Top/Flop Spelers

Reactiescore
50
Mijn complimenten voor team Da Vinci, maar wil niet zeggen dat de rest van Bellum op dat niveau speelt.
 

DeletedUser80547

Guest
Zijn er serieus mensen die zoveel geld hierin steken? Ik kan nog begrijpen (als je geen zin hebt om PP te farmen) dat je er 10/20/30 euro in steekt voor Premium Account en Account Manager... Maar serieus 600,- ? Of roep je dat nu gewoon random haha
 
Reactiescore
1.367
Zijn er serieus mensen die zoveel geld hierin steken? Ik kan nog begrijpen (als je geen zin hebt om PP te farmen) dat je er 10/20/30 euro in steekt voor Premium Account en Account Manager... Maar serieus 600,- ? Of roep je dat nu gewoon random haha

Zal vast wel kunnen, als je kijkt hoe bepaalde accounts groeiden in de early game, kwam dat echt wel van GS kopen
 
Reactiescore
1.367
PP abusertje ben je ook:p

Als je denkt dat ik pp geabused gebruikt heb ben je niet lekker, kzit nog altijd in winst kwa W63. Inclusief PP/AM :p
 

Deleted User - 487936070

Guest
Als je denkt dat ik pp geabused gebruikt heb ben je niet lekker, kzit nog altijd in winst kwa W63. Inclusief PP/AM :p

Je hebt je account zeker wel flink geboost in de start, dat je daarna weer gs hebt verkocht is niet echt belangrijk.
 

DeletedUser77942

Guest
Je hebt je account zeker wel flink geboost in de start, dat je daarna weer gs hebt verkocht is niet echt belangrijk.

Wat boeit het of iemand boost
Als hij zn geld daaraan wil uigeven mag da toch? De een gaat 3x per week opstap de andere stopt het in tw
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser79777

Guest
Wat boeit het of iemand boost
Als hij zn geld daaraan wil uigeven mag da toch? De een gaat 3x per week opstap de andere stopt het in tw

Nog steeds triestig als je 600 euries in deze game steekt , waar je heel makkelijk en met weinig moeite 0 euro in kan steken.
 
Reactiescore
1.367
Nog steeds triestig als je 600 euries in deze game steekt , waar je heel makkelijk en met weinig moeite 0 euro in kan steken.

Zonder mensen die betalen verkoop je geen gs voor pp
 
Reactiescore
1.367
de beurs start toch leeg en is te vullen door iedereen?

Soms denk ik echt dat jij expres domme shit zegt.

En jij denkt dat die beurs leeg blijft als niemand meer koopt en dat TW gratis pp weggeeft, als het ze niets opleverd?

Soms denk ik echt dat jij expres domme shit zegt.
 

DeletedUser61134

Guest
Jullie zijn beide een beetje @Zuur

Als de beurs er niet was hadden ze PA & AM wel 10x zoduur gemaakt dus wees blij dat de slimmere(of met minder inkomen) spelers zelf hun PP kunnen verzamelen.
 
Reactiescore
1.367
Dat doen ze ook idioot.

Bedankt dat je mijn punt nogmaals aan geeft, tribalwars geeft inderdaad geen PP weg zonder dat het ze iets oplevert
 
Bovenaan