Top of Flop stammen

DeletedUser78334

Guest
Enkel en alleen op basis van de drie recruits zou je dit zeker niet per definitie kunnen classificeren als R2W (maar zo makkelijk ligt het niet).

De belangrijkste vraag is natuurlijk hoe de andere oud Shine leden zich zullen opstellen t.o.v. de nieuwe ontwikkelingen. Als die worden geinternd door de nieuwe Maai leden en/of zich zullen blijven inzetten als spelers ten behoeve van elkaar; dan is het een hele zuivere R2W.

Dan is het namelijk gewoon (wederom) een verkapte fusie. Dus een R2W. Een andere conclusie is niet te trekken.

Wat gebeurd er met de andere Shine accounts?


Ima heeft al een VV'tje te pakken gekregen van 1 van de oud-Shine accounts...
 
Reactiescore
760
Oei oei Ima heeft weer flink liggen stabben^^

Len64 die en NAP had met Maai + Opzegtermijn. Er wordt meteen aangevallen aan het front, en wat ik heb gehoord had Ima de vv? Goed bezig Ima! ;)
 

DeletedUser80044

Guest
Sorry babe maar ik ga slapen en ga geen discussie aan met jou
 
Reactiescore
760
Hoezo loopt happynis op len dan o_O

Nadat er aanvallen op ons geopend werden, dan gaan er idd aanvallen terug die kant op hé;)

Wie de bal kaats kan hem ook terug verwachten.
 
Reactiescore
760
Verder bij mij niet gemeld dat er een nap was
En dat was het hoogtepunt van de laatste dagen op dit forum? Vind dit evengoed wel vrij triest omdat volgens mij wel 1/2 van Ima hiervan op de hoogte was ^^
 
Reactiescore
310
En dat was het hoogtepunt van de laatste dagen op dit forum? Vind dit evengoed wel vrij triest omdat volgens mij wel 1/2 van Ima hiervan op de hoogte was ^^

Awwwh frank word serieus.... kan snap ik ergens ook wel na verdaag
Laten we het maar niet hebben over hoe jullie met de nap zijn omgegaan ;)
 
Reactiescore
760
Awwwh frank word serieus.... kan snap ik ergens ook wel na verdaag
Laten we het maar niet hebben over hoe jullie met de nap zijn omgegaan ;)
Scheelt dat dit niet Frank was, ik ben het Wouter ^^
Frank heeft mijn AF account van vroeger gejat!
14-03, 19:54 komt de eerste aanval van Len aan op Happyniss. 14-03, 15:35 heeft Happyniss Len al gescout. Hoe is dit Ima die de nap breekt?

Happyniss was duidelijk op de hoogte van de Nap, en die kerels verbreken het niet zomaar. Wat ik hoorde werd er al eerder aangevallen maar goed zal het eens proberen na te vragen. En daardoor wordt ook meteen op CB aangevallen? Wij hebben Len niet eens aangeraakt;)

En naar mijn idee was er een nap met omliggende spelers erom heen, dus shumway, cb en happyniss. Dat happyniss het volgens "Jullie" verbroken zou hebben betekend niet dat de andere spelers die zich dan wel aan de nap zouden houden dan wel aanvallen mogen krijgen of niet?
Dus in feite verbreekt Len dan nog de nap met de andere omliggende spelers.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.634
Happyniss was duidelijk op de hoogte van de Nap, en die kerels verbreken het niet zomaar. Wat ik hoorde werd er al eerder aangevallen maar goed zal het eens proberen na te vragen. En daardoor wordt ook meteen op CB aangevallen? Wij hebben Len niet eens aangeraakt;)

Ja als Happyniss begint kan je dat verwachten. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten :p

Nee, maar ik weet niet precies wat zich afspeelde, maar weet wel dat die VV pas in de avond in Ima ligt dus hoe dan ook Ima geen fout gemaakt kan hebben. Daarnaast was het echt niet duidelijk dat er een NAP was.
 
Reactiescore
760
Ja als Happyniss begint kan je dat verwachten. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten :p

Nee, maar ik weet niet precies wat zich afspeelde, maar weet wel dat die VV pas in de avond in Ima ligt dus hoe dan ook Ima geen fout gemaakt kan hebben. Daarnaast was het echt niet duidelijk dat er een NAP was.


En jullie in Ima weten altijd duidelijk alles beter? Och het is nooit Ima's schuld. Altijd of Maai's schuld of wij weten er niks vanaf^^
 
Bovenaan