Wie verdient er een sticker?

Reactiescore
3.539
Het leuke is dat @Serenity niet eens in N.E.O zit. Ik dacht dat jij diegene was die vond dat je niet zonder kennis zomaar mocht posten op het AF?

Hij beweerd ook niet dat Serenity in NEO zit. Er zijn 3 partijen op het AF, Chess, NEO en UFO. Sjaak haalt aan dat de kritiek die zijn stam krijgt door een Chess speler (Serenity) evengoed ook gezegd kan worden van een account binnen NEO.

Sjaak zijn standpunt is dat hij zich afvraagt waarom UFO kritiek krijgt op iets wat je ook over NEO kan zeggen en voelt zich unfair behandeld.
 

DeletedUser69389

Guest
Hij beweerd ook niet dat Serenity in NEO zit. Er zijn 3 partijen op het AF, Chess, NEO en UFO. Sjaak haalt aan dat de kritiek die zijn stam krijgt door een Chess speler (Serenity) evengoed ook gezegd kan worden van een account binnen NEO.

Sjaak zijn standpunt is dat hij zich afvraagt waarom UFO kritiek krijgt op iets wat je ook over NEO kan zeggen en voelt zich unfair behandeld.
Ik en een aantal anderen lezen het alsof Inge commentaar moet hebben op haar eigen stamgenoot (Capitan). Dan moet die misschien het beter omschrijven als hij wilde vertellen wat jij nu vertaald.
 
Reactiescore
32
Het leuke is dat @Serenity niet eens in N.E.O zit. Ik dacht dat jij diegene was die vond dat je niet zonder kennis zomaar mocht posten op het AF?

Het is zeer zeker waar dat Capitan op het moment veel dorpen pakt die barbaren waren. Maar dat is gezien de hoeveelheid interns die zijn frontaccounts doen best logisch. Barbarendorpen edelen kan in sommige omstandigheden slim zijn. Maar normaal gesproken raad ik het ook af ja. Alleen kun je in het geval van capitan op deze manier wel zorgen voor een compacter cluster. Zeker als je anders gaten niet kunt dichten door de 1:30 regelgeving en/of moraal.

Dat wist ik ook hoor, ik zeg toch nergens dat ze in NEO zit? ^^
Ik verklaar alleen dat er nog spelers zijn die BB's edelen, en daar niet naar gekeken worden. Verder bedoel ik daar amper iets mee.
Nou dan is het net zo logisch als bij mij dat een speler met mooie dorpjes die op BB gaat, ik die dorpen pak. Zo heb je ook meteen de reden waarom er tussen de dorpjes BB dorpen staan ;)

+ precies wat jokersbrain zegt, dat dus.
Waarom halen jullie dat aan uit UFO en zien jullie de BB-edeling van NEO niet of althans vermelden jullie dat niet.
Zoals ik zei: Je mag gerust iets aanhalen, maar dan moet je naar alle partijen kijken en niet enkel richting UFO :D

Dat je BB-dorpen edelt om een reden is prima, ik ben ook degene niet die begint over het BB edelen van accounten. Ik haal alleen maar aan dat wij niet de enigen zijn die veel BB dorpen (veel = Stuk of 5-6 denk ik) edelen.
 
Reactiescore
3.539
Ik en een aantal anderen lezen het alsof Inge commentaar moet hebben op haar eigen stamgenoot (Capitan). Dan moet die misschien het beter omschrijven als hij wilde vertellen wat jij nu vertaald.

Dan moeten die aantal mensen beter hun best doen. Er zijn 2 partijen tegen elkaar aan het discussiëren, partij 1 is UFO en partij 2 zijn de mensen die aan het vitten zijn op UFO, namelijk Chess en NEO.

Als Sjaak zegt 'ik hoor jullie niet klagen over Captain' tegen Serenity wilt dat niet zeggen hij denkt ze stamgenoten zijn maar dat 'jullie' staat voor het groepje dat tegen UFO aan het posten is, namelijk Chess en NEO.
 
Reactiescore
32
Dan moeten die aantal mensen beter hun best doen. Er zijn 2 partijen tegen elkaar aan het discussiëren, partij 1 is UFO en partij 2 zijn de mensen die aan het vitten zijn op UFO, namelijk Chess en NEO.

Als Sjaak zegt 'ik hoor jullie niet klagen over Captain' tegen Serenity wilt dat niet zeggen hij denkt ze stamgenoten zijn maar dat 'jullie' staat voor het groepje dat tegen UFO aan het posten is, namelijk Chess en NEO.

Bedankt voor mijn verduidelijking te formuleren :D
Ik spreek namelijk al de hele tijd in de 'jullie' versie, aangezien spelers uit NEO en Chess hier samenspannen.
De één zit hier omwille van de CF... De ander zit hier omwille van een aanval die afgeslagen werd, door hulp van een 3de.

De één bleef doorzeuren vanwege die CF, die inmiddels afgehandeld is.
De ander blijft doorzeuren over de samenwerkingen die UFO zogezegd zou hebben...
 
Reactiescore
3.452
Waarom halen jullie dat aan uit UFO en zien jullie de BB-edeling van NEO niet

OMDAT JIJ BEGON OVER DAT ER ZOVEEL CO"S OP JE ACCOUNT WILDE ,AAN DE HAND VAN JE OVERNAMENS LIET IK ZIEN DAT ER GEEN ACTIVITEIT HOEFDE TE ZIJN VOOR 7 PERSONEN MET ZOVEEL INTERNS!!!

Holy moly....
 
Reactiescore
32
OMDAT JIJ BEGON OVER DAT ER ZOVEEL CO"S OP JE ACCOUNT WILDE ,AAN DE HAND VAN JE OVERNAMENS LIET IK ZIEN DAT ER GEEN ACTIVITEIT HOEFDE TE ZIJN VOOR 7 PERSONEN MET ZOVEEL INTERNS!!!

Holy moly....

Jaa... en dat verwijs je door als reden omdat er 6 BB-dorpen zijn gepakt... Waarop ik aangeef dat nog spelers uit de top BB dorpen edelen. Waardoor jij even je momentje krijgt ...... Lichtontvlambaar?
 
Reactiescore
3.539
Jannes is de doventolk vandaag

@Sjaak Trekhaaak : Serenity haalt het BB edelen van je account niet aan om kritiek te geven op het BB edelen maar als kritiek opdat jij zei je al met zoveel spelers op het account zit je niemand meer nodig hebt. Serenity bedoelt dat je niet veel spelers nodig hebt om bb's/interns te edelen dus het niet zo moeilijk is jullie spelers op je account afwijzen omdat er toch niets noemenswaardig gedaan moet worden.

Daarom is je vergelijking op het account Captain niet van toepassing omdat de kritiek niet enkel om het bb edelen ging, maar in combinatie met je uitspraak je 'geen nieuwe spelers op het account nodig hebt'.

Dacht, dan ook maar even doventolk voor jouw spelen :(
 
Reactiescore
3.452
Jaa... en dat verwijs je door als reden omdat er 6 BB-dorpen zijn gepakt... Waarop ik aangeef dat nog spelers uit de top BB dorpen edelen. Waardoor jij even je momentje krijgt ...... Lichtontvlambaar?
En Sinterklaas bestaat nog
 

DeletedUser61134

Guest
Ik verdien een sticker voor het braaf zijn en ontopic blijven.
Geef me maar snel 1!
 

DeletedUser69389

Guest
Een sticker voor de mods die botten weer eens aanpakken. :cool: Nice job.
 

DeletedUser79568

Guest
En een stikker tegen het verdriet voor stuntman!
2yl4fa8.jpg
 
Bovenaan