Wereldafspraken

DeletedUser80427

Guest
ik hoorde dat kata's gewoon gebruikt worden voor div doeleinden in game dus ik wil niet stoken of moeilijk doen maar de discussie is dus anders als de werkelijkheid of het word alleen nageleefd door bepaalde spelers/stammen maar zeker niet door iedereen
 

DeletedUser79332

Guest
Voor diverse doeleinden kan hij ook gebruikt worden. Denk aan muur, verzamelplaats kerk en toren. De rest is laag maar op deze gebouwen kan prima lijkt me..
 
Reactiescore
111
Op w33 zijn door ons geen kata's gebruikt beste man, niet sinds de BG. Als je daarvoor wel kata's hebt gebruikt zou kunnen, daarna niet.
Die fucker van een HardcoreAngel gebruikte wel kata hoor... :) Ik heb daar meerdere 500+ kata aanvallen van gehad...

Maar in grote lijnen ben ik het met je eens dat op w33 niet heel veel kata's werden gegooid
 
Reactiescore
7.918
Die fucker van een HardcoreAngel gebruikte wel kata hoor... :) Ik heb daar meerdere 500+ kata aanvallen van gehad...

Maar in grote lijnen ben ik het met je eens dat op w33 niet heel veel kata's werden gegooid

Dan moet ik me corrigeren excuses, ik kan me dat met HardcoreAngel niet meer heugen :p
 
Reactiescore
533
Beste iedereen,

Voor mij was deze wereld slopend door de vele ongegronde stab-beschuldigingen van Ima en dan vooral vanuit Mark (coruscant). Ook bracht Mark keer op keer de boodschap dat Johnny het spel niet fair speelde, dat ze vv buiten de stam draaide, enz. Elke keer zeer persoonlijk, elke keer met meer gif dan feiten. De zin voor het spel was onnoemelijk laag en verscheidene co's hebben er onder geleden.

Samen met de andere bespelers van Johnny hebben we hier het hoofd tegen geboden en gezegd dat we TW willen spelen zoals het hoort namelijk plezier maken. Willen we VV draaien, dan draaien we VV. Er was echter met de co's van coruscant afgesproken dat we vanuit de vv geen aanvallen zouden sturen, dit hebben wij altijd tot in de puntjes nageleefd ook al zijn er situaties geweest waar we sterk twijfelden of dit langs de andere kant wel werd nageleefd...

Nu krijg ik gisteren het volgende te horen. Ima verstuurd via vv buiten de stam edels naar onze stam. Iets wat volgens Mark altijd al stabben en onfair spel was. Hij wordt hier via skype op aangesproken en doet alsof dit perfect normaal is. In mijn ogen is het versturen van die aanvallen geen probleem, maar het hypocriete gedoe van Mark mag echt wel eens aangekaart worden en in Ima serieus worden aangepakt. Mark is geen meerwaarde voor deze wereld en verziekt het spel voor vele mensen.

Groeten,
Tuur
 

DeletedUser80376

Guest
Zullen we dan nog even hebben hoe jullie met de nap afspraken zijn omgegaan?

Man man man

Laat me niet lachen, jullie hebben er 10x meer voordeel uitgehaald als ons. Achja, ieder zijn manier van spelen zeker ;)
 
Reactiescore
533
Zullen we dan nog even hebben hoe jullie met de nap afspraken zijn omgegaan?

Man man man
Die NAP afspraken zijn vooral langs beide kanten slecht gedaan. Maar daar gaat het hier niet over...

Het gaat hier over hoe hypocriet Mark is en dat dat best wel eens gezegd mag worden. Voor mijn part sturen jullie die aanvallen. Dat boeit me niet, maar dat Mark eerst tot het brute af ons komt beschuldigen van vuil spel omdat we defden op een VV van een kennis en hij daardoor geen makkelijke dorpen kon krijgen. En nu dat hij er zelf profijt uit kan halen staat hij toe dat er aanvallen worden verstuurd via vv?

Dat mag best eens gezegd worden en best wel eens aangepakt worden. Want het is niet de eerste keer dat Mark in dergelijk daglicht komt te staan.
 
Reactiescore
533
En meer dan dit laatste zeg ik er niet over.
 
Reactiescore
3.452
Begint een beetje zielig over te komen Maai!

Ima doet aan R2w wat een schande was volgens jullie, wat zien we nu? Maai recruteert erop los

Ima werd beschuldigd van het omkopen van een moderator aangezien de ban van 2 Ima spelers werd kwijtgescholden en van een speler van Maai niet.
Maai spelers hacked ff 2 Ima accounts ....

Nu weer het niet naleven van een nap en wederom probeert Maai de aandacht op Ima te krijgen??

En dat allemaal onder het mom van “wij strijden voor fair play”....yeah sure
 

DeletedUser80376

Guest
Begint een beetje zielig over te komen Maai!

Ima doet aan R2w wat een schande was volgens jullie, wat zien we nu? Maai recruteert erop los

Ima werd beschuldigd van het omkopen van een moderator aangezien de ban van 2 Ima spelers werd kwijtgescholden en van een speler van Maai niet.
Maai spelers hacked ff 2 Ima accounts ....

Nu weer het niet naleven van een nap en wederom probeert Maai de aandacht op Ima te krijgen??

En dat allemaal onder het mom van “wij strijden voor fair play”....yeah sure

To much cringe :confused:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Die NAP afspraken zijn vooral langs beide kanten slecht gedaan. Maar daar gaat het hier niet over...

Het gaat hier over hoe hypocriet Mark is en dat dat best wel eens gezegd mag worden. Voor mijn part sturen jullie die aanvallen. Dat boeit me niet, maar dat Mark eerst tot het brute af ons komt beschuldigen van vuil spel omdat we defden op een VV van een kennis en hij daardoor geen makkelijke dorpen kon krijgen. En nu dat hij er zelf profijt uit kan halen staat hij toe dat er aanvallen worden verstuurd via vv?

Dat mag best eens gezegd worden en best wel eens aangepakt worden. Want het is niet de eerste keer dat Mark in dergelijk daglicht komt te staan.

Ik ben het niet altijd met Mark eens geweest hoor, maar ik vind daadwerkelijk lage/discutabele acties uitvoeren wel wat erger dan een stamgenoot die soms hard kan lullen. Moet je er niet op ingaan als je hem hypocriet vindt of wat dan ook.

Laat ik het zo zeggen: vind het hypocriet als je een tegenstander hypocriet vindt terwijl je eigen stam dat ook is. ;)
 

DeletedUser79458

Guest
Laat me niet lachen, jullie hebben er 10x meer voordeel uitgehaald als ons. Achja, ieder zijn manier van spelen zeker ;)

Dus dan mag je afspraken verbreken:confused: Afspraken maken jullie echt niet meer uit he als het Ima bevat, hoop dat jullie met andere stammen jullie afspraken wel eindelijk is gaan naleven. Ook hebben jullie dit op jezelf afgeroepen, moeten jullie maar geen afspraken aangaan met elke andere stam dan Ima of haar MB stammen :p
 

DeletedUser77822

Guest
Wat er ook allemaal mag zijn voor gevallen (ik volg dit iets minder intensief), ik vind het te allen tijde ontzettend laag als er misbruik wordt gemaakt van accounts die hun vv droppen bij een vijandige stam omdat ze worden aangevallen of hun zin niet krijgen. Ik vind het een topstam onwaardig om dergelijke accounts te misbruiken door alle troepen op de vijand te smijten en dorpen gratis te verwerven.
Dat Ima dit bij een account als Len doet en daarmee in 1 klap een cruciale zone verkrijgt zonder ook maar enige moeite en ook nog eens dankbaar misbruik maakt van de troepen vind ik echt heel erg laf. Dit maakt dat ik het spelplezier volledig verlies.
Als dit ze de wereldwinst moet gaan opleveren, dan hoop ik dat het ontzettend goed voelt met 150 gratis dorpen... Had Ima toch wel iets hoger ingeschat.
Oh ja, en van Len ook erg laag trouwens, alleen omdat hij niet bij Maai kon? Dat terwijl hij toch zou stoppen c.q. gestopt was.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wat er ook allemaal mag zijn voor gevallen (ik volg dit iets minder intensief), ik vind het te allen tijde ontzettend laag als er misbruik wordt gemaakt van accounts die hun vv droppen bij een vijandige stam omdat ze worden aangevallen of hun zin niet krijgen. Ik vind het een topstam onwaardig om dergelijke accounts te misbruiken door alle troepen op de vijand te smijten en dorpen gratis te verwerven.
Dat Ima dit bij een account als Len doet en daarmee in 1 klap een cruciale zone verkrijgt zonder ook maar enige moeite en ook nog eens dankbaar misbruik maakt van de troepen vind ik echt heel erg laf. Dit maakt dat ik het spelplezier volledig verlies.
Als dit ze de wereldwinst moet gaan opleveren, dan hoop ik dat het ontzettend goed voelt met 150 gratis dorpen... Had Ima toch wel iets hoger ingeschat.
Oh ja, en van Len ook erg laag trouwens, alleen omdat hij niet bij Maai kon? Dat terwijl hij toch zou stoppen c.q. gestopt was.

Shine is gevallen. Drie spelers hebben ervoor gekozen om naar Maai te gaan. De andere spelers staat vrij om een besluit te maken. Ze kunnen solliciteren bij Ima of Maai, ze kunnen zich laten internen door Ima of Maai, ze kunnen neutraal blijven of op delete gaan.

Als Maai met zo'n stap begint kun je een tegenreactie verwachten. Dit is middels een VV, wees maar blij dat we niet als reactie ook nog Shine accounts erbij nemen, had net zo goed gekund.

Jullie als stam krijgen toch ook ineens een zone erbij, namelijk Kusm/Kevinknip/Denissen. Hebben jullie daar veel moeite voor moeten doen? Volgens mij ook niet hè. Dus je bent hier wel heel hypocriet om erover te klagen.

Over de troepen van het account moet je al helemaal niet beginnen. Maai begon namelijk met aanvallen, zou niet reëel zijn als er niet gecounterd mag worden :p
 
Reactiescore
533
Alles wat jullie hier is zeggen is gewoon naast het punt praten.

Ik heb namelijk duidelijk gezegd dat ik het niet erg vind dat jullie vv doen. Dus 90% van al jullie argumenten om die vv goed te praten kan de vuilbak in.

Mij draait het dus om het feit dat ik door het slijk werd gehaald. Dat er leugens werden verkondigd door Mark. En als dan puntje bij paaltje komt. Hij gewoon alles toelaat zonder een greintje zelfrespect.

Probeer dus in het vervolg niet op de teentjes getrapt te zijn en bs erbij te sleuren.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Alles wat jullie hier is zeggen is gewoon naast het punt praten.

Ik heb namelijk duidelijk gezegd dat ik het niet erg vind dat jullie vv doen. Dus 90% van al jullie argumenten om die vv goed te praten kan de vuilbak in.

Mij draait het dus om het feit dat ik door het slijk werd gehaald. Dat er leugens werden verkondigd door Mark. En als dan puntje bij paaltje komt. Hij gewoon alles toelaat zonder een greintje zelfrespect.

Probeer dus in het vervolg niet op de teentjes getrapt te zijn en bs erbij te sleuren.

Waren de posts hierboven van Ima spelers wel reacties op jouw posts?
 
Reactiescore
533
Bovenaan