Stabkoning Gulmea

DeletedUser80453

Guest
Ik zie hier veel haat en veel redenen dat getwist worden...

Kan iemand samenvatten wat beschuldigingen zijn? Ik ben wel op de hoogte dat twannie enkel voor problemen zorgde binnen de stam en 90% van de leden een probleem hadden met zijn manier van spreken! Hebben we hem ook over aangesproken om als antwoord te krijgen dat Twannie het account was aan het misbruiken, wat heel logisch lijkt gezien hij probeerde de leiding over te nemen van de stam en iedereen dom lag te noemen op een "vriendelijke" manier...

Ook volg ik niet echt over de beschuldigingen over heatman? Deze speler zit samen met hem in de stam en het is duidelijk dat hier niets van backstab ofzo was? Beide spelers werken momenteel zelfs samen... Ook zijn er 2 fusies gebeurt en heb van niemand bericht ontvangen dat hier iets verkeerd bij gebeurt is!?

Ik ga mij daarintegen niet uitspreken over het voorval met dondal want hier weet ik niets over! Alleen kan ik zeggen dat de kans dat twannie echt een backstab zou hebben gedaan lijkt me wel zeer groot gezien hij op het forum de leiding probeerde te kleineren en zijn eigen zin krijgen!

Mvg,
ted het beertje
 
Reactiescore
3.452
Kan iemand samenvatten wat beschuldigingen zijn
Misschien even lezen vanaf het begin? Alles staat er zeer duidelijk met screens/bewijzen.

Ik ben wel op de hoogte dat twannie enkel voor problemen zorgde binnen de stam en 90% van de leden een probleem hadden met zijn manier van spreken
Je hebt amper een week samen in de stam gezeten met hem:p
Ook volg ik niet echt over de beschuldigingen over heatman?
Heatman heeft samen met Gulmea het tweede dorp geedeld van de gedupeerde.
Dus deelgenomen aan de stab.
 

DeletedUser80453

Guest
Het komt er dus op neer dat het enige waar jullie beschuldingingen over hebben is dat gulmea een stab deed op dondal en dat tijdens die periode een co van het account gesmeten is? Sorry maar spreekt dat elkaar niet ook deels tegen? ...

Meestal als er dingen gebeuren op een account en er een co afgesmeten wordt, isdat dan niet positief? Enigste dat ik merk is dat er duidelijk problemen waren toen hij in onze stam zat, hij probeerde onze goed samenwerkende stam uiteen te trekken door alle beslissingen zelf te nemen en steeds te herhalen, ook al dat de grote meerderheid zegt dat hij fout zat, dat hij altijd gelijk had bij alles...

Zulke reacties zijn ook al dat dit maar 1 week lang was duidelijk niet gepast, spijtig dat er behalve van de beschuldigingen over gulmea tijdens dat die co erop zat geen andere bewijstukken zijn :/
 
Reactiescore
3.452
ook is het feit dat je naar mijn weet een simpele pp farmer was dus vind het sws een beetje raar van deze drama

er waren ook geen duidelijke afspraken gemaakt nooit een bevestiging geweest van een NAP/samenwerking

Hey Teddiebeer,je kan blijven herhalen dat het allemaal alleen aan Twan lag,maar zoals je hierboven leest ziet de eigenaar eigenlijk niet in dat het een stab is( het was maar een pp Farmer...)
Tevens liegt hij keihard over de samenwerking die er volgens hem nooit is geweest.
Conclusie?
Gulmea als account vind het allemaal wel prima wat Twan heeft gedaan,”het was maar een pp Farmer” toch?
Tevens was er volgens hem geen samenwerking dus een logische stap om hem te pakken!

Allemaal signalen dat hij alles maar oké vond,vandaar dat het acccount als stab account wordt bestempelt.
 

DeletedUser77351

Guest
Het komt er dus op neer dat het enige waar jullie beschuldingingen over hebben is dat gulmea een stab deed op dondal en dat tijdens die periode een co van het account gesmeten is? Sorry maar spreekt dat elkaar niet ook deels tegen? ...

Meestal als er dingen gebeuren op een account en er een co afgesmeten wordt, isdat dan niet positief? Enigste dat ik merk is dat er duidelijk problemen waren toen hij in onze stam zat, hij probeerde onze goed samenwerkende stam uiteen te trekken door alle beslissingen zelf te nemen en steeds te herhalen, ook al dat de grote meerderheid zegt dat hij fout zat, dat hij altijd gelijk had bij alles...

Zulke reacties zijn ook al dat dit maar 1 week lang was duidelijk niet gepast, spijtig dat er behalve van de beschuldigingen over gulmea tijdens dat die co erop zat geen andere bewijstukken zijn :/

Ben je nu ook al een AF-held? Bemoei jij je maar in game, want C100 zit schijnbaar vol met stabs. ;)
 
Reactiescore
3.536
1550505c17cfd2287ba386d553196c5b.png

Gulmea verlaat de stam DKF.

261e8fca62181506111dcfa77c56bfa6.png

Gulmea edeld ex stamgenoot Lord-PJ van de stam DKF.

Tijdsverschil tussen het leaven en het edelen is 13 uur. Daarbij komt kijken hij enkele uren moest lopen, daarbovenop komt nog eens kijken hij niet met een trein gewerkt heeft en dus meerdere keren op en af heeft zitten lopen (kan aangetoond worden omdat hij diezelfde dag nog een PM naar iemand stuurde in mijn stam om te helpen met vooredelen). Van die 13 uur blijft amper nog wat over en kunnen dus vrijwel stellen hij meteen na het stamleaven is begonnen met aanvallen. M.a.w een stab.

Vervolgens zien we in dit PM gesprek de hoofdspeler Mike op het AF Gulmea die eerder zijn eerdere medespeler Twannie al kickte voor het stabben van Dondal terwijl hij op vakantie was, reageren op hun afgewezen sollicitatie voor de stam.

55ebe3229272624cad6390a1542ce83a.png


Wat hierin opvalt is de tijd waarin hij afgewezen is. Dit is namelijk gebeurd voor hij het dorp van Lord-PJ ge edeld heeft. Dit omdat er al geweten was hij bezig was met het aanvallen van zijn ex stamgenoot. (Dit was nog voor de Dondal stab).

In de PM is ook te zien hoe Mike de eigenaar die 'tegen' stabs is hun stab probeert goed te praten. 'Het was goed voor de groei' en 'ze gingen ons stabben dus wouden ze maar even voor zijn'. Valt weinig serieus te nemen dus.


Ben zelf net terug van vakantie en ben even alles aan het nakijken en terug lezen wat er nou gebeurd is... en hiernaar handelen als er echt gebackstabbed is zal er een consequentie zijn voor diegene verantwoordelijk

Graag jezelf kicken van het account. Gulmea kan ook zonder Twannie nog altijd gezien worden als een stabaccount in mijn optiek.
 

DeletedUser77351

Guest
Ted het beertje is eigenlijk zelf ook niet de eerlijkste speler. :)

Er waren al een tijdje gesprekken tussen een diplomatieke band tussen C100 & Only!.

De gesprekken liepen een beetje stroef, nadat Speer Steek Speer gestopt was en wij hem begonnen te internen. Ted (&C100) eisten hun deel op, aangezien ze enkele clears op hem waren verloren de laatste dagen. Met Only! hadden we gezamenlijk besproken dat we ze de 2 verste dorpen voor ons wel konden schenken, aangezien deze best ver weg lagen (6K & 3K!). Zie echter nog steeds niet in waarom ze dachten dat ze recht hadden op deze dorpen.. Maar enfin, wouden hier een sterke band mee opbouwen dus schenkte hun de dorpen.

Een effectief besluit werd altijd een beetje weggespeeld van hun kant met antwoorden zoals 'ik zal een definitieve pol aanmaken' en dergelijke. Pas nadat ik aangaf dat het dorp (door mezelf) gecleard was en dat ze het konden edelen kreeg ik een besluit van hun. 12 minuten, zaten er tussen het rapportje en het besluit dat ze geen BG aangaan met Only.


Door deze gebeurtenissen organiseer ik ook een inzameling van PP voor een wel gepaste naamchange; Stab het beertje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Ted het beertje is eigenlijk zelf ook niet de eerlijkste speler. :)

Er waren al een tijdje gesprekken tussen een diplomatieke band tussen C100 & Only!.

De gesprekken liepen een beetje stroef, nadat Speer Steek Speer gestopt was en wij hem begonnen te internen. Ted (&C100) eisten hun deel op, aangezien ze enkele clears op hem waren verloren de laatste dagen. Met Only! hadden we gezamenlijk besproken dat we ze de 2 verste dorpen voor ons wel konden schenken, aangezien deze best ver weg lagen (6K & 3K!). Zie echter nog steeds niet in waarom ze dachten dat ze recht hadden op deze dorpen.. Maar enfin, wouden hier een sterke band mee opbouwen dus schenkte hun de dorpen.

Een effectief besluit werd altijd een beetje weggespeeld van hun kant met antwoorden zoals 'ik zal een definitieve pol aanmaken' en dergelijke. Pas nadat ik aangaf dat het dorp (door mezelf) gecleard was en dat ze het konden edelen kreeg ik een besluit van hun. 12 minuten, zaten er tussen het rapportje en het besluit dat ze geen BG aangaan met Only.


Door deze gebeurtenissen organiseer ik ook een inzameling van PP voor een wel gepaste
Stab het beertje

Das smerig idd.
Wat een “top” stam,c100
Met Gulmea,Heatman en Ted als boegbeeld van hoe het nou niet moet :)
 

DeletedUser77351

Guest
Wou het eerst zo laten, maar aangezien die zoveel moeite doet om de stabs te verdedigen... :)
 

DeletedUser80453

Guest
Heb ik gebackstabbed?! weet alleen dat we geen bg wouden en de helft van jullie stam sollicitatie naar mij had gestuurd zonder ik ook maar contact had met deze spelers ... Je stam viel uiteen en je zoekt iemand om de schuld te geven.

Meer is hier niet aan toe te voegen dat we deal hadden dat we 2 dorpen "kregen" na speer steek speer te hebben laten stoppen na een kleine massa op hem waarbij hij niet 1 edeltrein heeft gesniped ... Jullie namen 7 van zijn dorpen gratis omdat we hem hebben laten stoppen! Heb nergens gelezen bij die deal dat we verplicht waren een bg aan te gaan? Dat we een bg aan het bespreken waren dat is waar! Maar sinds wanneer is bespreken ja zeggen?

Ps: nice die ted die shit zegt :p (spijtig dat het hier niet van toepassing is)
 

DeletedUser80453

Guest
Ook is het spijtig te horen dat het onze schuld was dat de bg onderhandeling niet vooruit gingen als jullie de belofte van de 2 dorpen geven pas 5 dagen later deden? ... Vind het heel erg dat men nu al alles gelooft wat hier getypt wordt door een speler die zijn hele stam kwijt geraakte omdat zijn leden van hem wegliepen! (de leden wouden er weg zo te zien was de leider alles behalve wat het hoorde te zijn...)
 
Reactiescore
3.452
weet alleen dat we geen bg wouden en de helft van jullie stam sollicitatie naar mij had gestuurd zonder ik ook maar contact had met deze spelers ...
Ja ik zie het ja,spelers die jullie pas over hebben laten komen na een dikke intern van hun stam,kuch.
Heb nergens gelezen bij die deal dat we verplicht waren een bg aan te gaan? Dat we een bg aan het bespreken waren dat is waar! Maar sinds wanneer is bespreken ja zeggen?
Dit zegt alweer genoeg,dorpen opeisen en vervolgens de bg afketsen.
Jullie zijn goed op weg een dikke (stab) massa stam te worden,hebben jullie schijnbaar nodig i quess .
 
Reactiescore
656
Ja ik zie het ja,spelers die jullie pas over hebben laten komen na een dikke intern van hun stam,kuch.

Dit zegt alweer genoeg,dorpen opeisen en vervolgens de bg afketsen.
Jullie zijn goed op weg een dikke (stab) massa stam te worden,hebben jullie schijnbaar nodig i quess .

Klinkt als een leuke stam!
Is er nog een plekje open voor mij denk je? :D
 
Bovenaan