Top & Flop stammen

DeletedUser80405

Guest
JE ontkent dus dat je 4-5x tegen UFO zei, dat je graag wilde joinen om tegen NEO te gaan? omdat je in NEO niet goed lag in de groep?
JE ontkent dus ook dat je met stuntman in gesprek was, om UFO te bashen?
JE ontkent dus dat je nog met andere spelers/stammen was aan het praten toen je UFO joinde?

Beetje veel ontkenning, voor zaken die wij wel weten :D Stuntman heeft ons ook alles mooi en meteen uitgelegd, vandaar dat hij nog steeds binnen de groep zit. Anders was voor hem hetzelfde lot gevallen als dat van jou.
Het feit dat je via Stuntman tracht UFO een blok te zetten, was al een reden dat UFO begon te twijfelen aan je oprechtheid ;)

Daarbij kwam nog eens alles verhalen die we vanuit NEO te horen kregen + Ook dat je contacten had met de stam LW.
JE kan het draaien of keren wat je wil, maar als je met iedereen een PBG aangaat, dan kunnen wij in UFO niets met je aanvangen.
Je zit in NEO --> Je hebt een PBG met stuntman en Mauss (2 frontaccounts met jou)
Je zit in UFO --> Je hebt een PBG met Mauss en contact met LW (ga je meestal ook niet meteen aanvallen plegen)
Je zit in UAI1 --> Nu toevallig ook nog PBG's....

Het feit dat je met iedereen rondom je vriendjes wou zijn, heeft UFO de doorslag gegeven je te kicken. Weliswaar was er al na de gesprekken en ons gesprek met stuntman een onenigheid over jou gevormd binnen de stam.
Natuurlijk een stam joinen en met andere stammen overleggen laten wij niet toe! Lijkt me van het zelfde principe als NEO, die lieten eerst nog wel toe dat jij met ons ging praten, al betwijfel ik dat ze toen ook de volledige waarheid wisten.

* Wij hebben een Printscreen, waarin je letterlijk zegt
'Ik ben niet van plan om tegen jullie te gaan, als je wil dan join ik jullie. Ik heb veel ruzie binnen NEO en ze gunnen me niets'.
'Ze sturen me zelf geen OS als ik dat nodig heb'.

Daarop ga je verder met het gesprek ....

Daniel (Dpschut): 'Wanneer zou je kunnen joinen? Vandaag voor 14uur?'
Jij: 'Ik join vandaag, ik moet even een afscheidsbrief opstellen en de reacties afwachten'.


Conclusie:

1) Je zit in NEO en je probeert spelers uit UFO te overhalen naar NEO te komen. Daarbij ga je ook wellicht gaan doorvragen over bepaalde informatie vanuit UFO.
2) Ondertussen heb je met al je omliggende buren een PBG of samenwerking.
3) Je plan om stuntman over te laten gaan mislukt,... Okay plan B maar --> Gesprekje voeren met UFO om hen te joinen (want oja,... je gaf het zelf al aan! Je ging nooit OS krijgen van NEO, of toch niet veel. Met al je nieuwe dorpen was de kans dus groot dat je er ook teveel zou verliezen).
4) Daarna krijgen wij van UFO van alle kanten te horen dat je nog gesprekken aan het voeren bent met andere spelers/stammen.

Je begrijpt dat als wij je binnenlaten in UFO, we niet willen dat je dan naar een andere stam gesprekken gaat over. Bij ons is het geen kippenhok of wat dan ook, waar je de ene keer binnen loopt en 5min later al weer punten kan lopen.
Het is ook niet de bedoeling dat je met je hele buurt vriendjes gaat beginnen worden. Waar wil je anders gaan oplopen... :O


Hier kom. Ik vanavond op terug met bewijzen en een tekst natuurlijk tot dan nu werken :)
 

DeletedUser79447

Guest

Hi Gaum, ik snap niet dat je dit gesprek post. Waarom? Dit heeft niets te maken met de gang van zaken in de stam.
Ja, het klopt dat we zijn benaderd door Hesjes en OLT toen voor de stam SW en dat we door Voster waren benaderd voor UW.

Na goede gesprekken met beide partijen + een gesprek met mensen die iets meer van de situatie Hesjes + AATP afwisten. Zijn wij gaan twijfelen.
Hesjes was een boostacc van AATP om AATP in korte tijd 3 x zoveel punten te geven als nummer 2.

Omdat wij hier niet achter stonden, dat een wereld zo gespeeld zou worden. Besloten Fatpool en ik, te polsen voor een andere wending. Hierin is TBN netjes meegenomen. Toen kwam dus aan bod dat we met dezelfde groep tegen AATP en Gele Hesjes zouden gaan.

Toen ik dit communiceerde naar AATP, dat we toch niet met hen zouden gaan. Kreeg ik een appje. Een appje van één van de spelers op AATP om te vertellen wie het team was. Toen ik hoorde wie er op AATP zaten en wat de plannen waren. Zijn we omgedraaid en zijn juist verder gegaan met AATP. Dit gesprek is volledig uitgesproken met de spelers.

Maar, wat je er niet bij zegt. Jij hebt ons proberen te ''naaien'' door dit gesprek tijdens het praten, naar Hesjes te sturen. Om te proberen dat AATP en Hesjes eerst Plato zouden wegwerken. (ik heb helaas de screen niet meer op mijn telefoon/pc staan....)

Dan nu Ritesh van AATP, Vinden wij een goeie gast, maar heeft letterlijk verteld over het plan dat ze ons wilde kicken en aanvallen.
Dat vinden wij dus de druppel en voelde voor ons als een stab. Maar daar mogen jullie over oordelen.
1.0 https://gyazo.com/87496bbaf3af3d85855f7f9c62400728 ( begin gesprek na stamleave. )
2.0 https://gyazo.com/836b94c340bafb94a49375143aaa5fa3

wat hij op 2.0 laat zien is eigelijk gewoon het bewijs dat AATP ons wou stabben en plato ons moest kicken want dan zou het niet opvallen...

2.1 https://gyazo.com/3a30118801af5c0ce7a1be60ccdaaec6 (dit staat er in de printscreen van Ritesh)
3.0 https://gyazo.com/f1b709026a08a0906f3629a858a4a3df
4.0 https://gyazo.com/57b0d6bdf971d15958f3896729f6dfbe
5.0 https://gyazo.com/ebe71fa3af12460465b637933332165b ( hier nog eens het bewijs dat thomas plannen had )
6.0 https://gyazo.com/e8fb1eda84ee678653cd829a2dba35d1
7.0 https://gyazo.com/6f7cda0611018ce438f568d85f5bc492
8.0 https://gyazo.com/1ccb313779e5fbb3f1a3fa2b7fdb62d5

Hierin zie ik niets staan van kicken of een stab. Ik zie staan dat Thomas zegt dat het niets is als Plato kickt. Maar, zie jij staan dat we je kicken en dan direct aanvallen?
Ten eerste, AATP had dit eerst moeten overleggen
Ten tweede, Plato had de kick van TBN moeten overleggen of kunnen verklaren
Ten derde, er was geen sprake van het idee om te kicken, totdat we hoorde over je contacten met andere stammen + dat je met een mol speelt

Hierboven maken wij denk ik duidelijk voor iedereen hoe de vork in de steel zit.
Wij zijn geen lieverdjes, komen voor ons account op en hebben met veel acc over de hele wereld contact.
Maar wie doet dat niet??
Onze insteek is en was geen backstab,

Hoe de vork in de steel zit is nog steeds niet duidelijk met deze screens.
Er is nergens hard bewijs getoont dat AATP, Plato of wie dan ook bezig is met iets totaal anders of in een vorm een kick en aanvallen.

Je probeert met je post AATP en mij, Roy in een zwart licht te zetten. Dat je niet zo goed ging/gaat met Thomas is ook je eigen schuld.

Hieronder het plaatje, wat jij had geschetst voor de edelrichting. Hier is alles op stukgelopen tussen AATP en TBN. Omdat jullie alles wilde eisen.
Kwam Fat te dichtbij, blokkeerde jullie de weg. Kwam AATP continentlijn over, zou je hem edelen.

Je zet 30 screens neer, met loze informatie om jezelf goed te praten. Maar, de screens waardoor je problemen hebt veroorzaakt met vrijwel de hele stam. Laat je erbuiten.

Ik hoop dat Ritesh/Thomas het originele bericht van het plaatje hieronder nog hebben. Waarin TBN aangeeft het niet eens te zijn + naar de rim wilt + noord wilt + oost wilt en eigenlijk geen tegenstand duld.

1bb0de581165b948155214ddfe0d2478.png



Eindstand, Gaum. Zoals je weet. Ik heb geen probleem met je. We hebben als laatste nog een prima gesprek gehad waarin ik aan heb gegeven me niet zo druk te maken en dat het oke tussen ons zit. Maar om nou zo account Plato en AATP proberen te kakken te zetten, zonder bewijzen of wat dan ook is dan nog wel iets wat niet echt tof is.
 

DeletedUser67275

Guest
Hoi Guillaume,

Heb mijn uiterste best gedaan om alle screens te lezen, maar ben voortijdig afgehaakt. Ik sta behoorlijk te kijken van wat je hier allemaal eruitgooit. Het lijkt allereerst net of je een lichte obsessie hebt met Plato (lees Roy) en hem zoveel mogelijk erin betrekt.

Natuurlijk is het woord kicken wel eens gevallen. Er zijn zoveel onenigheden geweest tussen jou en verschillende spelers dat dat niet gek is. Maar zoals je weet zijn niet altijd alle geruchten waar. Wat Ritesh al zei, over dat hij stopt als jij gekicked wordt, zo dacht ik er ook over. En zo dachten nog meer stamgenoten erover. Met als uitleg dat als twee kanten schuldig zijn, het onterecht is om blind voor de kant te kiezen die de kickrechten heeft, ofwel de leiding. Wij hadden dat allemaal niet toegestaan, en dat had jij ook wel kunnen weten. Met de meerderheid van de stam had jij geen gedoe, dus waarom zouden we je zomaar laten vallen?

Je hebt (misschien) onbewust jezelf al dit wantrouwen aangepraat, en daar heb je de rekening voor betaald door de stam te verlaten. Niemand zou je in feite gekickt hebben, en dat weet je zelf ook heel goed..
 

DeletedUser80405

Guest
Hi Gaum, ik snap niet dat je dit gesprek post. Waarom? Dit heeft niets te maken met de gang van zaken in de stam.
Ja, het klopt dat we zijn benaderd door Hesjes en OLT toen voor de stam SW en dat we door Voster waren benaderd voor UW.

Na goede gesprekken met beide partijen + een gesprek met mensen die iets meer van de situatie Hesjes + AATP afwisten. Zijn wij gaan twijfelen.
Hesjes was een boostacc van AATP om AATP in korte tijd 3 x zoveel punten te geven als nummer 2.

Omdat wij hier niet achter stonden, dat een wereld zo gespeeld zou worden. Besloten Fatpool en ik, te polsen voor een andere wending. Hierin is TBN netjes meegenomen. Toen kwam dus aan bod dat we met dezelfde groep tegen AATP en Gele Hesjes zouden gaan.

Toen ik dit communiceerde naar AATP, dat we toch niet met hen zouden gaan. Kreeg ik een appje. Een appje van één van de spelers op AATP om te vertellen wie het team was. Toen ik hoorde wie er op AATP zaten en wat de plannen waren. Zijn we omgedraaid en zijn juist verder gegaan met AATP. Dit gesprek is volledig uitgesproken met de spelers.

Maar, wat je er niet bij zegt. Jij hebt ons proberen te ''naaien'' door dit gesprek tijdens het praten, naar Hesjes te sturen. Om te proberen dat AATP en Hesjes eerst Plato zouden wegwerken. (ik heb helaas de screen niet meer op mijn telefoon/pc staan....)



Hierin zie ik niets staan van kicken of een stab. Ik zie staan dat Thomas zegt dat het niets is als Plato kickt. Maar, zie jij staan dat we je kicken en dan direct aanvallen?
Ten eerste, AATP had dit eerst moeten overleggen
Ten tweede, Plato had de kick van TBN moeten overleggen of kunnen verklaren
Ten derde, er was geen sprake van het idee om te kicken, totdat we hoorde over je contacten met andere stammen + dat je met een mol speelt



Hoe de vork in de steel zit is nog steeds niet duidelijk met deze screens.
Er is nergens hard bewijs getoont dat AATP, Plato of wie dan ook bezig is met iets totaal anders of in een vorm een kick en aanvallen.

Je probeert met je post AATP en mij, Roy in een zwart licht te zetten. Dat je niet zo goed ging/gaat met Thomas is ook je eigen schuld.

Hieronder het plaatje, wat jij had geschetst voor de edelrichting. Hier is alles op stukgelopen tussen AATP en TBN. Omdat jullie alles wilde eisen.
Kwam Fat te dichtbij, blokkeerde jullie de weg. Kwam AATP continentlijn over, zou je hem edelen.

Je zet 30 screens neer, met loze informatie om jezelf goed te praten. Maar, de screens waardoor je problemen hebt veroorzaakt met vrijwel de hele stam. Laat je erbuiten.

Ik hoop dat Ritesh/Thomas het originele bericht van het plaatje hieronder nog hebben. Waarin TBN aangeeft het niet eens te zijn + naar de rim wilt + noord wilt + oost wilt en eigenlijk geen tegenstand duld.

1bb0de581165b948155214ddfe0d2478.png



Eindstand, Gaum. Zoals je weet. Ik heb geen probleem met je. We hebben als laatste nog een prima gesprek gehad waarin ik aan heb gegeven me niet zo druk te maken en dat het oke tussen ons zit. Maar om nou zo account Plato en AATP proberen te kakken te zetten, zonder bewijzen of wat dan ook is dan nog wel iets wat niet echt tof is.


Zonder bewijzen moet je effen echt alles lezen dit is de grootste grap dat ik al heb gehoord.

Dit gesprek heb ik gemaakt omdat mensen ons zwart probeerden te maken.Bekijk de vorige posts deze bewijzen zijn ook dat wij niets tegen aatp hadden, maar dat we oordeel volgden van Roy. Ze zitten hier allemaal te zeggen dat wij aatp niet moesten. We hebben gewoon alle gesprekken gescreend en door gestuurt en met die edellijnen moet je zelf ook niet beginnen. Want als ik dan weer start met een verhaal en foto's is het weer voor niets geweest zoals ik al zij. Ik vind Daan van Plato Nice Roy had ik nu ook gwn goed contact mee. Ritesh zegt toch duidelijk dat het zo was dus waarom zit jij nu met onzin te sturen. Dit moet je niet zien als verwijten het is gewoon het begin tot het einde dat ik uitleg.

Bedankt voor de reactie Mvg Guillaume
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
AATP lees Thomas en TBN lagen elkaar niet. Volledig mee eens.

De 'onrust' is allemaal begonnen met het edelkaartje. Dat kan je ook niet ontkennen.
Wat jij met iedereen privé hebt besproken, moet van mij part ook privé blijven.

Zoals ik ook aangaf, ik heb prima gesprekken met je gehad, ook na al het gezeik. Ik heb dan ook niets tegen je als persoon. Gewoon een haantje de voorste en dat mag in de huidige tw samenstelling ook wel weer eens voorbij komen.

Dat Ritesh zegt dat het zo was, ik zie niet zo zeer dat dat ergens staat. En buiten dat om, dat er iets staat over kick van Plato. Daar weten wij zelf ook niets van. Ik kan me zo voorstellen dat dit gewoon een rage is geweest van Thomas.

De eerlijkheid van Ritesh mbt de screens, laten dan ook zien dat er goede wil was. Hij had het ook kunnen faden, dan had je het niet geweten dat Thomas dat heeft gezegd.

Het is jammer hoe het is gelopen, er lag ontzettend veel potentie in de stam.

Ik moet wel eerlijk zeggen, vanaf de dag van je leave tot 5 dagen daarvoor heb ik zo weinig meegekregen dat ik tot op de dag van vandaag niet alle details op een rijtje heb. Ik oordeel daardoor dus niet over 'de laatste loodjes'
 

DeletedUser80405

Guest
AATP lees Thomas en TBN lagen elkaar niet. Volledig mee eens.

De 'onrust' is allemaal begonnen met het edelkaartje. Dat kan je ook niet ontkennen.
Wat jij met iedereen privé hebt besproken, moet van mij part ook privé blijven.

Zoals ik ook aangaf, ik heb prima gesprekken met je gehad, ook na al het gezeik. Ik heb dan ook niets tegen je als persoon. Gewoon een haantje de voorste en dat mag in de huidige tw samenstelling ook wel weer eens voorbij komen.

Dat Ritesh zegt dat het zo was, ik zie niet zo zeer dat dat ergens staat. En buiten dat om, dat er iets staat over kick van Plato. Daar weten wij zelf ook niets van. Ik kan me zo voorstellen dat dit gewoon een rage is geweest van Thomas.

De eerlijkheid van Ritesh mbt de screens, laten dan ook zien dat er goede wil was. Hij had het ook kunnen faden, dan had je het niet geweten dat Thomas dat heeft gezegd.

Het is jammer hoe het is gelopen, er lag ontzettend veel potentie in de stam.

Ik moet wel eerlijk zeggen, vanaf de dag van je leave tot 5 dagen daarvoor heb ik zo weinig meegekregen dat ik tot op de dag van vandaag niet alle details op een rijtje heb. Ik oordeel daardoor dus niet over 'de laatste loodjes'


Bedankt voor de reactie! Ik ben het met je eens. Ik weet dat de stam het goede met me voorhad en ik zeg zeker niet dat dit anders was. Ik heb altijd ook veel respect gehad voor jullie, maar ik kon gewoon niet aanzien hoe wij gwn als stabber en andere shit zwart werden gemaakt. Daarom dat ik gwn alles uit de kast haalde. Maar nu kunnen we gewoon verder toch? Lekker gezellig, nog veel plezier :D en nog een leuke dag

Grtz Guillaume
 

DeletedUser69389

Guest
Bedankt voor de reactie! Ik ben het met je eens. Ik weet dat de stam het goede met me voorhad en ik zeg zeker niet dat dit anders was. Ik heb altijd ook veel respect gehad voor jullie, maar ik kon gewoon niet aanzien hoe wij gwn als stabber en andere shit zwart werden gemaakt. Daarom dat ik gwn alles uit de kast haalde. Maar nu kunnen we gewoon verder toch? Lekker gezellig, nog veel plezier :D en nog een leuke dag

Grtz Guillaume
Waar word je een stabber genoemd dan?
 

DeletedUser79447

Guest
Dat je als stabber wordt genoemd snap ik ergens wel.

Je wilt met 3 leden van UFO de stam NEO versterken en UFO bashen, terwijl je op hetzelfde moment ook zegt. Ik wil uit NEO en lekker NEO bashen.

Dat is niet netjes. Je hebt het niet gedaan, dus het is in weze niet uitgevoerd. Maar, dat de intentie er is geweest en dat je van twee walletjes wilde eten, ja dat geeft wel twijfels aan loyaliteit en integriteit.
 
Reactiescore
27
Dat ie t niet slim gespeeld heeft ok... Maar mensen uit andere stammen trekken om de andere stam te verslappen lijkt me juist een pré op iedere wereld en hoort erbij.
Dat ie na veel interne ruzies ook hengeltjes op gooit bij UFO is hem toch ook niet kwalijk te nemen?
 

DeletedUser69389

Guest
Dat ie t niet slim gespeeld heeft ok... Maar mensen uit andere stammen trekken om de andere stam te verslappen lijkt me juist een pré op iedere wereld en hoort erbij.
Dat ie na veel interne ruzies ook hengeltjes op gooit bij UFO is hem toch ook niet kwalijk te nemen?
Mwa niet perse een pré hoor. Dat die hengeltjes gooit nee. Maar tegelijkertijd plannen maken van eenzelfde strekking bij meerdere stammen hoort niet.
 

DeletedUser69389

Guest
oGP top of flop? Nieuwe top 3 stam op 66. Stam waar TBN nu ook in zit. Naam is bij TW stats nog niet aangepast en ook nog niet met de nieuwe leden. Vandaar de kleuring en andere naam.

0af3be68d32d5f26ff50c3cea34513c3.png


nl66
 
Reactiescore
853
Waarom vraag je dit überhaupt? Als je de ledenlijst ziet zegt dat genoeg lijkt me?
 

DeletedUser69389

Guest
Waarom vraag je dit überhaupt? Als je de ledenlijst ziet zegt dat genoeg lijkt me?
Op Chemistry spelen ervaren spelers die bijv op W2 en 19 op Flock speelden en zeer ervaren zijn. El pari dat is Matthijs van DoI en die kan toch ook wel wat.
 
Reactiescore
3.452
Mausss wauw...moest ff denken maar weet weer wie het is:p
 
Bovenaan