United Flop Organisation

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Ten tweede vind ik het persoonlijk nogal triest dat jullie zo'n bericht online zetten over DPschut in het algemeen, namen bewerken enzo, eigenlijk letterlijk uitlachen. Lukt het niet helemaal met spelen?

lekker hypocriet gezien 2 zinnen eerder in je post.

Dames en heren, koeken en peren.

Goedenavond!

Waarom zouden we niet in elkaars cluster mogen edelen? Omdat het “jouw” gebied is?
Wat mij betreft mag dit gewoon. Als je niet wil dat iemand in jouw cluster edelt zul je er wat tegen moeten doen. Dat kan bijvoorbeeld door je cluster dicht te edelen of het dorp gelijk overnemen als je ziet dat iemand in jouw cluster heeft geedelt.

It’s a part of the game so deal with it. Het leven is nou eenmaal niet eerlijk.

Betreft de katapulten.. die dingen zitten nou eenmaal in de game en dus mogen ze gewoon gebruikt worden.

Ik word een beetje moe van de extra regels die de spelers zelf maken.

yup je mag ze gebruiken, onderdeel van het spel, net zoals het clusterfucken. niks op tegen vanuit innogames.
Helaas voor jou denkt een groot deel van de community er anders over, er worden niet voor niks telkens opnieuw wereldafspraken gemaakt over clusterfucken en katapulteren, wereld op wereld.

Ben je het daarmee niet eens, geen probleem, doe je er niet aan mee, sla je de regels af, en verlaat je je stam mocht die die regels wel accepteren. Maar dan moet je ook niet gek gaan kijken als dat deel van de community reageert door je buiten te sluiten, of middels "strafexpedities" duidelijk te maken waarom we er tegen zijn (lees: je wordt de grond in geschoten met een overmacht aan katas).
 
Reactiescore
32
"met spelers wat samenwerken" die heeft gewoon de hele stam Resist achter zich staan volgens mij. Is verder geen problem hoor, maar een week of 2 geleden vroeg hij me nog voor een gezamelijke aanval op die stam. Is dus gewoon duidelijk een speler die van alle walletjes mee wil eten om daar zelf het beste uit te komen. Hij wilde zelfs nog bijna fuseren met een stabbertje nadat hij hem al bijna volledig gecleard had. Ik vind het allemaal vrij lachwekkend en hoop niet dat dit een richtlijn is voor het niveau binnen UFO.




Vriendelijke vriend, dit was gister dat je poste dat je nog maar kort leiding af was. Zijn die sfeeromslagen zo snel bij UFO? Daarbij als ik zie dat je eigen stamleider al posts van je moet gaan verwijderen omdat hij blijkbaar niet in staat is om zaken normaal af te handelen vraag ik me af of je er goed aan hebt gedaan om je plek als leiding af te staan. Volgens mij ben jij zo'n beetje de enige die nog enigzins redelijk is omtrend afspraken etc.


Ik wil best screens posten waarin Inne UFO een stabstammetje noemt maar als jullie die situatie intern blijkbaar alweer hebben opgelost lijkt me dat onnodig.


Dan heb je ook vast gelezen dat ik daar al aangaf dat ik een korte periode leiding af ben? :D Nu toch al bijna 2 weken ondertussen. In 2 weken kan ik best een meningsverschil en discussie bijleggen, tot sommige andferen hier....

Vanaf nu ga ik vooral de gesprekken vanuit UFO weerleggen en bespreken hier, aangezien de andere spelers er wel lichtjes genoeg aan hebben op dit AF (ene kant begrijp ik hen, maar ik vind het best leuk om af en toe eens iets vernieuwend te lezen).

Jullie hebben vast al gemerkt dat ik een zachtaardig persoon ben die altijd openstaat, maar dat is geheel afhankelijk van het gesprek met spelers ^^
Als jullie grofgebekt komen, kom ik net zo grofgebekt over naar jullie toe.
Willen jullie een degelijk gesprek met iemand uit UFO, dan kunnen jullie dit voeren. Anders ga je maar gewoon tegen jezelf praten ofzo, want dan reageert vanuit UFO hier niemand meer.
Je hoeft naar mij ook geen lange teksten meer schrijven over spelers die dit, of dat zouden gezegd hebben, want dat vind ik puur alleen maar om te stoken, en dat gaat toch geen barst uithalen :D


Dus wie wil, ik ben graag in voor een gesprek, maar hou de regels hierboven bij!
Nu dat er al zoveel regeltjes zullen opgemaakt worden, kunnen er vast wel nog een paar bij toch?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77787

Guest
Goedemiddag,

Ik zal hier zelf even op reageren, ik merk nogal dat er wat frustratie zit bij de woordvoerder van NEO zit? Neem aan dat jij Plato bent?

Ten eerste valt mij het op dat jullie dit spel wel héél erg serieus nemen, kom op, het is maar een spelletje?

Ten tweede vind ik het persoonlijk nogal triest dat jullie zo'n bericht online zetten over DPschut in het algemeen, namen bewerken enzo, eigenlijk letterlijk uitlachen. Lukt het niet helemaal met spelen?
Kom op eh, nogmaals, is maar spelletje? Heb je niks anders te doen in je leven dan conversaties van tribal wars te bewerken, of zit je de hele dag thuis op de bank met je shag in je mond, biertje erbij, een goor hemdje en je laptop voor je bakkes?

Ten derde, als we het account Inne toch te kakken zetten, precies op het moment dat El Capitan wat troepjes heeft verloren. Wat probeer je te bereiken? Te stoken binnen UFO om zo een betere positie te verzilveren. Zal ik dan even de rapportjes online zetten van El Capitan met z'n goed georganiseerde massa's? Hoe veel troepen was die ook alweer kwijt geraakt? 140k? Hoe veel dorpen heeft die gepakt? 0?
Of zal ik het voorval even aankaarten van de massa van El Capitan op Bjarnetjuh? 88k troepen kwijt geraakt?//
En dat terwijl Bjarnetjuh met een deal bezig was met Cheqmate om B0llebram te internen, hierna zou hij toch ook hoogstwaarschijnlijk NEO joinen?
Na Bjarne gaan we Inne testen niet?

Denk dat jullie misschien naar een verslavingsverschijnselen hebben, hier wat tips:
https://www.psycholoog.nl/klachten/gameverslaving/

Voor de rest, hoop ik dat dit het enige bericht is wat ik op het "oh zo spannende algemene forum" ga plaatsen. Prima spel hoor, maar er zijn ook nog andere dingen buiten Tribal Wars.

Zal hier waarschijnlijk een hoop gezeik van krijgen door jullie kiddo's maar dat is te verwachten.

Commentaar?

In-game name W66: Inne

Veel plezier nog op deze wereld ;)

Beste Inne,

Alleen al met dat taalgebruik wil ik je helaas melden dat de zinnen als kom op, het is maar een spelletje en de diverse beledigingen
die ik hier zo lees wil ik je graag melden dat jij het spelletje net zo serieus neemt.

Daarom wil ik je er graag op wijzen om als eerst je houding aan te passen en je niveau niet te verlagen naar het "lage niveau" dat anderen hebben volgens
jou. Verder wil ik je graag erop attenderen om het "spelletje" leuk te houden aangezien de morele regels die op elke wereld gelden daar zijn voor een reden.

Het is "spelbederf" en dat is iets dat we graag willen voorkomen niet alleen op tribalwars maar diverse activiteiten. Zou je dus in het vervolg jezelf wat netter
willen verwoorden en letten op je medemensen aangezien dit niet de manier is om op iemand te reageren ook al gedraagt deze zich niet helemaal correct.

P.S ik snap dat je boos bent doordat je op een groffe manier word aangesproken maar de spelers tegenover je zijn net zo boos als jouw omdat wat er hier
gebeurd gewoon "spelbederf" is.
 
Reactiescore
3.536
Ik snap niet echt wat nu het nut is van dit topic.

Ufo is een noob stam die niemand serieus neemt. Ze hebben een andere wereldvisie en daar zullen we het mee moeten doen.

Om nu met iedereen daarop te bashen vind ik wat sneu voor ze wegens ze duidelijk geen tegen gas kunnen geven op het AF.

Ik vind trouwens ook dat je PMS waarin een speler polst of er plaats is in je stam niet op het AF gezet moeten worden.
 
Reactiescore
32

Beste Inne,

Alleen al met dat taalgebruik wil ik je helaas melden dat de zinnen als kom op, het is maar een spelletje en de diverse beledigingen
die ik hier zo lees wil ik je graag melden dat jij het spelletje net zo serieus neemt.

Daarom wil ik je er graag op wijzen om als eerst je houding aan te passen en je niveau niet te verlagen naar het "lage niveau" dat anderen hebben volgens
jou. Verder wil ik je graag erop attenderen om het "spelletje" leuk te houden aangezien de morele regels die op elke wereld gelden daar zijn voor een reden.

Het is "spelbederf" en dat is iets dat we graag willen voorkomen niet alleen op tribalwars maar diverse activiteiten. Zou je dus in het vervolg jezelf wat netter
willen verwoorden en letten op je medemensen aangezien dit niet de manier is om op iemand te reageren ook al gedraagt deze zich niet helemaal correct.

P.S ik snap dat je boos bent doordat je op een groffe manier word aangesproken maar de spelers tegenover je zijn net zo boos als jouw omdat wat er hier
gebeurd gewoon "spelbederf" is.

Zeker akkoord dat er regels zijn :D
Daar is ook al een gesprek over gaande met de verschillende leiders lijkt me, alleen loopt dat wat stroef?
Sommigen maken graag gewoon problemen of doen moeilijk.

vb: CF's mogen vanaf 5k...? Eerst zagen ze de oren om de kop dat er geen CF's mogen en plots willen ze dan CF's later wel toestaan zolang ze maar boven 5k zijn.
Toevallig ligt in hun cluster veel bb-dorpen of andere dorpen van 4k.
Wij kwamen met het idee om CF's toe te laten vanaf 3k punten.
Daarna ging NEO wat afzwakken, volgens de gesprekken naar 3.5k, maar dan toch weer naar 5k.
Dus moet je even serieus blijven.

* Jullie stellen zelf eisen voor en gaan verder niet in gesprek om eventueel naar elkaar toe te komen. Ik zeg maar iets? 3 en 5 = neem dan 4k...
* UFO heeft aan tevreden te zijn met CF die moeten vanaf 3k. Eerst 30min wordt er om gelachen om vervolgens met een tegenvoorstel te komen --> 3.5? serieus? 30min zitten zeveren voor 500 punten...
 

DeletedUser77787

Guest
Zeker akkoord dat er regels zijn :D
Daar is ook al een gesprek over gaande met de verschillende leiders lijkt me, alleen loopt dat wat stroef?
Sommigen maken graag gewoon problemen of doen moeilijk.

vb: CF's mogen vanaf 5k...? Eerst zagen ze de oren om de kop dat er geen CF's mogen en plots willen ze dan CF's later wel toestaan zolang ze maar boven 5k zijn.
Toevallig ligt in hun cluster veel bb-dorpen of andere dorpen van 4k.
Wij kwamen met het idee om CF's toe te laten vanaf 3k punten.
Daarna ging NEO wat afzwakken, volgens de gesprekken naar 3.5k, maar dan toch weer naar 5k.
Dus moet je even serieus blijven.

* Jullie stellen zelf eisen voor en gaan verder niet in gesprek om eventueel naar elkaar toe te komen. Ik zeg maar iets? 3 en 5 = neem dan 4k...
* UFO heeft aan tevreden te zijn met CF die moeten vanaf 3k. Eerst 30min wordt er om gelachen om vervolgens met een tegenvoorstel te komen --> 3.5? serieus? 30min zitten zeveren voor 500 punten...

Rekenwonder :eek:
 
Reactiescore
3.452
Zeker akkoord dat er regels zijn :D
Daar is ook al een gesprek over gaande met de verschillende leiders lijkt me, alleen loopt dat wat stroef?
Sommigen maken graag gewoon problemen of doen moeilijk.

vb: CF's mogen vanaf 5k...? Eerst zagen ze de oren om de kop dat er geen CF's mogen en plots willen ze dan CF's later wel toestaan zolang ze maar boven 5k zijn.
Toevallig ligt in hun cluster veel bb-dorpen of andere dorpen van 4k.
Wij kwamen met het idee om CF's toe te laten vanaf 3k punten.
Daarna ging NEO wat afzwakken, volgens de gesprekken naar 3.5k, maar dan toch weer naar 5k.
Dus moet je even serieus blijven.

* Jullie stellen zelf eisen voor en gaan verder niet in gesprek om eventueel naar elkaar toe te komen. Ik zeg maar iets? 3 en 5 = neem dan 4k...
* UFO heeft aan tevreden te zijn met CF die moeten vanaf 3k. Eerst 30min wordt er om gelachen om vervolgens met een tegenvoorstel te komen --> 3.5? serieus? 30min zitten zeveren voor 500 punten...
Ik ben er van overtuigd dat de leiders er wel uitkomen,beetje onzinnig om nu verslag daarvan uit te brengen ,gesprekken zijn pas net begonnen;-)
 
Reactiescore
32
Altijd al geweest :D



Naja, de spelers uit UFO zijn uit zichzelf al niet zo actief op het AF. Ikzelf voor kort ook niet, maar met wat vrije tijd kan ik het wel af en toe wat bijlezen (enkel w66).
Dat ze die PM erop smeten, was puur om wat te provoceren, dus daar kijken we dwars doorheen hoor :D

Ik ben er van overtuigd dat de leiders er wel uitkomen,beetje onzinnig om nu verslag daarvan uit te brengen ,gesprekken zijn pas net begonnen;-)

Volgens mij doe ik nu net hetzelfde als spelers uit NEO. Dus hoef je niet tegen mij aan te lopen zeuren dat ik nu iets zeg, waarvan zaken nog sprekende zijn.
Dus als je die andere kerel uit NEO er ook op wijst dan zal ik gehoorzamen, anders heb je geen vat op me momenteel.
 
Reactiescore
3.452
Volgens mij doe ik nu net hetzelfde als spelers uit NEO. Dus hoef je niet tegen mij aan te lopen zeuren dat ik nu iets zeg, waarvan zaken nog sprekende zijn.
Dus als je die andere kerel uit NEO er ook op wijst dan zal ik gehoorzamen, anders heb je geen vat op me momenteel.
Citeer mij even waar ik zeg dat je zeurt?
 
Reactiescore
3.452
ik drukte me verkeerd uit^^ ga niet zeggen dat het onzinnig is, ookal weet ik dat dat het is. Maar ieder heeft recht op dezelfde regels en rechten.
Dus ik doe gewoon mee met de anderen hier :D
In dat geval ga je gang!
 

DeletedUser77787

Guest
ik drukte me verkeerd uit^^ ga niet zeggen dat het onzinnig is, ookal weet ik dat dat het is. Maar ieder heeft recht op dezelfde regels en rechten.
Dus ik doe gewoon mee met de anderen hier :D

Toch wel een dingetje, zeuren als moraal regeltjes worden gebroken is zeker terecht.
 

DeletedUser69389

Guest
@Sjaak Trekhaaak dat onderhandelen. Jullie kwamen opeens met 1500 a 2000 punten als grens. Terwijl bij 3 a 3.5K bijna een akkoord leek aan te komen. Alleen wilt een andere partij 5K als grens. Omdat zij liever überhaupt al geen cf's via spelers willen hebben. Dus die hanteren als geste 5K als grens. Dan moet je ergens de gulle middenweg vinden. Dat werkt niet als je zelf opeens de grens naar 1500 a 2000 punten wilt trekken.
 
Reactiescore
32
True en mag zeker op een p&p forum besproken worden
Tuurlijk mag dat, maar aangezien de besprekingen nog lopende zijn zorg je er voor dat die onderhandelen nergens zullen op uitdraaien...

@Sjaak Trekhaaak dat onderhandelen. Jullie kwamen opeens met 1500 a 2000 punten als grens. Terwijl bij 3 a 3.5K bijna een akkoord leek aan te komen. Alleen wilt een andere partij 5K als grens. Omdat zij liever überhaupt al geen cf's via spelers willen hebben. Dus die hanteren als geste 5K als grens. Dan moet je ergens de gulle middenweg vinden. Dat werkt niet als je zelf opeens de grens naar 1500 a 2000 punten wilt trekken.

Wij van UFO hebben inderdaad eerst me de 2k in ons hoofd gezeten, en uiteindelijk in de stam beslist om CF's van boven de 3K te aanvaarden.
Zelf zou ik het simpel aanpakken!

De ene partij zegt 5k. De andere zegt 3k... Maak er dan gewoon 4k van, dan heb je beiden jullie zin.
Discuteren over 3 of 5k, dat kan je nog een week volhouden, misschien een maand of jaar! Als de ene partij het niet wil, zal het niet gebeuren.
 
Reactiescore
2.368
@Sjaak Trekhaaak
Ik snap überhaupt niet waarom jullie met clusterfucks willen spelen? 'Het is deel van het spel', 'je moet maar maken dat je cluster opgeruimd is', ... Kata's zijn ook deel van het spel, maar daar ga je dan wel akkoord dat we ze enkel op muur, verzamelplaats en uitkijktoren gebruiken?
 
Reactiescore
32
@Sjaak Trekhaaak
Ik snap überhaupt niet waarom jullie met clusterfucks willen spelen? 'Het is deel van het spel', 'je moet maar maken dat je cluster opgeruimd is', ... Kata's zijn ook deel van het spel, maar daar ga je dan wel akkoord dat we ze enkel op muur, verzamelplaats en uitkijktoren gebruiken?

Wij willen het niet per se, alleen werden er vanuit andere stammen CF's vanaf 5k toegestaan volgens hen en hun regels... Het dus gebruiken van CF's komt niet alleen vanuit UFO ;)
Maar zelf ben ik van het principe:
'Ofwel gebruik je CF's, ofwel gebruik je ze niet'.
Zeggen dat CF's niet mogen, maar vanaf 5K mag het wel slaat gewoon nergens op.
 
Reactiescore
2.368
Dan lijkt het me logisch dat we er gewoon geen gebruiken? Groot deel van de wereld wilt ze niet, vindt ze niet leuk en wilt er geen tijd en moeite in stoppen.
 
Reactiescore
32
Dan lijkt het me logisch dat we er gewoon geen gebruiken? Groot deel van de wereld wilt ze niet, vindt ze niet leuk en wilt er geen tijd en moeite in stoppen.

Als het aan mij zou liggen zou dit idd zo zijn :D
Maar dan moeten er wel duidelijke regels gesteld worden om het woord CF's :D
 

DeletedUser79447

Guest
Je zal maar de #1 zijn uit UFO en het nodig vinden om 400k te gaan internen, om een beetje uitdaging uit de weg te gaan...
 
Bovenaan