(Spot)Prentjes Topic

DeletedUser61134

Guest
Sjaak mondje dicht!
Ze hoeven niet te weten waar ik speel! :eek:
 
Reactiescore
32
scared-gifs-3PukKO.gif

UFO bij Sjaak trekhaak als er een paar mensen tegen hen zijn op het AF.

Gaat helemaal niet over tegen zijn of niet hoor :D Ik vind het best leuk op het AF... het is niet dat ik hier in een hoekje zit te wenen :D
Vind alleen dat velen hier overdrijven in het game, alsof hun hele leven ervan afhangt of ze gelijk krijgen of niet, en daar dan ook de onnozelste dingen voor verzinnen :D
Zoals ik zei:

* Je hebt mensen die dit spel voor hun plezier spelen en er gewoon wat van willen maken.
* Je hebt mensen die er iets meer moeite voor doen, maar het nog steeds een ontspanning is
* En dan heb je de mensen die over the top gaan op dit spel, en het achten als een onderdeel van hun RL leven.

Dat zijn dan ook vaak de mensen, die een 'tw-momentje' organiseren om mensen van TW samen te laten komen? Owkéeej, als ik iets wil doen die ik dat met m'n RL vrienden, daarvoor heb ik tW niet nodig ;)
 

DeletedUser65747

Guest
Beetje P&P moet ook kunnen, helaas zijn de tere zieltjes ook op tw met de echte wereld aan het mee veranderen naar zachtaardige wezentjes die niet goed tegen een beetje kritiek kunnen. Blij dat jij iig nog je hand in het vuur durft te steken! Dus de spotprent is in zekere zin ook een compliment naar jou.
 
Reactiescore
32
Beetje P&P moet ook kunnen, helaas zijn de tere zieltjes ook op tw met de echte wereld aan het mee veranderen naar zachtaardige wezentjes die niet goed tegen een beetje kritiek kunnen. Blij dat jij iig nog je hand in het vuur durft te steken! Dus de spotprent is in zekere zin ook een compliment naar jou.

Kritiek??
Kritiek onderbouw je + meld je op een normale manier waardoor er een gesprek kan volgen :D

Ik ben hier niet om een hand in het vuur te steken, wil alleen op de hoogte blijven van belangrijke zaken die hier ook zelden wordne opgepost maar toch bestaan :D
 

DeletedUser65747

Guest
Kritiek??
Kritiek onderbouw je + meld je op een normale manier waardoor er een gesprek kan volgen :D

Ik ben hier niet om een hand in het vuur te steken, wil alleen op de hoogte blijven van belangrijke zaken die hier ook zelden wordne opgepost maar toch bestaan :D

Dat is ook wat ik tot nu toe gedaan heb. Enige wat je terug krijgt is een duidelijk geïrriteerde Inne die even persoonlijke beledigingen op het AF komt en duidelijk niet normaal op commentaar kan reageren.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Dat zijn dan ook vaak de mensen, die een 'tw-momentje' organiseren om mensen van TW samen te laten komen? Owkéeej, als ik iets wil doen die ik dat met m'n RL vrienden, daarvoor heb ik tW niet nodig ;)

Waarom niet bijeenkomen om gezellig te praten met mensen met wie je het, soms al jaren, goed kan vinden en goed contact mee hebt. Of dat nu is omdat je ze ontmoet op school, op een sportclub, werk, tijdens het stappen of een of andere online community maakt dan toch niks uit.

Niet dat dat onze planning is. Wij gaan met zijn allen in een kringetje zitten om te tr.."praten" over @OrAsU zijn knappe huisgenootje.
 
Reactiescore
32
Waarom niet bijeenkomen om gezellig te praten met mensen met wie je het, soms al jaren, goed kan vinden en goed contact mee hebt. Of dat nu is omdat je ze ontmoet op school, op een sportclub, werk, tijdens het stappen of een of andere online community maakt dan toch niks uit.

Niet dat dat onze planning is. Wij gaan met zijn allen in een kringetje zitten om te tr.."praten" over @OrAsU zijn knappe huisgenootje.

Omdat ik liever RL en Game gescheiden hou ;) ieder is z'n eigen keus, maar ik doe het alvast niet... ga m'n Ontspanning op m'n PC of PS niet in m'n RL laten doorwegen door met mensen af te spreken. Maar ieder staat hier open voor.
Wil ik maar aangeven, dat sommige mensen die hier op het AF komen, net doen alsof dit hun RL wereld is en er alles aan doen om ook maar ergens in te slagen...
Als je nou met een wereldwinst een geldprijs zou verdienen,, zou ik dat al meer begrijpen :D

Wil ik ook maar zeggen dat je vaak gewoon door contact te zoeken met spelers IG of AF (privé) meer kan bereiken dan een post (lang of kort) met meestal wat onnodige dingen in te posten, waar je probeert anderen een reactie op te laten, om zo je gelijk te kunnen halen.
Zelfde is gewoon met de CF's. In plaats van naar UFO te komen, en iets voor te stellen en daarop in te werken, komt iemand liever een tekst posten over CF's waar wij als UFO niet aan meedoen, terwijl het gesprek nog moest opstarten?
Als je een gesprek hebt gevoerd en je komt er niet uit, dan mag je posten wat je wil van me. Maar eerst doen voor je nog niet eens contact hebt opgenomen met die stam/speler....

Mooiste voorbeeld is --> Underground die mij beschuldigt van m'n MB te laten joinen in NEO.
Dat hij dat verondersteld daar kan ik inkomen, maar wat hij dan had moeten doen is mij persoonlijk aanspreken op AF of TW. Om uitleg vragen en dan had hij zich de moeite van het typen op het AF kunnen besparen.
Achteraf heeft hij zich ook, nuja niet lekker maar het kwam zo over geëxcuseerd, dus daar heb ik dan ook alle begrip voor.
Om maar te zeggen dat sommigen veel te snel dingen gaan typen, zonder eerst trachten een oplossing te vinden om er onder elkaar uit te komen.

Dat is ook wat ik tot nu toe gedaan heb. Enige wat je terug krijgt is een duidelijk geïrriteerde Inne die even persoonlijke beledigingen op het AF komt en duidelijk niet normaal op commentaar kan reageren.

Klopt volledig, zelf ben ik ook meer voor het gesprek dan voor een kwade tekst te typen :D
 
Reactiescore
2.368
anders schrijf je een boek
 
Reactiescore
3.452
Misschien moeten we een: “wie verdient er een sticker” topic openen?:eek:
 
Reactiescore
3.452
:)
Het feit dat er zoveel slaafjes worden opgetrommeld tegen ons streelt ons ego.

Dik 27 mil tegen 8 mil?
Wees er trots op zou ik zeggen,en hopelijk gaat jullie account eens wat laten zien nu,internen en bans oplopen kan elke noob:D
 

DeletedUser80447

Guest
:)
Het feit dat er zoveel slaafjes worden opgetrommeld tegen ons streelt ons ego.

Dik 27 mil tegen 8 mil?
Wees er trots op zou ik zeggen,en hopelijk gaat jullie account eens wat laten zien nu,internen en bans oplopen kan elke noob:D

Neem het nou niet te serieus... Geintje natuurlijk!
 
Bovenaan