Spotprentjestopic

Reactiescore
145
Vix-V.png
 
Reactiescore
1.476
Moet je maar meer boosten noob. Ik had speciaal een soa voor je achter gehouden.
 

DeletedUser78972

Guest
Dat snap ik maar als je verplicht wordt om 4e te worden heeft dat geen zin.
 
Reactiescore
1.476
Dan leave je de stam en ga je knokken voor je puntjes. Ik help je wel.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dan word die gerekt.

Snap sowieso niet waarom je uberhaupt een fuck geeft om die rang lulz
 

DeletedUser78972

Guest
Tis niet de rang tis de manier hoe t gaat maar goed

En nee ik ga niet meer deffen op deze wereld
En net alsof ik kans maak tegen een hele stam lol
 

DeletedUser78972

Guest
Tuurlijk draait het daar uiteindelijk om maar iedereen weet ook waarom ik daar zo moeilijk over doe.

Deze kleuter geeft geen fuck om wat je vind over me gedrag:)
 
Reactiescore
1.476
Tis niet de rang tis de manier hoe t gaat maar goed

En nee ik ga niet meer deffen op deze wereld
En net alsof ik kans maak tegen een hele stam lol
Natuurlijk maak je geen kans maar je kunt dan nog wel beetje oefenen met deffen. Al snap ik wel dat je gwn in de stam blijft, die wereldwinst verdien je.
 
Reactiescore
5
waarom zou noobstiaan volgens VIX geen 3e plek verdienen, omdat de sukke zogenaamd solo allemaal inactieve noobs aan de rim heeft verovert? en nu ook een soort van BB aka nainos edelt?
 

DeletedUser78972

Guest
3 aanklachten,

-het chanteren van de stam met leaven.(was niet gebeurd zonder het uitbouwprobleem)
-irl bedreigingen( vind ik geen bedreigingen)
-boosten van OD(geen rangen beïnvloedt zelfs niet in de buurt gekomen)

Verder natuurlijk een hoop gezeik en wat scheldpartijtjes wat me niet mee gaat zitten natuurlijk.

Agh de stam heeft besloten:)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Die discussie over het wel of niet kloppen van die aanklachten is allang gevoerd Devin en die heb je zéér duidelijk verloren omdat het directe feiten zijn. Ik ga er geen adem aan verspillen meer. Laat je vooral niet opjutten door de verliezers die hier nog een beetje rondwanen.
 
Reactiescore
5
Die discussie over het wel of niet kloppen van die aanklachten is allang gevoerd Devin en die heb je zéér duidelijk verloren omdat het directe feiten zijn. Ik ga er geen adem aan verspillen meer. Laat je vooral niet opjutten door de verliezers die hier nog een beetje rondwanen.

heil roald.
je mag niet inzien dat je gelijk hebt devin.
 
Bovenaan