Top & Flop stammen

Reactiescore
1.278
Zoveel stabs heb ik deze wereld nog niet gezien :eek: of houden jullie ze allemaal van het AF weg?
 
Reactiescore
28
In ieder geval is er een boel def gesloopt bij onze (nog) huidige BG o_O
 
Reactiescore
1.278
600k vs 24 mil :oops:

Waar is de qualiteit :D
 
Reactiescore
389
Je snapt het duidelijk niet, er waren afspraken gemaakt met Modus hierover. Zoals je ziet zijn die dus verbroken.
Dat je je er niet voor schaamt, en jezelf zo hier durft te vertonen. Zegt al genoeg over je. Bewijst maar weer dat ook modus niet het "brave jongetje" is @warre .

Waar moet ik me voor schamen? Ik ben al geruime tijd voor jullie eerste 'massa' uit revoc gegaan. Je kan nu kijken hoeveel spelers uit revoc ods stijging hebben? Daaraan zul je zien dat ik echt uit de stam ben. Moet ik me dan schamen dat iemand os naar me stuurt?
Je had natuurlijk liever weer een intern gehad zonder weerstand, snap het wel.
 
Reactiescore
1.278
835c2b3071cdb83f989e700fa7e268cd.png


Dit zijn de afspraken.

bd21d693b8f96275555647e4282b6fbd.png


lorsl4 was al ruim voor de afspraken uit .Revoc gestapt. Dit kan je ook zien in hoe weinig os van revoc. dit account krijgt, het is gewoon een account op zichzelf (zie verschil tussen def dat abuser en lors hebben staan)... GAP is omgezet in een NAP hierdoor hebben wij 0 verplichtingen richting Qua nog. Gewoon je verlies nemen en doorgaan. Niet elke tactische move is 'smerig' of 'achterbaks'.
 
Reactiescore
180
Waar moet ik me voor schamen? Ik ben al geruime tijd voor jullie eerste 'massa' uit revoc gegaan. Je kan nu kijken hoeveel spelers uit revoc ods stijging hebben? Daaraan zul je zien dat ik echt uit de stam ben. Moet ik me dan schamen dat iemand os naar me stuurt?
Je had natuurlijk liever weer een intern gehad zonder weerstand, snap het wel.
Ik zeg tegen @kingsdorp dat ie zich hoort te schamen, niet jij.

@Gentle. Ga nou niet zeggen "hij is uit revoc", want dat is gewoon verbuiging van de afspraken die zijn gemaakt. Daarbij ossen tijdens een NAP is al vies zat, en afspraken daarbij verbuigen maakt het alleen maar smeriger.

W64 vol met stabs, moddergooien, moraalriddertje spelen, hypocrisie, naïviteit en ook gewoon uitlokken. Haat zaaien en haat oogsten, en dat op repeat.
 
Reactiescore
1.278
Ik zeg tegen @kingsdorp dat ie zich hoort te schamen, niet jij.

@Gentle. Ga nou niet zeggen "hij is uit revoc", want dat is gewoon verbuiging van de afspraken die zijn gemaakt. Daarbij ossen tijdens een NAP is al vies zat, en afspraken daarbij verbuigen maakt het alleen maar smeriger.

W64 vol met stabs, moddergooien, moraalriddertje spelen, hypocrisie, naïviteit en ook gewoon uitlokken. Haat zaaien en haat oogsten, en dat op repeat.

Kijk even mijn post;) en daarbij os sturen bij een NAP is vies? Dus al heeft gentle een NAP met revoc. mag ik geen def sturen naar schedel als hij aangevallen wordt? LOLWUT, denk even na voor je dingen typt aub.
 
Reactiescore
389
Ik zeg tegen @kingsdorp dat ie zich hoort te schamen, niet jij.

@Gentle. Ga nou niet zeggen "hij is uit revoc", want dat is gewoon verbuiging van de afspraken die zijn gemaakt. Daarbij ossen tijdens een NAP is al vies zat, en afspraken daarbij verbuigen maakt het alleen maar smeriger.

W64 vol met stabs, moddergooien, moraalriddertje spelen, hypocrisie, naïviteit en ook gewoon uitlokken. Haat zaaien en haat oogsten, en dat op repeat.

Kijk hoeveel ods revoc krijgt van jullie aanvallen, dan weet je in hoeverre ik nog bij die stam hoor.
 
Bovenaan