United Flop Organisation

Reactiescore
32
Door te zeggen dat dit jullie zwart maakt geef je alleen maar toe dat de zaken die hier belicht zijn op waarheid berusten. Anders zou je je er vast niet zo druk over maken dat nog wat meer mensen dit topic zien.

Dit is niet wat wij zeggen hé ;)
Wij zeggen dat TW via de PM andere spelers op de wereld, die geen flauw idee hebben wat er afspeelt tussen verschillende stammen, dit topic gepromoot in hun mailbox zien komen.
Met andere woorden, zo goedgelovig sommige mensen kunnen zijn, staat TW dus toe dat een bepaalde stam openlijk zwart wordt gemaakt, met eventueel alle gevolgen IG.
Want al jullie feiten,... die ik hierboven al heb opgesomd, zijn zonder enige, grondige uitleg geschreven, zoals ik al zei:

1) Cf's --> hierover waren wij in gesprek met Chess, toen dit plots het op forum kwam. Iets noteren, terwijl iets nog in gesprek is... Hoe wil je dit anders bekijken dan zwartmaken?
2) Communicatie --> Een normaal gesprek willen wij altijd, de manier waarop sommigen ons aanspreken lijkt gewoon nergens naar.
3) Internstam --> Wij internen niet meer dan anderen lijkt me + Als er dan geïnternd wordt is dat in alle goedheid voor stam of account.
4) Iemand noemt een lid een interner, zonder enige onderbouwing. Gezien het ODA lijkt het me ook vreemd dat die speler enkel en alleen nog maar heeft geïnternd, en dat moet je horen van een speler met 300K ODA....

Vind het wel mooi om te zien dat jullie op een onbenullige Pm vanuit tw reageren terwijl Sjaak nog een paar dagen terug hier zei dat dit topic nogal een beetje lullig was omdat Ufo niet op het af zat of niet wilde reageren .

Selectief reageren noemen we dit dus:)
Ik ga van het zonnetje genieten ik raad het jullie ook aan,ajuus!

De reden dat meerderen hierop reageren is omdat we het allen niet vatten hoe TW dit topic kan promoten.
De reden waarom ze anders niet reageren is omdat wij niets zinnigs te zeggen hebben om losse, feitenloze mededelingen van sommigen hier.
Zoals ik zei: als je op een normale manier spreekt staan wij ook voor meer open.

Zeggen dat UFO, CF's toelaten, terwijl wij in gesprek zijn met die stam,... Tjaa wat wil je dan dat wij hier nog komen vertellen?
 
Reactiescore
2.478
Hallo vriendjes,

De reden dat ik gevraagd heb om dit topic IG te zenden is vrij simpel; mijn doel is om meer activiteit te krijgen door middel van verschillende discussies en activiteiten. Mijn voorkeur gaat uit naar discussie die over een IG situatie gaan op een bewuste wereld. Vandaar dat ik dit topic heb gekozen.

De beschuldigingen dat ik niet onafhankelijk ben is onzin. Ik bied enkel een podium aan om de recente gebeurtenis te bespreken. Zowel voor als tegenstanders kunnen hier hun woordje kwijt. Zoals door jullie al aangegeven behoort het TWTeam neutraal te zijn, ik kan je verzekeren dat ik dit ook ben.

Het doel om meer activiteit op het forum te krijgen is overigens gelukt, al had ik wel gehoopt dat deze activiteit gericht zou zijn op de situatie zelf en niet op mij. Ik nodig de klagers overigens uit om actief deel te blijven nemen aan dit forum. Deze IGM zal niet de laatste zijn ;) Waarschijnlijk wel over een andere IG situatie. Misschien wel een situatie die jullie graag willen bespreken.

Mochten er klachten zijn over mijn keus van topic die rondgestuurd is kunnen jullie mij altijd bereiken via een PM op het forum, ik sta open voor feedback. Ruim een jaar geleden ben ik gestart met het concept: nieuw forum (klik).
De bedoeling was om pro-actiever te modden en meer spelers naar het forum te krijgen. Het is waar dat de afgelopen maanden de mods redelijk laks waren met dit concept. Echter ga ik dit, nu ik weer mod ben, oppakken. Ik vind het vervelend dat sommige zich nu benadeeld voelen, echter zal ik zeker niet partijdig zijn. Ik kijk alleen of een discussie de interessant genoeg is (of niet) voor een IGM.

Nogmaals klachten mogen naar mij toe, ik heb het besluit gemaakt en niet support. Voor nu wil ik deze discussie dus ook stoppen en teruggaan naar het onderwerp waar dit topic over gaat.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser575

Guest
Vooralsnog wordt er geen dorp gepikt van de "noob" stam UFO...

Saai.
Geouwehoer over regels.... Saai
Geouwehoer om UFO leden die alleen maar aan interne overnames doen...Saai

Rapportjes en gepokte dorpen van UFO blijven maar ontbreken.... Saai.

En dan gaat zo'n modje dit nog promoten ook, saai!
 

DeletedUser65747

Guest
Dat heeft niemand beweerd. Het feit is echter, dat dit topic niet aangemaakt is om beide partijen met argumenten tegenover te stellen.
Dit topic is puur gemaakt om de stam UFO, in zwart daglicht te stellen, door alle zaken die de stam uitvoert of wat er speelt op tafel te leggen...

Ik heb het volgende in dit topic al gelezen;

1) UFO vind het doodnormaal CF's te plaatsen.
=> TEn eerste, zijn het geen CF's. Want CF's zijn dorpen binnen een cluster van een tegenstander. Die dorpen lagen aan de grens, dus niet in het cluster. Nogmaals ik begrijp hier wel de frustratie van, vandaar dat wij open stonden om een gesprek IG hierover te hebben.
Wat jullie doen is meteen op het AF huilen, zonder ons eerst aan te spreken hierover om een oplossing te zoeken.

2) De spelers van UFO zijn van geen niveau en kunnen zelf niet normaal communiceren.
=> Is niet zo letterlijk verwoord in dit topic, maar je kan er wel uit afleiden dat sommigen onder ons, de manier waarop UFO communiceert alles behalve vinden. Wat verwacht je anders, als alles wat wij zeggen of doen, helemaal omgedraaid wordt tegen ons...?

3) Bij een aanval van NEO, waarbij de meeste clears, tot bijna allemaal doodliepen, komen ze plots klagen dat UFO hulp krijgt van andere spelers... Als dit topic bij TW hoort dan hoort het hulp krijgen of bieden ook bij TW. Waarom gooi je dit dan in het topic? Puur om UFO zwart te maken en mensen erop te wijzen dat wij zo functioneren?


4) UFO is een stam die enkel maar kan internen.
=> Waar slaat dit op? Dit is gewoon van de pot gerukt, omdat ze een speler wat dorpen op korte tijd zien overnemen. Mocht je zien zijn er wel verslagen tegenstanders + heeft die speler al meer verslagen tegenstanders als aanvaller dan degene die het verwijt heeft dat de speler enkel maar kan internen (ook alleen maar zwartmaken dus...)


Als jullie nou eens feiten kunnen voorleggen, daarbij een gesprek startten, zonder al die BS van communicatie dit en dat. DAn staan wij gewoon open voor een normaal gesprek.
De manier waarop wij communiceren naar jullie, is de manier hoe jullie ons behandelen.
Wij zijn van het principe met een goed gesprek behaal je het doel. Met zwartmakerij doen wij gelukkig niet mee. Dit is niet onze aard van het beestje om iemand of een stam op de wereld te trachten zwart te maken naar de overige spelers toe ;)


Degene die hier zinnig kunnen op antwoorden mogen dit van mij gerust doen.
Degene die hier BS gaan op verkopen blijven beter in hun zetel verder kijken naar wat ze graag zien.
Voor degene die interesse hebben --> nog 2uurtjes geduld dan begint de F1

Ik ga alleen op de punten reageren waarover ik me aangesproken voel.

2) Ik denk dat je zelf wel moet toegeven dat je mede stamleden tot op heden weinig inhoudsvolle, onderbouwde reacties op het forum hebben geplaatst. Zolang ik al speel op tw is communicatie 1 van de belangrijkste onderdelen binnen een stam en heeft ieder account binnen een stam eigenlijk wel iemand nodig die communicatiegericht bezig kan zijn. Ik heb op vorige werelden stammen uit elkaar zien vallen omdat ze op het AF helemaal uit elkaar getrokken werden door een enorm gemis aan communicatie met elkaar en de buitenwereld. Als hier wat gepost wordt wat UFO gerelateerd of account(UFO) gerelateerd is zie ik weinig mensen vanuit UFO die hier normaal op kunnen reageren. P&P is 1 van de belangrijkste onderdelen op tw, misschien iets minder dan vorige jaren/werelden maar onderschat dit niet. Terugkomend op mijn eerste zin, een Inne of een Dpschut die niet normaal op een post kunnen reageren is dus een voorbeeld van het gemis aan communicatie zowel binnen en buiten UFO.

3) Dat kwamen ze niet eens zelf doen, ik ben van een heel ander account maar vind het echt ontzettend lachwekkend dat Inne nog steeds in UFO zit, hij wil al een hele poos weg(nu natuurlijk opeens niet meer omdat hij buiten zijn vriendjes bij Resist geen andere opties meer heeft) maar binnen UFO mag hij gewoon blijven, daarbij is hij zo bang voor een beetje front en heeft hij blijkbaar zo weinig vertrouwen in jullie -> zijn stamleden, dat hij zich helemaal afdekt met samenwerkingen om hem heen zodat hij bijna alleen nog maar front met NEO heeft. Die samenwerking is ook nog eens met mensen waar hij tot voor kort al dorpjes aan verloren had en mij voor een samenwerking heeft gevraagd. Dus ja ik vind dit een rare manier van functioneren van een stam en ja dat mag ik gewoon melden. Maar dan krijg je dus weer een kinderachtige persoonlijke beledigende post terug wat weer mooi aansluit bij puntje 2.


Ja Maxje op pole zometeen!!
 
Reactiescore
32
Ik ga alleen op de punten reageren waarover ik me aangesproken voel.

2) Ik denk dat je zelf wel moet toegeven dat je mede stamleden tot op heden weinig inhoudsvolle, onderbouwde reacties op het forum hebben geplaatst. Zolang ik al speel op tw is communicatie 1 van de belangrijkste onderdelen binnen een stam en heeft ieder account binnen een stam eigenlijk wel iemand nodig die communicatiegericht bezig kan zijn. Ik heb op vorige werelden stammen uit elkaar zien vallen omdat ze op het AF helemaal uit elkaar getrokken werden door een enorm gemis aan communicatie met elkaar en de buitenwereld. Als hier wat gepost wordt wat UFO gerelateerd of account(UFO) gerelateerd is zie ik weinig mensen vanuit UFO die hier normaal op kunnen reageren. P&P is 1 van de belangrijkste onderdelen op tw, misschien iets minder dan vorige jaren/werelden maar onderschat dit niet. Terugkomend op mijn eerste zin, een Inne of een Dpschut die niet normaal op een post kunnen reageren is dus een voorbeeld van het gemis aan communicatie zowel binnen en buiten UFO.

3) Dat kwamen ze niet eens zelf doen, ik ben van een heel ander account maar vind het echt ontzettend lachwekkend dat Inne nog steeds in UFO zit, hij wil al een hele poos weg(nu natuurlijk opeens niet meer omdat hij buiten zijn vriendjes bij Resist geen andere opties meer heeft) maar binnen UFO mag hij gewoon blijven, daarbij is hij zo bang voor een beetje front en heeft hij blijkbaar zo weinig vertrouwen in jullie -> zijn stamleden, dat hij zich helemaal afdekt met samenwerkingen om hem heen zodat hij bijna alleen nog maar front met NEO heeft. Die samenwerking is ook nog eens met mensen waar hij tot voor kort al dorpjes aan verloren had en mij voor een samenwerking heeft gevraagd. Dus ja ik vind dit een rare manier van functioneren van een stam en ja dat mag ik gewoon melden. Maar dan krijg je dus weer een kinderachtige persoonlijke beledigende post terug wat weer mooi aansluit bij puntje 2.


Ja Maxje op pole zometeen!!

Op je eerste punt kan ik weinig op aanmerken. Het klopt dat bepaalde spelers uit UFO geprikkeld waren, vooral op de manier waarop ze werden aangesproken door sommigen IG (via PM) over bepaalde zaken zoals die CF's, zoals jullie het zeggen.
Dat spelers dan het gehele gebeuren ook meteen op het AF gooien heeft er ook zeker geen goed aan gedaan, dat spelers uit UFO nog iets zinnigs hierover kwijt wouden. Normaal ga je eerst in gesprek met desbetreffende speler, als dit tot niets leidt ga je naar de stam om een oplossing te zoeken.
Als dat ook op niets uitdraait, dan pas kom je naar het AF om meer steun te krijgen.
De reden dat spelers uit UFO hier geen ellenlange teksten en veel teksten noteren is dus vooral door deze reden. Anders staan we wel gewoon in voor een goed gesprek om oplossingen te zoeken.
Zelf heb ik het ook 1x meegemaakt, vanwege die zogezegde spion richting NEO. De manier waarop de contactpersoon van NEO mij aansprak,... Als je op zo'n manier een normaal gesprek tracht op gang te brengen moet je dringend gewoon even beschavende teksten en gesprekken gaan oefenen.
Met je 1ste PM dat je stuurt, meteen groots te tonen en sommigen zelf al dreigend overkomen... Daar maak je mij en anderen uit UFO niet bang van.
Maar nogmaals, de communicatie via AF van UFO kon op deze punten beter afgehandeld worden.

Je andere puntje heb ik dan wel weer commentaar op en ga ik niet geheel mee akkoord.
In TW wordt het oorlog gevoerd en worden er ook samenwerkingen opgestart (zoals in iedere wereld,...). Dat inne dat doet met wie ze wil, dat is geheel haar eigen keuze. Als ze het doet met iemand aan de andere kant van de wereld (kennis) of iemand die naast haar ligt, dat maakt me weinig uit.
Zelfde geldt voor NEO, Chess en alle anderen van de wereld.
Dat Inne aan het kijken was welke stam voor hun gunstig lagen is ook niets mis mee, alleen de timing is misschien ongelukkig. Zoals ik echter al liet weten is dit al binnen de stam besproken en weten we ook de oorzaak van deze benaderingen. We hebben dan ook een uitvoerig gesprek gestart met de desbetreffende speler (co) en hebben zo de hele kwestie uitgepraat.
Verder is dit een zaak in intern aangepakt moet en is geworden. Het aangeven op het AF van zulke zaken, om aan te geven dat iemand samenwerkt is eigenlijk de moeite niet.

Hallo vriendjes,

De reden dat ik gevraagd heb om dit topic IG te zenden is vrij simpel; mijn doel is om meer activiteit te krijgen door middel van verschillende discussies en activiteiten. Mijn voorkeur gaat uit naar discussie die over een IG situatie gaan op een bewuste wereld. Vandaar dat ik dit topic heb gekozen.

De beschuldigingen dat ik niet afhankelijk ben is onzin. Ik bied enkel een podium aan om de recente gebeurtenis te bespreken. Zowel voor als tegenstanders kunnen hier hun woordje kwijt. Zoals door jullie al aangegeven behoort het TWTeam neutraal te zijn, ik kan je verzekeren dat ik dit ook ben.

Het doel om meer activiteit op het forum te krijgen is overigens gelukt, al had ik wel gehoopt dat deze activiteit gericht zou zijn op de situatie zelf en niet op mij. Ik nodig de klagers overigens uit om actief deel te blijven nemen aan dit forum. Deze IGM zal niet de laatste zijn ;) Waarschijnlijk wel over een andere IG situatie. Misschien wel een situatie die jullie graag willen bespreken.

Mochten er klachten zijn over mijn keus van topic die rondgestuurd is kunnen jullie mij altijd bereiken met een via een PM op het forum, ik sta open voor feedback. Ruim een jaar geleden ben ik gestart met het concept: nieuw forum (klik).
De bedoeling was om pro-actiever te modden en meer spelers naar het forum te krijgen. Het is waar dat de afgelopen maanden de mods redelijk laks waren met dit concept. Echter ga ik dit, nu ik weer mod ben, oppakken. Ik vind het vervelend dat sommige ze nu benadeeld voelen, echter zal ik zeker niet partijdig zijn. Ik kijk alleen of een discussie de interessant genoeg is of niet voor een IGM.

Nogmaals klachten mogen naar mij toe, ik heb het besluit gemaakt en niet support. Voor nu wil ik deze discussie dus ook stoppen en teruggaan naar het onderwerp waar dit topic over gaat.

Wat wij willen zeggen is niet enkel tegenover jou gericht, maar tegen het gehele twteam :D
Echter dien ik een support in, krijg ik een antwoord, stuur ik opnieuw een antwoord op het antwoord die ik kreeg, en dan beginnen ze plots over het feit, als iemand een scheldwoord gebruik ik dit zeker mag doorgeven, zonder nog te reageren op het gebeuren waarover ik hen aansprak...
Tot daar TWsupport?? Anno 2019 :p

Dat je dat doet als doel om meer activiteit te krijgen is zeker prima, alleen bestaan er andere zaken om iemand naar het AF te lokken, dan een topic te promoten die enkel en alleen bestaat om een stam in alles wat ze zeggen en doen af te breken.
Dit topic is niet om een gesprek tussen beide stammen of meerdere stammen te creeëren. De mensen die dit nog geloven kunnen beter hun tijd elders in steken lijkt me om dit te snappen :D

Zoals ik en de stam UFO al lieten weten, wij zijn zeker in voor een gesprek om een normale en beschaafde manier IG of op skype.
Op het AF gaan wij geen communicatie over IG zaken aan, tot daar een definitieve oplossing is voor gevonden, kan dit nadien altijd vermeld worden op het AF.
 

DeletedUser79162

Guest
Sorry maar wij als account circus hebben de speler zelf aangesproken op het edelen van het barbarendorp net op onze grenslijn. Wat was de reactie: 'dit hebt u goed gezien' -> ..... Oke dan, we zullen de leider van UFO zelf eens aanspreken. Als volgt reageert de leider van UFO met een PM waar duidelijk uit op te maken is dat hij de term 'CF' niet eens begrijpt (zie pm in begin post). PAS HIERNA heeft iemand binnen Chess de beginpost gemaakt!

Dus jou argument:
'Normaal ga je eerst in gesprek met desbetreffende speler, als dit tot niets leidt ga je naar de stam om een oplossing te zoeken.
Als dat ook op niets uitdraait, dan pas kom je naar het AF om meer steun te krijgen.'

-> Exact de manier waarop we dus gehandeld hebben! We konden nog langer proberen te praten met jullie leider voor het AF aan te spreken maar dat had duidelijk niet veel effect zoals wij achteraf nog gemerkt hebben. Benieuwd naar je volgende argument...
 
Reactiescore
3.452
Normaal ga je eerst in gesprek met desbetreffende speler, als dit tot niets leidt ga je naar de stam om een oplossing te zoeken.
Als dat ook op niets uitdraait, dan pas kom je naar het AF

De Circus jongens hebben de desbetreffende speler aangesproken,als antwoord kregen zij dat het noodzakelijk was om hier te edelen aangezien hun edel maar 17 uur kon reizen.
Dat brengt mij tot het volgende punt,deze speler is een Mb van Pancake,dus of de intentie is er om door te pakken in het cluster van Circus of door te pakken in het cluster van Red sky,terwijl de speler niet de Mb is van Red Sky.
Meerdere opties zijn er niet oh ja wel,in het cluster van Action Reaction wat mij ook erg stug lijkt:)

Dan meld jij net dat de tweede stap is om de leider aan te spreken en het dilemma voor te leggen.
Ook dit is gebeurd alleen wist de leider van Ufo niet wat een cf was( zie begintopic)
En als laatste zeg je dat het dan een logisch gevolg is als je er niet uitkomt om het af op te zoeken.
Voila alle stappen zijn gevolgd?
 

DeletedUser71828

Guest
Laat ik daar dan nog even aan toevoegen dat naast de mannen van circus, ook wij als leiding getracht hebben de dialoog te openen met de UFO leiding.

Conclusie was dat UFO in gesprek zou gaan met de desbetreffende spelers. Het is nu 4 dagen geleden en wij hebben nog niks gehoord als leiding. Als ik me niet vergis zit jij zelf in die chat sjaak...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Degene die hier zinnig kunnen op antwoorden mogen dit van mij gerust doen.
Degene die hier BS gaan op verkopen blijven beter in hun zetel verder kijken naar wat ze graag zien.
Voor degene die interesse hebben --> nog 2uurtjes geduld dan begint de F1

Klinkt als een uitdaging, challenge accepted.

Dat heeft niemand beweerd. Het feit is echter, dat dit topic niet aangemaakt is om beide partijen met argumenten tegenover te stellen.
Dit topic is puur gemaakt om de stam UFO, in zwart daglicht te stellen, door alle zaken die de stam uitvoert of wat er speelt op tafel te leggen...

Welkom bij het P&P-forum, oftewel politiek en propaganda. Een geheel forum gewijd aan het beïnvloeden van de publieke opinie om de mensen aan jouw kant te krijgen en bij de tegenstander weg te krijgen door middel van retorische middelen. En door hoe P&P werkt is dat altijd in het voordeel van de een, en wordt er altijd 1 zwart gemaakt, waarbij de tegenpartij precies hetzelfde probeert uit te voeren.

Laten we je punten eens stuk voor stuk gaan langslopen:

1) UFO vind het doodnormaal CF's te plaatsen.
=> TEn eerste, zijn het geen CF's. Want CF's zijn dorpen binnen een cluster van een tegenstander. Die dorpen lagen aan de grens, dus niet in het cluster. Nogmaals ik begrijp hier wel de frustratie van, vandaar dat wij open stonden om een gesprek IG hierover te hebben.
Wat jullie doen is meteen op het AF huilen, zonder ons eerst aan te spreken hierover om een oplossing te zoeken.
Zoals gezegd door CHESS-leden hebben ze elke stap die jij noemde al genomen voor ze hier kwamen posten, en hebben dit ook met screenshots aangetoond.

Dat het geen CF's zijn is mening gerelateerd. Er zijn vele definities van wat precies een CF is, en haast iedereen heeft een andere. Het is zeer moeilijk hier ooit een eenduidig antwoord op te geven. zo kan het volgens de stamleiding, ook wel het aanspreekpunt en de vertegenwoordiging van heel de stam, een rol die je niet te lichtvaardig moet opnemen, enkel gebeuren bij bondgenoten en stamgenoten. Zo zijn het volgens jou geen CF's want ze liggen aan de rand van een cluster. Ik vind het persoonlijk discutabel, gezien het volledige stamcluster van de stam WTB wordt overgeslagen om daar die barbarendorpen te pakken, dus de stam WTB word op zijn minst al geclusterfucked, en Chess op zekere hoogte ook (let op, mijn mening).

Dat er wordt beweerd dat UFO CF'en doodnormaal vind ligt aan de uitspraak van je stamleiding. Alles wat een aanspreekpunt in een PM zegt in game kan en zal op de hele stam betrokken worden. Daarom dat je dit niet lichtvaardig moet opnemen en hier het liefst een zo communicatief vaardig persoon op wilt zetten, om ongemakkelijke situaties te voorkomen. De uitspraak dat CF's enkel bij stamgenoten/bondgenoten kan plaatsvinden insinueert dat elk ander geval dus geen CF is en dus acceptabel is, en dit wordt dan ook zo geintrepreteert als geldend voor de hele stam, gezien de woordvoerder van die hele stam het zegt.

2) De spelers van UFO zijn van geen niveau en kunnen zelf niet normaal communiceren.
=> Is niet zo letterlijk verwoord in dit topic, maar je kan er wel uit afleiden dat sommigen onder ons, de manier waarop UFO communiceert alles behalve vinden. Wat verwacht je anders, als alles wat wij zeggen of doen, helemaal omgedraaid wordt tegen ons...?

Dat er problemen zijn binnen de communicatie is zeer duidelijk voor ons allen, dat heeft niks te maken met alles omdraaien en tegen jullie gebruiken.
Het feit dat een MB ontslagen wordt, en deze pas 7 dagen! later uit de zusterstam wordt ontslagen is een voorbeeld ervan.
Een ander voorbeeld is dat de leiders iets zouden oppakken en feedback vervolgens uitblijft richting CHESS.
Een Inne die komt klagen dat ze geforceerd zou worden om te fuseren, een misverstand volledig gebaseerd op communicatie fouten (niet geverifieerd dat ze ook echt zouden fuseren bij de partijen zelf, Inne die zelf niet direct om opheldering vroeg hoe en wat).

3 interne communicatie problemen die buiten de stam gemerkt worden door niet betrokkenen en al genoemd in dit topic.

3) Bij een aanval van NEO, waarbij de meeste clears, tot bijna allemaal doodliepen, komen ze plots klagen dat UFO hulp krijgt van andere spelers... Als dit topic bij TW hoort dan hoort het hulp krijgen of bieden ook bij TW. Waarom gooi je dit dan in het topic? Puur om UFO zwart te maken en mensen erop te wijzen dat wij zo functioneren?

Als het niet mocht had Innogames ondersteuning buiten de stam wel uitgezet. Waarom het gooien in dit topic? Duidelijk maken in de wereld hoe bepaalde samenwerkingen liggen om op die manier de publieke opinie te beinvloeden. Misschien maakte dat het makkelijker om een samenwerking te verkrijgen, of te voorkomen dat een andere samenwerking tot stand zou komen, of het beïnvloed het imago van een stam. Dus grof gezegd, Ja, daar komt het uiteindelijk wel op neer. Nogmaals, welkom bij P&P.


4) UFO is een stam die enkel maar kan internen.
=> Waar slaat dit op? Dit is gewoon van de pot gerukt, omdat ze een speler wat dorpen op korte tijd zien overnemen. Mocht je zien zijn er wel verslagen tegenstanders + heeft die speler al meer verslagen tegenstanders als aanvaller dan degene die het verwijt heeft dat de speler enkel maar kan internen (ook alleen maar zwartmaken dus...)

Je hebt internen, en je hebt internen. Het ging hier niet over een klein interntje, maar over berichten dat er 1 van 400k ging plaatsvinden, een intern die bijna groter is het account die de intern uitvoert en 1/3 van het punten totaal bedraagt van de "slachtofferstam" DEV. Berichten die ondertussen ernstig bevestigd lijken, gezien 1 van de accounts al 7 (van de 17) dorpen kwijt is zonder enige ODA stijging bij de veroveraar, of amper ODD (wel fikse ODA stijging) stijging bij de veroverde, doch ik niet heb gezocht naar OD stijgingen bij MB's. En dat terwijl er intern blijkbaar niks gecommuniceerd zou zijn over een fusie (mooi voor bij puntje nr 2).

Als jullie nou eens feiten kunnen voorleggen, daarbij een gesprek startten, zonder al die BS van communicatie dit en dat. DAn staan wij gewoon open voor een normaal gesprek.
De manier waarop wij communiceren naar jullie, is de manier hoe jullie ons behandelen.
Wij zijn van het principe met een goed gesprek behaal je het doel. Met zwartmakerij doen wij gelukkig niet mee. Dit is niet onze aard van het beestje om iemand of een stam op de wereld te trachten zwart te maken naar de overige spelers toe ;)

Feiten zijn aangedragen, een normaal gesprek was betoogd, maar die werden neergeschoten door de vertegenwoordiging van de stam. Iedereen voert in eerste instantie liever een goed gesprek, daar bereik je het meeste mee, maar als die kans je ontnomen wordt ga je kijken hoe je op andere manieren je doel kan bereiken.
 
Reactiescore
344
Ik ben blij dat het binnen chess dan allemaal spoedig verloopt kwa communicatie, ik heb het gesprek met circus opgepakt en heb daar zelfs een voorstel gedaan.
Ondanks dat we niet aan een cf gedaan hebben, ben ik tot toenadering gekomen om het dorp dat grenst aan circus af te staan.

Maar dat zal ongetwijfeld wel binnen de stam gecommuniceerd zijn? Dat neem ik aan van wel.

Groetjes en een fijne dag, leiding van united flop organisation.
 

DeletedUser69389

Guest
35574883_237048283753104_4804094286930903040_n.jpg
 

DeletedUser575

Guest
Zo wint chess wel heel makkelijk de dorpen.
Wat een beetje propaganda al wel niet kan doen.

Jammer dat UFO geen ruggengraat heeft en gewoon voet bij stuk hield.
Ja het is dan een cf in iemands oog maar als dat toch geen bondgenoot is maar hoogstwaarschijnlijk eerder de volgende vijand ga je toch niet zo snel op je rug liggen ?

Nou vind ik de naam united flop organisatie echt wel verdiend.
 
Reactiescore
344
Zo wint chess wel heel makkelijk de dorpen.
Wat een beetje propaganda al wel niet kan doen.

Jammer dat UFO geen ruggengraat heeft en gewoon voet bij stuk hield.
Ja het is dan een cf in iemands oog maar als dat toch geen bondgenoot is maar hoogstwaarschijnlijk eerder de volgende vijand ga je toch niet zo snel op je rug liggen ?

Nou vind ik de naam united flop organisatie echt wel verdiend.

Bedankt voor je mening en reactie, hier kunnen wij als stam heel veel waarde aan hechten :), op 27-03 21:57

Waren wij al tot dit besluit gekomen om dit dorp af te staan. vooralsnog hebben wij nooit gezegd dat wij het als een cf hebben gezien en zullen dit zelf ook niet ervaren.
Maar juist om alle ophef van de afgelopen 3 dagen de kop in te drukken hebben we die conclusie getrokken om toch afstand te doen van 1 dorp dat grenst aan het cluster van circus. We willen tevens iedereen dit spel met plezier laten spelen ;).
Jammer genoeg heeft dit toch 3 dagen geduurd voordat het terecht kwam op het AF dat er al een aanbod vanuit onze stam is gekomen.
 
Reactiescore
32
Zoals hierboven vermeld, is er dus eindelijk van onze kant, zonder aangang van Chess een oplossing gevonden. Wat een gesprek wonderen kan doen ............................;
1 dorp zal worden afgestaan aan Chess, in de huidige toestand.
Gelieve dat dorp dan ook zo snel mogelijk te edelen, dat kan door contact op te zoeken met de desbetreffende speler.
 

DeletedUser69389

Guest
Maar vraagje aan UFO. Hoe is het om met zoveel stammen (indirect) samen te werken?
 
Reactiescore
32
Waar doel je nou opnieuw op? ^^
Nog steeds over het feit dat Inne hulp kreeg?
Want daar heb ik je volgens mij wel al een antwoord op gegeven, dus kom ik daar niet meer op terug.
 
Bovenaan