Bot bescherming

Reactiescore
337
Hey,

Ik en mij co krijgen dit om 8 uur momenteel:

46029a7e74829cf1f5b4df5328a3609e.png


Vroeger kon je toch gewoon dat vinkje aanvinken en dan was het klaar? Dit is echt bloedirritant. Op de PC gaat het nog wel, maar op mobiel mag je 7 keer op zoek naar alle fietsen, 4 keer naar de stoplichten en 2 keer naar auto's (Dit is niet gedramatiseerd, dit is wat we echt hebben momenteel)

Hoe komen we hiervan af? We farmen niet bijzonder veel, draaien weinig scripts en zijn niet eens 24/7 online...
 

DeletedUser17472

Guest
Je zult rustig moeten kijken en de juiste plaatjes aan moeten klikken. Helaas kunnen wij daar niets aan doen.
 
Reactiescore
337
Je zult rustig moeten kijken en de juiste plaatjes aan moeten klikken. Helaas kunnen wij daar niets aan doen.

Dit gaat nooit weg dus? Ik begrijp dat het noodzakelijk is, maar gaat toch wel heel ver om 3 keer per dag deze plaatjes te moeten gaan klikken? Kan de recaptha tool niet ge-update worden naar V3 (Ik weet dat jij daar niet overgaat @famdecibel). Dan heb je hier geen last van en het is nog een stuk beter ook.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hey,

Ik en mij co krijgen dit om 8 uur momenteel:

46029a7e74829cf1f5b4df5328a3609e.png


Vroeger kon je toch gewoon dat vinkje aanvinken en dan was het klaar? Dit is echt bloedirritant. Op de PC gaat het nog wel, maar op mobiel mag je 7 keer op zoek naar alle fietsen, 4 keer naar de stoplichten en 2 keer naar auto's (Dit is niet gedramatiseerd, dit is wat we echt hebben momenteel)

Hoe komen we hiervan af? We farmen niet bijzonder veel, draaien weinig scripts en zijn niet eens 24/7 online...

Ik denk dat de plaatjes en de hoeveelheid niet echt door TW komen, omdat ik merk dat alle captcha’s op internet uitgebreider en langer zijn. De grids zijn al van 3x3 naar 4x4 gegaan en soms krijg ik er ook meerdere achter elkaar. Bij verschillende websites ook, helaas.
 

DeletedUser71679

Guest
ja die plaatje zijn bloed irritant zeker op mijn oude samsung J5 2016 waar de plaatjes geen eens over een kwamen dus heb een half uur geprobeerd echt geen doen zeker die bewegende plaatjes is geen goede oplossing van dat dommen bot systeem

maar wees maar blij dat het 1x in de 8 uur is wand het kan nog veel erger heb het een tijdje elk uur in beeld gehad
 

DeletedUser71679

Guest
bij mij vaak een normale bij aanvallen en vaak bij het indelen van groepen of het overzicht van een dorpje bekijken is het raak altijd hopeloos irritant
 

DeletedUser80547

Guest
Ik hoor hier meerdere mensen in mijn stam ook over klagen... Maar ik heb dit met die plaatje's nog nooit gehad? Toch ben ik vrij veel online. Heb je dat alleen als je scripts heb geïnstalleerd ofzo? Of alleen via een bepaalde browser?
 

DeletedUser17472

Guest
Nee, heeft niets te maken met de browser. Scripts zou natuurlijk wel kunnen. Als iemand vaak veel dezelfde handelingen achter elkaar doet, krijgt hij de botbescherming in beeld. Het is dan belangrijk dat je rustig blijft en goed kijkt, terwijl je de juiste plaatjes aanklikt. Ik geef toe, ze zijn heel vervelend en niet altijd duidelijk, maar helaas hebben wij geen invloed op wat je in beeld krijgt. Dit is in handen van Google.
 
Reactiescore
1.367
Ik heb er zelden last van en draai meer dan 20 scripts (via beiden snellijst en tampermonkey).

Dan doe je geen fuk op je account :p

Met beetje os sturen/aanvallen en forum gebruik is 5x per dag geen uitzondering, bij mij op een No haul wereld
 

DeletedUser61134

Guest
Ik kreeg die troep om t kwartier als ik GS ging balancen en ondertussen doorfarmde en zat te timen op tweede beeldscherm :eek:
Good old times
 
Bovenaan