Plaatjes Aanbiedingen:

Reactiescore
55
100 pp. Naam is veranderbaar. Wereld kan toegevoegd worden.

mHzO7is.png
sKYvGgn.png
@Zuur Genre van het rechtse plaatje ongeveer!
 

DeletedUser79946

Guest
Iemand nog iets in de aanbieding?
Bied uiteraard een mooie vergoeding.
 

DeletedUser80477

Guest
Beste tribalwars-genoten,

Ik ben al sinds mijn 9e bezig met het bestuderen van programma's op de computer, en speel al een eindje Tribalwars (wel eerder op een ander account).

Maar om jullie een beetje te helpen, om er wat mooier uit te zien, verkoop ik profielplaatjes.

De prijzen gaan alsvolgt:
Prijs 1 profielplaatje: 75 premium punten
Prijs 2 profielplaatjes: 120 premium punten
Prijs 5 profielplaatjes: 250 premium punten
Prijs 18 profielplaatjes: 600 premium punten

Hoe te kopen?
1) Je voegt me toe als vriend op wereld 65.
2) Je spreekt me aan met het aantal. (staat je aantal niet in de lijst, dan bespreken we de prijs op het bericht)
3) Je schrijft de punten over, en ik lever je de afbeelding. (max 24 uur wachten)

Voorbeelden: (word geupdate als er nieuwe voorbeelden zijn)
126468_large

126519_large
126542_large
126543_large

Met vriendelijke groeten,
Céleste | Harry Shotta
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80477

Guest
Iedereen begint vanaf 0, dat even terzijde.

En ik dacht in het wereldje van grafisch-ontwerpen dat er tips & tricks naar elkaar worden verstuurd? Ga je gang als je er zin in hebt.
Nogmaals wat ik zei, is dat het een thema was.

En even om te laten weten, ik heb nooit iets gevolgd van opleidingen of dergelijke.
 
Reactiescore
464
Iedereen begint vanaf 0, dat even terzijde.

En ik dacht in het wereldje van grafisch-ontwerpen dat er tips & tricks naar elkaar worden verstuurd? Ga je gang als je er zin in hebt.
Nogmaals wat ik zei, is dat het een thema was.

En even om te laten weten, ik heb nooit iets gevolgd van opleidingen of dergelijke.

Zijn inderdaad prima plaatjes die je nu gepost hebt, iedereen is inderdaad ergens begonnen maar dat wordt over het hoofd gezien aangezien het ego iets te veel speelt. Het speelt al even dat er weinig animo is voor het designen en dit subforum gaat langzaam aan dood, hierover klagen ze flink maar met zo'n opstelling richting nieuwelingen wordt het niet veel beter.
 

DeletedUser80477

Guest
& laten we dan elkaar helpen, en deze vraag stellen:
Wat zijn de perfecte afmetingen? Want zover ik weet is dat gewoon 1080p hoor?
 
Bovenaan