Top of Flop stammen

Reactiescore
183
Persoonlijk denk ik dat het nu alsnog een leuke 3 strijd zal zijn, esfr ging overstappen en daardoor een logische zet van MI om mee te gaan. Dat is volledig hun keuze maar dit geeft wel een andere draai aan de wereld.


Denk dat de stam prima zal zijn maar of dit nou het oude res zonder ax maar dan met esfr en mi goed gaat maken dat weet ik niet .

Denk persoonlijk eerder dat esfr hun eigen graf hebben gegraven met de actie dit hoeft niet op korte termijn plaats te vinden maar ik gok persoonlijk zelf dat dit wel gebeurd.


Ik graaf niet, ik maai!
 
Reactiescore
241
Eventjes ter info:

ESFR hoeft niets waar te maken. Indien we morgen wegge-edelt worden, zal dit niet eens erg zijn voor ons.
Het enige dat ik erg zou vinden, is dat ik de Maai-leden achterlaat.
Met de meeste maai-leden heb ik na 3 dagen al een betere band, dan met sommige spelers van Ima. waar ik al sinds het begin van de wereld bij zit.

Als we het niet waar maken, tja, toch nog wat spanning gehad deze wereld en leuke strijd denk ik.
Spelplezier gaat hier nu wel voorop en wat de rest denkt I don't care. :)
 
Reactiescore
766
Eventjes ter info:

ESFR hoeft niets waar te maken. Indien we morgen wegge-edelt worden, zal dit niet eens erg zijn voor ons.
Het enige dat ik erg zou vinden, is dat ik de Maai-leden achterlaat.
Met de meeste maai-leden heb ik na 3 dagen al een betere band, dan met sommige spelers van Ima. waar ik al sinds het begin van de wereld bij zit.

Als we het niet waar maken, tja, toch nog wat spanning gehad deze wereld en leuke strijd denk ik.
Spelplezier gaat hier nu wel voorop en wat de rest denkt I don't care. :)
De reden dat je de stam verlaten hebt is juist omdat je geen spanning wilde. Jij wilde een easy wereldwin met een beetje r2w.
 

DeletedUser80074

Guest
Ima. verlaten om vervolgens Maai te joinen met een 360 graden front omdat je geen spanning wilt? Hij ESFR ligt nota bene in de hol van de leeuw. Hoe bedoel je spanning? :confused:
 
Reactiescore
766
Ima. verlaten om vervolgens Maai te joinen met een 360 graden front omdat je geen spanning wilt? Hij ESFR ligt nota bene in de hol van de leeuw. Hoe bedoel je spanning? :confused:
Kindersgedrag, daarom. Niet omdat die spanning wilde oid.
 
Reactiescore
766

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
hij doelt erop dat omdat esfr zijn zin niet kreeg in een stemming ze de stam verlaten hebben. alleen heeft hij er geen flauw idee van waarom
 

DeletedUser80074

Guest
En die stemming ging uiteraard over het eventuele toetreden van een Shine lid?
 
Reactiescore
767
Mja kan het posetief of negatief bekijken

als het aan ima had gelegen was de wereld nu al gespeeld geweest.
 
Reactiescore
766

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Chicago bedoelt denk voor het noorden. Die zouden dan klaar zijn.
 
Bovenaan