Top & Flop spelers

Deleted User - 24028

Guest
Dan zou er geen nee kunnen worden gezegd worden op de vraag of er een VV ligt/lag van nova bij Qua?
Maar Satj zegt nu dat ze de vv hadden van een account van nova?????
Hebben jullie nu nog niet door dat Mark niet vies is van een leugentje als het hem goed uit komt ? 3 (en misschien zelfs 4) dan de 5 vragen die er gesteld werden zouden het antwoord "Ja" moeten krijgen, laat staan dat hij kan zeggen dat het allemaal Nee is...
 
Reactiescore
389
Hebben jullie nu nog niet door dat Mark niet vies is van een leugentje als het hem goed uit komt ? 3 (en misschien zelfs 4) dan de 5 vragen die er gesteld werden zouden het antwoord "Ja" moeten krijgen, laat staan dat hij kan zeggen dat het allemaal Nee is...

Wel door natuurlijk, maar als het nooit duidelijk gesteld wordt kan je er nooit onderuit pullen. Vandaar de 5 vragen.
 

DeletedUser77113

Guest
mijn Complimenten voor het doorzettingsvermogen van Justin op Wife... al aardig mooi defwerk gezien, al laat hij hier en daar toch wat steken vallen.
tbh dat doet iedereen wel
 

DeletedUser73358

Guest
Mooi defwerk?

Gezien zijn cluster en de kleinschaligheid van de massa vind ik het geen goed defwerk.

4m aanvaller tegen 6m verdediger is ook geen deftig blockwerk.
 

DeletedUser77704

Guest
mijn Complimenten voor het doorzettingsvermogen van Justin op Wife... al aardig mooi defwerk gezien, al laat hij hier en daar toch wat steken vallen.
tbh dat doet iedereen wel

Bedankt, roeien met riemen die we hebben.


Ter verdediging van justin, is zijn privé op dit moment niet makkelijk, waarvoor veel sterkte gewenst door mij.

Thanx, nog steeds niet over :(


Mooi defwerk?

Gezien zijn cluster en de kleinschaligheid van de massa vind ik het geen goed defwerk.

4m aanvaller tegen 6m verdediger is ook geen deftig blockwerk.

Account is maandagavond/dinsdag inderdaad rampzalig gedeft, kon het zelf niet deffen en degene die vv hebben gedraaid hebben alle front off/def laten wegbashen en ervoor gezorgd dat heel de zuidelijke cluster onhoudbaar werd. @theblackswan refereert dus enkel aan woensdag waar ik er wel zelf was en met een gebashed account nog een leuke strijd ervan wist te maken ondanks de beperkte mogelijkheden.
 

DeletedUser79906

Guest
Bedankt, roeien met riemen die we hebben.




Thanx, nog steeds niet over :(




Account is maandagavond/dinsdag inderdaad rampzalig gedeft, kon het zelf niet deffen en degene die vv hebben gedraaid hebben alle front off/def laten wegbashen en ervoor gezorgd dat heel de zuidelijke cluster onhoudbaar werd. @theblackswan refereert dus enkel aan woensdag waar ik er wel zelf was en met een gebashed account nog een leuke strijd ervan wist te maken ondanks de beperkte mogelijkheden.

:eek: wie is die deffer? dan weet ik waar mijn troepen heen moeten de volgende x, TBH dacht ik dat er helemaal niemand was..
 

DeletedUser65345

Guest
Volgensmij is QQUEEEZ weer lekker Korja aan het internen ^^
 
Reactiescore
1.278
Volgensmij is QQUEEEZ weer lekker Korja aan het internen ^^

Ik vind het jammer, maar dit verrast me niet eens. Toch wel lachwekkend om zo'n account op rang 1 te zien staan.
 
Reactiescore
1.278
Wanneer joint pony qua?
 
Reactiescore
1.278
Mij zie je niet huilen hoor^^ vind het zelfs wel komisch dat zaken die al tijden geroepen worden en ontkent werden nu uitkomen.

Laten we het erop houden dat Nova erg sterkt gespeeld heeft, van een zeker verlies hebben ze dit mooi omgebogen. Helaas heeft Qua zich laten verleiden tot het makkelijke pad, de kans op wereldwinst stond blijkbaar hoger dan spelvreugde. Jezelf kunnen bewijzen in een 1 vs 1 met gelijke krachten lijkt mij toch wel een betere prestatie dan een 1 vs 1 winnen waarbij je 75% van de wereld beheerst door interns en vriendjes:D

Even een tip aan Qua, je kan servers huren... tof man 100% kans op wereldwinst;).
 

DeletedUser73358

Guest
Qua had al een overmacht van destijds 3+ miljoen, wat toen 20% was. Nu is het verschil ondertussen al 6 miljoen, waarvan het merendeel te wijten is aan de interns en de GAP tegen Noobs.
'T was alsnog niet voldoende, wat een eventuele winst waardeloos maakt.
 
Reactiescore
1.075
Zou dat ook niet komen omdat hun massas falen? :eek:
 
Bovenaan