Grand Alliance vs Bellum

Reactiescore
742
Hoi.

Ik hoor dat dit de enige wereld is die nog uitdaging biedt. Indien er een stam (die een goed account kan aanbieden) interesse heeft in mij.

Stuur me dan eens een pm'etje.

Kusjes x


mag altijd als je wilt kom maar bij mij :D
indien interesse vraag maar gewoon.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Neen Martijn hier is wel degelijk voldoende actie. En ik denk dat hier wel in beide stammen voldoende sfeer hangt
 
Reactiescore
1.367
Denk dat deze wereld wel een van de meer actie vollere werelden is. Constante massa's over en weer met wisselend succes aan beide kanten.
Beide kanten lijken me dan ook een leuke plek om te spelen.
 

DeletedUser69389

Guest
Denk dat deze wereld wel een van de meer actie vollere werelden is. Constante massa's over en weer met wisselend succes aan beide kanten.
Dat is zeker waar, maar dat maakt het niet per definitie leuk. Liever een strijd en niet doorkomen, omdat er goed gedefft wordt. Dan die die wat verliest en dan weer die.
 
Reactiescore
1.367
Dat is zeker waar, maar dat maakt het niet per definitie leuk. Liever een strijd en niet doorkomen, omdat er goed gedefft wordt. Dan die die wat verliest en dan weer die.

Dan speel jij deze wereld niet :p

Beide stammen hebben nu een paar accounts gesloopt en op andere accounts worden steeds massa's gegooid met kleinere winsten (of helemaal geen winst) door het def werk.

Het begin van de wereld en de manier waarop bepaalde stammen zijn ontstaan zijn minder mooi, maar de afgelopen maanden duiden toch op een leuke strijd :)
 

DeletedUser79858

Guest
Strijd. Liever met pijn en moeite vijf dorpen. Dan tribalintern. Juist die spanning maakt het leuk.

Dat is exact wat er nu gebeurt. Als ik naar de oorlogstatestiekjes kijk van afgelopen dagen dan zijn er ongeveer 2 miljoen verslagentegenstanders als verdediger bijgekomen per verloren dorp (puur op aantallen)

Zal vast iemand zeggen dat jet 1,9m of 2,3m is. Maar het gaat bij mijn uitspraak om het idee. Er wordt flink gevochten onderling. Een stamlid links of rechts internen omdat betreffende speler ermee stopt doet hier niets aan af.

Ik zeg ook AANRADER voor spelers die actie zoeken. En ook ik heb de mening dat er bij allebij de partijen een leuke sfeer en club aan het spelen is. Het is zowaar een leuk spelletje geworden op w63
 

DeletedUser79704

Guest
Noob wereld want danny speelt hier, en hij is zogenaamd de nieuwe Rembrandt maar dan de dikke versie.

Btw de echte Rembrandt was wel echt een koning
Word dat niet beetje oud om continu rise against aan te vallen
 
Reactiescore
50
unknown.png


De resultaten na de eerste massa sinds de oorlogsverklaring (resultaten van alle massa's hiervoor niet meegenomen, en betreft nu alleen de massa van onze kant nog).

In groen zijn Grand Alliance (S.A., Oega en -KH-) in rood zijn Bellum + MBEL
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan