Stab lijst

Reactiescore
326
Heb jij al gestabt op deze wereld? 1 stab = 1 punt. Je stam stabben = 2 punten.
 
Reactiescore
111
Wie het eerst 10 punten heeft wint een prijs? :)
 

DeletedUser78288

Guest
Als InactiveAsAlways meedoet met deze wereld wint hij deze wedstrijd toch sowieso, die vent stabt dagelijks mensen.
 
Reactiescore
54
Als InactiveAsAlways meedoet met deze wereld wint hij deze wedstrijd toch sowieso, die vent stabt dagelijks mensen.


Snap niet zo goed hoe je hierbij komt ik ben gestopt op w66 door weer een stab mijn kant op....

Na de stab van het account trust.fund flikt teambignoobz ongeveer het zelfde....

Het probleem is dat IAA een account is wat draait op goed vertrouwen en die zelf het vuile werk opknapt in tegen stelling tot de huidige top van tw.... Dit tonen de stats aan en zowel mijn oude stam als mbstam of iedereen met wie ik ooitheb samen gewerkt. Deze spelers zullen ook beamen dat is geen persoon ben die vieze stabs uithaalt in wat voor vorm dan ook! Dus bij deze wil ik ke vriendelijk nog dringend vragen om te stoppen met verhalen rond te bezuinen die niet kloppen!
 
Reactiescore
489
Snap niet zo goed hoe je hierbij komt ik ben gestopt op w66 door weer een stab mijn kant op....

Na de stab van het account trust.fund flikt teambignoobz ongeveer het zelfde....

Het probleem is dat IAA een account is wat draait op goed vertrouwen en die zelf het vuile werk opknapt in tegen stelling tot de huidige top van tw.... Dit tonen de stats aan en zowel mijn oude stam als mbstam of iedereen met wie ik ooitheb samen gewerkt. Deze spelers zullen ook beamen dat is geen persoon ben die vieze stabs uithaalt in wat voor vorm dan ook! Dus bij deze wil ik ke vriendelijk nog dringend vragen om te stoppen met verhalen rond te bezuinen die niet kloppen!

Waarom staat er in je handtekening dat je w44 hebt gewonnen terwijl dit niet zo is? :p
 
Reactiescore
2.367
Snap niet zo goed hoe je hierbij komt ik ben gestopt op w66 door weer een stab mijn kant op....

Na de stab van het account trust.fund flikt teambignoobz ongeveer het zelfde....

Het probleem is dat IAA een account is wat draait op goed vertrouwen en die zelf het vuile werk opknapt in tegen stelling tot de huidige top van tw.... Dit tonen de stats aan en zowel mijn oude stam als mbstam of iedereen met wie ik ooitheb samen gewerkt. Deze spelers zullen ook beamen dat is geen persoon ben die vieze stabs uithaalt in wat voor vorm dan ook! Dus bij deze wil ik ke vriendelijk nog dringend vragen om te stoppen met verhalen rond te bezuinen die niet kloppen!
Hoezo was dat op trust.fund geen stab?
 

DeletedUser78288

Guest
Snap niet zo goed hoe je hierbij komt ik ben gestopt op w66 door weer een stab mijn kant op....

Na de stab van het account trust.fund flikt teambignoobz ongeveer het zelfde....

Het probleem is dat IAA een account is wat draait op goed vertrouwen en die zelf het vuile werk opknapt in tegen stelling tot de huidige top van tw.... Dit tonen de stats aan en zowel mijn oude stam als mbstam of iedereen met wie ik ooitheb samen gewerkt. Deze spelers zullen ook beamen dat is geen persoon ben die vieze stabs uithaalt in wat voor vorm dan ook! Dus bij deze wil ik ke vriendelijk nog dringend vragen om te stoppen met verhalen rond te bezuinen die niet kloppen!

Vriend, jij zit echt vol met bullshit, jij stuurt trein naar een speler waarmee je een NAP hebt, staat duidelijk in de PMs dat er effectief een NAP was. Zou niet weten hoe jij het slachtoffer kan zijn van die situatie...
 

DeletedUser80587

Guest
Vriend, jij zit echt vol met bullshit, jij stuurt trein naar een speler waarmee je een NAP hebt, staat duidelijk in de PMs dat er effectief een NAP was. Zou niet weten hoe jij het slachtoffer kan zijn van die situatie...

Ding dong dit is w67!:cool:
Voor w66 verwijs ik jullie naar het AF van w66.
Alleen dikke stabs van w67 hier neerknallen.

Einde bericht:engel:
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Snap niet zo goed hoe je hierbij komt ik ben gestopt op w66 door weer een stab mijn kant op....

Na de stab van het account trust.fund flikt teambignoobz ongeveer het zelfde....

Het probleem is dat IAA een account is wat draait op goed vertrouwen en die zelf het vuile werk opknapt in tegen stelling tot de huidige top van tw.... Dit tonen de stats aan en zowel mijn oude stam als mbstam of iedereen met wie ik ooitheb samen gewerkt. Deze spelers zullen ook beamen dat is geen persoon ben die vieze stabs uithaalt in wat voor vorm dan ook! Dus bij deze wil ik ke vriendelijk nog dringend vragen om te stoppen met verhalen rond te bezuinen die niet kloppen!

Vreemde vogel ben je. Jij stabte Trust.fund, niet andersom hoor. En heeft ons echt gigantisch veel PP gekost ook. Hard voor je dat je daar nu voor afgestraft bent.
 

DeletedUser77689

Guest
Ooh, yeah! All right!
We're stabbin,
I wanna stab it wid you.
We're stabbin', stabbin',
And I hope you like stabbin', too.

Ain't no rules, ain't no vow, we can do it anyhow:
I'n'I will see you through,
'Cos everyday we pay the price with a little sacrifice,
stabbin' till the stab is through.

We're stabbin' -
To think that stabbin' was a thing of the past;
We're stabbin',
And I hope this jam is gonna last.

No bullet can stop us now, we neither beg nor we won't bow;
Neither can be bought nor sold.
We all defend the right; Jah - Jah children must unite:
Your life is worth much more than gold.

We're stabbin' (stabbin, stabbin', stabbin')
And we're stabbin' in the name of the Lord;
We're stabbin (stabbin', stabbin', stabbin'),
We're stabbin' right straight from Yah.

Yeh! Holy Mount Zion;
Holy Mount Zion:
Jah sitteth in Mount Zion
And rules all creation.

Yeah, we're - we're stabbin' (wotcha-wa),
Wotcha-wa-wa-wa, we're stabbin' (wotcha-wa),
See, I wanna stab it wid you
We're stabbin' (stabbin',stabbin', stabbin')
I'm stabbed: I hope you're stabbin', too.

Jam's about my pride and truth I cannot hide
To keep you satisfied.
True love that now exist is the love I can't resist,
So stab by my side.

We're stabbin' (stabbin',stabbin', stabbin'), yeah-eah-eah!
I wanna jam it wid you.
We're stabbin', we're stabbin', we're stabbin', we're stabbin',
We're stabbin', we're stabbin', we're stabbin, we're stabbin';
Hope you like stabbin', too.
We're stabbin', we're stabbin stabbin'),
We're stabbin, we're stabbin' (stabbin').
I wanna (I wanna stab it wid you) - I wanna -
I wanna stab wid you now.
stabbin', stabbin' (hope you like stabbin' too).
Eh-eh! I hope you like stabbin', I hope you like stabbin',
'Cause (I wanna jam it in wid you). I wanna ... wid you.
I like - I hope you - I hope you like stabbin', too.
I wanna stab it;
I wanna stab it.
 
Bovenaan