United Flop Organisation

Reactiescore
32
Je zal maar de #1 zijn uit UFO en het nodig vinden om 400k te gaan internen, om een beetje uitdaging uit de weg te gaan...
Waar doel je nu weer op?

Als iemand dat nodig acht, laat die dan gaan, zelf weet ik niet wat je ermee wilt zeggen, dus wellicht zal er nog helemaal niets vast staan ;) Fusies worden altijd besproken binnen de stam,...


Anders moet je even een nieuw fora maken?
'Alle zaken rondom UFO' :D zou ik wel nog mooi vinden... Van BB-dorpjes farmen tot next level?
Misschien kan je er ook nog bijzetten wanneer iemand een scheet laat, dat dat niet beleefd is?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
we hebben al een specifiek UFO topic is dat niet genoeg :eek:, of verwacht je zelf zoveel dat er een compleet sub-fora voor nodig is?
 

DeletedUser79447

Guest
Waar doel je nu weer op?

Als iemand dat nodig acht, laat die dan gaan, zelf weet ik niet wat je ermee wilt zeggen, dus wellicht zal er nog helemaal niets vast staan ;) Fusies worden altijd besproken binnen de stam,...

Dat UFO, op een paar leden na. Enkel het spel speelt op de meest makkelijke manieren. Dat dat dan ook jammer is om te zien.
 

DeletedUser61134

Guest
Je neemt toch ook niet de achteruitgang als de vooringang geen lekkage heeft?
Mannen nemen irl ook altijd de makkelijke weg hoor!
Beetje apart in spel dat anders te willen :eek:
 
Reactiescore
32
Je neemt toch ook niet de achteruitgang als de vooringang geen lekkage heeft?
Mannen nemen irl ook altijd de makkelijke weg hoor!
Beetje apart in spel dat anders te willen :eek:

Nou niet veralgemenen hé ^^ typisch vrouwen :rolleyes:

we hebben al een specifiek UFO topic is dat niet genoeg :eek:, of verwacht je zelf zoveel dat er een compleet sub-fora voor nodig is?

Als ik zie waarover jullie soms problemen maken, is dat misschien een optie ^^

Dat UFO, op een paar leden na. Enkel het spel speelt op de meest makkelijke manieren. Dat dat dan ook jammer is om te zien.

De fusies tussen betreffende spelers komt er na overleg tussen beide spelers en hun reden van de fusie wordt overgebracht naar de stamleiding voor akkoord of niet.
Als er dus een fusie plaatsvind is dat altijd met een reden en niet zomaar de makkelijke manier opzoeken...
 

DeletedUser79447

Guest
De fusies tussen betreffende spelers komt er na overleg tussen beide spelers en hun reden van de fusie wordt overgebracht naar de stamleiding voor akkoord of niet.
Als er dus een fusie plaatsvind is dat altijd met een reden en niet zomaar de makkelijke manier opzoeken...

Zelfs een rotte banaan heeft nog meer hersencellen dan jij..
 
Reactiescore
32
Zelfs een rotte banaan heeft nog meer hersencellen dan jij..

Dat je me uitmaakt op het AF, dat doet me helemaal niets ^^ dus ofwel doe je het voor aandacht te krijgen ofwel ben je gewoon dom...
Dat je je frustraties moet uiten omdat je in RL geen vrienden hebt om iets mee te doen en je daarom voldoende tijd hebt om je PC-verslaving als RL wereld te zien, dat moet jij namelijk zelf weten :D
Ik heb geen tijd om me druk te maken in onnozele dingen die gebeuren op een Game die ik op de PC speel... Ik heb echt wel andere zorgen aan m'n hoofd om me daarmee bezig te houden.

Dus ofwel blijf je in je RL wereldje op je PC, neem je zakje chips erbij, beetje cola en vreet je jezelf dik achter je PC scherm, ofwel ga je lekker normaal zoals andere mensen iets drinken en kom je niet met idiote zaken op het AF :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Dat je me uitmaakt op het AF, dat doet me helemaal niets ^^ dus ofwel doe je het voor aandacht te krijgen ofwel ben je gewoon dom...
Dat je je frustraties moet uiten omdat je in RL geen vrienden hebt om iets mee te doen en je daarom voldoende tijd hebt om je PC-verslaving als RL wereld te zien, dat moet jij namelijk zelf weten :D
Ik heb geen tijd om me druk te maken in onnozele dingen die gebeuren op een Game die ik op de PC speel... Ik heb echt wel andere zorgen aan m'n hoofd om me daarmee bezig te houden.

Dus ofwel blijf je in je RL wereldje op je PC, neem je zakje chips erbij, beetje cola en vreet je jezelf dik achter je PC scherm, ofwel ga je lekker normaal zoals andere mensen iets drinken en kom je niet met idiote zaken op het AF :D

Voor iemand die het niets doet is dat een behoorlijk lang antwoord waarin je de beledigingen net zo hard teruggooit :O
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
32
Voor ienand die het niets doet is dat een behoorlijk lang antwoord waarin je de veledigingen net zo hard teruggooit :O

Zoals ik al zei: Ik uit me tegenover mensen/spelers op de manier waarop hun zich uiten tegenover mij.
Als hij gewoon normaal praat, dan ben ik altijd in voor een leuk en goed gesprek... Als hij de onnozele komt uitgangen omdat hij niets beters te doen heeft dan doe ik dat ook ;)
 
Reactiescore
853
Dat UFO, op een paar leden na. Enkel het spel speelt op de meest makkelijke manieren. Dat dat dan ook jammer is om te zien.
Je doet alsof UFO een topstam is, je moet niet vergeten in welke fase van het spel je zit he. Massa stammen staan nog aan kop simpelweg omdat er geen uitdaging geweest is. Binnen een maand zal UFO weg zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Zeker akkoord dat er regels zijn :D
Daar is ook al een gesprek over gaande met de verschillende leiders lijkt me, alleen loopt dat wat stroef?
Sommigen maken graag gewoon problemen of doen moeilijk.

vb: CF's mogen vanaf 5k...? Eerst zagen ze de oren om de kop dat er geen CF's mogen en plots willen ze dan CF's later wel toestaan zolang ze maar boven 5k zijn.
Toevallig ligt in hun cluster veel bb-dorpen of andere dorpen van 4k.
Wij kwamen met het idee om CF's toe te laten vanaf 3k punten.
Daarna ging NEO wat afzwakken, volgens de gesprekken naar 3.5k, maar dan toch weer naar 5k.
Dus moet je even serieus blijven.

* Jullie stellen zelf eisen voor en gaan verder niet in gesprek om eventueel naar elkaar toe te komen. Ik zeg maar iets? 3 en 5 = neem dan 4k...
* UFO heeft aan tevreden te zijn met CF die moeten vanaf 3k. Eerst 30min wordt er om gelachen om vervolgens met een tegenvoorstel te komen --> 3.5? serieus? 30min zitten zeveren voor 500 punten...

Tuurlijk mag dat, maar aangezien de besprekingen nog lopende zijn zorg je er voor dat die onderhandelen nergens zullen op uitdraaien...



Wij van UFO hebben inderdaad eerst me de 2k in ons hoofd gezeten, en uiteindelijk in de stam beslist om CF's van boven de 3K te aanvaarden.
Zelf zou ik het simpel aanpakken!

De ene partij zegt 5k. De andere zegt 3k... Maak er dan gewoon 4k van, dan heb je beiden jullie zin.
Discuteren over 3 of 5k, dat kan je nog een week volhouden, misschien een maand of jaar! Als de ene partij het niet wil, zal het niet gebeuren.

Volgens mij heb je het niet helemaal helder voor ogen. Bij onderhandelen is het geven en nemen. Partij A wilt liever helemaal geen cf's d.m.v. spelers veroveringen en ziet het liefst alleen clusterfucks door het direct veroveren van dorpen van de tegestander. Maar die doen een consessie en komen daarom met een hoog puntenaantal als grens. Wat logisch is. Dan heb je partij B die iets minder strikt daarin is, maar ook graag een hogere grens hanteert. Dan heb je een C, D en E die het misschien minder boeit en alleen leest en afwacht en dan daarop ja of nee zegt. Dan heb je F en G. Waar F 3K of 4K als grens wilt hanteren en waar G jullie dan zijn. Die inderdaad eerst met 3K aankomen om daarna toch in 1x naar 1500 a 2000 punten af te zwakken. Dat noem ik geen geven en nemen, maar dat noem ik irriteren van de andere onderhandelaars. Beetje het idee van de Brexiteers. Wij willen wel uit de EU, maar hoe dat weten we niet en dat mag de EU lekker zelf weten en bepalen. Terwijl wij als de Britten de EU ook met een probleem opzadelen.

Maar over dat ergens de appel door tweeen splitsen. Dat gaat makkelijker wanneer je met maar twee of drie partijen praat. Maar dat is geenzins het geval, omdat we hier te maken hebben met 6 a 7 verschillende partijen die deelnemen aan het gesprek. Dan is het gewoonweg veel lastiger om daar een consensus over te bereiken. Wij als N.E.O zouden bijvoorbeeld in theorie misschien wel akkoord kunnen gaan met 3500, maar je hebt ook andere partijen die dat misschien niet willen. Overigens niet mee willen zeggend dat wij pleiten voor 3500 punten als grens.

Maargoed het voorstel is zojuist gemaakt door Roy en mij en ligt nu ter inzage bij onze mede leiders in N.E.O en wij hopen dit voorstel z.s.m. door te sturen naar de betrokken stammen die aan het meepraten zijn. Overigens voor stammen die nog niet bij het gesprek zitten en die dat wel willen. Benader mij gerust.

Dan zien wij wel wie wel akkoord gaan met het voorstel en wie niet. Maar weet wel dat indien stam X het voorstel afslaat en besluit om op den duur ons als N.E.O zijnde massaal te gaan clusterfucken dat wij daar dan zonder medelijden op zullen reageren met een passend antwoord daarop. ;)


Overigens ben ik wel blij dat op het gebied van katapulten er wel vlot een overeenkomst was. Althans tussen de leiders onderling. Het is natuurlijk te zien hoe er intern binnen de stammen daarop gereageerd wordt.
 
Reactiescore
32
Volgens mij heb je het niet helemaal helder voor ogen. Bij onderhandelen is het geven en nemen. Partij A wilt liever helemaal geen cf's d.m.v. spelers veroveringen en ziet het liefst alleen clusterfucks door het direct veroveren van dorpen van de tegestander. Maar die doen een consessie en komen daarom met een hoog puntenaantal als grens. Wat logisch is. Dan heb je partij B die iets minder strikt daarin is, maar ook graag een hogere grens hanteert. Dan heb je een C, D en E die het misschien minder boeit en alleen leest en afwacht en dan daarop ja of nee zegt. Dan heb je F en G. Waar F 3K of 4K als grens wilt hanteren en waar G jullie dan zijn. Die inderdaad eerst met 3K aankomen om daarna toch in 1x naar 1500 a 2000 punten af te zwakken. Dat noem ik geen geven en nemen, maar dat noem ik irriteren van de andere onderhandelaars. Beetje het idee van de Brexiteers. Wij willen wel uit de EU, maar hoe dat weten we niet en dat mag de EU lekker zelf weten en bepalen. Terwijl wij als de Britten de EU ook met een probleem opzadelen.

Maar over dat ergens de appel door tweeen splitsen. Dat gaat makkelijker wanneer je met maar twee of drie partijen praat. Maar dat is geenzins het geval, omdat we hier te maken hebben met 6 a 7 verschillende partijen die deelnemen aan het gesprek. Dan is het gewoonweg veel lastiger om daar een consensus over te bereiken. Wij als N.E.O zouden bijvoorbeeld in theorie misschien wel akkoord kunnen gaan met 3500, maar je hebt ook andere partijen die dat misschien niet willen. Overigens niet mee willen zeggend dat wij pleiten voor 3500 punten als grens.

Maargoed het voorstel is zojuist gemaakt door Roy en mij en ligt nu ter inzage bij onze mede leiders in N.E.O en wij hopen dit voorstel z.s.m. door te sturen naar de betrokken stammen die aan het meepraten zijn. Overigens voor stammen die nog niet bij het gesprek zitten en die dat wel willen. Benader mij gerust.

Dan zien wij wel wie wel akkoord gaan met het voorstel en wie niet. Maar weet wel dat indien stam X het voorstel afslaat en besluit om op den duur ons als N.E.O zijnde massaal te gaan clusterfucken dat wij daar dan zonder medelijden op zullen reageren met een passend antwoord daarop. ;)


Overigens ben ik wel blij dat op het gebied van katapulten er wel vlot een overeenkomst was. Althans tussen de leiders onderling. Het is natuurlijk te zien hoe er intern binnen de stammen daarop gereageerd wordt.

Ik wil maar zeggen, je moet trachten een oplossing te vinden waar alle stammen, of toch de meeste zich kunnen naar schikken. Dus iedereen zal wat moeten inbinden of hun idee veranderen lijkt me. Anders gaat het gewoon woord tegen woord en komt er geen schot in de zaak.
1.5K vind ik ook te laag. 5K vind ik dan weer te hoog... Dus daartussen moet toch wel een verstandshouding komen lijkt me.
Ik zie trouwens ook niet echt het verschil tussen 4K of 5K op een map... Net of die 1K minder maakt het verschil. 1K meer maakt wel degelijk het verschil als er in een stamcluster enkel maar dorpen van 3-4K liggen :D
 
Reactiescore
146
Komt dit soms van een NEO mod af?

42cc78fb4385203c24dfad79103b9a4d.png
 
Bovenaan