Stabkoning Gulmea

Reactiescore
3.457
zie de stoere praat en dreigementen van Chess al komen ookal hebben ze geen idee naar het echte verhaal maar best lets see how this shit will turn out ?

Je snapt wat ik bedoel... je hoeft het account niet helemaal de grond in te trappen om de acties van 1 speler ervan?
Ik vind je reactie dat ik aan zwartmakerij doe zwaar overtrokken .
Als je co zich hield aan de regels had je mij hier niet gezien.
En een account wordt altijd aangekeken als 1 co zich verlaagt tot stabben maar dat hoef ik je niet uit te leggen denk ik:)
 
Reactiescore
300
Beste,

Ik geef toe ik een vieze actie ondernomen heb.. wat heb ik nu nog niks ... ben gekickt van het account en heb nu geen account meer.. de hoofdspeler was een tijdje afwezig en wist inderdaad niks van deze acties dus hem beschuldigen van iets is er zwaar over.. de stabber volgens jullie ben ik en ik ben nu ook van het account gekickt.. zoals vele onder jullie wel graag hadden neem ik aan.. maargoed ik ga toch stoppen met dit spel en heb meer tijd voor mijn privé leven wat veel belangrijker is.

Doei!
 
Reactiescore
3.457
Ik neem aan dat Dondal zijn dorp terugkrijgt aangezien dit via een stab is bemachtigd ?
Met daarbij een nap van rond de 14 dagen zodat hij tijd heeft om weer op te bouwen?
 

DeletedUser79979

Guest
Nee hoor Serenity,

Gulmea heeft mijn 2de en laatste dorp voorgeëdeld zodat Heatman vandaag dat dorp kon overnemen.... Jawel, je leest het goed, dat dorp dat in hun cluster ligt, de reden dat ze me backstabben, geven ze gewoon aan iemand anders

Hypocrieten
 
Reactiescore
3.457
Nee hoor Serenity,

Gulmea heeft mijn 2de en laatste dorp voorgeëdeld zodat Heatman vandaag dat dorp kon overnemen.... Jawel, je leest het goed, dat dorp dat in hun cluster ligt, de reden dat ze me backstabben, geven ze gewoon aan iemand anders

Hypocrieten
Wtf!!!
Dus Gulme blijft meedoen aan de stab?
Chess ik hoop dat jullie deze speler finaal wegspelen .

Heatman mag ook bij de lijst stabbers gezet worden
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75533

Guest
Wtf!!!
Dus Gulme blijft meedoen aan de stab?
Chess ik hoop dat jullie deze speler finaal wegspelen .

Heatman mag ook bij de lijst stabbers gezet worden
Dit is nogmaals gebeurd VOOR ik terug kwam voor vakantie dus stop even met je opfokkerij... account blijft ind eindverantwoordelijk @Je-maintiendrai daarom heb ik de nodige maatregelen genomen Twannie van het account te kicken

Edit: ik voel hier een enorme drang dat er gestookt word tussen Chess en mijn account wat het AF blijkbaar wilt dat we oorlog gaan voeren...
 
Reactiescore
3.457
Dit is nogmaals gebeurd VOOR ik terug kwam voor vakantie dus stop even met je opfokkerij..
Nou nee?
Een speler heeft twee dorpen verloren aan een stab door jouw account.
Daarbij is er nu nog een speler bij betrokken Heatman.
Een speler die nu van de kaart is door stabgedrag van jouw en Heatman.
Dat ik probeer te stoken? Geloof dat Jannes als Chess speler daar het voortouw in nam en ik daarop reageer;-)
Niet te veel napjes aanvragen in Chess nu he?
( btw waarom is account Twannie ineens van je profiel af als bg?)
 

DeletedUser75533

Guest
Nou nee?
Een speler heeft twee dorpen verloren aan een stab door jouw account.
Daarbij is er nu nog een speler bij betrokken Heatman.
Een speler die nu van de kaart is door stabgedrag van jouw en Heatman.
Dat ik probeer te stoken? Geloof dat Jannes als Chess speler daar het voortouw in nam en ik daarop reageer;-)
Niet te veel napjes aanvragen in Chess nu he?
( btw waarom is account Twannie ineens van je profiel af als bg?)
Je stelt wel veel vragen ;) kun je niet gewoon het spelletje spelen? ik weet al gelijk weer waarom .net niveau een flink stuk hoger ligt dan de werelden op .nl grote mond & alleen maar forumhelden ga je ingame eens bewijzen voor je popie jopie gaat doen op het forum...
ik weet dat mijn account een veel besproken en zeer interessant onderwerp op het moment is maar hierbij sluit ik het af
zijn helaas dingen gebeurd en de sancties zijn daarbij genomen
 

DeletedUser79332

Guest
Beste,

Ik geef toe ik een vieze actie ondernomen heb.. wat heb ik nu nog niks ... ben gekickt van het account en heb nu geen account meer.. de hoofdspeler was een tijdje afwezig en wist inderdaad niks van deze acties dus hem beschuldigen van iets is er zwaar over.. de stabber volgens jullie ben ik en ik ben nu ook van het account gekickt.. zoals vele onder jullie wel graag hadden neem ik aan.. maargoed ik ga toch stoppen met dit spel en heb meer tijd voor mijn privé leven wat veel belangrijker is.

Doei!

Je geeft het nu pas toe omdat de accounteigenaar dit aangeeft.
In eerste instantie probeerde je je smerig handelen nog te verdoezelen.. Dat is imo nog erger dan de stab bekennen en daarna naar een oplossing zoeken..
 

DeletedUser77704

Guest
Je stelt wel veel vragen ;) kun je niet gewoon het spelletje spelen? ik weet al gelijk weer waarom .net niveau een flink stuk hoger ligt dan de werelden op .nl grote mond & alleen maar forumhelden ga je ingame eens bewijzen voor je popie jopie gaat doen op het forum...
ik weet dat mijn account een veel besproken en zeer interessant onderwerp op het moment is maar hierbij sluit ik het af
zijn helaas dingen gebeurd en de sancties zijn daarbij genomen

Zegt Kulmea die volgens mij op NL-server nog nooit iets heeft bewezen in tegenstelling tot deze persoon? LMFAO
 

DeletedUser78884

Guest
Je stelt wel veel vragen ;) kun je niet gewoon het spelletje spelen?

Volgens mij is het spel dat hier gespeeld wordt een stuk propaganda, tenminste daar is het forum voor!
Voor @Gulmea de betekenis hiervan is: "Een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie.", dit lijkt me echter zeer duidelijk.

Daarbij laat @Serenity hierin zien dat ze veel sterker zijn in het stuk propaganda, in vergelijking met jou.

Wil je ons echter overtuigen dat wat jij gedaan hebt niet verkeerd (stabbing) is, dan zul je met sterke stukken bewijs op de proppen moeten komen.

Voor alle anderen die meelezen, laten we kijken wat de toekomst ons gaat brengen!
 
Reactiescore
3.576
Hoi lieve mensen,

Blackmilll hier, samen met Heatman stamleiding van DKF, waar LordPJ in zat. Eerst en vooral wil ik over de hele Dondal situatie niets kwijt, want daar weet ik ook niets vanaf.
Gulmea is in onze stam IRL vrienden gekomen als een mooie versterking. Al snel zat bij enkele vrienden redelijk wat verval op de activiteit , waardoor de stam die erg sterk begonnen was en ideaal leek voor Gulmea om effen in mee te draaien.
Plots verliet Gulmea onze stam en wat later kwamen er ook aanvallen binnen. Inderdaad. Maar is er dan sprake van backstabben?

Ja

Moet hij dan eerst vragen of hij mag aanvallen?

Nee, maar wel je ex stamgenoot de tijd geven zich op de nieuwe situatie in te stellen.

Bende meisjes allemaal... Als het niet goed gaat met een stam ga je daar weg. Dat het netter kon, absoluut! Maar we spelen toch wel tribalwars en geen vriendschapsspelletje.
Daarnaast was Gulmea inderdaad lid van DKF maar zijn er amper samenwerkingen geweest. Gebackstabbed? Vertrouwen moet eerst worden opgebouwd vooraleer je het kunt schaden, en dat was amper gebeurd. Uiteraard had ik het ook liever anders gezien, maar om Gulmea nu aan een schandpaal te nagelen, dat lijkt me er ver over.
Anyway dat is althans mijn mening, en ik heb ook geen hard feelings tegenover Gulmea, evenals Heatman, die nu opnieuw samenwerkt met hun.

Tuurlijk heb je dat niet, hij zit in een BG stam van jouw stam, een BG die het gebied domineert. Ofc heb je geen hard feelings tegen Gulmea. Same voor Heatman waarbij je zelf zegt dat hij 'opnieuw' met ze samenwerkt. Is een stamgenoot van Gulmea, Gulmea is een groot account,.... 1 + 1 = 2.


Beste,

Ik geef toe ik een vieze actie ondernomen heb.. wat heb ik nu nog niks ... ben gekickt van het account en heb nu geen account meer.. de hoofdspeler was een tijdje afwezig en wist inderdaad niks van deze acties dus hem beschuldigen van iets is er zwaar over.. de stabber volgens jullie ben ik en ik ben nu ook van het account gekickt.. zoals vele onder jullie wel graag hadden neem ik aan.. maargoed ik ga toch stoppen met dit spel en heb meer tijd voor mijn privé leven wat veel belangrijker is.

Doei!

Fijn je dat toegeeft na meerdere pogingen om je eruit te lullen. Als dat nog niet ongeloofwaardig genoeg is zien we nergens nog niet eens excuses staan van Twannie, van iemand uit het kamp Gulmea. Heb niet de indruk het iemand wat kan schelen.
 

DeletedUser75533

Guest
Volgens mij is het spel dat hier gespeeld wordt een stuk propaganda, tenminste daar is het forum voor!
Voor @Gulmea de betekenis hiervan is: "Een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie.", dit lijkt me echter zeer duidelijk.

Daarbij laat @Serenity hierin zien dat ze veel sterker zijn in het stuk propaganda, in vergelijking met jou.

Wil je ons echter overtuigen dat wat jij gedaan hebt niet verkeerd (stabbing) is, dan zul je met sterke stukken bewijs op de proppen moeten komen.

Voor alle anderen die meelezen, laten we kijken wat de toekomst ons gaat brengen!

Ik kan niet ontkennen dat mijn account gebackstabbed heeft helaas. ik kan wel zeggen dat degene verantwoordelijk daarvoor verwijderd is van het account want ik zelf sta dit zeker niet toe! Daarvoor wil ik ook mijn excuses naar diegene die hier slachtoffer van zijn aanbieden... maar met een sorry schieten we hier helaas niet op! ik hoop dat ik een beetje van mijn eer kan herstellen dus laten we een oplossing zoeken!

Met vriendelijke groet,
Mike
 

DeletedUser79979

Guest
De verontschuldigingen voelen niet heel erg gemeend maar goed, ik ga hier ook niet over dit voorval blijven zeuren. Als je echt een oplossing wilt aanbieden, dan stel ik voor dat jullie de pp punten compenseren die ik heb geïnvesteerd in het account vanaf 28/01 (Begin van onze "samenwerking) tot ik geëdeld ben geweest. In die periode heb ik totaal 1260 pp gebruikt op dat account voor mijn dorp.
 

DeletedUser77113

Guest
kan er in de eerste post misschien een actueel lijstje geplaatst worden met alle stabbers?
 
Bovenaan