Stelling van de dag

DeletedUser69389

Guest
Plato minus Martijn ook. Martijn echter, doet zich graag voor als een van de linkse wereldverbeteraars. Ondertussen wel lekker van onze gekochte PP meeprofiteren he knul :mad:
Offcourse. Links lullen en rechts vullen. Net zoals onze goede vrienden Matthijs van Nieuwkerk en Jeroen Pauw.:oops:
 

DeletedUser69389

Guest
Leukere stelling bedacht. Dit omdat een top 10 stam dit beleid hanteert. Het is goed als een stam een bepaald account verplicht met iemand te fuseren en ook met welk account.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Als vooraf bekend was dat je een pure dictatuur ging joinen, acceptabel.

Anders vage shit, dan hadden ze zich dat tijdens de wervingsprocedure wel kunnen bedenken en het even melden, tenzij ze graag mensen lokken met valse beloftes en misleidingen
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310

DeletedUser69389

Guest
De nieuwe stam oGP maakt een serieuze kans om mee te doen tot het einde van de wereld.

Geel/oranje = UFO
Blauw = N.E.O
Wit = oGP
nl66
 
Reactiescore
853
Nee, ruk ligging tussen NEO en UFO. Stam heeft geen safe en zal simpelweg account voor account verliezen.
 
Reactiescore
685
Nee, ruk ligging tussen NEO en UFO. Stam heeft geen safe en zal simpelweg account voor account verliezen.

Aan oGP de taak om vol op Lemonpops en Drx. Dabb te duiken. Als ze die 2 weten weg te spelen (Wat ik wel betwijfel) dan kunnen ze het langer uithouden. Maar ze komen te kort om echt tot het einde mee te gaan spelen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
32
Aan oGP de taak om vol op Lemonpops en Drx. Dabb te duiken. Als ze die 2 weten weg te spelen (Wat ik wel betwijfel) dan kunnen ze het langer uithouden. Maar ze komen te kort om echt tot het einde mee te gaan spelen.
dit dus.
Als ze erin slagen hun clusters aan elkaar te koppelen, zie ik een mogelijkheid.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat Theultimatefighter het antwoord al heeft gegeven.... Die is van ellende nu al uit de stam gestapt zo te zien....
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
nou jeroen, als dat accountje midden in het smalle "verbindings" stuk tussen de west en oost clusters is, is dat best belangrijk. als ie nou iets groter was had het zelfs al een doodssteek voor de stam kunnen zijn
 
Bovenaan