Top & Flop stammen

DeletedUser47575

Guest
Kortom alles was met voorbedachte rade en in geen enkel geval zie ik een logische verklaring voor de nummer 1 stam, met de punten en het cluster om samen te spannen met de nummer 3 tegen de nummer

Wel grappig hoe dit niet het geval was toen de nummer 1 stam Qua en de nummer 3 stam Modus op nummer 4 stam Fix beukte?
 
Reactiescore
1.278
Claujo had 8m odd. Is weinig voor zo'n massa, maar veel te veel voor een intern.

Waren nog spelers voor Claujo, raziak en babybunch ofzo. Bij elkaar was het bijna heel SL dat intern is geworden op claujo na inderdaad. Al veroorzaakte deze interns natuurlijk wel een massieve front verschuiving.
 

DeletedUser73358

Guest
Wel grappig hoe dit niet het geval was toen de nummer 1 stam Qua en de nummer 3 stam Modus op nummer 4 stam Fix beukte?

Fix en Nova hadden een BG en die GAP was een reactie daarop als ik het goed begrepen heb. Het klopt inderdaad dat Qua en Modus samen groter waren dan Nova en Revoc.

De twee situaties zijn echter niet vergelijkbaar, toen kon er nog gemakkelijk een 3, of zelfs 4 strijd ontstaan. In dit geval internt Qua zoveel wat de wereldsituatie op zijn kop zet, dat terwijl ze verruit al de grootste stam waren met het grootste cluster.

De 1e situatie is dus een reactie op, met nog veel mogelijkheden voor een leuke wereld. De 2e situatie is spelbederf voor letterlijk iedereen. Althans zo zie ik het en natuurlijk deelt niet iedereen die visie.

Als er geen GAP tussen Qua. en Modus zou zijn, dan zou een van die twee stammen tegen een relatief grotere overmacht moeten spelen dan dat Revoc en Nova deden.

De wereldsituatie is niet veranderd en toch neemt Qua. met een al bestaande overmacht het eerste iniatief om de wereld nog verder naar hun hand te zetten, met het internen tegenover hun GAP partner, een GAP die zogenaamd tegen leden van Nova en Revoc zou moeten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73358

Guest
Nou maak je er toch wel een potje van......

Korja had 400k ODD erbij :rolleyes: Dat is weinig hoor :eek:

Korja had niet eens verdedigingsbonussen aan staan, de muren gingen niet eens naar beneden en geen enkele recap.

Is 100% een intern, he.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ben wel benieuwd hoe qua dat doet met zo weinig ODD of ODA.

Na het vaak gebruikte Recruit2win zou ik graag intern2win willen introduceren. Jammer dat er zo gespeeld wordt. Al een duidelijke voorsprong hebben en dan nog in zulke getallen dorpen internen/makkelijk via deals verkrijgen. Het verpest gewoon een wereld, zonde. Het internen bij fluc, het internen bij ajaxiet, het internen bij S'l. Zoveel interns met een immens impact op de wereld.

Iedereen weet dat het lastig is om een intern af te slaan, maar in zulke getallen is wel echt onzin.
Volledig gelijk dat interns in deze mate de wereld behoorlijk verpesten... Maar vind het stiekem toch ook wel komisch dat net jij dit post en vooral de woorden "dorpen internen/makkelijk via deals verkrijgen" gebruikt hihi
 
Reactiescore
1.278
Volledig gelijk dat interns in deze mate de wereld behoorlijk verpesten... Maar vind het stiekem toch ook wel komisch dat net jij dit post en vooral de woorden "dorpen internen/makkelijk via deals verkrijgen" gebruikt hihi

Geen idee wat je bedoeld, wij zijn een account met 1 van de meeste vijandige overnames in de top. Kan wat jaloezie inzitten dat wij geen rim-gedeelte nodig hebben om groei te maken.:oops:
 

Deleted User - 24028

Guest
Geen idee wat je bedoeld, wij zijn een account met 1 van de meeste vijandige overnames in de top. Kan wat jaloezie inzitten dat wij geen rim-gedeelte nodig hebben om groei te maken.:oops:
En wij geen afspraken om vijanden te internen :eek:
 
Reactiescore
1.278
En wij geen afspraken om vijanden te internen :eek:

Pfoeh volgens mij heb jij een afspraak gemaakt ivm het internen van een MB/DU van Fix.

Dacht dat het Woke Up This Morning was.
 

Deleted User - 24028

Guest
Pfoeh volgens mij heb jij een afspraak gemaakt ivm het internen van een MB/DU van Fix.

Dacht dat het Woke Up This Morning was.
DU van shake (die op dat moment niet meer bestond) en die nooit een band heeft gehad met Fix... En ik moest van woke up afspraken maken om de intern te laten doorgaan (want van mij moest dat niet). Als je dat wilt vergelijken met wat jullie gedaan hebben om je zelf zo te kunnen wijsmaken dat het gewoon netjes was doe je maar :D Verder laat ik het hier ook bij, was helemaal niet de bedoeling om persoonlijk te gaan bashen ofzo ik wou enkel subtiel hinten dat het nogal hypocriet is om anderen op de vingers te tikken voor het maken van deals voor gratis dorpen als je het zelf doet :$ Het gaat mij tevens ook niet over de gratis dorpjes op zich moest je dat nog niet door hebben...
 
Reactiescore
1.278
DU van shake (die op dat moment niet meer bestond) en die nooit een band heeft gehad met Fix... En ik moest van woke up afspraken maken om de intern te laten doorgaan (want van mij moest dat niet). Als je dat wilt vergelijken met wat jullie gedaan hebben om je zelf zo te kunnen wijsmaken dat het gewoon netjes was doe je maar :D Verder laat ik het hier ook bij, was helemaal niet de bedoeling om persoonlijk te gaan bashen ofzo ik wou enkel subtiel hinten dat het nogal hypocriet is om anderen op de vingers te tikken voor het maken van deals voor gratis dorpen als je het zelf doet :$ Het gaat mij tevens ook niet over de gratis dorpjes op zich moest je dat nog niet door hebben...

Een MB/DU behoort gewoon tot het vijandelijk kamp op het moment dat de moraalheer wegvalt veranderd hier niks aan. Op het moment dat je zo'n MB/DU gaat contracteren voor een samenwerking ben je inderdaad gewoon met dealtjes bezig. Uiteindelijk is hier een 50/50 uitgekomen, die ons als Modus cf's opleverde bijvoorbeeld.

Vind het overigens wel komisch dat je het hier publiekelijk probeert over te laten komen dat wij bij Gentleman. niet netjes bezig zijn, ik ben altijd transparant met mijn handelen naar de stam geweest. Merkwaardig dat je nu ineens wel je mond open kan trekken. Kan je overigens toelichten waarom het niet netjes is? Want het in een slecht daglicht zetten van je eigenstam(genoot) vind ik nou ook niet bepaald erg netjes.

Nogmaals vind ik iets grappig, want ik tik hier inderdaad qua op de vingers.

1. Ze hebben een overmacht en bouwen deze uit door interns.
2. De mate van interns en de plekken waar ze worden gedaan hebben invloed op wereldniveau.

Het kunnen relativeren is een groot goed. Jij vergelijkt momenteel 12 dorpen die wij als vergoeding hebben ontvangen van .revoc met een paar honderd dorpen intern?

Het kamp anti-modus posters groeit zo te zien, voor hoeveel heeft qua je ingehuurd?:confused:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ruzie in Modus :eek:

Dat ik dit nog mag mee maken...
Ik heb wel vaker een aanvaring met Anton hoor xD Alleen normaal nooit publiek. Was ook niet de bedoeling om er nu 1 te starten maar had eigenlijk wel kunnen weten dat die zo buiten proportie zou reageren :s

Zoals ik al zei.. ik laat het nu gewoon rusten zodat hij weer het gevoel heeft dat zijn ego niet aangetast is en daarmee is het weer van de baan :D
 

DeletedUser77704

Guest
Ik heb wel vaker een aanvaring met Anton hoor xD Alleen normaal nooit publiek. Was ook niet de bedoeling om er nu 1 te starten maar had eigenlijk wel kunnen weten dat die zo buiten proportie zou reageren :s

Zoals ik al zei.. ik laat het nu gewoon rusten zodat hij weer het gevoel heeft dat zijn ego niet aangetast is en daarmee is het weer van de baan :D

Ego's zijn er genoeg in TW ^^

KUCH
 
Reactiescore
1.278
Ik heb wel vaker een aanvaring met Anton hoor xD Alleen normaal nooit publiek. Was ook niet de bedoeling om er nu 1 te starten maar had eigenlijk wel kunnen weten dat die zo buiten proportie zou reageren :s

Zoals ik al zei.. ik laat het nu gewoon rusten zodat hij weer het gevoel heeft dat zijn ego niet aangetast is en daarmee is het weer van de baan :D

D Als je dat wilt vergelijken met wat jullie gedaan hebben om je zelf zo te kunnen wijsmaken dat het gewoon netjes was doe je maar :D

Normaal gesproken heb ik nooit conflicten met stamgenoten op het wereldfora, gelukkig maar;). Op het moment dat er publiekelijk gezegd wordt dat je hypocriet reageert en bezig bent met dingen die niet netjes zijn ... door notabene een stamgenoot wil ik daar best een uitzondering voor maken. Na zulke aantijgingen is daar volgens mij niks buiten proportie aan.

Zonde dat een persoonlijke veto van jou richting mij (blijkbaar) uiteindelijk moet resulteren in gezichtsverlies voor Modus. Jammer had niet gehoeven, laten we eerlijk zijn je post(s) droeg weinig tot niks bij tot de discussie die gevoerd werd.

Zullen we het voor modus posten weer aan modus overlaten en het tegen posten weer aan de 'tegenstand'?
 

DeletedUser77704

Guest
Normaal gesproken heb ik nooit conflicten met stamgenoten op het wereldfora, gelukkig maar;). Op het moment dat er publiekelijk gezegd wordt dat je hypocriet reageert en bezig bent met dingen die niet netjes zijn ... door notabene een stamgenoot wil ik daar best een uitzondering voor maken. Na zulke aantijgingen is daar volgens mij niks buiten proportie aan.

Zonde dat een persoonlijke veto van jou richting mij (blijkbaar) uiteindelijk moet resulteren in gezichtsverlies voor Modus. Jammer had niet gehoeven, laten we eerlijk zijn je post(s) droeg weinig tot niks bij tot de discussie die gevoerd werd.

Zullen we het voor modus posten weer aan modus overlaten en het tegen posten weer aan de 'tegenstand'?

Kuch, steek onder water.....
 

DeletedUser79694

Guest
Was ook niet de bedoeling om er nu 1 te starten

ik laat het nu gewoon rusten

e09741a6e5ce0873ff4e126a96d86197.png
 
Bovenaan