over de reacties die ik kreeg na het sturen van de eerste IGM.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Philosophy of Plato puur gebaseerd op ligging en farmstats

Meest belovende stam voor de toekomst:

Zodra Chess en Gal gaan samenwerken vermoed ik dat zij gaan winnen. Deze twee stammen zullen een 8tal serieuze leden hebben na een mogelijk fusie te domineren het noorden en westen samen. Al weet ik niet of deze partijen dit ook zo zien?

Grootste blunder:

De stamcluster van OGP, wie bedenkt het om twee clusters te hebben als stam. Niet te verdedigen op lange termijn.

Voor wie heb je nu echt respect:

CircusOfInsanity ff 500 pp neerleggen voor de ClusterContest <3

PS vergeef mijn spel/type fouten het is alweer donker dus moet naar bed
 
Reactiescore
2.478
Aldo hou het maar bij modereren en spelen, want het grootste deel van je lijstje is pure poep.

Uhm ik kan een gevatte opmerking terug maken, maar ik neem mijn verlies. Ik kan zeker niet claimen dat ik het complete plaatje ken. Stats zeggen niet alles ofcourse
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Beste speler:

The mysterious society zou ik zeggen. Dit account heeft net een massa gehad zie ik via stats. Ze hebben niks verloren. Al zie ik wel dat zijn stammies wat dorpen (preventief?) gepakt hebben. Naast een goede ODD, is dit account ook in bezit van een overtuigende ODA en ODS. Waarschijnlijk verklaard deze hoge OD-score waarom hij met punten wat achterloopt. Al moet dit met zijn heerlijke ligging op ten duur wel goed komen.

he, dan sta ik hier misschien wel 2e op je lijst :eek:.

Meest overschatte speler:

Hier nomineer ik An Attempt To Perfection voor. Ik schok er nogal van; de huidige nummer 1 zijn en niet eens 800k ODA. Alhoewel ik bewondering kan hebben voor een diplomatieke aanpak, zitten er limieten aan. Uiteraard zie ik ook dat hij al diep in de rim ligt, iets wat zijn farm en ODA stats kunnen verklaren. Echter heeft hij zich in mijn ogen toch niet echt bewezen deze wereld. Zeker niet nummer 1 waardig als ik naar de stats kijk. Wel moet hij credits krijgen voor zijn 8ste plaats met ODS. Maar daar zijn geen skills voor nodig….

of misschien nog handig gebruikt gemaakt van zijn mb's (geen kritiek, gewoon extra info):
upload_2019-4-20_23-34-50.png
upload_2019-4-20_23-36-32.png

Meest belovende stam voor de toekomst:

Zodra Chess en Gal gaan samenwerken vermoed ik dat zij gaan winnen. Deze twee stammen zullen een 8tal serieuze leden hebben na een mogelijk fusie te domineren het noorden en westen samen. Al weet ik niet of deze partijen dit ook zo zien?

zijn gesprekken over geweest voor zover algemeen bekend is, en die liepen keihard spaak op zon manier dat hier geen sprake meer van gaat zijn, zou wel interessant geweest zijn.
 
Bovenaan